Összes oldalmegjelenítés

2012. május 14., hétfő

Chapter 25.

Sziasztok!:)
Úgy döntöttünk, hála az új arcoknak, valamint a dicsérő szavaknak, hogy ezzel a fejezettel megköszönjük Nektek azt a támogatást, amit Tőletek kaptunk pár nap alatt.:) Nagyon fontos a véleményetek, és mindent megteszünk azért, hogy minden héten felkerüljön az új fejezet. Az időpontok pedig csak Tőletek függnek.:) Jó olvasást. :)



(Larissa)

Igazából David által ismerkedtünk meg, de talán már akkor biztonságban éreztem magam mellette. Nem szívesen gondolok vissza azokra az évekre, de úgy gondolom, a múltamat nem szabad feledésbe engedni. Többször védett meg, vagy állt ki mellettem, és ezt nem tudom elégszer meghálálni neki. Karjai szorosan tartanak, stoplis cipőm viszont nehezen engedi a lábujjhegyen való állást. Végigsimítva haján, elégedetten bújok karjai közé. Nem tudom mik ezek a hirtelen hangulatingadozások, de úgy érzem jelen pillanatban, rá van szükségem. Rá, aki megmentette barátomat Selena karmai közül, rá, aki legjobb barátom testvére. Régen éreztem már ekkora bizalmat bárki iránt is, de ha a Fabregas testvérek megjelennek, más emberré válok. Egy gyenge, érzelmes nővé, aki egy ideje már ki akar belőlem törni. De még nem adhatom át magam a könnyedségnek, még nincs itt az ideje. Férfias illata elbódítja agyam, szemeimet becsukva állok, és tűröm a körém csavarodott karokat. Halk nevetése észhez térít, fülébe bizalmasan kezdek suttogni.
-         Min nevetsz? És egyáltalán, hogy kerültél ide? –hajamat eltűri az útból, keskeny derekamat még közelebb húzza magához.
-          Maya már a lelátón található padok között rohangál, úgy tűnik hiányoztál neki. –emlékszem, mikor megmagyarázta kutyája nevét, nevetőgörcsöt kaptam. Maya, mint a méhecske. De őt így szeretjük. Viszont jobban belegondolva, a Boxer kutya igencsak őrült számba vehető, akárcsak gazdája. –Továbbá még ott van a barátod ellenséges tekintete, ami egyre durvábbá válik, ahogy az ujjammal körözök derekadon. Valószínűleg ő még nem ismert fel. Aztán jöttem meglátogatni a kisöcsémet, úgy tudom, itt tartózkodnak még. –egyáltalán nem vagyok csalódott amiatt, hogy engem nem említett a felsorolásban. Nagy támaszt nyújtott régen, mindig próbált figyelmeztetni, amikor David mellett voltam. De én hülye, naiv kislány létemre, körberöhögtem, és megveregettem az arcát.
-          Valóban itt van Cescy, a közeli szállodában szállt meg a csapata. De, ha jól tudom, késődélután már indulnak is Barcelonába. –bokám nem bírja az efféle megterhelést, talpamat a földhöz érintem. Ez az átka annak, ha valaki minden ismerősétől legalább egy fejjel kisebb.
-          Az edződ már kezd megbarátkozni a kutyával, talán nem lesz rád annyira mérges. –kacagva ejti ki szavait száján, de ebbe én még igazából nem merek belegondolni. –Beszéld meg vele, hogy engedjen el. –fészkelődve karjai között kissé távolabb tol, majd előröl hajamba túrva, szemembe néz. –Meg is várhatlak, és mehetünk együtt is. –mosolyom levakarhatatlan arcomról, kezdeti fáradságom mára már a múlté. Bólintva egyet apró puszit adok arcára, majd visszakocogva edzőmhöz várom megadó beleegyezését.
Bólintva egyet üdvözli azt a férfit, aki segítségével sikerült megmenteni néger barátomat, és engem régi ismerősöm bosszújától, majd Brian helyet foglalva a lelátón, mosolyogva tekint maga elé Mayával az oldalán. Egyre több ismerősöm jelenik meg életemben, ezzel is felforgatva az állóvizet. Nem értem a hirtelen érdeklődést, amit irányomba mutatnak, de egy biztos, semmit sem bánok ezekből a tettekből. Szükségem van a törődésre. Még akkor is, ha mindenki valamilyen okkal jelenik meg közöttünk. Brian volt az a férfi, aki soha, de tényleg soha nem nézett rám úgy, mint nőre. Az ő szemeiben örökre megmaradok annak a naiv kamasznak, aki benyelte a David által gyártott álomképet, és ez így van rendjén. Nem vagyok büszke arra a korszakomra, hiszen akkor is apának okoztam a legtöbb bosszúságot, na meg a szeretteimnek, akik féltettek. Aggódtak értem, hiszen korán kellett felnőnöm, amit sportkarrierem is részben befolyásolt. De ez már az én életem, és ha visszapörgethetném az időt, akkor sem döntenék másképp. Ugyanúgy felülnék a Madridba tartó járatra, és akkor is megismerném a blankókat. Mert rá kellett jönnöm, ez egy életérzés, amit senki nem vehet el tőlem.
Az edző kiadja a teljesíteni való feladatsort, ami jelen esetben a labdagyakorlatot jelenti. Mosolyogva nyújtom meg még egyszer végtagjaimat, nem szeretnék semmilyen sérülést sem a kulcsfontosságú meccsek előtt. Coentraoval egy párt még soha nem alkottam, de most rám esett választása. Kezdve egy kis passzolgatással, örömittasan pacsizok le vele, majd elindulva a bóják felé, szlalomozás segítségével érek el a szemben álló csapat felé, ámde egy könnyed sarkazással visszajuttatom portugál barátomhoz a bőrt. Sergio elégedetten mér végig, lelkem szárnyal a boldogságtól. Most jelen pillanatban ifjonc éveimre emlékeztet hozzáállásom, régen volt már ekkora bizonyítási vágy bennem.

Emlékszem, mikor még akadémiás éveimet éltem, tűrtem az engem ócsárolós szövegeket, de egy idő után besokalltam. Amikor azt mondták, nem vagyok elég jó, új cseleket kezdtem el kifejleszteni, új kapura lövési mozdulatok után kutattam. Persze első ifi meccsemen, a közönségünk hatalmas éjjenezésbe kezdett, amikor megmutattam, hogy az igazi Larissa Morrison mire képes. Aztán összekerültem Tessaval, aminek kezdetben nem örültem. Barátnőmet pontosan ő pakolta ki, és mérges voltam rá. Nem értettem miképp kerülhetett be egy híres neves iskolába nulla futballtudással. Főleg úgy, hogy még a kondija sem volt megfelelő. De ahogy kezdtem megismerni, szívem mélyén éreztem, valamiért hasonlítunk. Támogattam, bátorítottam, tanítottam, és ezt meg is hálálta nekem apró dolgokkal. Megoszthattam vele bármit, nem kellett törődnöm azzal, hogy kiszivárogtatja a sajtóba.
Emlékszem, születésnapját méltóan ünnepeltük meg. Kiszökve a kollégiumi részből, sikeresen átvertük az éppen ügyeletes srácokat. Átmászva a falon, egyenes út nyílt számunkra a nagyvilágba, ahol az utcák tele vannak fenyegető emberekkel, de mi nem féltünk. Felhívva legjobb barátom bátyát, segítséget kértünk, hiszen nem nagyon voltunk otthon a pazar összejövetelek terén. Életem legjobb élményeit éltem át aznap, igaz a kilógásnak meg volt a maga következménye, amit még tetézett az alkoholfogyasztás is. Kétmeccses eltiltást kaptam az ott lévő oktatóktól, mert köztudott tény, ha egy sportoló iszik, veszít az állóképességéből.

A felém repülő labda térít észhez, viszont nem figyelek rögtön oda, így a földön végzem. Kedves, rég nem látott barátom nevetésétől zeng a Real Madrid stadion, hasát fogva kacag, miközben megpróbál a széken maradni. Azért jó, ha az ember ennyire szereti a barátját, nem?
Kezem közé véve a labdát, teljes erőből felé bikázom, majd ördögi mosollyal az arcomon figyelem, ahogy Maya felveszi a nyúlcipőt. Gazdája még mindig egyhelyben ül, és nevet, de a figyelés egyetlen szikráját sem lehet nála észrevenni. Többen ordítanak, de én csak csendre intem őket. Tudom mire képes, ismerem már. Vállait hátrarántja, kezeit pedig másodperc alatt emeli fel, a labda kezei között végzi pörögve. Cserfes mosollyal néz rám, majd felállva, visszajuttatja hozzám a játékszert. Iker a kapujából egészen félpályáig sétál, tekintete Brian körül forog.
-          Még mindig azt hiszed, hogy átverhetsz ezzel? –beletúrva hajába megvillannak hihetetlenül kék szemei, majd pólóját megigazítva, elindul a területünk szélére.
-          Szerinted mindent elfelejtettem már? Egyszer úgyis én nyerek! –magabiztos tekintetemmel végigmérem, majd hajamból kihúzva a hajgumit, a srácok felé fordulok. –Mondjuk úgy, hogy ő segített igazán kifejleszteni a technikámat. –értetlenkedésükön nem csodálkozom, viszont elindulva a folyosó felé, meglököm csípővel az idősebb Fabregast. –Kérek 10 percet, aztán indulhatunk. –bólint egyet, majd Maya keresésére indul. A kisasszony éppen az öltözőnk előtt ül, és csóválja farkát, de úgy gondolom, nem kell mindenről tudnia Briannek sem. Belépve az ajtón a tus felé veszem az irányt. A kutyát leültetem helyem előtt, mire engedelmesen fekszik el a padlózaton. Pár perccel később hangos ugatásra figyelek fel, így gyorsan lemosva magamról a habot, puha kék törölközővel tekerem körbe magam. Óvatosan lépkedve a járólapon figyelek arra, hogy ne csússzak el éppen most, mert az gáz lenne rám nézve, ha focistaként egy csempén törném nyakam. Belépve az öltözőrészre, egyedül Sergiot találom ott, miközben ismerkedik a kislánnyal.
(The Pretty Reckless - Love The Way You Lie)
-          A többiek már elmentek, úgy voltak vele, hagynak tusolni. –nem néz rám, Maya fejét simogatja.
-          Köszönöm az információt. Brian itt van még? –szemei megvillannak, vállai előre esnek.
-          A kutyát keresi. Jól vagy? –vizslató tekintete elidőzik rajtam, úgy érzem nem éppen a megfelelő ruhát öltöttem magamra férjem társaságában.
-          Ezt én is kérdezhetném tőled. –összehúzott szemekkel nézek rá, karjaimat összefonom melleim előtt. Túlságosan is meztelennek érzem magam most a társaságban, és ez nem jó előjel.
-          Persze, miért is csodálkozom azon, hogy ismét terelsz?! –elfordítva fejét, továbbra is rám pillant, de látom, gondolataiban nagyon is eljátszik a törölköző hosszúságával.
-          Jól vagyok. –erőtlen hangom még engem is meglep, nem tudom, mi történik mostanában velem.
-          Nem hiszek neked. –Maya hirtelen felpattan, majd az éppen kinyíló ajtón szalad ki. Brian párosunkat figyeli, de kulturáltan bezárja inkább maga mögött a mahagónit.
-          Nem kell már hinned nekem. – nekidőlve a falnak, tartom vele a szemkontaktust, de egyre feszélyezettebben érzem magam.
-          A feleségem vagy még. –felpattan a földről, már sokkal jobban néz ki ahhoz képest, hogy pár órával ezelőtt milyen állapotban volt.
-          Akit előszeretettel csalsz meg. –ördögi mosolyom levakarhatatlan arcomról, vizes tincseimet jobb vállamra helyezem.
-          Mintha te annyira szent lennél. –vádló hangneme meglep. Igaz, tudtam, hogy mit tettünk Fabregassal, de nem sejtettem, hogy ez nyílt titokká vált már a csapatban, vagy akár csak Sergio körében. Mindig van egy frappáns válaszom, de a várt megvilágosodás most nem akar érkezni. –Mi az Lari, pont beletrafáltam a közepébe? –kaján vigyor jelenik meg arcán, ami számomra nem jelent jót.
-          Szeretnél te bárminek is a közepébe trafálni. –gúnyos hangomtól kiráz a hideg, apró libabőrök jelennek meg testemen.
-          Miért mindig erre épült közöttünk a kapcsolat? –végigsimít vállamon, szemeim követik ujjai útvonalát.
-          Mert ezt vártuk el a másik féltől. Fantasztikus szeretők lennénk, de egy házassági viszonyban ez nem feltétlen elég. –hangom keménysége szép és jó, de felpillantva barna tekintetébe, elcsuklik. Ennyit a magabiztosság mutatásáról.
-          Egyáltalán nem ezt vártam el tőled. Nem tehetek arról, hogy mindig lázba hozod az embert. –jobb keze már hátamat tartja, de fejemet elfordítva nem engedek a csábításnak.
-          Te nem ezt vártad el, de én igen. Én ezt akartam megkapni tőled, és semmi mást. –hála maszkomnak, reménykedem abban, hogy nem lát át rajtam.
-          Nézz a szemembe, és mondd úgy. –fülemhez hajolva suttog, majd megfogva államat, irányba fordítja fejem.
-          Másra soha nem kellettél. –tartva a szemkontaktust, pislogás nélkül állom mosolyogós tekintetét.
-          Hazudsz. –védő szövegemet tervezem, de tettével teljesen meglep. Karjaival szorosan tartja testemet, vállamhoz hajolva átölel. –Ne hidd azt, hogy nem lehet téged kiismerni. –suttogva juttatja el szavait felém, majd kezét derekamra téve, lassúzni kezd. Látom rajta a fájdalmat, érzem, itt valaminek vége szakad.
-          Ígérem, nem menekülök többet, de most engedj el. –hangom halk, a csend óriási most közöttünk. Fejét nemlegesen megrázza, majd szorosabban tartva még jobban magához húz.
-          Engem mindig is érdekelt az, hogy mi van veled. Amikor összevesztünk, akkor is azon voltam, hogy kiderítsem mi történt. Próbáltam a húgodnál a kérdezősködni, de erre még mérgesebb lettél, én pedig nem állítottalak meg. A személyiségünk egyforma, sajnos nem férünk meg ketten egy szobában. De legközelebb másképp lesz. Nem hagylak kisétálni még egyszer a karjaim közül. Nem ismétlem meg ugyanazt a hibát. –szavai őszintén csengenek az öltöző falai között, teljes mértékben hiszek neki. De nem tudom, hogy ezt hogyan lehetne megoldani. Fogalmam sincs semmiről, és ez az, ami a legjobban megrémiszt. Mindig tudtam, mi a helyes, vagy jelen esetben ésszerű döntés, most viszont lelkem csak egy kis megnyugvást akar. Távol a bajtól, és a szerelmi háromszögektől. Kezeimet mellkasára téve arrébb tolom, majd a szekrényemhez lépve, egy egyszerű tréningért nyúlok. –Látod Lari, megint beszélek neked, te viszont nem figyelsz rám. Elmondom, mit érzek, de sehogy nem reagálsz. Nem tudok a szíveddel gondolkozni, viszont bármikor megmondom, hogyha hazudsz.
-          Össze vagyok zavarodva. Nem tudom, hogy mi a helyes. Ha a szívemre hallgatok, vagy követem az agyam utasításait. Fontos vagy nekem, de… - megállva a kutakodásban, szívem hatalmasat dobban. –Nem befolyásolhatom az érzéseimet ilyen téren. Szerelmes vagyok beléd, viszont úgy érzem nem te vagy az egyetlen, aki a szívem e tájékán helyet foglal. Át kell gondolnom, hogy mit akarok még az élettől. –úgy érzem, végre összeszedtem egy őszinte vallomást. Szeretem őt, ezen nincs mit tagadni. Fontos számomra, de ugyanakkor ott van Fabregas is, aki a gondolataimat ugyanúgy kitölti. Akire bármikor számíthatok, és aki mindig ott volt mellettem, ha szükségem volt rá. –Viszont, ha menni akarnék, már rég nem lennék itt, de szükségem van arra, hogy a közelemben légy.
-          Örülök, hogy végre szívedből beszéltél, és nem hazugságokat állítottál. Viszont azt ne várd, hogy majd félreállok az útból, és átengedlek valaki másnak. Annál jobban szeretlek téged. –hátulról átkarol, majd nyakamra adva egy puszit, kisétál az öltözőből. Egyedül maradva gondolataimmal, már csak a kopogásra figyelek fel.

(Tessa)

Engem is meglepett a kérdésem, de valljuk be egyre jobban vagyok már, egyre kevesebb törődésre van szükségem és egyre kevesebbet vagyok már a padlón is, ami azt jelenti, hogy eljön annak a vége, hogy saját orvosom legyen. Matías segített ezeket a dolgokat leküzdeni, amit nagyon köszönök neki, de már nagyon egészségesnek tűnök és ez megrémít. Tudom, hogy ez az ő munkája, amit mindig is tudtunk, és azt is tudtuk, hogy egyszer vége lesz, viszont arra nem számítottunk, hogy az a bizonyos vég nemsokára itt lesz. Nem sok időt töltöttünk el együtt körülbelül két-három hetet, de ez pont elegendő idő volt arra, hogy kialakítsunk egy nagyon jó barátságot egymás között, és ez a barátság nem csak azért alakult ki, mert ő az orvosom volt, hanem azért mert foglalkozott velem és érdekelte a nap minden percében, hogy mi van velem és nem hagyta volna azt, hogy bármi bajom is essen. Sokat köszönhetek neki a barátság miatt is és a szakmai tudása miatt is. Nem fogom sohasem elfelejteni, viszont azzal magamat is meglepem, hogy már búcsún gondolkodik, mikor még az sem biztos, hogy tovább kell állnia egy másik beteghez. „Ugyan már Tess nem lehetsz ennyire önző, ha mennie kell és szólítja a munkája úgyis el fog menni!” Fejemben lévő hanggal lezárva a gondolatmenetemet Matíasra koncentrálok, majd felvéve a szemkontaktust egy utolsó gondolatot futattok végig a fejemben.  „Ne legyél már hülye, ha elmegy is ugyanúgy tudjuk majd tartani a kapcsolatot, mint eddig. Ne viselkedj úgy, mint egy gyerek.” Képzeletben felpofozva magam már teljesen a jelenre koncentráltam. Majd Matías kicsit sokkolt fejét látva rögtön beszédbe kezdtem.
-          Ne haragudj, hogy ilyen önző módon letámadtalak ezzel a kérdéssel, hülye feltételezés az, hogy ha elmennél az ártana a barátságunknak, hisz utána is tudjuk majd tartani a kapcsolatot. Találkozhatunk, telefonálhatunk, küldhetünk egymásnak üzenetet, és minden ehhez hasonlót csinálhatunk majd. – kétségbeesetten és már majdnem a sírás környékén vetettem fel az alternatívákat és vártam valamiféle helyeslést, viszont barátom arcán semmilyen érzelmet nem tudtam most leolvasni.
-          Tessa. – kisebb hatásszünet következet, aminek hatására a hideg kétszer is végigfutott a hátamon. Tudtam, hogy olyat fogok hallani, amit nem akarok, de türtőztettem magam és próbáltam én is érzelemmentesnek látszani. Kezemet megfogva még jobban tudatosítja bennem a tényt, hogy nagyon nem fog tetszeni nekem az, amit mondani akar, majd mélyen szemembe nézve még mindig rezzenéstelen arccal folytatta, amit elkezdett. – Ha leadlak, mint betegemet, akkor a kórház küld majd hozzám egy másik sürgős esetet, mint amilyen te voltál. És ahogy veled is éjjel nappal ott kellett lennem mindenhol, úgy azzal a beteggel is a nap huszonnégy órájában kellesz foglalkoznom. Ez a munkám lényege, hogy a betegnek teljes körű ellátást nyújtsak, és mindig vigyázzak rá, mint ahogy veled is tettem. Igaz te nem voltál olyan nagyon sürgős eset, hiszen nagyon szépen gyógyultál, de vannak, akiknek ez a gyógyulási idő akár több hónapig is elhúzódhat. – beszéde végére erősen szorította a kezemet és a tekintetében már egy nagy adag szomorúságot is fel lehetett fedezni. Látszott rajta, hogy ő sem szeretné ezt a köztünk lévő köteléket, ami ilyen kis idő alatt szövődött felbontani, de az is rá volt írva az arcára, hogy nem szeretné a munkáját feladni.
-          Ha ennyire nincs időd a barátaidra, vagy akár az életedre miért nem mondasz fel és alakítasz ki valahol Sevillában vagy Madridban egy saját rendelőt? Tanulhatnál mellette aztán később lehetnél gyerekorvos, amit mindig is szerettél volna csinálni. – egyre aggódóbba néztem felé, ami már kezdet egy kicsit számomra is kínos lenni. Ő sokat segített nekem és én is szerettem volna legalább ennek a töredékét viszonozni azzal, hogy segítek neki bármilyen formában. Igazából attól tartok, hogy most kezdem megtalálni a régi önmagam s kezdek az az a vidám régi önmagam lenni, de ha elmegy félek, hogy újból összeomlok, majd az egyedülléttől. Valójában halvány gőzöm sincs, hogy mióta vagyok ilyen önző, de még szükségem van rá, ha már a rég nem látott testvérem nem tud ellátni tanácsokkal, mint régen.
-          Sokat gondolkodtam azokon a lehetőségeken, amiket az imént felvetettél, de mindig elvetettem ezeket a gondolatatokat, mert nagyon sokat dolgoztam azért, hogy egy olyan posztot elérjek, amilyenben most dolgozom, és nem tudom, hogy mennyi idő lenne egy saját rendelőt kialakítani, és mennyi energiám lenne még a munka mellett foglalkozni vele. Viszont nagyon jól esik az, hogy ennyire törődsz velem és azzal, hogy mi lesz majd akkor, ha ez az egész már nem lesz. – mondat végén mindennél erősebben szorította meg kezemet, és egy percre komolyan azt is hittem, hogy leáll a vérkeringésem, annyira erős volt a szorítása a kezem pedig már-már élettelenül hevert a kezei között. Többet érzelmet éreztem ebben a cselekedetben egy egyszerű „Köszönöm, hogy vagy nekem!” kézfogásnál, de amilyen gyorsan beférkőzött a fejembe ez a kósza gondolat, olyan gyorsan tovább is állt. Egy ideig még élveztem a keze már lágy tartását és melegségét, viszont néhány perc múlva már kezdett furcsává alakulni ez a szituáció, így elrántottam a kezem és egy újabb szelet pizzáért nyúltam.
Szemébe nézve némi meglepődöttséget láttam, amit valószínűleg az előbb elkövetet hirtelen cselekménysorozatom a felelős. Nem akartam én lenni az a személy, aki megtöri a kialakult csendet. Nem tudtam, hogy mit is mondhatnék, és a fejemben pedig még mindig azt az állapotot láttam, amilyenbe kerülhetek, ha Matí elmegy és magamra hagy. A legfurcsább az, hogy a csend, ami köztünk volt, a legkevésbé sem hasonlított egy kínos csendhez, hanem egy megnyugtató barátságos csendhez tudnám ezt az állapotot sorolni, ami nagyon meghitt volt ebben a pillanatban számomra.
-          Hozhatok még valamit? Esetleg egy desszert? – a pincérnő aranyos és segítőkész hangja zavarta meg az idillikus állapotot, amit kicsit sem bántam, majd egy fejrázás után tértem vissza a sevillai jelenembe.
-           Köszönjük, de azt hiszem, hogy végeztünk, csak a számlát szeretnénk kérni. – aranyosan mosolyogva nyújtottam oda a tányért ezzel is segítve a munkáját, majd megköszöntem neki a felszolgálást.
Fizetés után ismét a sevillai házam felé vettük az irányt, majd a késői időre tekintettel közös megbeszélés alapján úgy döntöttünk, hogy ott töltjük az estét és csak holnap megyünk vissza Madridba. A hideg éjszaka nyugtatóan simogatta a naptól megégett bőrünket, amint a ház felé tartottunk. Felelőtlenség volt tőlünk, hogy csak úgy kifeküdtünk a napra, de ki hitte, hogy ennyire erősen fog érinteni minket az itteni időjárás. Elég hamar sikerül hazakeverednünk, ugyanis alapból a legközelebbi pizzázóba mentünk el. Matíasnak Roni néhány otthagyott cuccából kerestem egy pizsamának megfelelő öltözetet, majd megmutattam az egyik vendégszobát is neki. Nem sokszor volt alkalmam vendéget látni így egy kicsit örültem is, hogy használatba van véve nem csak ház, de a szoba is. A háziasszony szerep betöltése után fáradtan vettem az irányt a háló felé, majd a fürdőbe betérve egy kád vizet engedtem magamnak, ami már nagyon igényelt a szervezetem. Sokat dolgoztam ma és nagyon leszívta az energiámat, viszont még ennek ellenére is nagyon élveztem ezt az egész napot. Reményekkel telve ültem be a kád forró vízbe, a reményeim pedig afelé irányultak, hogy ez a nap majd valamikor megismétlődhet.

(Polarsets - Morning)
Nem tudom, hogy a kád vízből, hogyan kerültem el az ágyig, de valószínűleg annyira álmos és kómás voltam már az este, hogy ara sem emlékeztem, hogy hogyan jutottam el az ágyig. Felnézve az órára kigúvadt szemekkel kémlelem a kijelzőt, ugyanis már dél van, én pedig még mindig ágyban vagyok. Kivánszorogva a nappalibba Matíast kezdtem el szólítgatni, de válasz sehonnan nem érkezett, így kénytelen voltam a telefonos segítséget kérni a felderítése ügyében.
-          Ne aggódj már annyit, körülbelül tíz perc és ott vagyok. Addig reggelizz meg. Jó étvágyat! – fel sem tudtam fogni, hogy egyáltalán Matías felvette a telefont mikor már ismét csak a süket vonalat hallottam.
-          Ja jó. Végül is köszi. - heves fejrázás közepette jutottam el a konyháig, aztán mikor megláttam azt a terülj-terülj asztalkám nagyságú ételválasztékot még a levegő is megállt bennem egy pillanatra. – Hánykor kelhetett ez az ember? Lehet le se feküdt. – magammal megbeszélve néhány dolgot ajtócsapódásra lettem figyelmes. Majd egy pirítóst lekapva az asztalról sietve indultam el a nappali felé.
-          Jó reggelt és jó étvágyat is egyben. Remélem mindent szeretsz, amit csináltam. – mosolyogva kezdtem el igenlően bólogatni Matíasnak, majd a háta mögött elhelyezet óriási dobozra emeltem a kíváncsi tekintetem. – Igaz, hogy a tiéd, de hiába nézed úgy, azt a dobozt most még nem nyithatod ki. – durcásan haraptam egy újabb harapást a pirítósomba, viszont még csak most vettem észre, hogy egy csupasz kenyeret eszek, így a konyhába sietve az első utam a nutella felé vezetett. – Olyan vagy, mint egy nagy gyerek. – Matías nevetve támaszkodott meg az ajtófélfán, majd engem nézve nevetett.
-          Lehet, hogy nem állsz olyan távol a helyes megfejtéstől. Még csak tizenkilenc éves vagyok. – az utolsó szavakat persze tele szájjal ejtettem ki, majd egy rossz levegővétel következtében a légcsövembe egy nagyobb darab száraz kenyeret szívtam be. Ijedségemben nem tudtam, hogy hogyan kérjek segítséget, ugyanis nem kaptam levegőt, mert az étel teljesen elzárta a légcsövet. Matías hátulról átkarolva testem öklét gyomorszájamhoz helyezte ezzel is segítve azt, hogy az étel minél hamarabb kerüljön ki a légcsövemből. Több mint fél perc után végül sikerrel járt, ugyani tüdőmbe ismét friss levegő áramlott be én pedig sírva rogytam össze a konyha padlóján. Nagyon megijedtem és nem is tudom mi lett volna velem akkor, ha Matías még nincs itt.


13 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagy meglepetés ért, hogy ilyen hamar feltettétek a következő részt, nagyon örültem neki, csak eddig nem adódott alkalmam írni nektek.
    Megint nagyon jó lett, örülök, hogy Larissa végre őszintén tudott beszélni Sergioval. Kíváncsi vagyok, hogyan fog dönteni Larissa, de remélem, hogy Sergiot fogja választani, bár addig még gondolom sok váratlan eseménnyel fogjátok gazdagítani a történetet.
    A Tessa-s résznél már nagyon várom, amikor Ronaldo végre felbukkan a színen. Úgyhogy már várom a következő fejezetet.
    Ügyesek vagytok, csak így tovább!
    Puszi:Adrienn

    VálaszTörlés
  2. Szia Adrienn!:)
    Nagyon jól esett a chates bejegyzésed, a folytatással pedig igyekszünk. Ha minden jól megy, holnap délután háromig felkerül az új rész!:)
    Úgy gondoltuk megérdemlik a kritikaírók, valamint a szavazók, hogy hamarabb hozzunk egy új fejezetet. Viszont a hétvégén azért sem került fel új rész, mert megint belaposodott a blog. És igazából ilyenkor csak azokat az embereket sajnálom, akik tényleg mindig írnak nekünk, ha mást nem, chatben informálnak minket, hogy tetszett nekik, és írnak, amint lesz egy kis szabadidejük.:)
    Tehát nem tudom elégszer megköszönni, meghálálni azt, hogy minden részhez írsz nekünk.:)

    Úgy gondoltam, ideje végre bedobni egy valódi Larissa megnyilvánulást. Olyat, ahol nem a stressz, az ideg, vagy a kellemetlen helyzet hozza ki belőle a szavakat.:)
    Valóban, igyekszem úgy megírni a Lari szemszögeket, hogy a végén ne tudjátok majd eldönteni, hogy akkor most melyik srác is a megfelelőbb a lány mellé. Viszont az biztos, hogy sok váratlan dolog fog még történni, legalábbis remélem, hogy tudok újat mutatni még Nektek.:)
    Köszönöm szépen még egyszer, hogy írtál nekünk!!:) Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Tudom, tudom már az összes hócipőtök ki van velem, de én akkor is itt vagyok.:) Még egyszer egy nagy bocsánat, hogy csak most érek ide, de szerintem, fontosabb az, hogy legalább hagyok egy kis nyomot magam után. Aztán mondom azt, hogy nagyon, de nagyon imádtam a részt!<3 Végül pedig, remélem minél hamarabb be tudom hozni a lemaradásom nálatok, mert őszintén szólva, saját magamat idegesítem fel azzal, hogy nem haladok egyről a kettőre.

    Larissa rész:
    Brian.*_* Az életbe nem jutott volna az eszembe, hogy visszahozod a történetbe, de úgy örülök neki!:) Sokáig gondolkoztam, vajon kire lehet szüksége most Larinak, de ő valahogy sose jutott az eszembe, pedig kellett volna, mert most itt van, és Lari nagyon örül neki, másrészt tényleg, azt gondolja, hogy rá van szüksége jelen pillanatban. Ez pedig óriási haladás részéről, hogy rájött kire van szüksége, mert eddig ingadozott az emberek között, de valahogy sose talált magának egy biztos pontot. De most meg van és ez a legfontosabb. Maya nélkül nincsen Brian, és Brian nélkül nincsen Maya. Tökéletes szimbiózisban él a kutyával, és ez tökre cuki. Én el sem tudnám képzelni Briant a kutyusa nélkül. Mou és Maya esete elég érdekes lehetett, hogy barátkoznak össze egymással, de szerintem, ezért nem fogja leharapni Lari fejét, hogy bejött a kis cuki az edzésre. Ha az az „ellenséges tekintet” Ramosé, akkor nagyon örülök, mert még mindig szereti Larit, és tökre féltékeny lesz, ha más pasi hozzáér.
    Bruno Mars számát szerintem már hallgattam, de az is lehet, hogy nem, minden esetre nekem nagyon tetszett, és illett is a részhez.
    Imádom a visszaemlékezős részeket, mert mindig több és több infót tudhat meg az ember a múltjáról, ezáltal pedig a kirakóst is könnyebb lesz kiraknia. Igen, így jár az, akinek nem ott jár az esze, ahol kéne (és itt jön az, hogy ki beszél?). Tulajdonképpen együtt tudok érezni vele, mert már én is jártam így nem is egyszer, és mindig ott volt a probléma, hogy nem ott járt az eszem, ahol kellett volna, szóval ismerős az érzés. Csak egy kérdés: Brian még soha nem volt kapus??? Mert szerintem, aki nem volt az, annak nem lett volna ilyen könnyű kivédenie. Meg hát, ha Iker is nagyot nézett, akkor én mit szóljak???
    Daddy Yankee Gasolina-ját már nagyon nagyon régóta ismerem, azóta óriási kedvenc lett, most pedig, hogy még a történetbe is beleraktad, még jobban szeretem.
    Komolyan, már hiányzott ez az őszinteség, amit most láthattam Lari és Sergio között. Teljességgel igazat adok a spanyolnak, mert annyira egyforma a személyiségük, hogy nem tudnak egymás mellett úgy meglenni, hogy még véletlenül se kapjanak össze apróságokon. Sergio próbál alkalmazkodni Larihoz, de ez még a lánynak áll feljebb. Próbál mindig őszinte lenni hozzá érzelmileg és beszédileg is, de valahogy Lari ezt nem nagyon tudja értékelni. Úgy gondolom, hogy Lari tőle jobbat már nem kaphat. Amikor otthagyta Ramost és szaladt Ceschez, akkor simán elhagyhatta volna, de inkább utána ment, és azt mondta, hogy mindent megbocsát, és még a legfontosabbról is lemond, csak mellette legyen. Más pasi ezt nem tette volna meg. És még Lari veszekedik vele, pedig tulajdonképpen Ramosnak lenne oka rá. Nem igazán értem a gondolkodásmódját, de ezzel szerintem nem vagyok egyedül. De viszont nagyon örülök annak, hogy Lari őszinte volt. Őszintén elmondta, hogy szerelmes a spanyolba, de többet érez a katalán iránt, mint puszta barátság, ez akkor is kivehető volt, még ha ki se mondta az illető nevét. De számítania kell arra, hogy Ramos foggal-körömmel harcolni fog érte. Nem lesz egyszerű, de remélem, helyesen fog dönteni.
    Ezt a feldolgozását a Love the way you lie-nak még nem hallottam, de tetszett.

    VálaszTörlés
  4. Tessa rész:
    Hűűű! Hát mit is mondjak??? Talán azt, hogy lehet Tess többet érez iránta puszta barátságnál, csak ő se tudja még? Nem tudom. Ezek után már fogalmam sincs mit tudnák a kapcsolatukra mondani. De egy biztos, Tessnek szüksége van rá, kell egy biztos támasz az életébe, akivel mindent megbeszélhet, és aki ott lehet mellette, amikor csak szüksége van rá. Ha már a férje és a testvére ilyen kelekótya tud lenni. Valójában kis önző lett, de végre a saját érdekeit nézi, és azt akarja, hogy alkalmazkodjanak hozzá, és ne fordítva legyen a dolog. Szerintem, ez a tulajdonság kellett neki ahhoz, hogy fel tudjon épülni mind testileg, mind lelkileg. Matí magyarázkodása nagyon aranyos volt, ő se akar tőle távol lenni, ezt még s hülye is látja.
    Christina Perri számát még nem hallottam, de tetszett, és még a részhez is passzolt.
    Látom az alvókájával nincsen gond. Mondom azt, hogy egyet értek Matíval a „nagy gyerek” kifejezésben. Kíváncsi vagyok, mit vehetett neki a srác. Aztán pedig itt jön, hogy így jár az, aki mohó, de Matías ismét felvette a megmentő szőke herceg szerepét és segített rajta. Imádom a srácot.:)
    A Polarsets számát még életemben nem hallottam, de most gazdagodtam ezzel is.

    Nagyon imádtam a részt, és hamarosan még jövök pótolni, csak az a fránya iskola hozzá meg a tanulás mindig keresztül húz a számításaimon.

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  5. Hola csajszik! Sikerült megérkeznem, bár iszonyatosan nagy késésben, de ha behoztam magam, majd megpróbálok majd rendszeres időközönként írni. Bár ahogy magamat ismerem, Dorcsy tervez, sors végez... Na nem baj :D Most adottak a körülmények, úgyhogy vagyok :D

    Lari-rész: Hirtelen hangulatingadozások? :D Erre lenne egy tippem :D Kiiis bociszeműű *.* :D Jó, oké, lakat a számon :D De arra a mondatra kitérve, hogy a múltat nem szabad elfelejteni. Teljes mértékig egyet értek vele. Mert a múltban elkövetett hibáink tesznek azzá, akik vagyunk. És megtanítanak, hogy ne kövessük el ezeket a hibákat még egyszer. És, nos... vagy tanulunk belőle, vagy nem :D

    Újabb érvelésem van Fabre mellett :D Amúgy. :D gondolom nem meglepő, de sebaj :D Szóval ugye írta Lari, hogy csak a Fabregas testvérek mellett érzi magát igazi nőnek. Sergio mellett nem mer az lenni, mert ugyanolyan természetűek, és mindkettő azon van, hogy kvázi a másik fölé kerekedjen, és túl sok energiát fektetek a másik "legyőzésébe". Nem tudom, ez mennyire tiszta, jobban nem nagyon tudom megfogalmazni :D

    Szeretem ezeket a Lari-múlt momentumokat. Briant annak idején annyira szerettem *.* És örülök neki, de már beleéltem magam, hogy Wes lesz az =( Brian, ha jól értem, kicsit olyan Larisnak mint egy bátyó. :)

    Na, azért ezzel nem teljesen értek egyet, hogy a Madrid szeretete az egyetlen érzés, amit senki nem vehet el tőle. Cesc, Wes, Sergio, Brian szeretetét sem veheti el tőle senki. Szerintem legalábbis.

    Szép és jó, hogy Lariban újra nagy a bizonyítási vágy, de hé, jó volna, ha valaki lenne elég akaratos, és elrángatná egy dokihoz. Mondjuk, valaki, valaki Wes... :D Coentraonak örülök, hogy ő a párja :D csípem a portugált :D az EB-s dream-team-embe is beraktam :D

    Ajj, annyira szeretnék már ilyen nagy összeborulós jeleneteket, egyelőre még nem mindenki között, mert az a Sweet2 végét jelentené. De vagy egy Tess-Larit, vagy egy Lari-CR-t. Amúgy visszatérve az előző bekezdéshez... Az elég akaratos személy, szerintem a Marcelo-Cris párosra illik rá. Ők azok, akik be merik vállalni, hogy időlegesen lehet, hogy megharagszik rájuk a lány, de ha rájön, hogy jót akartak neki, minden hepi lesz. Szóval CR-t vissza Madridba, Larissát meg orvoshoz! :D

    Amúgy tökre szeretem az ilyen visszaemlékezős részeket *.* Nem akartok írni majd egy teljes visszatekintős részt valami fontosabb eseményről az akkori időkből? Tudod, mint ahogy a Vámpírnaplókban szokott lenni a visszaemlékezős flashback jelenet :D Annak annyira örülnééék *.* :D Például a Davidos-Brianes résznek is örülnék, vagy csak szimplán pontosabb meccsnek, vagy hogy hogyan ismerték meg egymást Cescyvel :D (bár ezekről lehet volt már szó, de most hirtelen nem ugrik be)

    Brian csak nem kapus volt? :D Hogy így elkapdossa a lasztit :D

    Neeem, Ramos. Nagyon rosszul gondolod. Larissa Morrisont nem lehet kiismerni. Még a nagy Sergio Ramosnak se. Brian és Cesc ha összeadja a tudását, esetleg. De egyébként... :D De ez a Ramos jelenet nem tetszett. Eddig teljesen biztosan meg voltam győződve arról, hogy Cescyt szereti szerelemmel csak, Ramost csak testiség miatt. Bár mondjuk ezt még mindig tartom... :D Nem akarok Lari-Sergiót (Mi legyen, Largio vagy Serissa? :D)
    Szóval lényeg a lényeg team Labregas :D

    VálaszTörlés
  6. Tessa rész: Annyira szeretem a Tessa-Matí barátságot, annyira aranyosak *.* Ahogy Tess ragaszkodik Matíhoz, ami végülis érthető, mert az utóbbi időben a srác volt egyedül mellette, mert Marcelonak bekattant valami, Larinak a saját élete is sok, CR elhúzott Amerikába, szóval egyedül van, és Matías mellette van, szinte nullától huszonnégyig. És ez alatt azért elég szoros kötődés alakul ki :)

    Annyira szívszorongató volt, ahogy Matí közölte, hogy le kell majd adja, mint betegét, kicsit olyan búcsú-szaga volt. Tudom, hogy nem az teljesen, de akkor is.

    Nem értem. Matías mindig azt mondja Tessnek, hogy merjen nagyot álmodni, és valóra váltani azokat, de ő nem akarja feladni a biztos állását, mert fél, hogy nem lesz sikeres. Úgy látszik, a saját tanácsának a megfogadása nem megy. Pedig ha Tesst itt hagyja, azzal nem biztos, hogy jót tesz neki, sőt...

    Olyan aranyos Matías, ahogy törődik Tessával. Kaját csinál, ajándékot vesz neki, satöbbi :) És a nutellás kenyér *.* :D Ha nem lennék fullra tele, akkor tuti kimennék enni, kiskanállal :D Bár ez esetben majdnem gyilkos nutella :D De Matías megint hős és hero, és megmenti Tessát. A szőke haj megvan, csak egy fehér ló kéne neki *.* :'D Pardon, fehér ló nem létezik, szürke :D

    Szóval még mindig nagyon imádom a történetet, meg azt is, ahogy írtok, és mivel a folytatás már fenn, nem írom, hogy nagyon várom, de majd jövök még komizni :D nem tudom mikor, de majd még jövök :D
    addig is puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
  7. Szia Szittyke!:)

    Te megérkeztél, és ezáltal én is itt vagyok!:D Hidd el, hogy nincs elegem még belőled, ha így lenne, nem próbálnék minél hamarabb válaszolni a tartalmas kritikádra.:)
    A legfontosabb az, hogy jön a nyár, és lesz időd kipihenni az utóbbi húzós napokat.:) Utána pedig az, hogy itt vagy, és még meg is örvendezel minket 'pár' sorral.:) Tehát még egyszer örök hála, hogy mindig írsz nekünk!:) És egyáltalán ne sajnáld azt, hogy nem érsz ide mindig időben, hiszen bepótolod, és hagysz magad után véleményt, ami nagyon jól esik nekem.:)

    Sejtettem, hogy te sem Briant részesítetted előnyben a tippek között, hasonlóképpen járt Dorcsy is.:D Csak annyi, hogy szegény Dorcsy alá adtam is a lovat, aztán kiderült, hogy nem Sneijder jelent meg a történetben.:D Viszont annak örülök, hogy őt is bizakodva, hatalmas kedvvel fogadtátok!:)
    Igen, tekintve arra, hogy lényegében a Fabregas tesók között nőtt fel, ők ismerik leginkább a múltját, nekik könnyeben elmondd dolgokat, ezáltal ők a biztos pontok jelen pillanatban az életében.:)
    Brian legjobb barátja jelen esetben Maya.:D De lesz ennél egy bővebb kifejtés is.:) Imádom a kutyákat, és poénból bevágtam Tessanak, hogy beszalad egy kutya az edzésre.:D És így is jött létre Brian megjelenése.:D
    Nem, valóban nem harapta le Mou Lari fejét, hiszen összebarátkozott ő azzal a jószággal, és ami a legfontosabb, Brian segített abban, hogy Lari megmeneküljön, így a kék szemű bármit csinál, soha nem fog haragudni rá az edző.:) Kivéve persze, ha azokat bántaná, akiket Mourinho szeret.:)

    Természetesen az ellenséges tekintet a Sergioé.:) Úgy gondoltam ideje egy kis féltékenységet is bevinni a történetbe!:D Örülök, hogy sikerrel jártam.;) Sergio még mindig szereti Larit, szerintem a lány érzései jobban megkérdőjelezhetőek. Viszont voltak napok, amikor a spanyol macsó kezdte feladni, és inkább elengedni Larit. De majd akarok a közeljövőben egy Ramos szemszöget is, hogy úgy hellyel közel képbe legyetek az ő érzéseivel is, hiszen Fabregas, és Lari nézeteit már tudjátok, viszont a védőt mostanában elhanyagoltam.:D
    Valóban megöli a féltékenység, még akkor is, ha valaki kicsit is másképp néz a lányra. Sajnos Ramosban annyira megvan az a tipikus macsóság, hogy mindenféleképpen magának, és tényleg csak magának szeretné tudni a lányt. Ez néha problémát jelent, néha viszont előnyt. Mindent megtenne érte, mindenben segítene neki, viszont nem mindenki bírja a birtoklást...
    Örülök, hogy a Bruno Mars ismét elnyerte a tetszésedet! Imádom azt a hapsit, fantasztikus számokat tud írni. :)

    Próbálok minél több 'morzsát' elejteni nektek, hogy ezáltal picit önállóan tudjátok összerakni a múltat, és egyben a jelent is.:)

    VálaszTörlés
  8. Brian rengeteget segített Lari edzésében. Illetve úgy fogalmaznék, hogy a plusz edzésekben. Kiismerte a lányt, és tekintve arra, hogy rengeteg trükköt, cselt tud, a srácnak muszáj volt beletanulnia a módszerbe. Valamint Lari mellett megerősödtek az érzékei is, ezáltal sikerült most így elkapnia a labdát.:) Hidd el, aki fiatal kora óta kapus, annak is nehéz lett volna ezt a labdát elkapnia.:) Azért is van néha az, hogy Lari csak a kapusedzőnek segít. Próbáltam ésszerűen megírni a részt, és örülök annak, hogy lesokkolt az a bizonyos kapás-lövés.:)
    Boldogsággal tölt el az, amikor írod, hogy ismerted a számot, de hála annak, hogy a történetbe bekerült, még jobban megszereted.:)

    Úgy véltem, ideje egy kicsit tényleg őszintén megbeszélni. Viszont igyekeztem nem tipikus férj-feleség beszélgetést megírni.:D
    Az tény, hogy hasonlóak, mégis különbözőek. Mind a kettőjükben megtalálható az érdek nélküli szeretet, az őszinteség, a vagányság, és a féltés. Persze a közös dolgokat sokáig lehetne sorolni, ellentétben a különbségekkel. Bár az is lehet, hogy olyan nem adódik közöttük.:D
    Az okokat, miszerint Lari miért támad, ha Sergio próbál közeledni hozzá, meg fogjátok tudni. Viszont arra még egy kicsit várnotok kell. De az, hogy Lari most inkább Fabregashoz húz, nem jelent semmit! Ezt előre kijelenthetem.:D Hiszen azt is tartsátok szem előtt, hogy egy biztos pontot akar az életébe.:D (Na ezért a mondatért Dorcsy biztos meg fog ölni O:) )
    Az pedig, hogy nem kaphat jobbat. Hát, lehet igazad van igazából, de akkor Fabregast melyik típusba sorolod?:) Mármint elég sokan mondták azt mostanában, hogy lassan áttérnek a Labregas csapatba. Viszont én ezt nem akarom, ezért is kezdtem már most hozzá a spanyol-angol páros közeledéséhez.:D El akarom érni, hogy a történet végén ne tudjatok dönteni a két srác között.:D

    Sergio szívből szereti Larit, és az a baj, hogy kialakult ez a tipikus szerelmi háromszög. Ramos-Lari -Fabregas között. És ha azt nézzük, mind a két srác sok mindent feladna a lányért, itt csak az a kérdés, hogy a lány meddig képes elmenni.
    Persze, itt lehet azt a részt felhozni, hogy lényegében a Ramos kavarás is okkal volt. És ha valaki átgondolja a dolgokat, megértheti azt a tettet is.:)

    Igen, nem akarta kimondani azt a nevet, mert nem tudja, hogy férje mire képes. Nem, itt most nem a gyilkosságra gondolok.:D Igen, harcolni fog a szerelemért, ezáltal a lányért. De itt még az a kérdéses, hogy meddig képes elmenni... Az pedig, hogy mi lesz a helyes döntés, csak tőletek függ. :) Megírom, ahogy én látom a dolgokat, és csak reménykedni tudok, hogy nem fogok nektek csalódást okozni!:)
    Imádom a Pretty Recklesst.:D Gondolkoztam azon, hogy a Rihanna-Eminem félét kéne berakni, vagy inkább a feldolgozást. De ennek szerintem sokkal drámaibb a hangvétele.:D

    Örülök, hogy ismét tetszett a fejezet, és még egyszer nagyon köszönöm, hogy visszamenőlegesen is megosztod velünk a véleményedet! Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  9. Szia Dorcsy!;)

    Már beszélgettünk a sorsról, viszont most már én is tartom, hogy Fortuna igencsak elkerül téged.:D
    Örülök, hogy itt vagy, és hogy látunk téged!:)

    Tudom, tudom. Dorcsy elővette az elméletgyártós gondolkodásmódját.:D Ami persze nem baj, ugyanis imádom ezeket olvasni, viszont nem, Lari nem terhes.:D Csupán össze van zavarodva, ami segítségével néha boldog, néha szomorú, és néha szerelmes.:D Kis bociszemű.:D Ennyire biztos vagy abban, hogy csak Fabregassal szexelt Lari?:D Mert én nem feltétlen...:D
    Igen, ezzel a mondatoddal teljes mértékig egyetértek! Hiszen a múltban történt cselekedeteink formálják meg a jövőbeli énünket.:) Hát, sajnos én inkább az utóbbi elvet, miszerint ×nem tanulok még a saját hibámból sem× követem.:D Nem tudom te hogy vagy ezzel...:D

    Sejtettem, hogy Fabre mellé egy egész érvsort tudsz felhozni minden fejezet után.:D Pedig istenemre esküszöm, próbálkozom Sergiot is visszahozni a ringbe, de nem hagyod.:D

    Hé, hé, hé.:D Azért ne haladjunk ennyire előre.:D Inkább úgy fogalmaznék, magyaráznám meg a dolgokat, hogy igazán csak a Fabregas testvérek ismerik őt. Ők tudják, hogy milyen a sebezhető Lari, ők tudják a legjobban a múltját. Amikor Madridba került inkább az erős oldalt mutatta, hiszen nem szereti másnak bemutatni azt az énjét, aki legszívesebben leülne egy sarokba, és falná a fagyit miközben a könnyeibe fullad. Nem akarja, hogy bárki is megismerje a gyenge pontjait, fél megmutatni még azoknak az embereknek is az igazi Larit, akikben feltétel nélkül bízik. Az évek múltával megtanulta kezelni kitöréseit, ezért sem jött el még annyira az a kiborulós est. De egyszer mindenkinél tele lesz az a bizonyos pohár, így a lány is be fog sokallni.
    Remélem az én fogalmazásom is legalább annyira érthető, mint a tiéd.:D

    Persze, szeretted, de nem jutott ő az eszedbe, csak Sneijder meg Robin...:D Na jó, nem szívózok, elhiszem, hogy őt is szereted.:D Amúgy Wesnek nincs is jég kék szeme, inkább a zöld-kék árnyalatait veszi fel.:D
    Jó azért én is elég szemét voltam, ugyanis adtam alád a lovat ilyen téren. :D De azt akartam, hogy egy kicsit kibukj, majd boldog léégy.:D
    Tekintve arra, hogy régen Lari úgy tudta, hogy egyke, rengeteg barátot szerzett maga mellé. Hiszen akiknek nincs testvére, sokkal nyitottabb, mint akinek van. És mikor megismerte a Fabregas tesókat, bizalmába fogadta őket.:) A mai napig pedig úgy gondolta, hogy mind a kettőt a bátyának tekinti, de rájött, hogy a kis Fabregashoz gyengédebb érzelmek is húzzák.:)

    VálaszTörlés
  10. Ezzel viszont én nem értek egyet.:D Hé, hahó, emlékeztek még arra a bizonyos zsaroló, fenyegető személyre?:D Egy fenyegető simán elveheti a félelemmel ezeket a szereteteket.:D

    Mindennek eljön az ideje, ahogy az orvosos résznek is elfog! Ne félj.:) Már megírtam azt a részt is, de kulisszatitkokat nem árulhatok el.:D
    Valaki, akit Wesnek hívnak, mi?!:D Tudom, tudom.:D Részletesebben már kifejtetted egyszer portugálról a véleményed, miszerint irtóra cuki arca van.:D De szerintem akkor is nagy az orra egyébként!:D

    Az összeborulós jelenetek miért függnek a történet végétől?:D Az után is jöhetnek a bonyodalmak, hisz ismersz...:D
    Na majd meglátom mit tehetünk az ügy érdekében.;)
    Pontosan! Marcelo és Ronaldo inkább azt tartják szem előtt, hogy a lánynak jó legyen. Hiszen ismerik már annyira Larit, hogy eleinte még fújni fog rájuk, de utána rájön majd, hogy igazuk volt.:D A CR Madridba való jövetelét nem én döntöm el, de majd megpróbálok hatni Tessara.:D

    Kicsit félve írtam meg a legelső ilyen részt, de örülök annak, hogy egyre többen kíváncsiak vagytok Larissa múltjára.;) A visszatekintős részen már mi is agyaltunk, de még nem tudhatjuk mit hoz a jövő.:D Viszont mindent az olvasókért.;)
    A Cescy megismerkedős jelenetről már volt szó, igaz csak nagy vonalakban...:D Na meglátom mit tehetek azért, hogy még jobba szeress.:D

    Brian segített Larinak kifejleszteni a tudását.:) Ő volt az a személy, aki a pályán is teljesen kiismerte a lányt. Tehát ezért is volt az a mondat, hogy nem tud meglepetést okozni egyelőre neki Lari.:D A lány mellett élesedtek az érzékei, sok dolgot tanult, miközben Larival plusz edzéseket vett.:D

    Larissa Morrisont előbb utóbb ki lehet majd ismerni, csak még nem meri felfedni a való énjét.:D Amit ti olvastok, azt ugye ő csak gondolja, viszont például Cescy már megtanulta kezelni az ő kitöréseit. Amiből fogtok még egy-két jelenetet látni, illetve olvasni.:D
    Ennyire bonyolultnak tartod Larit?!:D

    Tudom, hogy még mindig tartod, és igazából kíváncsi voltam a reakciódra, miután elolvastad ezt a részt.:D És egyáltalán nem csalódtam a Dorcsy gondolkodásmódban.:D Viszont én még mindig tartom, hogy mind a két srácba szerelmes a lány.:D
    Tudom, hogy Team Labregas, egyébként egyik variáció sem tetszik, ellentétben a Seri-vel.:D

    Neked is köszönöm szépen Dorcsy a visszamenőleges kritika írást, sokat jelent ez nekünk!:) Természetesen várlak a következő fejezethez, és amint tudok, reagálok majd a kommentre.;) Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  11. Szia Adrienn!:)
    Köszönjük, hogy írtál nekünk és sajnálom a kései kommentválaszt!
    Ronaldo visszatérésére mindenki nagyon vár, hisz mindenki nagyon kíváncsi arra a bizonyos nagy találkozásra.
    Köszönjük a dicséretet! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Szittyke :)
    Köszönjük a véleményedet és azt, hogy mindig szakítasz ránk néhány percet, hogy ezt írásba is add. Én pedig szeretnék ismét elnézést kérni a kési válaszért.

    Az ember tudatalattija sok mindent el tud titkolni és így Tessa sem tudja belátni, hogy mit is érez, de abban igazad van, hogy Tessának szüksége van Matí barátságára, aki mindig ott van mellette, ha szükség van rá. Az önzőség pedig valóban előtört Tessából, de eddig nem a saját érdekeit nézte, tehát kellett az, hogy csak magával foglalkozzon. Az alvókával sose volt gond, és szerintem nem is lesz. Az ajándékra már a következő részben fény derül, remélem nem okozok majd vele csalódást.;) Tessának pedig pont az ilyen helyzetek miatt van szüksége Matíasra, hogy amikor épen megfulladni készül, akkor jöjjön és megmentse.

    Köszönjük a kommentedet és a dicsérő szavakat, ami nagyon jól esik nekünk.. :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Dorcsy! :)
    Köszönjük az ismételt kritikádat, és most jön az én ismételt bocsánatkérésemet, tehát bocsánat a késésért.

    Az utóbbi időkben Tess tényleg csak Matíra számíthatott, így nagyon szoros barátság alakult ki köztük, ami teljesen érthető egy ilyen szituációban.

    Mindketten tudták valahol, hogy el fog jönni ez az idő, csak egyikük sem gondolta, hogy ilyen hamar, és hogy ilyen jó barátság fog közöttük kialakulni.

    Ez egy tipikus olyan eset, hogy mondani könnyebb, mint megcsinálni. Matías nem hisz eléggé magában ahhoz, hogy véghezvigye azt, amiről mindig is álmodott, viszont úgy van vele, hogyha már ő nem csinálja, akkor Tessa tegye mg és váltsa valóra ő az álmait.

    Én is örülnék egy külön bejáratú Matíasnak, aki ennyi mindent megtesz értem. Muszáj voltam belevinni a nutellás kenyeret, mert mikor írtam éppen azt ettem, így evidens volt, hogy ha már eszik Tessa miért ne ehetne ő is nutellás kenyeret. :D Matíasnak inkább egy külön bejáratú tévé sorozat kéne: SUPERMEN néven .:D Szerintem lenne pár nézője, ha Chad alakítaná azt a karaktert is. :D

    Köszönjük, hogy írtál nekünk és a dicséretet is nagyon köszönjük! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés