Összes oldalmegjelenítés

2012. július 17., kedd

Chapter 33.

Sziasztok!
Sajnálom a késést, teljes mértékig az én hibám. Technikai okok miatt nem tudtam felrakni a részt, ugyanis a laptopom megadta magát, de szerencsére már minden rendben.:)
A dicsérő szavakat, valamint a klikkeket is nagyon szépen köszönjük!:)
Jó olvasást, reméljük tetszeni fog.
Puszi Lari, Tessa.:)


(Ronaldo)

Miután sikerült kilopóznom a reptérről megkönnyebbülve láttam, hogy nem minden sarkon rejtőzködik egy fotós, mint a másik kontinensen, így kicsit könnyebb dolgom volt. Igazából ott elég nehéz volt megszokni, hogy minden utcán és minden helyen kamerák villogtak az arcodba és még csak esélyed sem volt soha ellenük, mert mindig többen voltak. Itt Madridban már megszokták, hogy itt vagyunk és csak néha állítanak már meg minket az utcán nagyon durván sikongatva az emberek. Persze ez napi elég sokat jelent, de a kezdeti adatok meglehetősen csökkentek.

Hiába meleg volt ismét magamra varázsoltam a kapucnis felsőmet, ugyanis még egy ideig szerettem volna csak egy lenni a többi ember közül és nem akartam már most az első napon felborítani mindent. Jól tudtam, hogy először is beszélnem kell Mourinhoval. Tudom, hogy első a család, de úgy érzem abban az ügyben kicsit hosszadalmasabb lesz megbeszélni a dolgokat, mint az edzővel. Ő vagy azt mondja majd, hogy rendben megbocsájt persze feltételekkel, vagy azt, hogy köszöni az eddigi munkámat, de nem vagyok megbízható. Minden lehetőség lefutott az agyamban, de fogalmam sem volt igazából, hogy hogyan is fog reagálni Mourinho. Mivel haza nem igen mehettem eszembe jutott, hogy Tessaval való megismerkedésem előtt volt egy belvárosi kis szerény legénylakásom, amit nem adtam el, hisz ki tudja, hogy mikor fog jól jönni. Hát most nagyon is nagy szükségem van rá ráadásul a kulcs a tárcámban volt elrejtve az apró között, így biztos a bejutási lehetőség. Úgy gondoltam, hogy gyalog közelítem meg a helyet ugyanis már a belvárosban voltam tehát taxiba ülni teljese felesleges lett volna, ráadásul így is kijöttem gyakorlatból, amit nehéz lesz fizikailag pótolni, de persze nem lesz lehetetlen.

Jó fél óra intenzív sétálás után sikerült elérni a kívülről nem túl vonzó házsort, én pedig lelki szemeim előtt már láttam azt a berendezést, azt az egyszerűséget, amit itt hagytam. Nem haboztam sokáig bementem és a harmadik emeletig meg sem álltam. Előkaptam a kulcsot a tárcámból, majd a zárba illesztettem és félve benyitottam. Tudtam, hogy senkit nem fogok ott találni, de mégis úgy nyitottam be mintha bármelyik percben előjöhetne valaki az ajtó mögül és meglephetne engem. Lepakoltam majd körbejártam az egész lakást vagy háromszor. Régen jártam már itt, de lassan ismét hozzászoktam a madridi időjáráshoz és az itteni meleg, párás levegőhöz. Hiányzott már ez az életemből és jót tett nekem az, hogy Irina úgymond noszogatott, hogy gondolkodjak gyorsabban ezen.

Kissé féltem felvenni a telefont és tárcsázni, hiszen elég hosszú időre tűntem el, ami az jelentette, hogy cserbenhagytam őket, a csapatomat a szezon közben, viszont szeretnék mindent jóvátenni, de ehhez szükségem van egy második esélyre, hogy bizonyítsak és megmutassam, hogy tudom segíteni a csapatot tűzön-vízen át. Nagyon sokat jelentene nekem, ha Mourinho adna még egy esélyt arra, hogy megmutassam, hogy a szívem a klubé, és már nem szeretnék soha máshová elmenni. Óriási sóhaj után a fülemhez emeltem a készüléket, majd tárcsázni kezdtem a megfelelő számot. A berregő hang hallgatása közben a szívem a torkomban dobogott és nem érettem először, hogy miért majd később eszméltem rá, hogy ez is annak a jele, hogy minden erőmmel azon vagyok, hogy újra a Real Madridot erősítsem. A mester hangja szigorú volt mikor beleszólt a telefonba, de nem hibáztatom, ha ilyen hangnemet használ velem szemben. Elcsesztem, de szeretném az egészet helyrehozni. Elmondva edzőmnek néhány dolgot a távollétemmel kapcsolatban reménykedtem, hogy bíztató lesz a válasza, és reményeim beigazolódtak. Egyhangúan közölte velem, hogy vár a Bernabeuba, ahol megbeszéljük a további részleteket. A telefon letétele után, már fordítottam is el a kulcsot a zárban és indultam is a stadion felé. Ismét gyalog tettem meg az utat ugyanis nem volt messze a lakástól. Amint megláttam a nagy épületet magabiztosabb lettem a bizonyítás miatt. Azt mondta Mourinho, hogy jöjjek be, amit meg is tettem, viszont azt első körben elfelejtette közölni, hogy most lesz a csapatfotózás, így amikor a kezembe nyomott egy öltönyt, csak bambán álltam, viszont gyorsan magamra varázsolva az öltözéket beálltam a gyepre a többiek közé. Kicsit fura volt a fogadtatás, de szerencsére mindenki úgy tett mintha mi sem történt volna. Éppen beszélgettem, amikor egy vörös hajú csajt láttam felém sietni. Fogalmam sem volt, hogy mi van így mosolyogva vártam, hogy egy közös képet kérjen az illető vagy esetleg egy autógrammot, amikor feleszméltem, hogy a felém suhanó személy nem más, mint a rég nem látott Lari.

(Tessa)

Mindent tönkre tetten, és ha lehetőségem lenne rá most nyomban elsüllyednék szégyenemben. Hogy lehettem ekkora emeletes marha, hogy lefeküdtem, nemhogy egy másik férfival, de a testvérem férjével. Ezzel nem csak Larit bántottam meg, de az én férjemet is megcsaltam, az utólagos lelkiismeret furdalásról pedig már ne is beszéljünk. Nagyon értek ahhoz, hogy hogyan kell elbaltázni a életemet, és most már ideje lenne azt is megtanulni, hogy hogyan hozzam rendbe, ugyanis lenne mit. Tudom, hogy egy élet nem lehet tökéletes, de hogyan lehet egy ekkora hibát elkövetni. „Nem tudom, hogy mi volt velem éjszaka. Valószínűleg túl sok volt az alkohol a szervezetemben és annak a hatására kerültem ilyen helyzetbe. Igen, biztos, hogy csak az alkohol miatt volt!” Próbáltam magam a fejemben nyugtatgatni, de nem tudtam lenyugodni miközben láttam, hogy Lari miattam veszi le a gyűrűket, amiket Sergiotól kapott az esküvőjük, és az eljegyzésük miatt. Még mindig zokogva ültem a padlón és nem tudtam, hogy most hogyan is legyen tovább. Megbántottam azt az embert, akit még csak pár éve ismerek, de mindig számíthattam rá, ha bármi problémám volt hozzá bátran fordulhattam, és amióta kiderült, hogy Lari nem csak a legjobb barátnőm, hanem a testvérem is minden megváltozott és a kapcsolatunk egy újabb szintet lépett és még több dolgot oszthattunk meg egymással. Egészen eddig. Nem hiszem, hogy ezt valaha is meg tudná nekem bocsájtani, ha pedig igen, akkor viszont nem bízna meg bennem és teljes mértékben igazat is adok neki. Lari kiviharzott a szobából Ramos pedig megsemmisülve állt még mindig egyhelyben. Nem tudtam, hogy mit kellene mondanom, vagy, hogy mit lehet egyáltalán mondani egy ilyen esetben. Felkapva a cuccaimat a földről magamra húztam azokat, majd se szó se beszéd otthagytam Sergiot. Még mindig zokogtam, mert nem tudtam felfogni, hogy mit tettem. 
Berontottam a házunkba, ahol Matías már a kanapén ülve olvasztotta ki a fagyasztott borsót a fejével.
-      -    Te hol a fenébe aludtál? Mikor megláttam, hogy nem vagy az ágyadban azt hittem, hogy szívinfarktust kapok. Aztán a telefonodat sem vetted fel, így már képzeletben meg is ástam a síromat a hátsó kertben. – kissé vicces poénján most nem tudtam úgy nevetni, mint eddig, és ez neki is feltűnt. Majd mikor észrevette az arcomon, hogy sírtam a borsót a kanapéra dobva mellém állt majd átkarolva próbálta meg belőlem kiszedni, hogy miért vagyok ilyen állapotban. – Mi történt? Tessa miért sírsz? – nem tudtam neki válaszolni, csak ölelve kezdtem el ismét zokogni.
-          Utálom magam. Érted. Utálom. – felváltva kiabáltam a szavakat, amiért Matí furcsán nézett rám.
-          Hogy mondhatsz ilyet Tess?! Biztos csak a fáradtság miatt vagy ilyen nyúzott. Le kellene pihenned, mert úgy veszem észre, hogy eléggé csapzottan sikerült hazakeveredned. „Ha tudnád, hogy miért ilyen a küldőm valószínűleg már ordibálnál velem, és elhagynád a házat.” A kanapéra ledőlve a borsókat kezdtem el nézni a zacskóban és próbáltam az agyamból mindent kizárni, ami történt. Viszont minél jobban próbáltam elterelni a gondolataimat Sergioról és az előző estéről, annál több emlékkép ugrott be és annál nagyobb lelkiismeret furdalást éreztem a mellkasomban, ami már szinte feszítette a tüdőmet. Matías leülve a fejemet a lábaira hajtotta és simogatni kezdte a hajam, persze közben próbált csitítani, de nem sok eredményt ért el ezzel, még mindig sírtam pedig a vízkészletem 90 százalékát már valószínűleg kijuttattam a szervezetemből.
-          Eressz el. Nem akarom, hogy ilyen kedves legyél velem. – lelökve a barátom kezét a fejemről az emelet felé vettem az irányt, majd berohanva a szobámba az ajtót kulcsra zártam. Fejemmel kezdtem el verni az ajtó mellett álló falat és azon gondolkodtam már most, hogy hogyan is próbáljam az egészet elmagyarázni majd Larinak. Miután feladtam a fal fejjel való bontását a zuhanyzó felé vettem ismét az irányt. Még mindig túl mocskosnak éreztem magam az éjszaka miatt, de valószínűleg, ha egész életemben a forró zuhany alatt álltam volna, akkor sem tudtam volna ezt lemosni magamról. Először a hideg vizet nyitottam meg, aminek a hatására egy halk sikoly hagyta el a számat, majd fokozatosan kezdtem emelni a hőfokokat a zuhany alatt. Mikor elértem a legforróbb hőmérséklethez szintén egy sikoly hagyta el a számat, de ebben az esetben nem tudtam a víz alatt tovább tartózkodni. A hideg vizet az akadémián már megszokta a szervezetem az izomláz miatt, viszont a leforrázó meleget soha nem fogja elfogadni a bőröm.
-          Tessa. Mi ez az egész? Miért vagy most teljesen más, mint szoktál? Mi történt, mond el és akkor könnyebb lesz és megoldjuk a problémát, mert gondolom valami nagyon gond lehet, ha így reagálsz mindenre. Hallasz te engem egyáltalán? – dörömbölve állt az ajtó előtt, viszont én még mindig a fürdőben voltam, csak már nem a zuhany alatt. Csak álltam a fülkébe és nem tudtam, hogy most mi legyen. Végül magam köré tekertem egy törölközőt, és meggondolatlanul kinyitottam Matínak az ajtót. Nem tudtam egyetlen kérdésére sem válaszolni, és őszintén megvallva nem is akartam. Elvesztettem azt a személyt, akit nem régóta ismerek, de a legjobb dolgok volt az életemben, a testvéremet, akire mindig is vágytam, hiszen az árvaházi évek alatt sokszor álmodtam egy ilyen dologról. Lefeküdtem az ágyra és nyakig betakaróztam, majd az ablak felé fordulva újra könnyek kezdtek el folyni a szememből. – Nem akarsz róla beszélni? – mellém lépve leült az ágyra, de amint éreztem, hogy süllyed az ágy beljebb húzódtam, majd kérdésére csak nemlegesen ráztam a fejem. Nem kell az, hogy még ő is tudja, hogy mit tettünk. Pont elég, sőt még sok is az-az egy személy, aki tud róla. – Akkor csak itt maradok, amíg elalszol. Így oké? – aprót bólintva csuktam le a szemem a gondolataimban pedig a testvéremtől kapott pofon hangja csengett.
Sokáig feküdtem még, mielőtt sikerült volna elaludnom, viszont még álmomban sem hagyott nyugodni az éjszaka. Újból megálmodtam az egészet. A karaoke bulit, aminek az lett a vége, hogy Matíast alig bírtam hazacipelni a sok alkohol miatt. A meghívást miszerint maradjak még mert korán van. A borozást, aminek a meghívását alapból nem kellett volna elfogadnom, mert alattomos itallal szemben sosem voltam nyerő, hiszen az árvaházban nem is nagyon fogyasztottunk alkoholt, sőt egyáltalán nem ittunk sohasem. Aztán az egész együttlétet, amit a szeretkezés közben még álmomban sem bántam, viszont amikor felkeltem, az álombeli Tessanak is majdnem szétszakadt a mellkasa a szorító érzés miatt. Az álmomban mégsem minden úgy történt, ahogy az a valóságban. A zuhanyzást követően kiléptem a fürdőből, és nem mással találtam szembe magam, mint Ronaldoval. A szemeim kikerekedtek és a szívem őrült tempót diktált. Nem értettem, hogy-hogy kerülhetett ide, és honnan tudta meg, hogy itt vagyok, mikor ő elvileg az amerikai utcákat és klubokat járja. Tudtam, hogy csak álmodom, de ugyanúgy, mint Larinál mentegetőzni kezdtem és az alkoholra fogtam mindent, viszont meglepetésemre nem volt hozzám egy rossz szava sem, csak annyit mondott, hogy menjek haza és majd ott beszélünk. Ő sietősen elhagyta a szobát, viszont nekem kellett egy kis idő míg összeszedtem a ruháimat, viszont amint megfogtam az összes darabot futva indultam el a házunk felé. Belépve senkit nem találtam a nappaliban továbbmenve a háló felé viszont hangokat hallottam bentről. Amint benyitottam a szívem összeszorult a látvány pedig még álmomban sem volt mindennapi...

(Larissa)

Belépve a Bernabeuba kezdeti remegésem csillapodik. Valahogy elégedettséggel tölt el az a tudat, hogy itt vagyok. Újra. Kinyitva az öltözőajtót, temérdek félmeztelen focistával találom szembe magam, mégis egy ember teste vonzz a leginkább. Zavarodott tekintetemen jót mosolyognak.
-          Elnézést, kit keres? –Marcelo áll elém, kissé behajlítva térdét frufrum alá pillant, majd szájtátva lép hátrébb. –Lari? –szája o betűt formál, ajkai elnyílnak egymástól.
-          Sziasztok. –ördögi mosolyra húzva ajkaimat Sergio felé tekintek, aki egy pillanatra még levegőt is elfelejt venni.
-          Végre! A nagy Larissa Morrison rájött, tettei vagányabb frizuráért kiáltanak! –Pufi incselkedve túr bele hajamba, majd megölelve, hátulról is lecsekkolja selymességét. –Nagyon király! –zavartan igazítom meg ujjaimmal mesterien beszárított frizurámat.
-          Most komolyan kellemetlen helyzetben érzed magad?–Gülüke kigúnyolva mutogat felém, tátott szájjal méri végig társait.
-          Tudom Gülü, hogy te ehhez már hozzá tudtál szokni, de ennyi jó pasit egy helyen még soha nem láttam. –fejemhez kapva megforgatom szemem, féloldalas mosolyom arcomon található. Telefonom hangos csörgéssel töri meg a keletkezett csendet, mire elsőre érdeklődve nézek szét, majd pár másodperccel később tudatosul bennem a tény, miszerint én csörgök. - Igen. Tessék? –lehalkítva hangomat arrébb megyek, de a hatalmas barna tekintet elől sehol sem vagyok biztonságban. –Elmegyek fürdeni, kérlek ne jöjjön be senki! –belépve a mosdó részre, lerakom ma beszerzett gönceimet.
-          Oh, ha ezt tudtam volna, pár perccel később hívlak. –búgó hangja meglep, fogalmam sem volt, hogy még szóba áll velem.
-          Valami oka van annak, hogy hívtál?
-          Igen, szeretnék veled találkozni. –határozott kijelentésétől megingok, megnyitva a csapot fél kézzel vetkőzni kezdek. –Beszélnünk kell, nem éppen barátságosan váltunk el a múltkor. –felhorkantva csóválom fejem, ilyenkor sajnálom, hogy nem látja tetteimet.
-          Csodálkozol?! Brian nyomoz utánam, te pedig zaklatsz. Mit akarsz Daniel?! –dühtől remegő testtel dőlök a falnak, agyamra jótékony köd telepedik.
-          Semmi sem az, aminek látszik. Ezt ne felejtsd el. –mondata után már csak a búgó hangot hallom, ami tudatja velem, bontotta a vonalat. Hajamat összefogva, gyors zuhannyal frissítem fel bőrömet. Elfáradtam, és ezen még a hideg víz sem segít.
Kilépve a királyi címerrel ellátott kabinból, mosolyogva csavarok magam köré egy fehér törölközőt. Bőröm barnaságán megcsillannak a vízcseppek, a szatyorból pedig kivéve egy szemceruzát, füstös tekintetet varázsolok magamnak. Nem akarom túlzásba vinni, hiszen egyedül leszek nő a képen, de próbáltam olyan cuccokat keresni, amik annyira nem fognak kitűnni a fekete-fehér összeállításból. Bár ahogy Mout ismerem, biztos vagyok benne, hogy ez első sorba fog beállítani, én pedig ellenkezve fogok utat törni a második sorba. Hajamat leengedve, letörlöm magamról a kósza cseppeket, majd kezem közé véve a pántnélküli csodát, gyors öltözésbe kezdek. A blézer egyetlen gombját még most összegombolom, majd a fotózás hozza a többi papírformát. Cipőmbe belebújtatva lábamat, kinyitom az ajtót, de a déjá vu érzés magával ragad. Sergio magába roskadva ül a padon, fejét kezeibe temeti.
-          Gyere menjünk, még a végén lemaradunk a képről. –felpillantva rám tekintete elidőzik rajtam. Hatalmas barna szemei felfalnak, kezemet felé nyújtva, mosolyogva pillantok rá.
-          Miért vagy ilyen velem? –esdeklő tekintetébe nézve lábaim meginognak, de magabiztosan állok továbbra is vele szembe.
-       -   Nem csak te botlottál az életben. Amúgy sem tudhatod, mit hoz a jövő. –csalogató arckifejezésem következtében megfogja kezeimet, de nem az történik, amit várok. Rántva rajtam egy kicsit, ölébe huppanok. Megfogva vállait eltolom magam arcától, túlságosan is bódító az illata. Szemeimet egy pillanatra becsukom, viszont a puha ajkak hatására ki is pattannak pilláim. Finoman ízlelgeti ajkam, ujjaival végigsimít gerincvonalamon, kezei pedig megállapodnak fenekemen. Belemosolyogva leheletfinom csókunkba, beletúrok hajába. Megölelve azt a férfit, aki egészen tegnapig a világot jelentette számomra, szívem eszeveszett vágtázásba kezd. Csak őt akartam megóvni, ezzel szemben nagyobb kárt tettem benne, mint amilyet szerettem volna.
-          Gyere vissza hozzám. –suttogva ejti ki a szavakat a száján, de válasz nem érkezik. Túlságosan frissen él bennem az emlékkép, miszerint testvéremmel enyelgett. –Kezdjük újra. Menjünk el randizni, csináljunk mindent úgy, mintha most találkoznánk először. –hangja megremeg, fejét nyakamhoz rejti.
-          Nem rajtam múlik, hanem a sorson. Ha egymásnak szántak minket, úgyis megtaláljuk a helyes utat. –mosolyom bíztató, hangomban viszont megtalálható minden kételyem. Apró puszit adva arcára felállok, majd elindulok a csapat után. Kilépve a folyosóra hátamat egy pillanatra a hideg falnak vetem, szemeimet becsukva, gondolkozni kezdek. Tényleg szükségem van rá? „Mint éhezőnek egy falat kenyérre…”
Cipőm kopogása ütemesen víz hangzik a kihalt folyosón. Megszállottságom következtében testem lángol a vágytól. Miért kellett kedvesen viselkednem vele? Simán elmehettem volna beszéd nélkül mellette. Kilépve a füves területre, kezembe veszem magas sarkúmat. Nem hiányzik még egy bokatörés is a fájdalmam mellé. Lehajtott fejjel lépkedek egy csapat focista felé, semmi kényszert nem érzek arra, hogy egy percre is magabiztos kisugárzásomat mutassam nekik. Hangos füttyszó kíséri lépteimet, fanyar mosollyal arcomon, megrezegtetem pilláimat. Viszont amit a sor előtt látok, lesokkol. Hatalmas sikítással dobom el cipőimet, majd őrült vágtázásba kezdek. Barátom szemei fogva tartanak, a macsós mosoly, mint mindig, most is megtalálható helyes arcán. A külsős szemlélők valószínűleg annyit láthatnak tettemből, hogy ágyúgolyókat meghazudtolva terítem le a portugált, ugyanis körülbelül három méterre lehettem tőle, elrugaszkodtam, és nyakába ugrottam.
Ragaszkodóan szorítom nyakát, karjai keskeny derekamat ölelik. Hiányoztak a csipkelődései, valamint hiányoztak az átbeszélgetett esték. Hatalmas cuppanós puszival jutalmazom okos döntését, miszerint visszatért közénk. Igaz nem tudom az okokat, de ki fogom deríteni.
-          Nem nagyon szoktak így üdvözölni a vörös hajú szépségek. –agyam hirtelen kattan, lehet fel sem ismert.
-          Te félőrült. Lari vagyok. –arcán megdöbbenés suhan végig, karjai másodpercek alatt hullnak le rólam, ami segítségével a puha gyepen kötök ki.
-          Úristen, ne haragudj. De megváltoztál. –lehajolva hozzám homlokomról felemeli hajamat, majd megbizonyosodva róla, kacagva magához ölel.
-          Én elhiszem, hogy imádod, ha a nők a karjaidban kötnek ki, de azért elvártam volna, hogy felismerj. –amennyire teste engedi, duzzogva összefonom magam előtt karomat.
-          Tudod jól, hogy csak test alapján ér utol a szikra, de tekintve arra, hogy belőled annyit láttam, hogy rohansz felém, nem tudtalak végigmérni. –macsós szövegétől hányingert kapok, morogva tolom el magamtól.
-          Nem szeretlek most. –elhúzva számat felpattanok, majd cipőmért elsétálva, felkészülök a fotózásra.
-          Morrison, egy percre! –Mou intve nekem félrehív, Sergio pont most döntött úgy, hogy megjelenik a csapat előtt. Roni kézfogással üdvözli, amit vonakodva ugyan, de tiszteletből elfogad. Szép is a lelkiismeret-furdalás.
-          Mondd főnök. –mosolyomat erőszakosan tartom arcomon, tekintete elidőzik rajtam.
-          A fotózás után lesz egy lazább edzés a Valdebebasban. Két nap múlva pedig megmérkőzünk a Valencia ellen. Lassan vége a bajnokságnak. Szeretném, ha agyban a toppon lennél, szükségünk van rád. Akarsz beszélni róla? –érdeklődve pillant rám, várja válaszomat. Igazából régen találkoztam vele, ezért is kíváncsi arra, hogy mi történhetett velem.
-          Még most nem. Összeszedem magam, és ha elég erőm lesz, és még érdekel, akkor elmesélem. Ígérem. –arcomra adva egy puszit bólint, majd a fotóshoz elindulva közli vele a teendőket.
-          Larissa, első sor! –meghallva edzőm parancsoló hangját, nevetve furakodok a második sorba.
-          Én aztán biztos nem. –incselkedő hangomat meghallva, megrázza a fejét, majd derekamat elkapva, leránt maga mellé.
-          Azt mondtam, első sor. –beállva a kiszabott helyre, szememmel intek Gonzanak. Fellépve Marcelo és Ronaldo közé, Higuain becsúszik a helyemre, így az egész sor átrendeződik. –Ne félj, az engedelmességed legalább a régi. –megforgatva szemét, nevetve húzza ki magát.
-          Pszt. Lari!
-          Mondjad Pufi. –halkítva hangomon kissé elfordítom fejem, majd a csillogó szemekbe pillantva nyugtázom, rossz ötlet volt.
-          Este buli, az edző azt mondta, egy kisebb taktikai tréninget akar… - Mou jelenléte zavaró számára, így inkább befejezi monológját. –Házibuli. –szinte leheli a szavakat, tettével megmosolyogtat. Bólintva egyet jelzem megértettem, és részt is fogok venni az összejövetelen. Igaz hamarosan várható egy vacsora is, de az csak nyolc forduló után.
A csapatkép készítése után Ronaldoékkal még beállunk egy-egy vállalhatatlan képre is, de tekintve arra, hogy ez nem lát napvilágot, mosolyogva ugrok a kamera elé. Kinyújtva nyelvemet pózolok barátaimmal, viselkedésünk egyáltalán nem tükrözi megjelenésünket és korunkat. Imádom ezeket a srácokat, és már nagyon hiányzott a kis triónk. Hajamat összefogva, frufrumat egy hajpánttal tűzöm hátra. Csoportosan indulunk el az edzőközpont felé, többen cukkolnak ruhám miatt. Természetesen nem lógok ki a színösszeállításra tekintve, de a darab hosszúsága sok embernek szemet szúr. Borzasztóan perverzek tudnak lenni a focisták, bár ez ellen nem akarok tenni. Ők így jók, ahogy vannak. Viszont Ronaldo bunkóságát meg fogom még az este folyamán fejteni.
Gyors öltözés után letudjuk a szabványformát, kilépve a központ pályájára, szokatlan hiányérzetem támad. Szerettem itt edzeni, de valahogy a Bernabeu jobban megmozgatta fantáziámat. A csapat beáll melegíteni, viszont hála barátaimnak, újra fantasztikus hangulat kovácsolódik közöttünk.
-          Lari, mondták már neked, hogy ha agresszív énedet hozod felszínre, levörösödik a hajad? –örülök, hogy minden a régi, de azért nem szívlelem a rólam szóló poénokat. Ujjaimmal egy szívet formálok, majd kényes hangon beszélni kezdek.
-          Én is szeretlek Cristina! –a csapat egy emberként kezd el kacagni, bár Ronaldo nem foglalja imába viccemet. Vérmes tekintete nevetésre késztet, Mou a távolból boldogan figyeli az eseményeket. Egy pillanatra veszítem szem elől drága portugál barátomat, máris csak loholó fejét látom közeledni. Sikítva ugyan, de röhögve kezdek el sprintelni, viszont nem tudom, most kit használhatnék háznak. Legutoljára mikor a katalán kapus kergetett, a közelemben volt Fabregas. Megtorpanva egy pillanatra leterítenek lábamról.
-          Ki a Cristina?! –játékos hangja elfeledteti gondolataimat.
-          Hiányoztál Roni cica. –csiklandozása elől nem tudok kibúvót találni, tekintve arra, hogy éppen hátamon foglal helyet. Mindenki nevetve nézi végig incselkedésünket, de senki nem segítene. Mou elégeli meg kínzásomat, belefújva sípjába összerendeli a csapatot és beszélni kezd.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon,nagyon,nagyon jó rész lett!
    Gondoltam ( vagyis sejtettem) hogy Lari így fogja fogadni a portugál félistent. Örülök hogy a csapat nem nagyon haragszik Ronra és remélem a mester is megbocsájt neki.
    Folytatást minél hamarabb!
    Pusy:
    Vivy

    Ui.:mától ez a kedvenc részem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivy!:)
      Örülök, hogy látlak, és annak is, hogy tetszett a rész!:)
      Igazából nekem személy szerint már nagyon hiányzott Ronaldo a történetből, de az egész így lett eltervezve, viszont már nagyon vártam a nagy találkozást.:)
      A folytatás természetesen már felkerült, a legújabb fejezet pedig szombat körül érkezik.
      Puszillak, L.:)

      Törlés
  2. Szijasztok!
    Nem kicsit lepődtem meg, hogy Ronaldo szemszögével kezdődött a fejezet! A múltkor megint elmaradtam, de most itt vagyok! Bár rövid leszek, mert sietek!
    Húhát! Meg nem szakítva először Lariról írok!
    Elbizonytalanodtam! Annyira kedves volt Sergioval és nem tudom, hogy ez mennyire őszinte. Szeretném ha nagyon is az lenne! :) De tudva, hogy Larinak eszébe jutott Fabre nekem is eszembe jutott, hogy még az a kör sincs lefutva. Roni már hiányzott és az, hogy élete vitt a csapatba...
    De vajon neki milyen lesz! El tudom képzelni, hogy mit álmodhatott Tessa. Ajjajj... A portugál biztos nem fog repdesni az örömtől, de hogy ez megtörtént mind a négyen tehetnek róla...
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Vii!:)

      Nagyon szépen köszönöm, hogy mindig számíthatunk rád!:)
      A cselekményszálak miatt itt is muszáj volt megcserélni az egészet, hiszen ha valamelyikőnk előrébb jár, akkor azt muszáj hátulra rakni.:D Vagy valami ilyesmi elven követjük a dolgokat.:D
      Természetesen a kedvesség oka ki fog derülni a következő fejezetekben, már ha van ilyenről szó.:) Ígérem úgy vezetem innentől kezdve a szálakat, hogy vidámsággal legyen tele a történet, de azért a negatívumok is meg fognak jelenni.:)
      Igen, Ronaldos részeket valahogy imádom írni. Nem tudom megállni nevetés nélkül a kulcsfontosságú momentumokat, és nekem is nagyon hiányzott már az, hogy írhassam.:)
      Valóban, négyen tehetnek róla. De leginkább Ronaldo és Larissa miatt történt mindez. Hiszen mind a ketten a baba miatt akadtak ki, csak az előzmény nem ugyanaz volt.
      A folytatás már megérkezett, és örülök, hogy tetszett a rész!:)
      Puszillak, Lari.:)

      Törlés
  3. Sziasztok!

    Úgy néz ki, sose fogom utolérni magam. Itt is le vagyok maradva már megint, sőt a másik blogotoknál is, meg még máshol is. Teljesen mindegy, próbálom behozni magam.
    Aztán. Ismét egy nagyon nagyon szuper részt írtatok! Nem kétség, imádtam.

    Ronaldo rész:
    Meglepett, hogy ezzel kezdtetek, de tetszett a változatosság.
    Hát hát hát, mit is mondjak??? Talán azt, hogy Ronaldonak végre megjött az esze??? Nem, inkább azt mondom, hogy a változás szele őt is elérte, ahogy Larit. És azt kell, hogy mondjam, elég hatásos volt. Akármennyire nem szeretem a ruszkit, őneki is köszönhető (részben), hogy újra visszament Madridba. Lehet, hogy még a végén őt is megszállja a szentlélek??? Én reménykedem, hogy a sok hülyesége és keresztbetevése után végre csinál valami olyat, ami a másiknak csak jót tesz.
    Örülök, hogy Mou viszonylag egész jól fogadta a visszatérését, és szerintem akármennyire is ő Cristiano Ronaldo akkor is bizonyítania kell, hogy igen is van még helye a csapatban.
    Lari megjelenése a végén elég hatásos volt, mert ahogy látom Roni nem kissé lepődött meg, vagyis inkább úgy fogalmazok, ha ő így reagált rá, akkor a többi hogy fog?
    Nem hallottam még az Ass Back Home-t, de tetszett.

    Tessa rész:
    Tetszik, hogy a 33. fejezetben mind a két szemszög megjelenik. Jó ötlet volt így csinálni.
    Tessa nagyon bánja a dolgot pedig nem kéne, mert akárhogy is nézzük a dolgokat, ez már járt nekik valahol, még akkor is, ha csúnya dolog. Én azon a véleményen vagyok, hogy tök mindegy, rokonnal vagy nem rokonnal csalja meg az embert a saját férje, akkor is megcsalja és semmivel sem rosszabb annál, ha egy utcasarkival csalta volna meg. Akárhogy is rágja magát megtörtént, és nem tudja már megváltoztatni a múltat. Kíváncsi vagyok, Matí mit szólna az egészhez.
    Az álom eléggé meglepett, főleg, hogy a végén Ronaldo tűnt fel, de szerintem már megérezte a csaj, hogy itt van a városban ezért van így az álom, teljesen mindegy, kíváncsi vagyok, az életben hogy fog reagálni az eseményekre, már ha megtudja a dolgot.
    Amit te raktál ajánlott zenét az nem működik, helyette találtam ezt: http://www.youtube.com/watch?v=wGn1zXLHwfM a címe ugyanaz, de azt nem tudom, hogy a tied is ilyen lenne, mindenesetre én ezt hallgattam hozzá és szerintem ez is jó volt.

    Larissa rész:
    Itt a válasz, hogy a többi hogyan fog reagálni Lari új külsejére. Marcelo meg se ismeri ez óriási, és nagyon tetszik neki ez már pozitívum. Az meg, hogy Ramosnak még a lélegzete elakad, na az már fél siker. Igaza van Özilnek, mert szemmel láthatólag zavarba van a srácok jelenlétében, én is meglepődtem ezzel kapcsolatban, mert nem tudom, hogy miért kéne zavarba jönnie. De a végén csak feloldódott a jó pasis válasszal, ami nagyon tetszett és nem beszélve arról, hogy még igaza is van.
    Aztán jön Daniel. Bárki mondhat rá bármit én akkor is bírom a srácot, mert hatalmas karakter, aki mindig akkor tűnik fel, amikor senki sem számít rá. „Oh, ha ezt tudtam volna, pár perccel később hívlak.” tipikus pasi, imádtam ezt a mondatot. Kíváncsi vagyok, mit akarhat annyira beszélni vele.
    „Semmi sem az, aminek látszik.” egyik kedvenc mondatom, szóval most nagy az öröm, hogy beraktad.
    A ruha nagyon tetszik, a cipő pedig különösen főleg, hogy strasszokkal van kirakva vagy inkább kristályokkal??? Mert hát Lari szereti, ha valami egyedi és szép.
    Ramos óriási hatással van rá még most is, efelől semmi kétségem. Nagyon pedálozik neki a srác, látszik, hogy még mindig teljes szívéből szereti és visszaakarja szerezni még annak ellenére is, amit Cesckel művelt. Lari végre hagyja, vagyis már egy ideje igen, hogy sodorja az ár vagy inkább a sors, ahogy ő fogalmazott??? Kíváncsi leszek, mit fog művelni az a bizonyos sors.
    Kat Graham Sassy-ét tavaly ősszel hallottam először és azóta szeretem, örülök, hogy beraktad.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a fogadtatást vártam Lari részéről Cris iránt. És még ő sem ismeri fel, hát komolyan nekem rögtön végem! Végig mosolyogtam az egészet, annyira tetszett. És végre együtt a csapat! Már olyan régóta vártam, hogy ilyen hangulatban újra együtt legyen az egész bagázs, most végre megtörtént, és én nagyon örülök. Ismét elkezdte hozni mindenki a formáját, és ez így szép és jó. CR is újra itt van ráadásul újra a régi önmaga, hát kell ennél több??? Sajnos, van egy olyan érzésem, hogy a nagy boldogság után valami rossz fog történni, ami néhány embernek vagy csak egynek fájni fog. De most nem akarok rosszra gondolni, hanem örülni annak, hogy minden, ha nem is teljesen, de a régi.
    Mou rendes, hogy felajánlja neki, hogy ha akar akkor nyugodtan fordulhat hozzá megbeszélni dolgokat. Lari tehetsége felérne egy jósnőével, tudta, hogy Mou az első sorba fogja ültetni és így is lett. Imádtam ezt részt, ahogy civakodtak egymással, de persze csak pozitív értelemben.
    A házibuli, hát kíváncsi vagyok mit fognak alakítani, bár van egy ötletem, de csak akkor írom le, ha majd odajutunk.
    Alex G Boyfriend-jét még nem hallottam, de nagyon tetszett. A JB-s feldolgozást is nagyon szeretem, de ez sokkal csajosabb és sokkal jobban illik Larihoz.
    Az a vállalhatatlan kép nagyon is vállalható, ez most be is bizonyosodott a sok okos között. Imádom az egész bagázst, annyira életrevaló az összes. Perverzek ez kész tény, de igaza van abban, hogy ők így jók, ha nem lennének ilyenek, akkor lehet, hogy tök unalmasak lenének. A Cris-Lari fogócska nagyon tetszett, csak most Lari hoppon maradt, mert senki nem jött megmenteni. Remélem, egy darabig megmarad ez a hangulat.
    Pitbull Krazy-je nagyon nagyon nagy kedvenc szóval az öröm is nagy, hogy kiraktad ajánlott zenének.

    Nagyon imádtam a részt és hamarosan térek a folytatásra!

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szittyke!:)
      Ne parázz, már mondtam! Az a lényeg, hogy írsz nekünk, és nem hagysz kétségek között!:)
      Gondolkoztam azon, hogy valami nagy csattanót kéne beiktatni a hajával kapcsolatban, de tekintve arra, hogy Ronaldo megjelent az edzésen, úgy gondoltam bőven elég annyi most.:) Ezért inkább aranyosra vettem a figurát, és úgy írtam, hogy Marcelo nem ismeri fel.:D
      Sergio valójában még mindig fülig szerelmes Lariba, itt csak annyi a kérdés, hogy vajon a lány mennyire meri felvállalni a saját érzéseit.:D
      Gondolj bele. Belépsz egy öltözőbe, ahol rengeteg férfi félmeztelenül flangál, beszélget, stb.:D Meglátod azt a férfit, akivel összekötötted az életed, de egy bizonyos ok miatt, gyerekesen összevesztél vele. Te lefeküdtél a legjobb barátoddal, míg a férjed a testvéreddel hancúrozott részegen.:D Aztán az öltözőben belenézel a csillogó barna szemeibe, és teljesen összezavarodsz. Megsemmisülsz agyban, ezáltal zavartan érzed magad. Tudod, hogy a belső éned azt súgja menj oda, öleld át, de az agyad megakadályoz a cselekvésben, ezáltal megkövülten állsz, és bámulod azt a férfit, aki talán már az életedet jelenti.:D Zavarban lennél?:D
      Igen, igaza van Larinak, hiszen a Real Madrid komplett keretéből lehetne szemezgetni egy-két sportolóval...:D
      Én is csípem a karakterét, és örülök, hogy neked is elnyerte a tetszésedet!:D Semmi gond nincs azzal, ha szimpatizálsz a sráccal, hiszen meg lesz még neki is a nagy csattanója.:D
      Idővel később minden ki fog teljes mértékig derülni, és szerintem kissé meg fogtok lepődni ennek a dolgoknak a végkimenetele miatt.:D
      Ezzel a mondattal pedig bármilyen kérdésre választ adhatsz, és ez így van rendjén.:D Én is előszeretettel használom.:D
      Inkább kristályok, legalábbis én azt feltételezem róla.:) Igen, ez pontos megfogalmazás volt Lariról!:)

      Törlés
    2. Ez egy tipikus ördögi körnek számít. Most jöhettek rá mind a ketten arra, hogy egymás nélkül nem is olyan buli az élet. Lehet, hogy rengeteg megpróbáltatáson estek már át, de azt kell nézni, hogy mit értek el. Ketten, együtt. És Sergio igazából nem tudja, hogy Lari Fabreval feküdt le, csak annyit tud, hogy neki is volt valakije.
      A sorsuk jelen esetben az én kezemben van, és remélem okozok még nektek meglepetéseket.:D

      Lari külseje eléggé megváltozott, ha azt nézzük. Hiszen már maga az, hogy a színe más, hogy teljes frufruja van, megváltoztatta az arcszerkezetét is. Ez olyasmi, mint ha az embernek hosszú haja van, akkor az arccsontot is "nyújtja", tehát összképbe, nincs olyan kerek fejed, ellentétben a rövid hajjal.:D
      Úgy gondoltam a portugál félistent a megszokott módon kell üdvözölni.:D Tipikus Larisan.:D

      Tudom, hogy régóta vártad azt, hogy újra együtt legyen a csapat, a régi hangulattal együtt, de a sok fájdalom és kegyetlenség után ez úgy gondolom édesebb volt.:) Úgy éreztem már nem szabad tovább különtartani a szereplőket.:)
      Ronaldo megjelenésével beindult a csapatban is az élet. Hiszen Lari és Marcelo is az egyik legjobb barátját veszítette el azzal, hogy a portugál lelépett, így nekik sem lett volna annyi kedvük a hülyéskedésre. De most hogy Ronika visszatért, minden a régi kerékvágásban fog zajlani.:D
      A rossz dolog pedig részletkérdés.:D Valami fog történni, de nem tudom, hogy számodra mi számít teljesen rossznak.
      Igen, tudta, hogy az első sorba fog kerülni, de mégis ellenállt, így került be a második sorba Ronaldo és Marcelo közé.:D Igazából az edző már úgy néz Larira, mint saját lányára. Egy olyan elveszett emberre, akinek szüksége van néha az apai szigorra.:)
      Kíváncsi leszek bejön-e az ötleted!:D Majd kíváncsian várom, a 35.fejezetben lesz már erről szó.:)
      Arra a számra én is teljesen véletlenül akadtam rá, de fantasztikus hangja van a lánynak. Meg amúgy is, jelentésileg tényleg csajosabb.:)
      Végre teljesnek érzi magát Lari, hiszen minden ott van körülötte.:) Örülök, hogy szeretek őket, főleg úgy, hogy mi formáljuk meg az általunk elképzelt karaktereket.:)
      Lari hoppon maradt, hiszen gondolatban kissé elkalandozott. És mondhatni szíven ütötte őt a Fabregasos emlékkép, ezért nem figyelt egy percre, ezért sodorta el Ronaldo.:D
      Természetesen meg akarom hagyni ezt az idillikus állapotot!:) Mert nagyon szeretem írni.:D
      Örülök, hogy tetszett a rész! Puszillak, Lari.:)

      Törlés
    3. Szia!

      Most már tényleg világos az, miért jött zavarba, szóval köszönöm, hogy leírtad, mert nem igazán jöttem volna rá. És a kérdésedre a válasz: Igen, zavarban lennék.
      Tulajdonképpen én sem tudom pontosan, hogy számomra mi a rossz, csak akkor tudok dönteni a dolgok milyenségéről, ha már tudom a cselekményeket, tehát csak akkor fogom leírni, hogy jó-e a dolog vagy rossz, ha már tudni fogom.
      Annak pedig nagyon örülök, hogy megakarod hagyni ezt az állapotot egy darabig, mert már rég volt ilyen és kell egy kis "kárpótlás", persze csak pozitív értelemben.

      Hamarosan megyek a következő fejezetre!

      Puxxx: szittyke

      Törlés
    4. Szia.:)
      Szívesen, úgy gondoltam lehet kicsit érthetetlenül írtam le, azért válaszoltam úgymond rögtön!:) Hiszen nem akartam, hogy ne értsétek, vagy bármi, meg úgy jobb is, ha esetleg a további olvasásnál már letisztázva látjátok a helyzetet.:)
      Rendben! Remélem azért nem lesz annyira rossz, sőt, egy kicsit biztos vagyok abban, hogy az elején szidni fogsz, de utána úgy leszel vele, hogy annyira nem is volt rossz dolog ez az egész.
      Igen, úgy gondoltam én is, hogy elég volt már a negatív, gonddal teli fejezetekből, és már éppen ideje volt egy kis hangulatváltozásnak.
      Oké, amint tudsz, és amint van annyi szabadidőnk, amit a bloggal töltesz ki, várunk a fejezethez!:) De élvezd ki a nyarat!:)
      Puszillak, Lari.:)

      Törlés