Összes oldalmegjelenítés

2012. február 16., csütörtök

Chapter 12.

Sziasztok!

Nagyon sajnáljuk, hogy majdnem egy hét késéssel hoztuk az új fejezetet, de tekintve arra, hogy rengeteg dolgozat áll a hátunk mögött, úgy gondoltuk ideje felrakni.:) Reméljük tetszeni fog, és egy-két kritikának most is örülnénk!:) Jó olvasást!


(Tessa)

Kisoromban mindig arról álmodtam, hogy majd egyszer lesz egy töklétes családom, viszont az elképzeléseimben nem pontosan egy ilyen férj jelent meg, aki egy nagyobb családi megpróbáltatás miatt gyáván elmenekül és itt hagy majdnem teljesen egyedül. A tökéletes férfi azonban álmomban még mindig létezett és én még mindig vártam, hogy valósággá váljon.  Vártam még akkor is, ha tudtam, hogy ez csak egy elképzelés, egy álom. Most is abban reménykedtem, hogyha kinyitom a szemem tovább élhetek egy elképzelt tündérmesében, és nem kell a kórházi fehér plafont bámulnom egész nap. Ezek után félve nyitottam ki az egyik szemem, hogy meglessem, hogy hol is vagyok, majd meglátva a biztonságot nyújtó saját hálószobát egy kicsit megkönnyebbültem, bár azt sehogy sem tudtam megfejteni, hogy hogyan is jutottam fel, mikor az utolsó emlékem, hogy a nappali közepén összezuhanok és eszméletemet vesztem, viszont akkor hallottam Marcelot meg egy ismeretlent, akinek nem tudtam beazonosítani a hangját. Tehát az első tippem, hogy a brazil varázsolt be az ágyba. „De ki volt az az ismeretlen?”  Nem hittem, hogy kérdésemre ilyen gyorsan választ fogok kapni, de az ajtóm nyitódott és egy ismeretlen lépett be rajta, egy magas, szőke hajú, kék szemű srác.

-          Hola! Reméltem, hogy már felkeltél. Kicsit sokáig aludtál és már kezdtem megijedni. – az ismeretlen egyre közelebb jött az ágyam felé én pedig egyre hátráltam, hiszen még azt sem tudtam ki ő.
-          Ne haragudj, de honnan ismerlek, és hogy kerülsz te ide, és hol van Marcelo? – kérdéseim áradatán csak jót nevetett, majd a közeli asztaltól egy széket hozva leült az ágyam mellé.
-          Igazából mi még nem ismerjük egymást. Matías Velásquez vagyok, és a férjed...
-          Nem, nem valamit félreérthettél, Marcelo csak egy jó barátom. – kicsit furcsálltam, hogy azt hitte, hogy a brazil és én együtt vagyunk, ugyanis egy időszakban minden újságcímlapján ott virítottunk Ronival együtt.
-          Én nem Marcelora gondoltam, hanem Cristiano Ronaldora. – a férjem nevét lassan ejtette ki, hogy megbizonyosodjon róla, hogy jó helyen kapizsgál-e, majd folytatta. -  Ő mondta, az-az kérte meg Marcelot valamikor, hogy bármilyen kérésed van, azt próbálja meg teljesíteni, amennyire csak lehetséges. Tehát te haza akartál jönni, és jöttem én, hogy felügyeljelek. Amúgy a barátod edzésen van, és azért nincs most itt. – miután befejezte várta a reakciómat, viszont én még mindig csak az elején elmondottakat pörgettem át az agyamban újra és újra.
-          Tehát akkor röviden összegezve kaptam egy bébiszittert, nagyon aranyos. – kijelentésem után Matías hangos nevetésben tört ki, majd kijavította szerinte helytelen mondatomat.
-          Én inkább 24 órás felügyeletnek hívnám, a bébiszitter már szerintem nem illik ide. Te, viszont még be sem mutatkoztál. – mondatain jót nevettem, ami valljuk be már egy ideje nem sikerült.
-          Mit szeretnél tudni? Tessa Swallow vagyok, van egy férjem, aki fogalmam sincs, hogy hol van, és van egy kislányom, akit a baleset miatt rábíztam a nagyszülőkre, így már pár napja nem is láttam őt, mint ahogy a családom másik tagját sem. Amúgy te valahonnan ismerted Ronit, mármint nem tudod, hogy hol van most, vagy hogy mit csinál? – nem akartam tolakodó lenni, de a kérdések valahogy akarva akaratlanul is kicsúsztak a számon, és nagy figyelemmel kísértem végig Matías minden arcmozdulatát, hogy nehogy eltitkoljon előlem valamit, hisz tudnom kell, hogy hol van a gyerekem apja.
-          Ami azt illeti nem ismertem őt személyesen, én csak egy egyszerű ápoló orvos féle vagyok, akit kiküldtek melléd, tehát nem tudok semmit róla, sajnálom. – kis szünetet tartva figyelt, hogy mennyire érint rosszul, hogy ő sem tud semmit, majd figyelemelterelés céljából másra terelte a témát. – Ami azt illeti, enned kéne valamit. Szóval remélem, hogy szereted a diétás kajákat, jelenesetben a sós tört krumplit? – Nem volt kedvem semmi sem csinálni, és még csak nem is voltam éhes, így passzoltam a visszautasíthatatlan ajánlatot.
-          Ami azt illeti, most nem kívánok semmit. –tekintetemmel az arcát kerestem, majd láttam, hogy beszédre áll a szája, így inkább én szólaltam meg előbb. – De eszek pár falatot. – egy apró mosolyt erőltettem a számra majd elkezdtem kimászni az ágyból, és mivel hadilábon álltam az energiával Matíasba kapaszkodva mentem le a lépcsőn egészen a konyháig. Az étkezőasztalhoz leülve az asztal másik sarkán megláttam az újságokat és egyből elkezdem azon agyalni, hogy milyen cikkek is jelentek meg benne, amíg én a kórházban voltam. – Idehoznád az újságokat, hogy megnézzem miről maradtam le pár nap alatt? – a sajtókupacra bökve fordultam hozzá, amire szóbeli válasz nem érkezett, csak letett elém egy tányér diétás kaját.
-          Nincs benne semmi. Meghaltak, összetörték, megnyerték, elvesztették, semmi használható nincs benne, ami érdekelhetne. – ezzel odament és az összes újságot a kukába sodorta.
-          Honnan tudod, hogy engem mi érdekel? Lehet, hogy meg akartam nézni a „megnyerték, elvesztették” részt. Na, mindegy vicceltem csak a bulvárhíreket akartam megnézni benne, hátha ráakadok egy Ronis cikkre. – nagylevegő után ettem pár falatot, de már körülbelül az első falttal úgy éreztem, hogy teljesen jól laktam. Miután végeztem visszamentem, az-az visszamentünk szobába, és következett az óvodából jól ismert délutáni alvás. Tényleg úgy éreztem magam, mint egy óvodába. Vigyáznak rám, etetnek és kísérgetnek mindenhová.

Miután letettem a fejem úgy nyomott el az álom, hogy még én magam is meglepődtem rajta, és ahhoz képest, hogy nem akartam aludni vagy 3-4 órát ismét lenyomtam, bár azt nem tudom, miért voltam még mindig olyan álmos, hogy ismét ágyba kényszerültem. Viszont visszagondolva Matías adott valami érdekes ízű italt, tehát biztos, hogy ő kevert bele valamit az italomba. Ma már sokadszor felkelve jobban éreztem már magam, és eléggé élettel telinek éreztem magam. A helyettes óvó bácsi nem volt a szobában így rávettem magam a távirányítóra, hogy ha nem is az újságokból, a tévéből megtudjam a bulvárhíreket. Kezembe véve a távkapcsolót a leghíresebb spanyol adóra kapcsoltam, amin éppen valami flancos celebes adásment és néhány képkocka után megláttam a férjem arcát a képernyőn. Úgy pattantam ki az ágyból, mint az ágyúgolyó, majd először csak Ronit néztem, amit egy hotel előtt sétál, végül pedig elolvastam a szívembe tőrt döfő főcímet: „EX-BARÁTNŐJÉVEL CSALJA MEG FELESÉGÉT CRISTIANO RONALDO!”


(Larissa)

Sok dolgot ronthattam el az utóbbi időben, de semmi olyan nem ugrik be, ami miatt ennyire meggyűlölhetett legjobb barátom. Igazából egyetlen dolog tűnt fel, mégpedig az, hogy Ronaldot nem látom sehol sem. Az is lehet, hogy Tessaval tölti szabad perceit, csak azt nem értem, hogy Mourinho miért hagyja ki éppen a Barcelona elleni keretből.
Kétségek sokasága csillan meg a szememben, mire meglátva a gyepmestereket, hatalmas sóhajtással állok fel a szurkolóknak fenntartott ülésekről, majd órámra pillantva tudatosul bennem, hogy egy óra, és meccs. Fogalmam sincs, miképp telt el ilyen hamar az idő. Talán a sok agyalás nem tesz jót ilyenkor az érzékeimnek.
Váll rántva indulok el öltözőnk felé, ahol már nagyba megkezdődött a készülődés. A feszültség tapintható a helységben, de akaraterőmet és kedvemet nem tudja semmi és senki letörni jelen pillanatban. Többen szúrós tekintettel néznek rám, viszont férjem bűntudattal teli tekintetét leszegi a padlóra. „Oké, listámra még egy gyanús dolgot fel kell írnom.”  Meg kell tudnom, hogy miért veszítettem el pillanatok alatt barátaimat.
Telefonom ütemes zenélésbe kezd, az ismerős dallamra többen felkapják fejüket, majd mikor meglátják zavarodott tekintetemet, azonnal a padlót kezdik el fixírozni. Remegő kézzel fogadom a hívást. Az ismerős hangot meghallva szívem kihagy egy ütemet, hogy utána kétszeres sebességre váltson.
-          Laris, látod? Én megmondtam. Mindenkit elmarsz magad mellől, én pedig akkor fogok megjelenni. Jó meccset. Nyugalom, nézni fogom, ahogy elbuksz. –gúnyos kacajára felfigyelve kiráz a hideg, majd hirtelen úgy érzem, hogy a hatalmas öltöző zsúfolásig megtelt. Mély levegőt véve, kilépek a folyosóra. Neki dőlve a falnak, remegő végtagokkal csúszok le a földre. Behunyva szememet, megpróbálom elűzni csekély félelmemet. „Nem akarom, hogy miattam veszítsünk. Ki kell tartanom, még ha legbelül azt is érzem, hogy összeroppanok.” Titkon nagyon is vágyom arra, hogy most valaki kijöjjön, átöleljen, és azt suttogja, hogy nem lesz semmi baj. De a segítség nem akar érkezni. Régen ilyenkor többen is körbeálltak, Ronaldo és Marcelo megpróbált felvidítani, Sergio pedig lágy csókot lehelt ajkaimra, aminek hála elég hamar meg tudtam nyugodni. És most mi van? Itt ülök egyedül a folyosón, holott már régen át kellett volna öltöznöm. Gondolatmenetemet egy kedves hang szakítja félbe, mire félve nézek fel.
-          Szia Lari. –hatalmas boci szemeit ezer közül felismerném, hiszen egyedül Cescynek van ilyen barna tekintete. –Nem akarlak zavarni, csak sok szerencsét szeretnék kívánni. –megszólalni sem tudok, hiszen ha eddig kijelenthettem azt, hogy remegésem alább hagyott, akkor azt most vissza kell szívnom. Amilyen hamar megjelent, olyan hamar el is tűnt. Fájdalmat láttam megcsillanni gyermeki szemeiben.

Belépve az öltözőbe, gyors vetkőzésbe kezdek. Mezemet magamra kapva visszanyerem azt az önbizalommal teli lányt, aki nem egészen két éve belépett a Santiago Bernabeu kapuin. Mosolyogva öltöm magamra sípcsontvédőmet, ugyanis ahogy ismerem Alvest, el kell majd a védelem ilyen téren. Sportszáram önkényesen simul vékony vádlimra, cipőmbe viszont alig megy bele a bal lábam. Emlékezetes csukát szerettem volna, ezért is csináltattam egy fehér-kék színben pompázó Nike stoplist, amire rányomtatták nevemet, és mezszámomat. Kikötésnek indult a 4-es, de tekintve arra, hogy az egyik alapember száma volt, be kell érnem a 44-essel.

Többen megfeszülve figyelik az edző utasításait, én viszont öltözékemmel vagyok még mindig elfoglalva. Vállamról levéve az ortézist, karjaimat könnyed mozdulattal bujtatom bele felsőmbe. Szerencsémre hosszú sportszárat kaptam, így senki nem vette észre a hatalmas varratot térdemen.
Elindulva csapattársaim után, szívem eszeveszett tempót diktál. Lelkem megnyugodni látszik, majd amikor kilépünk az őrjöngő közönséghez, hatalmas mosoly telepedik arcomra. A vérbeli madridisták tapsviharral köszöntenek minket, a már megszokott ’Hala Madrid!’ buzdító jelmondatát kántálva. Látom a fiúkon az elégedettséget, de a túlzott önbizalom kicsit megrémít. Félek, hogy ha valami nem úgy jön össze, akkor átmennek önzőségbe, és borul az egész meccs.
Elkezdve a bemelegítést, bokám ellenkezik, de tekintve arra, hogy benne vagyok a kezdő tizenegybe, muszáj hajtanom. Nem lazsálhatok. Térfelünkön versenyfutással indítunk, majd pár labdagyakorlat és kapura lövés után megkezdhetjük a klubdalok hallgatását. Büszkeség tölti el szívemet, mindig is itt szerettem volna játszani. A Barcelona játékosai elégedett mosollyal szaladnak felénk, majd mindenki kezébe egy apró pacsit adva, ugrálva indulnak el a kezdőpozíciók felé. Én zárom a sort, és ami a legjobban meglep az-az, hogy két személy mosolyogva ölel át. Cescy karjai szorosan fonódnak derekam köré, mire a stadion hangos tapsolásba kezd. Messi már nem mondható ilyen szerencsésnek, ugyanis amikor karjaival átfog, eget rengető füttykoncert zavarja meg az idillikus állapotot. „Csak ügyesen!” Azt hiszem, itt látszik a legjobban az, hogy az emberek nem ismerik a sztárfocistákat. Minden újság arról szól, hogy Leo Messi bunkó, közönséges és primitív, most mégis egy kedves baráti gesztussal indította el a meccshangulatot.

Casillas elvégezve csapatkapitányi feladatait, beáll a kapuba, majd felpillantva a lelátóra rámosolyog kedvesére. Ramos megpróbálja velem felvenni a szemkontaktust, de én már csak a katalán csapatot szuggerálom. A szokásos érmefeldobás eldöntötte, hogy a gránátvörös-kékek kezdenek. Pique hátrapasszolja Valdesnek, aki kapushiba segítségével hozzánk juttatja a labdát. Di María hatalmas gólpasszt adva Benzemanak, a 22. másodpercben előnyre teszünk szert. A közönség éltet, pedig még nem is mutattunk fel sok dolgot, hiszen ez még semmit nem jelent. Még bőven van kilencven perc a mérkőzésből.
A katalán csapat önbecsülését sértette az előbb látott jelenet, így hatalmas kontrát indítva felénk, védekezésre kényszerítenek. Iniesta passza elakad Ramos lábában, így a meccs első szögletét máris megcsodálhatják a nézők. Hála Casillas gyors reflexeinek, egy öklözés után védőnkhöz juttatja a bőrt, aki továbbítja nekem. Sprintelve indulok el a Barcelona kapuja felé, a rám állított emberek nehezen tudnak beérni. Puyol és Busquets viszont megfeszülve nézi mozdulataimat. Utóbbi mellé érve, hosszan tolom meg a labdát, mire elkapva mezemet, erősen hátraránt, végezetül pedig művészi tehetséggel esik el mellettem, amit a bíró sikeresen be is fúj. Szabadrúgás kifelé.
-          Gratulálok, Oscar díj a tiéd! –elhúzva számat, visszasétálok a középpályáig, de a bíró utánam szaladva, felmutatja az első lapomat. A közönség őrjöng, a játékosok viszont csak nevetnek a csodálatos bírói döntéseken.
Izzasztó mérkőzés alakul ki, a csapatunk kontrákra épít, még a katalánok csak tologatják a labdát. Igazából nagyon hiányzik most a csapatból Ronaldo, hiszen az ő felfutásai és pontos beadásai most kellenének a győzelemhez. Morogva veszem tudomásul bokám lüktetését, majd a harmincadik percben egy újabb támadást indítunk az ellenfél felé. Dani Alves, ahogy sejtettem, most is hozza harcias formáját, ugyanis oldalról megindulva becsúszik, és eltalálja bokámat. Szitkozódva fekszem a földön, a fájdalomtól könnyem is kicsordul, de nem törődök a lenéző tekintetekkel. Benzema felém rohanva aggódó tekintettel méri végig természetellenes irányba néző bokámat, mire szem forgatva helyezem vissza kiugrott testrészemet megfelelő helyére. A kilences mezben tündöklő csatár segít felállni, végül a felénk induló bírónak intek, hogy nem kell csere. Térdemen lévő sportszár vörös színben pompázik, ez is mutatja, hogy valószínűleg a varrat sikeresen felszakadt. Morogva bicegek ki a pálya szélére, majd jelezve az elsősegélyt nyújtó csapatnak, figyelem a szurkolók arcát. Többen aggódó tekintettel méregetnek, viszont akadnak olyanok is, akik a meccs történéseit figyelik. Gyors ragasztást követően lecserélem az elázott ruhadarabot. Munkálkodásom közben a meccs nem állt meg, így is történhetett az, hogy egy rosszul kifejelt labda a katalán csapathoz kerül. A helyzetet sikeresen értékesítik, majd Messi gólörömét megfigyelve észreveszem, hogy provokálja drukkereinket.
Elindulva a pályára Marcelo szúrós szemmel néz rám. Bokám lüktetésétől már a falra mászok, viszont a fájdalom, amit érzek, sikításra késztet. Összeszorítva számat, csupán egy apró nyögést engedek meg magamnak. Szerencsére senki sem hallotta. Sergio tekintete elidőzik rajtam, majd amikor a katalánok befejezik az egyenlítő gól örömét, újra megkezdődik a meccs.

Hosszabbításnak mindössze három percet adnak, de azt hiszem ez lesz a leghosszabb menetünk. Mosolyom mostanra már eltűnt az arcomról, ugyanis még pár csapattársam besárgult reklamálás miatt. Arcom fájdalmas grimaszba torkollik, amit senki nem tud hova tenni. A Barcelona labdája középpályán sikeresen elakad, Lass megfogja Xavi indítását, így teljes erőből rohanunk fel egy emberként az ellenfél térfelére. 
(Linkin Park - No Roads Left [magyar felirattal] !!)
Várom a labdát, fejemet hátrafordítom, és úgy futok tovább. Hatalmas ütközés segítségével legalább három métert repülök, majd párat fordulva a puha füvön, elterülök a tizenegyes kijelölt pontjánál. A bíró szájához emeli sípját, lelkemre viszont mázsás súly telepedik. Csapattársaim büntetőt követelnek, ehelyett még majdnem hogy én kapom meg a lapomat. Felpattanva a földről, bal lábamra helyezem a testsúlyomat, de a hirtelen jött fájdalomtól összeesek. Többen utánam kapnak, de én csak a sikítással vagyok elfoglalva. Sergio felém rohan, majd leguggolva mellém, magához húz.
-          Mid fáj? Kell csere? –ádáz tekintetembe nézve, ismeretlen érzések suhannak át arcán.
-          Nem. Kibírom. Engedj, gólt kell rúgnunk nekik. –próbálok karjai közül kiszabadulni, de még szorosabban tart.
-          Lari, most az egyszer ne legyél őrült! –Cescy lekapja cipőmet és sportszáramat, majd meglátva bokám állapotát, hátrahőköl. –Triplájára dagadt, és a szivárvány színeiben pompázik. Nem engedem, hogy folytasd a meccset! –kihasználva férjem figyelmetlenségét, ellököm magamtól, majd felkapva felszerelésemet, álló helyzetbe tornázom magam. A közönség nevemet kántálja, a legtöbben pedig ijedten figyelik arcom torzulását.
-          Nem kell csere, jól vagyok! –mindössze egy szabadrúgást kapunk, ugyanis állítólag csak bevetődtem a tizenhatoson belül, de Pique szabálytalansága a vonal előtt történt. Természetesen lapot csak Ramos és Benzema kap, a katalán játékosok reklamálása egyáltalán nem zavarja a bírót. Hatalmas levegőt véve, egy kisebb lépéssel tesztelem teherbíróságomat. Bokámból áradó fájdalom végignyilall lábamon, majd szemeim előtt apró fekete pontok jelzik, hogy valami nem lesz jó. Még érzem, ahogy elkapnak, majd sajnálkozó tekintettel nézek Mou csalódott szemeibe. Fejem lüktet, agyamra pedig jótékony köd telepedik, végül ájultan esek össze katalán barátom kezeiben…

10 megjegyzés:

  1. Első akarok lenni, úgyhogy hiába keltem négykor, most még nekiállok komit írni. Nem garantálom, hogy olyan hosszú lesz, mint szokott, mert bár gondolatom rengeteg van, nem biztos hogy mindet össze tudom szedni, de azért megpróbálkozok. :D

    Hát először is Chad Michael Murray *.* Imádom az a pasit, azóta, mióta megnéztem az első Tuti Gimi részt, és itt is tök aranyosnak tűnik, szóval szeressük. Jól sejtem, hogy hosszútávra terveztél vele? (onnan gondolom, hogy saját színt kapott)

    Kíváncsi leszek, hogy Tessa mit fog csinálni ez után, hogy megtudta mi van CR-rel. Biztos vagyok benne, hogy nem fog tapsikolni örömében. De remélem nem csinál hülyeséget, és azért alkalomadtán meghallgatja majd a portugált.

    Amúgy nagyon tetszett az elején a Tess által lefestett álomcsalád képe, meg a "szőke herceg" ikonja. Úúú erről asszociáltam... :D Szőke herceg -->Matías is szőke --> nehogy legyen valami :P Bár én csípném *.* vagy lehet mégsem, mert CR párti vagyok, még akkor is ha most egy kis idióta. :D Úúúristen, ugyanolyan dilemmában vagyok, mint Larinál a Wes-Sergio :D

    Húú Lari, nem is tudom hol kezdjem :D Kezdem ott, amire számítani lehet... CESCY (L) Miért szomorú a bociszemű? Azért amit gondolok, és egyszer már kifejtettem? *.* Azt nee, mert nem szeretem ha kicsijeti szenved (L) Kicsijeti a szívem csücsökje. *.* Olyan aranyos volt, hogy odament Larihoz. Bár egy ölelésre minimum számítottam, de megvolt az később... :D

    Ha már ölelés. Úúúgy örülök, hogy Messit nem egy arrogáns tajparasztnak tüntetted fel, mint ahogy a Real-szurkolók 95%-a... Ezért hatalmas nagy pirospont és pacsi Neked. :D Lehet, most meg leszek kövezve, és közutálat tárgya leszek, de nem érdekel, mert "Ha tényleg szeretsz valamit, mutasd meg a világnak". Szóval én Messit abszolút ilyen embernek gondolom, kedves, őszinte, nyíltszívű, céltudatos... (nem azért hagyom abba a felsorolást mert kifogytam a jelzőkből, magyar szakon akarok továbbtanulni szóval ez elég gáz lenne, hanem azért, mert tudom, hogy a madridisták már így is a hajukat tépik ,vagy már elgörgettek... :D)Szóval örülök, hogy ilyenre sikerült mint karakter.

    A telefonáló kilétére kíváncsi leszek, tényleg ötletem sincs. Legalább annyit segíts, hogy tudhatjuk, hogy ki az, vagy tök esélytelen, mert eddig nem szerepelt. :D

    Ó Lari magamra emlékeztet :D Dettó ugyanezt bejátszottam ma a bokámmal... Hazaértem bedagadt bokával és nekiálltam táncolni... :D ideges voltam, no... :D Szóval ez a makacssága fogja a sírba vinni, szó szerint. Miért nem lehet hallgatni kicsijetire? Pedig olyan szépen kérte... Jó, megparancsolta, de ha tőlem kérne bármit is, mosolyogva csinálnám meg, még akkor is, ha egy AK47-est fognának a fejemhez, hogy ne tegyem... :D Jó, persze az én fanatizmusom nem mérvadó, és Lari nyilván nem Cescy-fan (miért is nem?:D).

    Szóval.. *átgondolja, mit írt le eddig, és mi van még* Cipő! Cipő nagyon tetszik, és tényleg van "LARI" feliratú Nike? O.o Tök menő, mindenesetre. :D

    (nem férek ki :D)

    VálaszTörlés
  2. Óóó Ramos. Láttam ám. Tudja ám, hogy hülyeséget csinált, de Mount Everest méretűt... Szégyelli is magát, hozzáteszem, jogosan... De úgy kell neki. Remélem helyrekalapálja a dolgokat, mert odamegyek és megtalálom... :D

    ja Cescyhez visszatérve, én a helyében beszélnék Ramossal, hogy beszéljen Mouval, hogy hozza le Larit... :D Csak egy ötlet Fabre, nem kell megfogadni (ahogy azt se borotválkozzál meg d nagyongyorsan...) mindkettő csak ajánlott, a második nem-megtételének esetében itt is fennáll az a veszély, hogy megtalálom, és esetleg elvesztem a szobakulcsot... ;) :D

    A zenék... :D A drop in the ocean TVD szóval örök kedvenc és ááá (L) :D Azt hiszem, mindent elmondtam. Az első számot nem ismertem, de tetszett, és nagyon a rész hangualtához vágott, szóval pirospont (oppáá, pirospont osztogatós kedvemben vagyok :D) A Megan and Liz-es számot ismerem is és szeretem is, a Dare to dreamet hallottam már, és tetszett akkor is meg most is :D és az uccsót pedig nem ismertem, de LP szóval szeretem :D Arról nem beszélve hogy a szövege is tetszik :D

    Szóval búcsúzom, most hogy szerény fél órácska alatt sikerült megírnom a komit, és elmegyek aludni :D Imádtam a részt, nagyon ügyesek vagytok, és remegve várom a folytatást :D
    puszi, Dorcsy

    u.i.: VIsca el Barca :D :P

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok csajok!!
    Nagyon nagyon jóóó rész lett,imáddtam:)
    Szegény szegény Tessa ,így megtudni h megcsalták..annyira sajnáltam annál a résznél:( Most már komolyan nagyon szeretném ha Roni végre észhez térne ,haza menne Tessához és megpróbálná magát kimagyarázni. Ja igen,ilyen "bébiszittert" én is szívesen elfogadnák :D
    A meccs leírás nagyon tetszett,élethű volt: a barca színészkedéssel meg az Alves becsúszásokkal.
    Bár a Messi ábrázolás nekem kicsit túl pozitívra sikeredett.Nem tartom Messit "tajparasztnak",de azért kedves embernek sem,és nem azért mert a barcában játszik, hanem azért mert az alapvető tiszteletet nem adja meg se az ellenfél szurkolóinak se a játékosainak.
    Nagyon nagyon remélem h Larinak nem lesz semmi komolyabb baja,a fenéért ilyen makacs:@ Bár ha jobban belegondolok lehet én is ezt tettem volna a helyében,bár azért nem hiszem h képes lettem volna magamat az ájulásig hajtani.
    A zenék közül egyet sem ismertem,de nagyon jól illettek a részekhez:)
    Csak így tovább csajok;)
    Xoxo:Dóri
    U.i.: Azt hiszem h kicsit összevissza lett a komi,de hát 8 órám volt ma úgyh,jobbra nem futja:D:D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!:D

    Jöttem, láttam, komiztam. Jöttem, mert függő vagyok és kell a heti adagom. Tulajdonképpen láttam annyit, mint egy madár Afrikába menet: hideget, meleget, pozitívat, negatívat, jót és rosszat. Komiztam, mert hát ami a szívemen az a számon (sajnos). De egy rossz szót se szólhatok a részre, mert ismét egy fenomenálisat alkottatok. Röviden, tömören: IMÁDTAM!<3 És még mondom bővebben:

    Tess monológja az elején egészen új dolog volt. Igaz, hogy már kifejtette több gondolatmenetben a tökéletes család fogalmát, de ez egy kicsit másabb volt, de nagyon tetszett. Itt jön az, hogy semmi se lehet és nem is lesz soha olyan, mint a mesében. Az igazság és a valóság fáj, de az álmodozás és mese erőt ad ahhoz, hogy reménykedjünk abban, hogy egyszer valóra válik is az. Fúúh ez után a mondat után már azt mondom, hogy már én se leszek hülyébb.:D

    Az ismeretlen.
    Chad Michael Murray. Szintén ugyanúgy vagyok vele, mint Dorcsy. Megláttam és megszerettem. Tökre illik az általad megírt karakterhez, tökre rendes, hogy segít neki meg minden, igaz minek írom le mikor ez a dolga. Nekem is eszembe jutott az, hogy hosszabb távra lesz jelen a történetben. Ami logikus, mert ha CR még egy párszor fesztiválozik a ruszkival, akkor tuti, hogy még ideg-összeroppanást is kap a csaj, amin nem is csodálkoznék ezek után, ez pedig okot adna arra, hogy a szöszi tovább ápolja Tessat. Ami késik az nem múlik. Remélem, azért minél hamarabb észbe kap a portugál, és gondol arra, hogy otthon vár rá egy szerető család. Bár ezek után már azon se csodálkoznék, ha Swallow kisasszony páros lábbal rúgná ki a házból. Utalok itt a tv-beli főcímre.

    Halványlila gőzöm sincs, hogy ki lehet az, aki hívogatja. De viszont, ha Lari ismerné és ezáltal tudná, hogy ki az, akkor szerintem felismerné a hangját vagy ismerős lenne neki és így betudná azonosítani az illetőt. DE ez csak az én elméletem. De ha még ő maga se tudja, hogy ki az, akkor én mit gondoljak???

    Nagyon tetszett az, ahogy leírtad ez egész meccset, és tényleg ahogy Dóri mondta élethűre sikeredett.
    Először kezdem Messivel. Nekem egyáltalán nincs bajom a sráccal. Elismerem, hogy egy zseni, sőt szerintem, mint embernek se megvetendő. Az pedig, hogy egy ilyen gesztust tett Lari felé, nálam még jobb színben tűnt fel.
    Fabregas. Tökre cuki, hogy még mindig Lari mellett áll. Hallgatnia kellett volna rá abban, hogy hagyja abba a játékot, mert abból szerintem nem sok jó fog ki sülni, hogy elájult. Remélem, hogy nem lesz semmi baja! És még mindig osztom azt a véleményt, hogy már rég el kellett volna mennie a lábával egy orvoshoz.
    És a végére hagytam a legjobbat. Ramosito. Tudja, hogy kurva nagy hülyeséget csinált és annál jobban szégyelli magát, de hát így jár az, aki bolhából csinál elefántot.

    A zenék. Tulajdonképpen egyiket se ismertem, talán a Dare to Dream ismerős volt ez a dal pedig különösképp illett az adott részhez, de a többi egyáltalán nem, de mind tetszett.

    Nagyon nagyon imádtam és nagyon nagyon várom a részt!<3

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Jah és a cipő. Nagyon nagyon tetszik!(L) Ám csak nekem van olyan gondolatom, hogy direkt kék-fehér színe lett, aminek van egy nagyon Realos feelingje???

    VálaszTörlés
  5. Szia Dorcsy!:)
    Sajnálom, hogy ennyire le vagyok maradva a kritika válaszadással, de most inkább arra hajtottunk, hogy fel tudjuk rakni végre időben a részeket.:) De most mindent pótolok.;)
    Nem is néztem volna ki belőled, hogy az én részemre való kritikádat rögtön a Jetivel kezded...:D De tényleg nem...:D
    Az, hogy miért szomorú Boci Szemű, az a legújabb fejezetben kicsit kiderül, de lesz még olyan rész is, ahol nagyobb belátást nyerhettek érzéseibe.:) Nem, nem akarok célozni egy Cescy szemszögre, tényleg nem...:D
    Az ölelés azért nem jött össze, mert félt, hogy Lari miképp tekint rá igazából.:)
    Nem akartam annak feltüntetni, már csak azért sem, mert attól, hogy az életem a Real Madrid, még tisztelem az ellenfél játékosait, és Messi valóban jó ember, és egy világklasszis. Ez nem vita téma ilyen téren.:) Viszont azért nem akartam annyira jó embernek sem beleírni a történetembe, hiszen szokott ő is színészkedni (de ki nem?!:D) ezért is volt az a rész, hogy provokálta drukkereinket az egyenlítő gólnál.:D
    Úristen, most bearanyoztad a napomat, ugyanis utoljára elsőben kaptam piros pontot.:D Amit sok-sok fekete követett.:D

    Én sem vagyok más véleménnyel róla, csak néha arrogáns. De ezt el lehet mondani Piquenél és sajnos már Xavinál is... És valóban jó ember, ezzel én is teljesen tisztában vagyok, de azért neki is vannak megmozdulásai, ami miatt inkább leütném egy péklapáttal...:D Tudjuk Dorcsy, nem akarod, hogy csöpögjön a kommented...:D

    A telefonáló kiléte a legújabb fejezetben kiderül, de annyit elárulhatok, hogy amikor David ugrott be nektek, nem jártatok annyira messze a megoldástól.:DD Eddig teljesen biztos, hogy nem szerepelt, de innentől kezdve hatalmas vízhangot fog verni a jelenléte.:D Úgy érzem...:D ÉS! (félkövér aláhúzva dőlt betű felkiáltó jel és halmozott írásjelek:D) szerintem meg is fogod ismerni hogy kit szántam az általam megírt karakterhez..:D

    Örülök, hogy az által, hogy megszemélyesítem Lari karakterét, még páran magatokra is ismertek egy-két résznél.:) Én is ilyen embernek gondolom magam, ezért is van egy kis valóságalapja a résznek.:)
    A tánchoz csak gratulálni tudok, ahogy a pulóver nélkül szaladgáláshoz is...:D
    Az a baj Lari jellemével, hogy nem szereti ha bármit is megmondanak neki. Ha valaki azt mondaná, hogy ne vágassa le a haját (nem, nem célzás Ramosito hajára..:D) akkor azért is megtenné. Azt sejtettem, hogy vígan dalolva ugranál le akár egy hídról is, ha arra kérne...:D
    Lari Cescy fan egy kicsit. Hidd el nekem.:D Régóta barátok, ezért számít a véleménye. Csupán tesz rá magasról...:D
    Nem, sajnos nincs ilyen cipő.:/ De hidd el, örülnék egynek.:D Főleg mivel NIKE.:DDDD

    A következő fejezet (az új utáni...:D) Ramos szemszög lesz. Sok dolog ki fog derülni azokból, amik Ramosito lelkét nyomják.:D Helyreteszi a dolgokat, itt már csak az lesz a kérdés, hogy időben fogja megtenni, vagy elodáz mindent, és késő lesz?:D

    Lari elájult, ezáltal Mou hülye lenne visszaengedni a pályára.:D Tehát ilyen téren nem kell most Cescy közbenjárása.:D Viszont próbálok egy-két meghitt, aranyos pillanatot becsempészi Cescy és Lari kapcsolatába, remélem össze fog jönni.:) Azért, ha elveszted a szobakulcsot, szólj!:D Vele én is összezárnám magam egy "kis" időre.:D

    Sejtettem, hogy a Drop in the ocean nagyon tetszeni fog neked.:D Amikor meghallottam az egyik részben, tudtam, hogy ide illeni fog!:D A Linkin Park pedig hatalmas kedvencem, holott még csak most találtam rá...:) Örülök, hogy elnyerték a tetszésedet a zenék!:D Köszönjük szépen ismét a tartalmas kritikát! Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Dóri!:)
    Köszönjük szépen, hogy ismét itt láthatunk!:)
    Próbálkoztam minél élethűbbre megírni, szavaiddal élve.:) Örömmel olvasom, hogy sikeresen át is adtam nektek ezeket a gondolatokat!:)
    Messi valójában nem rossz ember, de vannak olyan tettei, amik kiverik nálam is a biztosítékot. Nem akartam teljesen pozitív karakterként megírni, ezért is tettem bele, hogy provokálja a drukkereinket, hiszen az számomra elég undorító dolog. Valóban, sok olyan dolgot leírtál most Messiről, amit simán másolhatnék, és beilleszthetném, hiszen részben nekem is van egy ilyen véleményem róla. Viszont nagyszerű játékos, és kap hideget-meleget a drukkerektől, ugyanúgy, mint Ronaldo. Próbáltam átadni azt is, hogy a közönség nincs megelégedve azzal a bizonyos öleléssel, ezzel is egy kis negativitást akartam becsempészni a pozitív, idillikus jelenetbe.:)
    Ez talán azért van, mert nem tudja, hogy mi a baja az egész csapatnak vele. Mindig is olyan ember volt, aki a végsőkig harcolt, még ha ezzel magában is tett kárt. De megnyugtatlak, Mou nem engedi, hogy visszamenjen a pályára.:) De ez a legújabb résznél kiderült.:)
    Ő sem akarta addig hajtani magát, az ájulás lényegében a bokájából áradó fájdalom miatt jött létre.
    Köszönjük szépen tartalmas kritikádat Dóri!:) Remélem az új fejezettel sem okozunk neked csalódást.:) Egyáltalán nem volt zavaros a kommented, mindent tisztán értettem.:) Pihend ki magad!:)
    Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Szittyke!:)
    Na azt hiszem az a heti adag most megduplázódik.:D Feltettük a legújabb fejezetet is!;)
    Köszönöm szépen, hogy mindig itt vagy, és szánsz a biztatásunkra egy kis időt!:)

    A hívogató kiléte most kiderül a következő fejezetben, és azt hiszem kicsit le fog titeket sokkolni.:D De azért ha lehet, ne kövezzetek meg légy szíves!:D
    Lari valójában nem ismeri, vagy ha tud róla, az csak a következő fejezetekből fog majd kiderülni.:) Igaz, hogy a telefon kicsit torzítja a hangunkat, de annyira nem, hogy egy ismerős hangját ne tudná beazonosítani, tehát itt azt hiszem ki is jelenthetem, hogy valóban nem ismeri, és még nem is találkoztak.
    Igazad van, nektek így nehezebb a ténymegállapítás. De akinél anno felmerült a David név, az nem járt annyira messze az igazságtól.:) Nem akartam tovább húzni az idegeiteket, ezért is írtam meg így ezt a szemszögrészt.:)

    Köszönöm szépen a dicséretet, ez hatalmas elismerés számomra!:) Pedig amikor felraktam, kissé úgy éreztem, hogy elég bénára sikeredett.:/ De annak örülök, hogy tetszett!:)
    Örülök, hogy nem csak negatív kritikát hallok Messiről. Nekem sincs bajom vele.:) Igazából én csak azt nem szeretem vele kapcsolatban, ha Ronaldoval teszik egy kalap alá. Hiszen ég és föld a két játékos! Nem tudásban, hanem technikában...
    Nem akartam minden negativitást a katalán csapatba fektetni, ezért is lett most pozitív Messi, Fabre és negatív Busquets (akiről tényleg azt gondolom, hogy egy színész senkiházi...), Alves és Pique...

    Fabre és Lari már mondhatni lelki társak. Sok dolgot éltek már át együtt, bárkinek bármi problémája volt, meg tudták osztani a másikkal. Mind a kettő szívén viseli a másik sorsát, és bármennyire is makacs Lari, nagyon örül annak, hogy végre láthatta barátját.:)
    Az ájulásnak az előzménye az, hogy ránehezedik a bokájára, ezáltal olyan fájdalmat érez, hogy összeesik, és elájul. Nem szeretnék semmi komoly bajt kihozni ebből, szerintem bőven sok a lába, ami fog még egy két dolgot vonzani maga után.:D
    Az új fejezetben egy kis betekintést nyerhettek a lelki világába ilyen téren. Igazából félt elmenni egy orvoshoz, és én meg is értem az ő álláspontját. Viszont most, ha mégis elnéz egy dokihoz rá fog jönni, hogy hamarabb kellett volna megtennie, ugyanis következményei lesznek...:) De többet nem árulok el.:D

    Valóban, tökéletesen fejezted ki most Sergio pillanatnyi lelkiállapotát. A következő fejezet ami jövőhéten kerül fel, teljesen biztos, hogy Ramos szemszög lesz.:) Hogy egy kicsit őt is megérthessétek ilyen téren.:)
    Örülök, hogy az összes zene tetszett!:)
    A cipőnek direkt van Real Madrid feelingje, hiszen Larinak már az a csapat jelenti a létet.:) Köszönöm szépen ismét a tartalmas kritikát! Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Dorcsy! :)
    Először is elnézést a késői komment válaszadásért!
    Másodszor Dorcsy te egy igazi hős vagy, hogy ezt megteszed értünk. :D

    Igen, valahogy én is így reagáltam néhány Tumi gimi rész után, hogy úr isten ki ez a csávó. :D Amúgy igen, egy kicsit hosszútávra terveztem vele, hiszen valaki kell Tess mellé, amíg Roni nincs vele, Marcelo pedig a Real Madridhoz tartozik, nem Tessához. :)

    Ahogy gondoltad Tessa nem tapsikolt örömében, sőt..., de annyi biztos, hogy nem fog hülyeséget csinálni egyenlőre. Aztán pedig ki tudja, hogy hogy alakul a kedvem és hogyan írom meg Tessa sorsát. :D

    Álomcsalád maximum a tévében van meg Tessa fejében. Amúgy igaz, hogy Matías szőke, na de nem kell egyből mindenkit összehozni mindenkivel. :D Nem hittem volna, hogy inkább választasz egy madridistát, mintsem egy pártatlan egyik csapatnak sem szurkoló egyént, tehát ezzel megleptél. :P Amúgy a Wes-Sergio dilemmával kapcsolatban már sikerült döntened, vagy még ott is hezitálsz, hogy kit válassz?! :D

    Örülünk, hogy a számokkal ismét sikerül eltalálnunk az ízlésedet, reméljük a továbbiakban is kedvedben tudunk majd járni. :)

    Köszönjük a dicséretet és az ismételten hosszú kommentet! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Dóri! :)
    Tőled is szeretnék elsősorban elnézést kérni a késői válaszadással.
    Köszönjük a dicséretet, jól esik, hogy elég sokszor olvashatjuk a véleményedet a részek alatt. Sokat jelent a visszajelzés számunkra. :)
    Elég kegyetlenség volt úgymond, hogy így tudta meg, hogy mit csinált Roni, de ez volt az egyetlen módja, hogy Tess megtudja, hiszen senki sem akarta volna neki elmondani, hogy ne bántsák meg a lányt.
    Matías valóban egy nagyon elviselhető bébiszitter lenne. Van egy olyan érzésem, hogy senki sem utasítaná vissza, ha egy ilyen pasi akarna rá vigyázni. :D
    Örülünk, hogy tetszettek a dallok, és sikerült valami újat mutatnunk neked. :)
    Köszönjük a bíztatást! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Szittyke! :)
    Már szégyellem magam, hogy így kell kezdenem a kommentet, de tőled is szeretnék elnézést kéni, hogy eddig nem válaszoltam a kommentre.

    Jó ezt olvasni, hogy ennyire magával ragad a történet, hogy már kényszeresen is azt érzed, hogy el kell olvasnod az újabb és újabb fejezeteket. :)

    Amióta Roni elhagyta Tessát a lánynak sokkal több ideje van arra, hogy ilyen dolgokon agyaljon, ezért lehet az, hogy már többször is elgondolkozott ugyanazokon a dolgokon. Egyet kell értenem azzal, amit most írtál, hogy az élet nem lesz soha egy mese, és bele kell nyugodnunk abba, hogy mindenért meg kell küzdenünk. :)

    Azért örülök annak, hogy sikerült egy olyan személy Matías szerepébe bújtatni, akit szeretnek az olvasók. :) Valóban az a dolga, hogy segítse Tesst mindenben főleg így, hogy egyébként egyedül kellene boldogulnia. Roniról nem tudok neked semmi konkrétat mondani, de igyekszem majd valamikor róla is írni. Arra pedig még nem gondoltam, hogy Tessa miképpen fog reagálni, ha meglátja Ronaldot, de ígérem, hogy nem lesz egy átlagos történet. :)

    Örülök, hogy a zenékkel sikerült be találnunk és némi újdonságot mutatnunk. :)

    Köszönjük a kommentedet és a dicséretet! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés