Összes oldalmegjelenítés

2012. március 11., vasárnap

Chapter 16.

Sziasztok!:)
Megérkezett az újabb fejezet, jó olvasást.:) A véleményeket pedig most is szívesen vesszük.


(Tessa)

Ebben a kék-piros ruhában újra előtörtek belőlem a régi érzések. Azok az érzések, amiket még nagyon régen egy sérülés miatt ástam el magamban nagyon mélyre. Hihetetlen, de valaha én voltam az FC Barcelona legnagyobb drukkere. Már kiskoromban is mindig az ő meccseiket bámultam a tévében még akkor is, ha tanulnom kellett volna. Majd másnap az iskolában, vagy a játszótéri pályán mindig a játékosoktól ellesett cseleket és passzokat próbáltam meg lemásolni, vagy éppen a saját stílusomra igazítani. A szobám telis tele volt poszterekkel, amik az akkori favoritjátékosokat ábrázolták. Mikor bekerültem az akadémia kollégiumába, először nem örültem, hogy pont Larissaval kerültem egy szobába, akiről persze akkor még nem tudtam, hogy rokoni szálak fűzik hozzám. Az ő szíve a Real Madridért dobogott az enyém pedig az FC Barcelonáért, és amint tudjuk, ritkán fér meg együtt ez a két szurkolótábor. Nekünk viszont sikerült figyelmen kívül hagynunk ezt és szorosabbra tudtuk fűzni a kapcsolatunkat. A sérülésem meccsét Guardiola is megfigyelte, hisz ha megfelelően teljesítettem volna, akkor bekerülhettem volna az utánpótláscsapatba, ahonnan már csak egy lépcsőfok választott volna el attól, hogy a felnőtt csapatban játszhassak. Persze a sérülésem meggátolt ebben, viszont a csapat iránti szeretetemet akkor nyomtam el magamban igazán, mikor azt láttam, hogy Pep fejét rázva hagyja el a pálya szélén kijelölt helyet. Így nem is nagyon foglalkoztam azzal, hogy mi történik a csapattal. Viszont arra még mindig nem jöttem rá, hogy a Real Mardid mikor lopta be magát ennyire a szívembe. Biztos, hogy már Lari miatt is kicsit megszerettem a csapatot, de Roni miatt kedveltem meg valószínűleg végérvényesen a madridi gárdát. Gondolataim eléggé elkalandoztak, majd már csak azt veszem észre, hogy újra a próbafülkében állok és magamat nézem a tükörben.
-          Tessa semmi bajom azzal, hogy megszeretted azt a ruhát, de már körülbelül tíz perce bent vagy és nem adsz magadról életjelet. Tehát lennél olyan szíves legalább kiszólni, hogy jól vagy?! – Matías az ajtónak támaszkodva várta, hogy végre megszólaljak, de valahogy abban a percben egy hang sem jött ki a torkomon, csak arra gondoltam, hogy mi volt régen. Sohasem voltam olyan ember, akit ennyire felkavarnak az emlékek, de úgy látszik azzal, hogy Roni elment elég sok mindenben megváltoztam. Gyorsan átöltözve eredeti szerelésembe határozottan nyitottam ki az ajtót, majd egy nagy mosollyal az arcomon léptem ki a próbafülke ajtaján.
-          Természetesen jól vagyok és még élek, csak nagyon elbambultam és hirtelen eltelt ez a sok idő. Na, szóval fizessünk és menjünk tovább, sok üzlet vár még ránk és nem szeretnék semmit sem kihagyni. – vigyorogva raktam le a pultra a kasszás elé a kiválasztott ruhadarabokat, majd a kijelzőn meglátva egy óriási összeget boldogan nyugtázom, hogy máris sikerült az eltervezett összeg körülbelül felét levásárolni.
Mire sikerült minden jelentősebb boltba betérnünk eléggé eljárt felettünk az idő, így már a hideg madridi éjszakába sétáltunk ki. Végignézve a vásárolt ruhák mennyiségét erős matematikai számolásba kezdtem, hisz fogalmam sem volt arról, hogy hogyan is fogok minimum harminc papírszatyrot betuszkolni a vadonatúj Audimba, végül néhány perc szerencsétlenkedés után sikerült bepakolnunk a szerzeményeimet a csomagtartóba. Nevetve szálltam be a vezető ülésre, majd a rádiót benyomva az adott szám dallamaira indítottam be a csodajárgányom.
-          Hová is megyünk most pontosan? – éneklésemet Matías szakította félbe, egy olyan kérdéssel, amin valójában még én magam, az-az az ügyeletes sofőr sem gondolkoztam el.
-          Még nem tudom, de így spontán ötletként szerintem visszamegyünk az autókereskedéshez, ahol a kocsidat hagytuk, aztán te a te autóddal én pedig az enyémmel hazamegyünk. Szerintem elég késő van, és ilyenkor már nem nagyon van nyitva semmi, hogy még vásárolgassunk. Tényleg hány óra is van már? – magamnak feltéve a kérdést nem várok addig, amíg beszélgetőpartnerem kapcsol, így egy pillantást vetve a műszerfalra leolvasom az időpontot, és meglepődve érzékelem, hogy már így elszaladt az idő. – Szerintem elég rendesen elvásárolgattuk az időt. Jó, jó tudom. A többes szám kicsit erős volt, hiszen te csak úgymond asszisztáltál nekem abban, hogy két kézzel szórjam a pénzt. – mondatom végére már az autókereskedés parkolójában álltam Matías kocsija mellett.
-          Akkor biztos oké így, hogy te is külön meg én is külön? - legszívesebben ráordítottam volna Matíra, ha nem látom az arcán a tiszta szívből jövő aggódást. Viszont ezt a nézést, ezt a tekintetet én már reggel óta fel vélem fedezni, ami nem feltétlenül rossz csak az a baj, hogy emiatt képes lehet arra, hogy ezt a vigyázó szerepet túljátssza.
-          Teljesen biztos. Csak menjünk már. Gyerünk! – nem akartak kis híján kipaterolni Matíast a kocsimból, de sajnos nem hagyott más választást mintsem, hogy ezt tegyem vele.
Egyedül ültem a számomra most óriási szabad hellyel rendelkező kosiban. A pillanatnyi magányt először a rádió bekapcsolásával próbáltam meg elnyomni, végül csak hagytam, hogy eluralkodjon rajtam ez az érzés, így óriási könnycseppek kezdtek végigszánkázni az arcomon. Sosem voltam az a személy, aki ennyire nem bírja az egyedüllétét, hisz a régi időkben szinte minden napomat egyedül tengettem, de azóta mióta megismertem Ronit teljesen megváltoztak a dolgok. Hülyeségeken kezdek el ok nélkül sírni, igénylem az emberek társaságát, és 19 évesen már társasági életet sem élek. Isten tudja már azt is, hogy mikor voltam utoljára egy szórakozóhelyen, viszont azokra a bulikra, amiket ott nyomtunk még mindig tisztán emlékszem, hiszen ki felejtené el azokat őrült bulikat. Az emlékek ismét felkavartak, így a legördülő könnycseppeket mélyről jövő zokogás váltotta fel. Nem akartam, hogy ez legyen így a folyton leguruló kósza könnyeket kezemmel töröltem le, majd a ház elé érve leparkoltam, utánam pedig rögtön megérkezett Matías is. Amint beléptem az udvarra meglepetésemre Marcelo autója állt a garázsban, valószínűleg tudta, hogy a garázsajtó nincs mindig bezárva, és így jutott be a házba. A sírásra utaló jeleket természetesen eltűntettem az arcomról, így sem a focista sem az ápoló nem jöhetett rá, hogy mi történt a kocsiban. Belépve a házba látszólag tiszta üres volt, de mi tudtuk, hogy tartózkodik itt valaki csak azt nem hogy hol.
-          Marcelo! Itthon vagyok te hol vagy? – hívó szavam után egy perc se kellett ahhooz, hogy a brazil már rohanjon is le a lépcsőn. Meglepődöttségemre első tette az volt, hogy megölelt, ami valljuk be nála nem valami gyakori, csak ha indoka is van rá.
-          Hogy érzed magad? Hogy vagy? És hol voltál? – kérdéssorozatán csak nevetni tudtam, majd mikor megláttam Matíast a halomnyi szatyorral a kezében, a nevetésem csak fokozódott. – Most hogy látom, ezeket a papírzacskókat már van egy tippem. – nevetve huppant le a nappali kanapéjára, de láttam rajta, hogy bántja valami.
-          Matí felvinnéd a cuccokat a szobámba? – fejemmel kicsit Marcelo felé biccentettem, ezzel jelezve azt, hogy beszélni akarok vele. – Hé, minden oké? - lehuppanva mellé láttam csak meg a torz arcát.
-          Nem semmi sincs rendben. Ma volt az El Classico, természetesen most is kikaptunk pedig óriási kezdésünk volt, és mindent beleadtunk. Volt piros lap is, mert hát az miért ne lenne. Egy sérülés is összejött, ezáltal egy kényszer csere is. Egyszerűen borzalmas meccs volt. – látni lehetett Marcelo arcán a különböző érzéseket, a csalódást, a fájdalmat, miközben felidézte az este eseményeit.
-          Nem is tudtam, hogy ma volt a meccs. Hihetetlen, de kiment a fejemből. Ki volt az, akit kiállítottak és ki sérült le? Mindent mesélj el. – képzelhetitek, hogy neki sem kellett kétszer mondani, hogy meséljen. mint befejeztem a mondókámat ő már el is kezdte a történéseket mesélni, majd mikor odaért, hogy Lari lesérült a szívem dobbanása egy pillanatra leállt, majd hevesebben kezdett el verni. Próbáltam faggatni Marcelot, hogy mi történt vele, de azt mondta, hogy semmi komoly, ne foglalkozzak vele. Kérdezem én, hol mond a brazil ilyet a nővéremről? Egyszerűen nem tudtam feldolgozni, hogy pont ő nem foglalkozik vele, aki annyira sokat jelent Lari számára. A brazil faggatását egy nem várt kopogás szakította félbe.
-          Menj fel Matíashoz, majd én elintézem. – lehet, hogy ő már sejtette, hogy ki áll az ajtóban, nekem viszont még csak tippem sem volt, így a lépcső tetején megállva vártam, hogy ki is a váratlan vendég.

Meglepődöttségemre az ajtó túloldalán a nővérem állt. Érzékszerveim irányítása kicsúszik a kezeim közül. Szemeimből ismét könnyek folynak, lábaim pedig összerogyni készülnek, de mielőtt ez megtörténhetett volna, még időben belekapaszkodtam a korlátba. A hallottakat egyszerűen nem bírtam felfogni. Marcelo úgy beszélt a nővéremmel, mint egy utolsó senkiházival, és egyszerűen nem értettem azt, amit a fejéhez vágott. A beszélgetésüket, amit nem is annyira lehetett beszélgetésnek nevezni a brazil szakította félbe majd felém fordulva figyelte a reakciómat. Én pedig természetesen nekiálltam, hogy hogy tehette ezt, hiszen velem akart beszélni, és Marcelo még csak meg sem kérdezte, hogy én akarok-e. A zokogásom erősödött a kezeim pedig már nem bírták szorítani a korlátot, így a földre zuhantam, ahonnan két magabiztos kéz emelt fel, és vitt a szobám felé.


(Marcelo)

Fájt ezt tennem Larival, de nem bízhatok már meg többé benne. Ő már nem az a lány, akinek megismertem. A legtöbbször mérges voltam rá, hiszen hangulatingadozásaival sok embert kikészített. Rengeteg dologból volt elegem, de régi stílusomnak köszönhetően inkább kerültem a konfliktus helyzeteket. Amióta megtette ezt a saját testvérével, azóta vagyok harciasabb. Ha velem csinálta volna ezt, simán meghunyászkodnék, és nem törődnék azzal, hogy inkább mással mulattatta az időt.
Nem tudom mi történhetett vele, de az egyszer biztos, hogy tisztelem azért, amit a pályán csinált. Mindig is az-az ember volt, aki nem adta fel a küzdelmet, még akkor sem, amikor már valóban nem volt semmi pozitív látszata a dolgoknak. A csapat volt az első számára, és nem törődött az egészségével. Ha tudott, segített.
Annyira szeretnék vele beszélni. Meg szeretném hallgatni, hiszen látom rajta, hogy valamit nagyon elnyom magában, de egyszerűen nem veszek elég erőt magamon. Régen mindig ott voltunk egymásnak, és most azt viselem a legrosszabban, hogy a saját családja sorsa nem érdekli. Mi lett azzal a lánnyal, aki fel akarta áldozni értem az életét? Hol van már az a lány, akivel röhögve kornyikáltuk szép hangunkkal a dalokat? Hol van már a ’Seri, seri lady…’? Őt szeretném visszakapni, és nem ezt a hamisítványt. Annyira hiányoznak a régi összeesküvések. A sok szívatás, amit Özilék ellen vétettünk. A menekülések a csapattársak haragja elől. A csipkelődések, kibékülések...
Mi hárman voltunk az ügyeletes marhák. És most jött el az a pillanat, hogy legjobb barátom kilétéről sem tudok semmit, pedig felesége megérdemelné, hogy legalább egy családtagja mellette legyen. Ráadásul ezek mellett a legjobban a gyereket sajnálom. Megvolt mindene, és igaz, hogy még baba, de akkor is érzi édesapja távollétét. Ahhoz sem szokott hozzá, hogy a nagyszülőkkel tölti mindennapjait. Nem tetszik nekem ez az egész élet, jelen pillanatban pedig főleg nem. Annyi mindenen változtatnék, és van egy olyan érzésem, hogy Lari sem lenne ilyen, ha anno nem megy feleségül Ramoshoz. Elhamarkodták a döntéseket, de tekintve arra, hogy mindent elvicceltem, senki nem vette volna komolyan véleménynyilvánításomat. De az elején próbáltam figyelmeztetni, viszont akkor hatalmas szemeinek köszönhetően, elgyengültem. Szépek együtt, de több kavarodás volt a kapcsolatukban, mint szerelem, és boldog pillanat. Kérdezem én, érdemes volt ezért elcseszni a hangulatot? Az életéről pedig már ne is beszéljünk. Nem vagyok én semmi jónak az elrontója, sőt Ramost is kitűnő barátomnak tartom, de talán egyedül én tudtam mindent a kapcsolatukról. Bár Ronaldo is tisztában volt a dolgokkal.
-          Marcelo, ez mégis mire volt jó?! –ordító hangját meghallva, összehúzott testtel fordulok Tessa felé.
-          Ezt kellett tennem. Nem érdekled őt, Tessa. Megmondta, hogy nem kíváncsi rád, hogy oldd meg magad. Lehet rájött, hogy éppen ideje, hogy megmutassa magát neked. –flegma hangomtól kiráz a hideg. Mióta vagyok én ennyire durva?
-          De most itt volt, és velem akart beszélni! –lábai összerogynak, majd zokogva terül el a lépcsőfokon.
-          Az emberek változnak Tess. Lari már nem a régi. –a rideg valóság igazából még engem is megrémít, de tartva komor arcomat, elindulok a konyha felé.
-          És te Marcelo? Te milyen vagy? Mert az biztos, hogy nem ilyennek ismertelek meg. Hol van már a bohóc éned? Hova rejtetted? Larinak valami baja van, és tudom, hogy szüksége van rád. –utolsó mondatán kicsit átrágva magam, megrántom a vállam, és folytatom az előbb eltervezett dolgokat.
-          Neked is szükséged van rá, még sincs most melletted. Gondolkozz Tess, és utána beszélj. –azt hiszem, ezt most jelen pillanatban nem kellett volna mondanom, ugyanis barátom hangos zokogásba kezd, mire Matías mérges szemekkel tekint rám. Megérdemlem, de úgy igazán nem tudok már semmit sem magamra venni ilyen téren.
Rosszul esik ezt tennem velük, de valakinek erősnek kell maradnia. Nem sírhatok, hogy egy időben veszítettem el azokat az embereket, akikben a legjobban bíztam. Nem vergődhetek, hogy hiányoznak a régi idők, amikor még annyi problémám volt, hogy melyik csajt szedjem össze az utcán. Most felelősséggel tartozom egy nőnek, hiszen akarva akaratlanul magamra vettem portugál barátom szerepeit. Még nem készültem fel erre, még nem vagyok elég érett ahhoz, hogy egy baba nevelésében segítsek. Viszont az biztos, hogy Tessa egyedül erre nem lesz képes, és ki tudja Ronaldo meddig tervezi maradását. Főleg most, hogy Irinaval szórakozgat. Egyáltalán nem részesítem ezeket a dolgokat előnyben, ahogy azt sem, hogy Larissa Neymarral csókolózott, ráadásul Santos mezben. De túl kell magam tenni ezen, és azon leszek, hogy a környezetemben élő embereket megóvjam az ilyen csapásoktól. Mindenki megérdemli a boldogságot, csak az a baj, hogy a legtöbben már eljátszották nálam az esélyeket. Nem fogom hagyni, hogy bárki is tönkretegye azokat az embereket, akik még fontosak az életemben. Kemény leszek, és harcolni fogok. Első lépésként az edzővel kell beszélnem, minél hamarabb ki kell raknom valahogy Larit a csapatból. Még akkor is, ha a szívem szakad bele ebbe a tettembe…

(Larissa)
Tudtam, hogy be kell ismernem magamnak a nyilvánvalót. Igazából ez a dolog akkor férkőzött tudatomba, amikor a klasszikus meccs előtt találkoztam vele. Nem számítottam arra, hogy lesz alkalmam elmondani neki, de így sokkal könnyebb lelkemnek.
-          Ez olyasfajta szerelem, ami a barátok között alakul ki. Hiszen szeretem Sergiot is, és téged is, de mind a kettőtöket más módon. Meg kell találnom még az egyensúlyt, nem veszíthetlek el többet. Szükségem van rád! –nyakához hajolva suttogom a szavakat, mire hozzám bújva beszélni kezd.
-          Tudom, mit érzel, hidd el, nekem aztán nem kell magyarázkodnod. El tudsz készülni körülbelül fél óra alatt? –érdeklődve tekintek rá, de kezét számra rakva mutatja, nem vár szavakat. –Nekem is szükségem van rád, főleg most. Sok dolog történt velem azóta, hogy nem beszéltünk. Segítened kell felejteni. –utolsó szavait ajkamhoz hajolva ejti ki száján. Tudja ő is, hogy nem helyes az, amit tenni akar, így inkább elfordítva a fejét, várja reakciómat. Bólintásom után segít felállni, majd leintve egy taxit, elindulunk Mourinho lakása felé.
-          Hova szeretnél menni? –kérdésemre mérges tekintettel válaszol, mire kacagva fogom össze hajamat. –Tudnom kell, hogy mibe, és hogyan öltözzek.
-          Csak legyél szexi, amilyen szoktál lenni. –harmadik szavát erősen megnyomja, mire szem forgatva fordulok az ablak felé. Sejtettem, hogy ezt fogja még egy ideig hangoztatni, de meg is érdemlem. Ruha összeállításomon agyalva, próbálok rájönni a köztes megoldásra. Ha barátom olyan lányt akar látni, amilyen régen voltam, megkapja. Vigyorom szélesedik, de agyammal alig fogom fel, hogy megérkeztünk.
Belépve az ajtón, karon ragadom Cescyt, és a lépcső felé húzom. A házban jelen pillanatban senki sem tartózkodik, ami elég érdekesnek tűnik, hiszen hajnali két óra van már. „Biztos kitalált valami programot Mou, és megszálltak valami szállodában.” Váll rántva bicegek fel szobámba, de barátom felkap az ölébe, így már csak irányítanom kell.
Elég időm volt arra, hogy kitaláljam hajnali szerelésemet, így félig befeküdve a szekrénybe, előkotrom az eltervezett darabokat. Magamra zárva a fürdőajtót, gyors vetkőzésbe kezdek, majd egy gyors zuhany, és hajmosás után, megtervezem fejben a sminkemet. 
Tekintve arra, hogy a ruha fekete, még a kiegészítők ezüstszínben pompáznak, valami hasonlót kell összehoznom. Hajamat megszárítom, és meghagyom természetességét. Kiválasztott minit, még anno barátommal vásároltuk. Fekete, fenék alá ér egy nagyon picivel, viszont a háta teljesen nyitott. Nem egy hétköznapi viselet, de nincs is semmi plusz dolog rajta, így cipő és táska segítségével dobom fel egyhangúságát. Gyors alapozás után, füstös tekintetet varázsolok magamnak, egy kis ezüsttel megspékelve, majd halvány rúzst kenve számra, mosolyogva lépek ki a rám várakozó férfihez.
Meglepetten tekintek körbe a szobában, ugyanis senki nem tartózkodik a hatalmas helyiségben. Cipőmet kezembe kapva, sántítva vonulok el a konyháig, ahol meglátom spanyol barátomat, amint éppen a hűtő szépségeit fedezi fel. Mögé lopakodva átölelem derekát, majd előrehajolva, apró puszit adok nyakára. Azt hiszem, megijeszthettem, ugyanis hatalmas ugrás következtében belefejel a bútorba. Nevetve roskadok össze a konyhapult alatt, mire morogva fordul felém.
-          Nem röhög, együtt érez! –imádtam, amikor zavarban volt. Feltartott kézzel próbálok életben maradni, kisebb-nagyobb sikerrel. Hatalmas mosoly kíséretében felpattanok, majd magas sarkú cipőmmel szemezve, elhúzom a számat. –Tudod jól, hogy nem tesz jót a lábadnak, ez az izé.
-          Nem tesz jót, de nem mehetek sportcsukában. Kibírom. –mosolyom rendületlenül tartózkodik arcomon, viszont legbelül nem vagyok éppen ennyire boldog. Hangos sóhaj után belelépek a körülbelül tizenöt centis csodába. Hangos szisszenéssel jutalmazom tettem, de telefonomat, és pénzemet belepakolva apró táskámba, az ajtó felé tipegek. –Mehetünk. –arcomon most rengeteg érzés megtalálható, de önérzetből sem szólalok inkább meg. Barátom fejcsóválva lép ki az ajtón.
A ránk várakozó taxis feltűnően végigmér, Cescy viszont birtoklóan karolja át derekam. Mosolyogva húzódok hozzá közelebb, majd helyet foglalva a hátsó ülésen, fejemet vállára hajtom. Bediktálva Madrid leghíresebb szórakozóhelyének a címét, azonnal indulunk. Mindig is éreztem, hogy barátom hiányzik az életemből. Ő számomra olyan támaszt jelent, amit mástól nem kaphatok meg. Vele nőttem fel szinte, és ezt nem tudom kiverni a fejemből. Ő segített, ha fájt valamim, és amikor helytelen dolgot csináltam, elvitte a balhét. Hatalmas törés volt életemben, amikor elhagytam őt, de még mindig hűséges hozzám, és ez az a dolog, amit soha nem tudok majd meghálálni neki. Ráadásul ellenem szóljon még az is, hogy amikor meghalt apa, szó nélkül ott hagytam őt. Pedig végig mellette voltam a kritikus időszakban. Lehet olyat mondani, hogy őt jobban megviselte a halála, mint engem?! Igaz, hogy nem szép dolog, de ez az igazság. Több időt töltöttek együtt, ugyanis én idő előtt leléptem a ködös londoni utcákról. Nem tudom milyen csapásokat hoz még számomra az élet, azt sem tudom, hogy mi lesz a jövőben. Egy dologban viszont teljesen biztos vagyok. Egyszer vissza fogok térni szülővárosomba…

18 megjegyzés:

  1. Haliho!
    Az előző részen átsiklottam, de most pótoltam azt is!
    Hát ja csalódtam emberekbe nem picit! Főleg Pufiba! Ez fejben annyira egyszerű, de ha velem történne hasonló én se tudnám a helyes megoldást! Ezért nem is tudom utálni! Remélem igaz lesz amit írtál és majd mindenkit a szívembe zárhatok. Az az igazság, hogy én ennyi lelkisérült embert még egy helyen nem láttam és mindenki próbálja ezt elnyomni ilyen olyan módszerekkel!
    Annyi mindent tudnék írni, de rengeteg kérdés lenne benne, amikre úgyse kapnák választ kézenfekvő okokból és tudom, hogy a folytatásból majd minden kiderül!
    Úgyhogy várom a következőt!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
  2. Megérkeztem, itt vagyok, és remélem első maradok a komi végére is, mert ha előttem ír valaki komit, meg van annak a rizikója, hogy leírja előttem azt, amit én akarok :D

    Hol is kezdjem… Megvan. :’D Azt kell, mondjam, az eddigi kedvenc Tessa rész. Annyira tetszett. Te jó ég, nagyon jó volt. A régi-Tessában „csöppet” magamra ismerek (tanulás helyett meccsnézés, poszterekkel kidekorált fal… khmm… :D nem is tudom… neeem, nincs a komplett Barcelona kerettel tele kompletten a szobám egyik fala, dehogyis *angyalian pislog*) szóval. :D Szeretném viszontlátni ezt a Tessát :D

    Ellentétek vonzzák egymást, szokták ugye mondani :D Hát Lari és Tessa kétségkívül nagy ellentétek. Nem csak abból kifolyólag, hogy egyikőjük a Barcelonáért őrül(t) meg, a másik meg a Madridért adná az életét, hanem úgy alapból, a természetük is más. De egyébként a legjobb barátnőm nekem is Madrid szurkoló. :D Együtt szoktunk Classicókat nézni… :D Azt hiszem ehhez mást nem kell hozzáfűznöm… :P

    Dee ugye Tessa nem válik végérvényesen Real szurkolóvá? Ugye jön majd a váratlan fordulat, és a szíve elkezd újra gránátvörös-kék vért pumpálni? :P Katalán meccsekre fog járni, és azért szurkolni, hogy mi.. azaz pardon ők nyerjék a bajnokságot, BL-t, a kupát (A) Teehát. Tessa szeresse csak továbbra is a Barcát. :D

    Azt viszont nem értem teljesen, hogy Pepe fej rázása miért keserített el ennyire. Mármint persze, értem, így elveszett Tess egy álma, de lehet, hogy Guardiola azért ingatta a fejét, mert sajnálta a sérülést, és ha nem sérült volna le Tessa, akkor vitte volna az utánpótláscsapathoz. Guardiolánál sosem lehet tudni… Amilyen bizarr dolgokat néha csinál… Az ember semmiben nem lehet biztos vele kapcsolatban.

    Nem jó ez, hogy Tessa ennyire érzi CR hiányát. Mármint olyan szempontból jó, mert tudjuk, hogy szereti, de a túlzott kötődés hosszútávon nem fog jót tenni Tessának. Catáról már nem is beszélve. Apropó CR… hősszerelmes Rómeó merre jár? Következőnek kapunk majd egy Roni szemszöget? *.* *Shrekes kanúra-szemek* :”D

    Ümm… Matías isteni, cuki, imádom, de tényleg kezdi kicsit túlzásba vinni az aggódást… :D Kicsit olyanná kezd válni, mint a MarcaToons-ban Pep… :D Nem, ez durva túlzás, olyanná senki nem képes válni. Sőt, ami azt illeti, annak a közelébe érni is lehetetlen, de na. Eggyel (inkább kettővel) lejjebb kapcsolhatná a srác az aggodalom-faktort :D

    Jajj, az annyira előttem van, hogy Tess hívja Marcelót és a brazil lobogó fürtökkel kocog le a lépcsőn, mint valami jól nevelt pásztorkutya. :D

    A Lari beköszön jelenet. Kezdek megvilágosodni… Tehát Tessa nem Lari jelenlétén bukott ki, hanem Marcelón. Tegyük hozzá érthető. Nyilván én is kilennék, ha helyettem intézkednének (khm.. ami azt illeti, ki is szoktam lenni… :D) Annak örülök, hogy Tess kvázi megbocsájtana Larinak, de úgy látszik minden pasi kötelességének érzi a „szarkavarást” mármint… Ramos ugye a „nemmondommegmitörténtinkábbkitalálokvalamit” Marcelo meg a „kiállokazértakinemkértmegrá, éselmondomaztamitőnemgondol” Hát de tényleg. Ronaldo nem mond semmit, ő így is hülye (dde azért szeretjük mind a hármat. Azaz, Marcelóról majd mindjárt beszélek. És itt érzem szükségesnek megemlíteni azt, hogy Cescy ugye okos és intelligens, és kedves, és rendes, és türelmes *három órával később* és cuki, és jópasi, és bátor, és szeretetreméltó… Szóval minden elképzelhető jó tulajdonsággal felruházható :D Ugyanez persze Wesre is igaz lenne – ezt persze csak nagyon zárójelesen mondom, hiszen ki vagyok én, hogy manipuláljam itt a népet? (képzeljetek el egy félmeztelen, tengerből kijövő West, izmos felsőtestén végigcsorgó vízzel…(A) :D jó oké. Befogtam. :D)

    (utálom, hogy karakterszámilag beférne kettőbe, de nem tudom úgy törni, hogy értelmes legyen, így megint megy háromba... :D)

    VálaszTörlés
  3. Na tehát Marcelo. Nem tudom hova rakni. Viccen kívül. Egyik pillanatban szeretem, és sajnálom, meg átérzem a helyzetét, a következőben, pedig két kézzel tudnám megfojtani. Aztán visszagondolok a miértekre, és megint megsajnálom, és akkor megint jön valami kiakasztó hülyeséggel. Egyébként (csendesen, sok zárójelben, apró betűkkel mondom, higy azt a részt, mikor Marcelo az érzéseiről beszél (konkrétan a szemszög elejét :D) azt úgy egy az egyben megkönnyeztem. Oké.. kicsit több, mint hogy megkönnyeztem, na… :D)

    Bár mint már mondtam, nem tudom hova rakni Marcelót, de ez az új éne nagyon nem tetszik. Nem azt mondom, hogy nem jó, hogy kicsit határozottam, de szerintem átesett a ló túloldalára. ÉS ez, hogy ki akarja rakni Larit a csapattól… (báár, akkor lehet elmenne Cescyvel… :D) Ja és amúgy… Ugye Tess mondta, hogy Larinak szüksége lenne MArcelonak, Marcelo mégsincs mellette. Mire Marcelo mondta, h de Lari sincs Tess mellett. Igen, de a különbség az, hoyg Lari legalább próbálkozott, míg Marcelo csak még mélyebb letargiába taszította LArit (ha azt vesszük nem baj, mert Cescy karjaiban kötött ki, de a lényeg nem ezen van :D)

    Szerelem barátok között? Aháá, tehááát nincs fiú-lány barátság :D Tudtam én hogy igazam van. :D Az egyensúly úgy helyes, hogy a mérleg nyelve a katalán felé billen (A) :D Ááá Fabrét imádom :D ez a szexis dolog… xD Akkora :D

    Na, de tartom azt, amit az előző fejezet végén mondtam, hogy ez több mint „barátok vagyunk és szeretlek” ez amolyan „mindig szerettelek, csak soha nem volt alkalmam elmondani”. Mellesleg a „Szükségem van rád” és a „Felejteni akarok” mondatkombinációnak többnyire egyenes következménye a totális full részegség, az adott éjszaka tökéletes kiesése, illetve egy ágyban töltött éjszaka per hajnal azzal a személlyel a kinek a „Szükségem van rád” szólt :D

    Tehát én még mindig reménykedek abban, hogy az elkövetkezendő fejezetek egyikében összegabalyodnak. És emlegettél valami Cescy szemszöget… :D Esetleg elképzelhető lenne ennek beiktatása az összegabalyodós részre? :P Mert afelől vannak sejtéseim, hogy Lari mit érez – bár ebben sem vagyok biztos. De Cescyvel kapcsolatban a sötétben tapogatózom. Azaz ötleteim vannak, de valóságalapjuk sok nem hiszem, hogy van… Ezek inkább apró jelekből következtetések. Például elejtett félmondatok, tekintetek, jelzők… :D De persze simán lehet, hogy semmi valóságalapjuk nincs, mert összeesküvés-elmélet gyártásban nagyon profi vagyok. :D

    (még mindig lesz egy kevés :D)

    VálaszTörlés
  4. Először is a ruhát imádom :D A cipőt is imádnám, ha Miss „rettentő önfejű vagyok, emellett makacs is, és nem érdekel, hogy van a lábam” Larissa nem venné a lábára. :D Nyakra puszi? :P hmm… :D Mondjuk én már a „lépcső felé kezdtem húzni” dolognál is másra gondoltam, mint ami következett (A) :D Aztán… :D Cescy miért is van zavarban? :P És Cescy már birtokol is… :D Inkább nem mondom, hogy teljesen nyugodtan birtokolhatna engem is, mert valószínűleg rontanám a rólam alkotott képet… Bár mondjuk.. gyanítom már nincs hova rontani, úgyhogy :D)

    Apropó Fabre… :D Tegnap visszaolvastam, a Sweet1 második felét (meg a komijaimat, és így utólag elolvasva tök rövideket írtam… :D na mindegy :D) szóval tudod, hogy kit hiányolok kicsit? :P Neem, nem Hannah-ékat, bár kétségkívül ők is jöhetnének, valami kicsit pici konfliktus képében (A) :D remélem nem leszek semmi poéngyilkos, vagy ilyesmi, és nem fogsz kinyírni érte, de Briant :D (tudom, mekkora dög vagyok, hogy eddig Fabréért és Wesért sírtam, most Fabrét behoztad, találok mást Wes mellé… :D) de tényleg :D

    A zenék rettentően nagyon tetszettek :D a Remember the name-t nagyon szeretem, még egy CR-es videó alatt találtam (azaz nem én találtam, emrt én nem keresek ilyeneket (A) egy barátnőm mutatta :D) A Pain in my heartot nem ismertem, de nagyon tetszett, olyan szép *.* A Turning tables nagy kedvenc, és a My love-ot sem ismertem, de nagyon tetszett.  És ha már a zenéknél tartunk… :D csináltam egy kis meglepit, mert az eddigi tizenöt fejezet zenéiből mert a 15 az egy ilyen szép szám, mert remélem még lesz legalább egyszer de inkább kétszer ennyi rész. :D Ja és mert rettentően unatkoztam kémián (akkor született az ötlet, és akkor kezdtem el :P http://gallery.site.hu/d/20380894-2/sweetdreams.png remélem olvasható rajta minden :F

    Úgy amúgy meg. :D Imádtam a részt, rettentően nagyon várom a folytatást, és most megyek, mert elméletben most féloldalas olasz szöveget rakok át egyik igeidőből a másikba, meg olasz fogalmazást írok, meg kémia jegyzőkönyvet.
    Szóval, ha nem mondtam volna még, várom a frisst, fantasztikus rész lett 
    Puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
  5. A resz szuper voolt *--* Marcelonak ezaz arca elegge nagy csalodas volt szamomra.El akarja kuldeni Lariiit?:O:O:O:OItt ki akatt a szemem xD De telleg,ne csinaljon semmi orultsegeet.Larii az a ruha fantasztikusanb gyonyoruen joo*__* Az utolso mondatoddal mar megint elkeztem tepni a hajam xD Na mind1, Nagyon varom az ujreeeeeeszt ^^ Puszii

    VálaszTörlés
  6. Szia Vii!:)
    Köszönjük szépen, hogy pótolod, és remélem nem okoztunk csalódást!:)
    Elhiszem, hogy egy-két dolog igencsak idegesítő, és bántó azok közül, amit néger barátunk csinál, de ő is, akárcsak Lari, most egy hatalmas átalakulási folyamaton megy át. Ideje felnőnie a mindig gyerek Pufinak, hiszen ő is szépen lassan rájön, hogy hála a folytonos poénkodásnak, nem veszik komolyan az emberek.
    Biztos vagyok abban, hogy lesznek olyan részek, amikor legszívesebben megvigasztalnátok, viszont lesznek olyanok is, hogy leginkább a torkának akarnátok esni.:D Valóban sok a lelki sérült ember, ebben teljesen igazad van. De az élet ilyen szerintem. Legalábbis én valahogy így látom körülbelül. Hiszen vannak boldog pillanatok, de a kialakult konfliktusoktól már néha nem látjuk a valódi örömöket.:) Nem tudjuk értékelni a jót, mindig többre és többre vágyunk.
    Ahogy Lari is, mindenki ki fog előbb-utóbb törni, és hatalmas sírás-rívás lesz várható.:D Persze az én stílusomban.:D
    Köszönöm szépen, hogy írtál! A folytatást pedig már olvashatod is.:) Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Dorcsy!:D
    Nem lettél első, de utolsó sem.:D
    Az elsorolt tulajdonságok igazak Cescyre, teljes mértékben.:D De azért nem gondolod, hogy a föld felett lebegsz, ha róla van szó?!:D Persze ez sose baj, nehogy félreérts..:D
    Sejtettem, hogy ebből a kritikaáradatból sem hiányozhat a holland félisten, de azért nem gondoltam volna, hogy hála vizuális típusomnak, ilyen szépen el tudom képzelni a jelenetet.:D Gondolj bele! Lari és Cescy összejönnének, és gyerekükké fogadnák az éppen vizes testtel futó Fülest.:D Nagyon szépek lennének hárman!:D

    Tudom, elég sok mindenkit felkavarhattam ezzel a Marcelos résznél, de úgy gondoltam ideje az ő szemszögét is beiktatni. Hiszen csak nagyjából sejthetitek, hogy mit érez, gondol mindenről, de így legalább egy kicsit közelebb jártok a megfejtésben, miszerint mit miért tesz, vagy fog tenni. Hatalmas változáson megy keresztül, és ahhoz sajnos az is kell, hogy a keménységét fitogtassa. Igazából nagyon „fáj” ilyennek beállítani őt, de teljes mértékben meg akarom formálni az érett, felnőtt férfi karakterét. És ahhoz ez szükséges. Meg kell még találnia a köztes állapotot, amikor ki mer magáért állni, de nem olyan módon, hogy „mindenki takarodjon a környékéről”.:D
    Örülök, hogy sikerült azt a hatást elérnem, amit szerettem volna.:D Az új fejezetre egy kicsit áttérve, nem lesz már ennyire búskomor, sőőőt…:D De ezt majd akkor, ha elolvastad.:D
    Remélem tudok olyan részeket írni majd, hogy megsiratlak, megnevettetlek titeket, hiszen ez nagy feladat még számomra, úgy érzem. De reménykedem benne, hogy már kezdem kapizsgálni ezt az egészet.:)
    Biztos voltam abban, hogy hasonlóképpen fogtok reagálni erre a szemszögre. Nem jó irányba változik, ezt én is belátom. Valójában nyeregben érzi magát, hiszen bárkinek meg mer bármit mondani, és nem tart a következményektől. Átesett a ló túloldalára, de ígérem lesznek olyan részek amikor szeretni, és sajnálni fogjátok őt.:D Azt nem mondom, hogy a határozott énjébe csak egy betekintőt kaptok, mert nem… igazából sokáig szeretném ezt a szintet tartani, és csak kis lépésekbe akarom megváltoztatni teljes mértékben az általam elképzelt Marcelo karaktert. De az teljesen biztos, hogy a történet végére kedvenc mellékszereplőtök lesz, már persze akkor, ha sikerül azt átadni, amit tervezek.:)
    Sejtettem, hogy akkor áldásodat adnád, ha Lari Fabregassal tartana…:D De megsúgom, ilyen azért nem fog előfordulni, mert más terveim vannak két szereplőnkkel.:D Meg amúgy is, Larinak nem állna jól a gránátvörös-kék, csak a kék-fehér…:D
    Igen, ilyenkor az ember akarva akaratlanul eltekint a kisebb próbálkozásoktól, hiszen van egy nagyobb probléma, amit nagyon nehéz jóvátenni…:D
    Igen, Larinak nem tett jót ez a kis közjáték Pufival, de így legalább sikerült összehoznom azt a bizonyos következő fejezetet….:D Aminek Dorcsy biztos nagyon fog örülni. *büszkén ül, és gépeli az említett szavakkal, miközben mellkasa egyre csak duzzad és duzzad a dicsőségtől*.:D

    Hidd el, van fiú-lány barátság.:D Még mindig tartom a tegnap kijelentett szavaimat, miszerint létezik, csak nem mindenkinél. Vannak akik képesek megtartani a barát kapcsolatot, vannak akik többre vágynak… majd kiderül drága szereplőinkkel mi lesz…:D
    Örülök, hogy tetszett.:D Viszont remélem én is örömöt hozok neked a következő fejezettel.:D
    Tudod mit nem szeretek benned?!:D Olvasol a sorok között!:D Már mikor olvastam a kommented, tudtam, elcsesztem.:D Megírtam előre pár részt, így már felesleges lett volna javítanom. De nagyon sok dologba beletrafáltál, amit azért nem szeretek, mert azt érzem, kiismerhető lett a történetem.:D Viszont, ha nem dolgoztam volna előre, simán átírom egy amolyan „jó volt végre veled bulizni, holnap találkozunk, cső!” részre…:D De így bebuktam…:D

    VálaszTörlés
  8. Valóban emlegettem egy Fabregas szemszöget, amit meg is fogtok kapni azt hiszem a következő (18.fejezet) után. A 19 talán már pont azzal kezdődik!:D Annyira jó, hogy kitalálod, vagy inkább elmondod belső vágyaidat (cenzúrázva.:D), és utána már úgy írod, mintha 100% lenne (ami most az is volt.:D), hogy úgy folytatom.:D De nem, elterveztem hova kerül Fabre barátunk gondolatmenete, amire még egy kicsit várnod kell.:$ Húzom az agyad Dorcsy!:D
    Ígérem, megpróbálok mindent érthetően megfogalmazni majd, már amennyire ez tőlem telik. Lehet le kéne húznom írás előtt amúgy egy felest.:D Igazából Lari érzéseit nem tudjátok megfejteni, hiszen valójában a lány is össze van zavarodva, ő sem tudja mit érez. Tekintve arra, hogy valóban jól szoktál tippelni, lehet igazad van.:D De ez majd csak a 19.fejezetnél derül ki.:D Azt beszéltük a kommented után Tessaval, hogy valóban, te aztán tudod mit és hogyan kell gyártani…:D

    Örülök, hogy a ruhát jól eltaláltam, viszont szokatlan lehet egy kicsit, hogy tényleg annyira egyszerű.:D Eltekintve persze a hatalmas hátkivágástól.:D Hé, szép jelzők, de lássuk be minden nő magas sarkúban szeret bulizni.:D Legalábbis én így vagyok ezzel, sőt még a suliba is felveszem, holott a térdem nem bírja…:D
    Miért nem lepődök meg azon, hogy mást hittél?!:D Gondolom nem arra gondoltál, hogy társasozni mennek… hacsak nem ők a bábuk…:D
    Cescy azért volt zavarban, mert meglepődött, és nem szokta meg azt, hogy Larissa gondol egyet, átkarolja, és puszit ad a nyakára.:D Fejnél lejjebb… soha nem mentek.:D
    Nyugi, a rólad alkotott képet már valóban nem lehet rontani…:D Egyébként szeretem a rosszkislányos éned, az olyan tipikus szívből jövő Dorcsys.:D
    Hát a mostaniakhoz képest rövidebbeket, de hidd el, örültem, hogy van egy ember legalább, aki tényleg minden rész alá, mindig írt pár sort!:) És azóta kialakult köztünk egy barátság (remélem te is így gondolod) ezáltal több dologról el tudunk beszélgetni itt a kritikák közepén.:D
    Tudod, mikor elolvastam, hogy kicsi konfliktus jöhetne Hannah szerepében, a hajamat téptem körülbelül.:D Ha elolvasod az új fejezetet, rájössz, hogy miért írtam azt, amit…:D Poéngyilkos vagy, legalábbis ebben a kritikádban rengeteg dolgot eltaláltál…:D De mi a tanulság?!:D Nem szabad előre megírnom 6 fejezetet, mert kitalálsz valamit, és olyankor már nincs kedvem átírni semmit, mert akkor borul minden.:D Nincs azzal semmi baj, hogy találsz valakit a holland mellé, szegény biztos nagyon magányos mióta az esküvő napján elköszönt Laritól.:/ Te nem sajnálod egy kicsit?:/ :DDDD
    Egyébként beszélni lehet róla, de ha rossz leszel, nem teszek semmit az ügy megvalósításáért…:D

    VálaszTörlés
  9. Úgy éreztem, hogy az első pár sorral kicsit megkavarlak titeket, majd ha elolvassátok a zene címét, rögtön félreértitek, és utána jön a poén, miszerint „barátként szeretlek”, ezért illett az oda.:D Meg úgy a szövege is hellyel közel azt küldte felétek, amit éreztetni akartam a résszel.:D
    A Turning tablest nem rég találtam, viszont annyira elnyerte a tetszésemet, hogy eldöntöttem, erre muszáj írnom egy részt. Aztán ugye jött Marcelo és Tessa bíztatott, hogy a zene illik ahhoz a szemszöghöz, így lett az, ami.:)
    Kérésed számunkra parancs, ha az megnyugtat én a terveimnek a felét sem használtam még fel…:D Megnézve a képet, kirázott a hideg és sírni kezdtem.:D Persze ez az a tipikus pozitív meghatódás volt, és nagyon szépen köszönöm, hogy képes voltál egy ilyen meglepetést összehozni nekünk! Ezért már megérte elkezdeni a második részt!:)
    Örülök, hogy a fejezettel nem okoztunk csalódást, az új részt pedig már ma olvashatod!:)
    Ezt bírod!:D Tanulás helyett kommentet írni.:D Köszönjük szépen még egyszer! Puszillak, L.:)

    u.i: Elvileg Neymart megszerzi a Real. A királyi gárda orvosa vizsgálta meg, ezáltal már csak meg kell állapodnia a két csapatnak.:D HA jön, 45milliót perkálnak a Santos csapatának…:D Egy kép az őrültről:
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/416830_248906928532816_171218319635011_537758_1167195878_n.jpg
    szerintem k*rva jó a haja!:D)

    És ez egy kis videó…:D Sokat kell még tanulnia boci szeműnek, és Lari segíteni fog neki mindenben…:D
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EbP-0B9gEwk

    VálaszTörlés
  10. Szia Miri!:)
    Elhiszem, hogy sok olvasónak egyáltalán nem szimpatikus Marcelo új énje, de ígérem, a bongyor néger barátunk változik. Olyan, mintha most élné tinédzser korszakát.:D
    Örülök, hogy tetszik a ruha!:D Remélem a történet végéig nem fogok ezekkel a kiegészítős dolgokkal sem csalódást okozni.:) Köszönöm, hogy írtál!:) Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!:D

    Ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. Én betartottam és jöttem, szóval ehhez még ma megy a komi, de a 17. fejezethez már valószínűleg csak holnap érkezik, mert nem akarom kihagyni a Real-CSZK Moszkva meccset.;) Szóval nagyon nagyon imádtam a részt!<3 Nagyon ügyesek vagytok, szóval csajok csak így tovább!;)

    Örülök, hogy ismét valamivel többet tudtunk meg Tessa múltjából. Azért fura, hogy pont egy Real meg egy Barca drukker kerül egy szobába az Akadémián, és a végén még az is kiderül, hogy testvérek. De tetszik a dolog, szóval nincs ellenvetésem ezzel kapcsolatban. Azért kíváncsi lennék, hogy mennyi pénzt szórt el, bár ha az egész plázát felvásárolta volna az se nagyon kottyant volna meg Ronaldo bankszámlájának.;)

    Matías olyan kis cuki, hogy tényleg úgy aggódik érte, hogy még Tessa is észreveszi rajta. Amikor felvetődött az ötlet, hogy mind a ketten külön kocsival mennek, bevallom, nem nagyon rajongtam az ötletért, de később ki is derült, hogy nem hiába nem rajongtam érte. Épp asszem a múltkor vagy valamelyik komimban kifejtettem, hogy ha egyedül lenne, akkor még jobban magába zuhanna, és könnyen kikészülne. Ez az eredménye annak, hogy ha Matías egy kicsit is magára hagyja őt. De szerintem most kijött belőle valamennyi feszültség, hogy jól kibőgte magát, mert hát némelyik embernek sokkal jobb az, ha szépen kisírja magát, vagy beszélget valakivel a problémáiról. De én azon a véleményen vagyok, hogy nem egy jó dolog a sírás, de hasznos, mert még mindig jobb ez, mintha szépen lassacskán magába fojtaná, a végén pedig teljesen kiborulna.

    Sajnálom, hogy kiborult Tessa, de meg is értem, mert ő még nem tud a sok hülyeségről, amiket csináltak itt, de ha azt vesszük nem is baj, mert egyáltalán nem kéne neki még ez is a fejére épp elég az, hogy a drága férje fesztiválozik amcsi földön a ruszkival. (Igen, még mindig utálom a csajt!) Bár azért kíváncsi lennék, mikor fogja a drága hazatolni a képét, amit nem ajánlok neki, mert tuti, hogy K.O. lesz neki.

    vagyok még...

    VálaszTörlés
  12. Marcelo szemszög… hát basszus majdnem elsírtam magam. Volt egy pont, ahol azt hittem, na most törik el a mécses nála is, meg nálam is, de szerencsére nem jött el. Valóban. Hiányzik a régi Lari, és igaza van, így visszagondolva tényleg elsiették az egészet Ramossal, de hát ők tudták, és ha az ember célzott volna rá, akkor meg ő lett volna a rossz, szóval itt szerintem megoszlanak a vélemények, mindenesetre én ezen vagyok. Hiányzik a sok a marhaság, a szivatások, az ökörködések, a hangulat, minden, amit akkor csináltak. Egészen más a Sweet2 hangulatvilága, tudom nem lehet mindig ugyanaz stb. stb., de higgyétek el ezt is nagyon nagyon imádom!<3 Szóval félreértés ne essék. Az ötlet pedig, hogy kirakatja a csapatból valahogy Larit… lehet a lány még örül is neki. Nem tudom. Erre már tényleg nem tudok mit mondani, de meg tudom érteni Marci álláspontját is.

    Sok Marcelo szemszöget olvashattam már, de szerintem az összes közül valahogy ez volt a legjobb, pedig nagyon rövidke volt az egész, mégis annyi mondanivalója. Nekem nagyon nagyon tetszett, imádtam!<3

    Cescy-Lari páros. Jajjj annyira édesek együtt!*_* De komolyan! És most érzem azt, hogy Fabregas tényleg kedvenc mellékszereplőmmé vált. Imádom a srácot. Ez pedig a te érdemed.:) Az érzések kavarognak rendesen mindkét félnél, de az, hogy mi lesz belőlük, arról te döntesz. Remélem, hogy jól döntesz!

    Lari felszerelése. Hát, ha azt vesszük, inkább azt mondom, hogy harci viselet, mert azzal a magas sarkúval tuti, hogy ölni lehetne, ha pedig a ruhát nézzük meg azt, hogy milyen rövid… férfiak körében teljes káosz. A cipővel kapcsolatban pedig teljesen egyet értek Cescyvel, csak rontja a lába helyzetét, de hát ő tudja. A smink nagyon nagyon tetszik! De úgy átlagban az egészet nagyon nagyon imádom!<3

    Hűűű hát… Cescyt elképzeltem, ahogy matat a hűtőben és utána meg beüti a fejét… dőltem a nevetéstől. Annyira rájuk jellemző a hülyeség. Egy kérdés: miért érzem azt, hogy Cescy mellett Lari minden gondját, baját, bánatát elfelejti, és miközben vele van, teljesen meg tud feledkezni magáról, és boldog tud lenni??? Oké, értem én, hogy együtt nőttek fel meg minden, meg, hogy közel állnak nagyon egymáshoz meg hasonlók, de ott van az a „ha”. Vagyis: mi van, ha több van ott, mint barátság csak egyik se tud róla, vagy éppenséggel egyik se mer nyitni a másik felé???

    Az utolsó mondat nagyon árulkodó volt. Vissza fog térni a szülővárosába… Valahogy azt érzem, hogy ez elég hamar be fog következni. De, ha beletrafáltam vagy csak közelítek a gondolat felé, akkor tuti, hogy változtatsz a felálláson, szóval vedd úgy, hogy meg se szólaltam.:)

    A zenék. A Fort Minor ismerős volt, de a többit egyáltalán nem ismertem, de nagyon nagyon imádtam mindet. Adele száma pedig különösen betett a Marcelo szemszögnél.
    Nagyon nagyon imádtam a részt és várom a folytatást! Az én esetembe a 18. fejezetet, mert hát a 17. már egy ideje fenn van. Oda elméletileg holnap már érkezem.

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  13. Szia Szittyke, ne haragudj, hogy még csak most reagálok a kommentedre, de sok dolog közbejött mostanában.:)
    Még szép, hogy nem akarjuk kihagyni a meccset!:D Fantasztikusan játszottunk, és amit Ronaldo művelt a pályán Özillel az élen, bámulatos... Na meg persze az első labdaérintéses Benzema gólról sem feledkezhetünk meg, főleg azért, mert megint megdöntötte a saját rekordját (22másodperc), ugyanis 17másodperc alatt lyukasztotta ki az oroszok hálóját.;)
    Köszönjük szépen, reméltük, hogy tetszeni fog!:)

    Az a bizonyos pont, lehet hogy egyszer elő fog jönni, ugyanis néger barátunkat mindig is amolyan lelkis embernek állítottam be, és azt hiszem, ez most sem lesz másképp. Csak éppen változik a drága.:)
    Úgy gondoltam ideje hoznom egy szemszöget tőle is, ugyanis az utóbbi időben enyhén elhanyagoltam. A legtöbb szemszög természetesen Larissa lesz, de majd időközben beépítek Ramos, Marcelo és esetleg Fabregas szemszögeket is.:)
    Igazad van, és ő is hasonlóképpen vélekedik, annyi különbséggel, hogy szerinte nem vették volna őt komolyan. Az biztos, hogy ilyen téren lesz még egy-két bonyodalom, de ha Lari és Sergio szemszögéből nézzük a dolgokat, nem siették el, ugyanis ez az a tipikus mindent elsöprő szerelem volt köztük.:)
    Tudom, hogy hiányzik, hiszen ahogy írtad is, teljesen más hangvétellel írom mostanában a részeket. Viszont egy biztos, hamarosan ez a depressziós, szomorú hangulat eltűnik, és ha jól megnézzük, Lari Cescy segítségével már el is kezdte a változást.:) Sajnos mostanában valahogy ilyen hangulatomat élem, azért is sikerülnek néha ennyire mélabúsra a részeim, de igyekszem egy kicsit változtatni rajta, és felpörgetni a dolgokat.:) Örülök, hogy így is szereted a történetet, és minden rész alatt látjuk a véleményedet!:) De még mindig úgy gondolom, hogy ha minden fenékig tejföl lenne, unalmassá és egyhangúvá válna a dolog. Most volt egy-két mélypont, de kezdődnek a bulik!:D
    Hát igazából az, hogy Lari miképp érezné magát, ha megtudná, hogy lőttek a madridi pályafutásának, az akkor derül ki, ha Marcelo tényleg lépni fog.:D Pufi nagyon sok emberben csalódott mostanában, úgy érzi, a legfőbb bizalmasai cserbenhagyták. És ha az ő szemszögéből nézzük, ez így is történt. Hiszen ugye Ronaldo lepasszolta a gyereket, és lelépett, Larit pedig "nem" érdekli a testvére állapota...

    Örülök, hogy nem okoztam ezzel csalódást!:) Többször fogalmaztam át részeket, de valahogy mindig az eredeti gondolatmenetemnél maradtam.:) Úgy gondoltam ideje egy kicsit bevezetni titeket a lelki világába, és azt szerettem volna, ha egyszerre harag és sajnálat is felmerül bennetek.:)

    Tudtam én, hogy megszerettetek veletek mindenkit, akit csak tudok!:D Érdekes ezt olvasni tőletek egyébként, hiszen azt hittem, hogy ez a páros most felháborodást fog kelteni köztetek, de nem így történt.:D Reménykedem én is abban, hogy jól fogok dönteni, hiszen rengeteg lehetőség felmerült már bennem. Természetesen az nem, hogy felszállnak egy gépre és eltűnnek egy isten háta mögötti szigeten...:D

    VálaszTörlés
  14. Lari mindig is az extrémebb ruhákat tartotta előnyben.:D Láthattok majd még egészen szép csipke ruhákat, de ez egyelőre még maradjon az én meglepetésem.:) Cipőkből pedig hiába fáj a bokája, a legvadabbakat fogja viselni.:D
    Valóban, a hosszába elég sokan "beleköthetnének", de a lányok féltékenyek is lehetnek a klubban, hiszen Larinak olyan alakja van, amit nem kell garbó alá rejteni.:D A rengeteg sport megtette a hatását..:D
    Azért tud a mi Fabregasunk is okosságokat mondani.:D Az a baj Larival, hogy mint ahogy már említettétek többször is, rettentően makacs. Ahhoz a ruhához pedig nem vehetett volna fel egy bakancsot, vagy egy tornacipőt, mert rontotta volna az összképet.:D
    Ha lesz valami ruhaleírás, akkor mindig fogunk hozni képet, hogy könnyebben el lehessen képzelni főszereplőnkön!:)

    Valószínűleg azért érzed ezt Szittyke, mert ez valóban így van. Hiszen Cescyvel is rengeteg fájdalmas dolgon ment keresztül, de valahogy ő az a személy, aki egy ölelésével el tudja azt feledtetni, hogy egyáltalán a föld forog...
    Úgy gondoltam ideje egy kis vidámságot is belecsempészni a részembe, de ígérem, ezentúl csak nevetni fogtok.:D Legalábbis a legtöbb esetben.:D
    Ha ez a lehetőség felmerül, inkább az utóbbira tippelnék, miszerint egyik sem mer nyitni a másik felé. Hiszen ha jól megnézed, eddig nem mertek semmit sem gondolni ilyen téren, de most, hogy mind a kettőnek romokban hever az élete (Cescyét majd kifejtem bővebben az egyik részben, Lariról meg tudtok már.:) ), akarva akaratlanul beleképzelnek a kettőjük kapcsolatába valamit. Viszont ott van a "de", hiszen az mindig mindenhol megtalálható. Larinak ott van a férje, Sergio, és ez a tény mindenkit hátráltat...:D Férfiak, mindegyikkel csak a gond van.:D

    Ez aranyos volt.:D Kezdtek kiismerni ilyen téren, de tartogatok még meglepetéseket.:D Ígérem olyan sok dolgon nem fogok változtatni, ugyanis gondolatban már megvan a történet vége is.:D De azért ha valami felé nagyon közelítettek, akkor nem ússzátok meg a fordulatokat.:D

    Úgy véltem Adele száma pont megfelelő most Marcelo érzéseihez, hiszen például Lari személyiségét megfigyelve, igencsak a hangulatváltozás jellemzi.:)
    Amikor van időd, akkor írj!:)
    Köszönjük szépen a tartalmas kritikát, puszillak, Lari.:)

    u.i: Megkérdezhetem a keresztneved?:$:) De persze csak akkor, ha nem gond!:)

    VálaszTörlés
  15. Szia Vii! :)
    Örülünk, hogy viszont láthatunk téged, és írásban is kifejtetted a véleményed.. :)
    A szavaiddal élve tényleg elég sok a lelki sérült ember, de ha nem lennének a szereplőknek rossz időszakai és problémái, amikkel meg kell küzdenie valószínűleg nem olvasnák ennyien a történetet, így muszáj egy kicsit ilyen oldalukról is bemutatni a szereplőket.
    A folytatásból reméljük sok kérdésedre választ kaptál. Köszönjük, hogy itt voltál, a következő pedig már fent van! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  16. Szia Dorcsy! :)
    Örülök, hogy ismét itt vagy, és egy hosszadalmas kommentel fejted ki a véleményed. :)

    Úristen nagyon örülök annak, hogy ezt olvashatom, hiszen ez egy nagy elismerés nekem. A régi Tessát tulajdonképpen magamról formáztam úgymond, hisz én is inkább ülök a tévé előtt és szurkolok, mintsem tanuljak, a poszterek pedig szintén jellemzőek az én szobámra is. :D Még nem tudom, hogy ezt a Tessát viszont láthatod-e majd, ez még a történet alakulásából kiderül. :D

    Teljesen jól fejezted ki magad a két lánnyal kapcsolatban, tényleg óriási ellentét a két testvér, hiszen teljesen más a viselkedésük és a hozzáállásuk is a dolgokhoz. Mi Larival még csak egyetlen egy El Classicót néztünk meg együtt, többet nem mertünk bevállalni, vagy éppen nem alakult úgy a helyzet, hogy együtt vitassuk meg a meccs részleteit.. :D

    Amint már mondtam nem tudom, hogy a régi katalán múltja fel fog-e ébredni Tessában, annyi biztos, hogy nem felejtette el azt, hogy régen teljesen ő értük dobogott a szíve. A jövő az ebben a helyzetben tényleg csak a jövő zenéje.

    A fejrázással egy álma tört ketté, amit akkoriban fiatal fejjel az élete végének hitt, és így egy kicsit szerintem érthetőbb, hogy miért rázta meg annyira ez a tette. Abban pedig ogazat adok neked, hogy Guardiolánál semmit sem lehet biztosra venni, így tényleg nem tudhatjuk, hogy a fejrázása valójában mit jelentett.

    Tessa nem ragaszkodna ennyire Ronihoz, ha tudná az érzéseit önmaga kontrollálni, hisz itt csak annyi a baj, hogy Tessa nem tudja irányítani a szerelmét a futballistával szemben. A Roni szemszöget pedig már olvashatod is. :)

    Matías lehet, hogy kezdi túlzásba vinni az aggódást, de őt is meg lehet érteni, hisz ez a munkája és ha Tessának egy haja szála is meggörbül akkor őt tuti, hogy kinyírják, na jó nem, de biztos, hogy nagyon be lenne fenyítve szegény srác így már érthetőbb, hogy miért nem ad alább az aggódásból. :D

    Teljesen jól látod, Tessa azért volt olyan állapotban, mert ő szeretett volna beszélni a testvérével, csak éppen Marcelo nem engedte, hogy körülbelül csak ránézzen Larira. Tehát itt Marcelo volt a sáros abban, hogy a két lány nem talált ismét egymásra és nem beszélték meg a köztük lévő problémákat, mert sajnos lett volna mit. A spanyol és a brazil pedig valóban nagy mesterei a kavarásnak. hisz ha ők nincsenek most benne ebben a helyzetben, akkor mindenki mindenkivel puszipajtások lennének, de hát mi értelme az életnek e nélkül a két szereplő nélkül?! :D Hát természetesen semmi. Ronaldo pedig a harmadik bűnbak, bár neki most csak annyi a bűne, hogy magára hagyta a lányt és a csapatot.

    Fabregasról pedig amit mondtál az mind igaz!! Nem akarok és nem is tudok ezeknek az állításoknak ellent mondani, így csak szorgosan bólogatok minden őt dicsérő szó után.:D

    Értettük, bár kicsit neccesen vágtad ki magad a szituációból én teljes mértékben hiszek neked, hogy nem te kerestél rá Ronira. A számok pedig örülök, hogy elnyerték a tetszésedet. :)

    Köszönjük, hogy írtál és megtartod még mindig ezt a jó szokásod! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Miri! :)
    Köszönjük a dicséretet, és hogy írtál nekünk. :)
    Marcelo valóban nagy csalódást okozott ebben a részben, de reméljük, hogy később máshogy válekedsz majd a brazilról. :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  18. Szia Szittyke! :)
    Köszönjük, hogy itt vagy ismét, és köszönjük a dicséretet is. :)
    Az élet kiszámíthatatlan, mint ahogy az is, hogy kiket sodor össze egymás mellé, de ez így lett és ha nem így lett volna, akkor valószínűleg a két testvér nem talált volna egymásra. :) Az otthagyott pénz pedig valóban aprópénznek számított volna Roninak. :D

    Szerintem Matías aggódása még a holdról is látszik így egyértelmű, hogy Tessának is feltűnt már ez, ezért is kellett annyi szabadság Tessnek, hogy külön autóval menjenek legalább hazáig, hisz akkor is egyedül van, és nem kell a felügyeletre figyelnie. Hisz ha ott van Matías nem eresztheti ki mindazt, ami nyomasztja, hisz akkor már a doki rögtön azt hinné, hogy a lánynak valami baja van, így megint nem nyugodhatnának meg. A sírás pedig sok mindenen könnyít így Tessa is kicsit könnyebbnek érezhette úgy a lelkét, hogy előtte jól kiadta magából, ami a szívét nyomta.

    Valószínűleg, ha tudna néhány dologról akkor nem ilyen lenne a helyzet és azt is tudná, hogy Lari miért nem kereste fel, aztán ha Tess tudná, hogy mi van akkor Marcelo sem így állna a dolgokhoz. Ronit pedig még nem tudom, hogy meddig tervezi a maradását Amerikában.

    Örülünk, hogy tetszettek a zenék reméljük, hogy sok újat tudunk neked mutatni, amik a kedvenceid közé fognak tartozni. :)
    Köszönjük, hogy írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés