Összes oldalmegjelenítés

2012. március 24., szombat

Chapter 18.

Sziasztok! Megérkezett az új fejezet, kérhetnénk pár visszajelzést?:)
Jó olvasást!


(Larissa)

Hangos dübörgésre ébredek, de fejfájásomnak hála kétszer olyan kegyetlen felfigyelni a hanghatásokra. Kinyitva a szememet, egy idegen szobában találom magam. Minden fehér és krémszínben pompázik, viszont nem nyugtat meg a tudat, hogy nem tudom hol töltöttem az estét. Az ajtó hirtelen kinyílik, én pedig félig becsukott szemmel próbálom feltérképezni a terepet. Mesterien beállított haj jellemzi az idegent, hatalmas barna szemeitől pedig nem tudok jelen pillanatban eltekinteni. Mosolygós arca ismerős, de mégis ismeretlen. Tekintve arra, hogy a nappaliban fekszem egy takaróval, nem éppen kedves arcomat mutatom az érdeklődő szempárnak.
-          Mekkora buli lehetett! –egy kopasz férfi rohan be közénk, de én csak felé hajítva egy párnát, próbálom rávenni, hogy fogja be.
-          Hol vagyok? –rekedtes hangom sérti fülemet, szervezetem ásványvízért kiált.
-          A hotelben, ha megfordulsz, meglátod a borzos fejű még mindig alvó Fabregast. –a kedves férfi arca kezd visszatérni emlékezetembe.
-          Mi történt tegnap? –morogva fordulok Cescy felé, de rémülten veszem tudomásul, hogy semmi ruha nincs rajtam. Fejemhez kapva, a sírás határára sodrom magam.
-          Mekkora buli lehetett! –úgy látszik Valdes csak egy mondatot ismer. Végigsimítva hajamon, összegubancolódott vizes tincseket találok. Sikítva veszem tudomásul, hogy életem legrosszabb napját élem most meg.
-          Ember, megakadt a szalag?! –az alacsony férfi megmentésemre siet, úgy tűnik felcsapott gondolatolvasónak. Egy üveg vizet tart kezében, mire megfogva magam előtt a paplant, ülő helyzetbe tornázom magam.
-          Köszönöm. Nem tudjátok mi történt velem? –kétségbeesett hangomon jót szórakoznak, de legalább Villa megpróbálja visszafojtani nevetését. –Köszönöm az együttérzést. –fejcsóválva kortyolom az éltető nedűt, de úgy érzem, egy hamar nem fogok dűlőre jutni velük.
-          Igazából hallottunk hangokat, de nem gondoltuk volna, hogy pont a Real Madrid híres játékosa tartózkodik egy légtér alatt középpályásunkkal. –rémült tekintetemet nem tudom eltitkolni, mire a katalán csapat kapusa jóízűen felkacag, és a földre zuhan.
-          Nem hallottunk semmit. Én aludtam volna egy szobában Fabregassal, de amikor bejöttem, és megláttalak titeket, inkább kifordultam a szobából, és máshova araszoltam. –szegény, nem elég, hogy látott minket, még ki is raktam a szobájából. –Nyugi, semmi korhatárost nem láttam, bár elnézve titeket…
-          Mekkora buli lehetett! –kacagva fekszem vissza a párnák közé, közben Cescy is kinyitja lassan a szemeit. Érdeklődve tekint körbe, majd meglátva maga mellett, ijedten kap a fejéhez.
-          Számból vetted ki a szót… - Villa vigyorogva ingatja a fejét Valdes hülyeségén. A srác még mindig el van halva a látottak alapján.
-          Haver, én nem néznék ilyen fejjel, ha egy ilyen nő feküdne mellettem. –kitépve Fabre feje alól a párnát ismét felé dobom, de tekintve kapus mivoltára, sikeresen hárítja támadásomat.
-          Úgy tudom, neked van családod. Megkérhetlek titeket, hogy hagyjatok magunkra egy kicsit?! –esdeklő tekintetemre egyedül a hetes játékos figyel fel, aki bólintás után karon ragadja társát.
-          Egyébként az edző üzeni, hogy csak holnap este indulunk. Mára kimenőt kaptunk. –hátrafordult fejjel odavetik barátomnak ezt az egy mondatot, majd már csapódik is mögöttük az ajtó.
-          Úristen, Cescy, mit csináltunk mi?! –takarót a fejemre húzom, de szégyenemben nem tudok hova elbújni igazából.
-          Nem tudom, addig megvan, hogy elmentünk és rendeltem piát, aztán táncoltunk. De onnan se kép, se hang. –igazából csak hangjából hallom ki a rémültséget, arcát nem látom. –Lari, nincs ezzel semmi baj. Valószínűleg lefeküdtünk, de én nem bánom. –oldalába csípve megfordulok, majd duzzogva dugom ki fejem a takaró alól. –Azt mondom, készüljünk el, és menjünk valami kávézóba reggelizni. –háttal vagyok neki, de kihasználja lehetőségeit. Átkarolva bújik hozzám, majd nyakamhoz hajtja fejét. Esküszöm, még meghitt is lenne ez a pillanat, ha nem éppen egyik legjobb barátom karjaiban feküdnék úgy, hogy nem tudom mit tettem előző este. Szép kilátásba helyeztem jövőmet.
Lerántva barátomról a takarót, nem foglalkozok vele. Szorosan magam köré tekerem, de ezzel csak azt érem el, hogy kinevet. Felemelt fejjel indulok el a fürdő felé, végül belenézve a tükörbe, elborzadok. Sminkem szétfolyva arcomon vastag csíkban ad hatalmas kontrasztot sápadtságomnak. Szemeim alatt sötét karikák húzódnak. Ajkamon egy kisebb seb található, valószínűleg ki lett harapva. Fejcsóválva figyelem tükörképem, majd szemem akarva akaratlanul nyakamra siklik. Lila foltok találhatóak rajta, kulcscsontom pedig szintén hasonló színben pompázik. Valóban nagy buli lehetett, ha már Valdes szavait idézem. Levéve magamról a takarót, beállok a tus alá, majd hideg víz segítségével sikeresen észhez térek. Sötétség jellemzi az előző estét, és ez most nagyon zavar.
Próbálok agyalni, de még csak képek sem jelennek meg gondolataim között. Reszketve szállok ki a kabinból. Magamra tekerve egy hófehér törölközőt, vizes hajjal lépek vissza Fabrehoz. Tekintete elidőzik rajtam, majd észbe kapva, ő is elindul, hogy rendbe hozhassa magát.
Igazából nem tudom, miért érzem szégyenteljesnek azt, amit műveltünk tegnap. Lényegében csak a nyomokból tudunk táplálkozni, de a foltokat biztos nem eséstől szereztem. De ha azt nézzük, Ramossal megromlott a kapcsolatom, már nem tudjuk egymásnak megadni azt, amit a másik kér. Viszont ezzel sem tudok takarózni, ugyanis lelkiismeret furdalásom felemészt. Az addig rendben van, hogy Fabreval nőttem fel, rá számíthattam, de akkor sem volt helyes az, amit tettünk.
Ellentétben velem, amikor kilép az ajtón, hatalmas gőzfürdő követi. Szégyenlős mosolyát elnézve, ő egyáltalán nem bánta meg a dolgokat.
-          Szeretnék emlékezni. –összeroskadva terülök el a kanapén, Cescy pedig leguggol elém. –A ruhámat sem találom, nincs mit felvennem. –elhúzva számat bámulom a padlószőnyeget. Hajam arcomba hullik, mire tincsemet két ujja közé csippentve, fülem mögé helyezi.
-          Tekintve arra, hogy ilyen még nem történt velem… - nem hagyom végigmondani mondatát, ugyanis hangos kacagásba török ki.
-          Úristen Cescy, mond, hogy nem én vagyok a megrontód. –hasamat fogom, de nem tudom abbahagyni a nevetést. Régen éreztem igazából már ennyire boldognak magam. Hatalmas pislogásait nem tudom elkerülni, majd amikor kattan az agyában az elhangzott mondat, fujtatva esik nekem. Hátradöntve a kanapén elkezd csikizni, de újdonsült barátaim éppen most döntenek úgy, hogy betoppannak.
-          Mondtam, hogy nem most kéne beszélni Larissaval. –Messi mosolyogva ugyan, de mégis érdeklődve tekinti végig félreérthetetlen helyzetbe került párosunkat.
-          Nem, nem. Semmi baj, csak adjon valaki nekem olyan ruhát, amin nincs Barcelona címer, és még a színe sem hasonlít a focicsapatéhoz. –belegondolva abba, hogy az ellenfél tréningjébe menjek kávézni, kiráz a hideg. Természetesen nem vagyok én ennyire finnyás, de az újságok mindent képesek felnagyítani. Az biztos, hogy arra nem gondolnának, hogy nem találtam a ruhámat egy buli után. Bár nem is tudom melyik eshetőség a jobb…
-          Tekintve a méretedre, lehet Leotól kéne kölcsönkérned valamit, nem gondolod? –Valdes beszólását jelen pillanatban hatalmas poénnak tartom. Próbálom nevetésemet elfojtani, de nem segít benne az, hogy az említett személlyel hangos szócsatába kezd, majd Victor megunva a harcias állapotot, összeborzolja a világklasszis haját. Segélykérően nézek a srácok felé, végül pedig Villa ajánl fel egy-két hordható darabot.
-          Köszönöm szépen! –a híres világbajnok kapus megfogja a karját, majd nagyon belemélyülve a beszélgetésbe, elhagyják a szobát. –Nem ismerem őket annyira, de terveznek valamit. –szem forgatva gondolkozom azon, hogy mi lehet a megtorlás, de semmi ép gondolat nem férkőzik tudatomba.
-          Eltekintve attól, hogy szinte meztelen vagy, beszélgetünk?! –elképedve hallgatom Messit, ugyanis nem néztem volna ki belőle ezt a mondatot. Nem tudnak zavarba hozni, így ez is lepereg rólam, de azért meglepődtem.
-          Ha téged nem zavar, beszélhetünk. Megszoktam már a koedukált csapatban ezt az érzést. –nevetve kapom fel a földön elhelyezett üveget, majd belekortyolva a hűsítő folyadékba, eldőlök Cescy kezeiben. Ujjai végigsiklanak vállamon, majd kezét tenyerembe helyezve, lelkünket is összeköti ezzel a mozdulattal. Térdemet egészen a hasamhoz húzom, majd felemelve bal kezemet, végigsimítok arcán. Nyakához érve kicsit feltolom magam a bőrkanapén, végezetül egy apró puszival jutalmazom tettét. Karjai szorosan tartanak, szívem pedig hevesen reagál érintéseire. Kizárva a külvilágot kisség sokkosan érint a tízes mezszámú játékos kérdése.
(Tessa)
Az új dalomat már vagy százszor játszottam el pedig még huszonnégy órája sincs, hogy megírtam, de annyira tetszett a dallama még nekem is, hogy legszívesebben kimentem volna az utcára és a nagyprémium előtt kezdtem volna el énekelni, hogy mindenki tudja és hallja, hogy nem zuhantam össze azért, mert Roni elment és ki tudok találni abból az istenverte zsákutcából, amibe az élet vezetett be. Miután már sokadjára játszottam el a számot, Matíasnak is feltűnt, hogy iszonyú álmos vagyok, így nem mondanám azt, hogy elküldött aludni, hanem úgy fejezném ki magam, hogy egyenesen rám parancsolt, hogy el kell mennem aludni, különben kiveri a balhét. Nagyon-nagyon, de nagyon sokat köszönhetek ennek a srácnak, pedig még alig ismerem, de úgy vélem egy nagyon jó barátra tettem szert az ő személyében, hisz még ha csak a munkája miatt is, de nagyon vigyáz rám, és óv mindentől, és nem utolsó sorban még az újrakezdett karrieremben is támogat, ami óriási löketet ad nekem.
Felvonszolva magam az emeletre, úgy dőlök be az ágyba, mint egy zsák krumpli, és valószínűleg már a dőlés közben elaludhattam, hisz mikor délután felkeltem azt sem tudtam, hogy hogyan kerültem az ágyba, tehát már elég kómás voltam mikor oda kerültem, hogy lefekszem aludni.
-          Mit szólna hozzá a legnagyobb zenészpalánta, ha megmutathatná a nagyközönségnek az újonnan írt dalát? - Matías szavai elég váratlanok voltak nekem, hisz körülbelül két perce keltem fel és hirtelen azt sem tudtam, hogy hányadikán van elseje annyira meglepett a kérdése.
-          Hogy én, fellépni? Ráadásul az új számommal, te komolyan gondoltad ezt, mert szerintem nem. Nem hiszem, hogy annyira kész lenne a dal, hogy eljátszató legyen egy nagyközönség előtt, és az sem biztos, hogy én készen vagyok-e rá. - félreértés ne essék, nem betojtam ettől a feladattól egyszerűen nem éreztem még készen magam arra, hogy bemutassam ezt a dalt. Hisz annyi számot írhatok még, ami ezerszer jobban kifejezheti azt, hogy mit is érzek és ezerszer jobban Roni lelkébe taposna, ha meghallaná.
-          Tessa komolyan most kezdesz el visszakozni mikor összehoztál egy este alatt egy olyan számot, amivel odamondhatod a férjednek, hogy nem hat meg azzal, amit csinál. Tess te egy dalszövegíró énekes vagy és nem szabad ezt a tehetségedet a szőnyeg alá söpörni. Egyszerűen nem teheted meg ezt. Meg kell próbálnod, már csak a rajongóid miatt is, akikkel a plázában találkoztunk. - nem tudtam, hogy meg fogom-e bánni, ha most igent mondok és bemutatom a dalt, vagy nem, hisz ki tudja már mi van Ronival, lehet, hogy éppen azzal a ribanccal van, de az is lehet, hogy úton van hazafelé. Az a baj, hogy nála semmit sem lehet tudni, mert a lépései kiszámíthatatlanok, de egyre jobban kezdtem afelé hajlani, amit Matías javasolt, miszerint mutassam be a dalt és nyilvánosan fejezzem ki a portugálnak az érzéseimet.
-          Jó oké értettem, és van valami ötleted is, hogy hol adjam elő a szerzeményem? Mert én csak rádiókat ismerek, ahol közre tudnánk adni a dalt, de szerintem, ha Ronihoz akarjuk eljuttatni akkor a tévéhez kéne fordulnunk. - a kezdeti nem akarom állapot után most annyira bezsongtam, hogy hirtelen már az járt a fejemben, hogy milyen ruhában szerepeljek majd, ha a tévében leszek. Matías nagyon jó hatással volt rám és rengeteg önbizalommal gyarapodtam, ha a közelemben volt. Nem tudom, hogy mindenkivel ilyen jó fej-e, de annyit már leszűrtem, hogy nem csak a munkája miatt foglalkozik ennyit velem, hanem tényleg látszik rajta, hogy támogat, és mindezt szívből teszi. Gitáromat újból elővéve kezdtem el játszani a dalomat, közben pedig már a tévés szereplésen agyaltam.
A ruhák és tévé álomképéből az ajtó csengője szakított ki, és a képzelgés közben már Matías is eltűnt a kanapéról, így rám maradt az a feladat, hogy megnézzem, hogy ki áll az ajtó előtt. Fejben találgattam, hogy ki lehet az, hisz Marcelo nem lehet, mert őt elég rendesen kiosztottam, bár ha belegondolunk visszajöhet éppen bocsánatot kérni, hogy ilyen volt velem, de erre a tippre nem innék mérget. Más egyéb ötletem nem volt így kíváncsian nyitottam ki a bejárati ajtót.
-          Hola Tessa! Ne haragudj, hogy megzavartalak. Nem tudtam, hogy éppen nem érsz rá. – szeme a kezemben tartott gitár és az én tekintetem között váltakozott, és ez után kezdett el szabadkozni, amire persze semmi szükség nem lett volna, hisz nem zavart meg semmit. – Szóval, hülye kérdés lesz, de Ronaldo itt van? – neve hallatán összerezzentem, de nem mutattam nagyobb érdeklődést, viszont nem értettem, hogy mégis miért tette fel ezt a kérdést, viszont beugrott, hogy lehet, hogy ő már tud valami olyat, amit én nem.
-          Nincs itt már egy ideje és nem is tudom, hogy hol tartózkodik. – a néhány perccel ezelőtti jó kedvem kezdett egyre jobban csökkeni, de persze ezt nem nagyon mutattam ki a külvilág felé.
-          Ne haragudj, nem szerettem volna ezt feleslegesen felemlegetni, csak új kocsi miatt hittem azt, hogy visszajött és megtalálhatom őt itthon. – mentegetőzésére csak egy egyszerű mosoly volt a válasz, nem szerettem volna a tudtára adni, hogy érdekel a dolog. Viszont az meglep, hogy nem nézik ki belőlem, hogy egy ilyen Audit vezetek.
-          Nem bántottál meg. Rossz, hogy elment, de nem tudok vele mit kezdeni, hisz én már kerestem is, de nem válaszolt innentől kezdve meg rá van bízva, hogy mit akar. Tudod, a lényeg, hogy neki jó legyen a többiekkel ő nem is foglalkozik. – beszélgetőpartnerem serényen bólogatott egyetértése jeléül, majd szólásra nyitotta a száját.
-          Egyébként nagyon sajnálom, ami történt. Nem így ismertem meg Ronaldot, hogy amint van valami gond nyúlcipőt húz és elmenekül a problémák elől. – értetlenkedését kifejezve az új dalom jut eszembe, bár nem tudom, hogy hogyan is kapcsoltam össze a kettőt, de lehetséges, hogy a beszéd témája megegyezik és ezért ugrott be.
-          Nagyon sietsz? – kérdésemmel eléggé megleptem őt, de ami az érdekes, hogy még magamat is. Nem így terveztem ezt el, sőt válaszoltam volna a Ronis témára is, amit felhozott, de valahogy eszembe jutott egy jó ötlet, így nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget.
-          Éppenséggel semmi dolgom, és remélem nem bántalak meg ezzel, de nagyon meglepett a kérdésed. – nevetve állok arrébb, és tárom ki az ajtót, hogy beinvitáljam a látogatóm.

(Ronaldo)

Mindig is az volt a célom, hogy a médiában szerepelhessek, de sosem a magánéletemmel akartam ezt megtenni, hanem a futballsikereim miatt. Persze szerencsére már a focival is sikerült elérnem, hogy a médiában kedvelt személyiség legyen, viszont most itt vagyok egy totális családi dráma közepén. Tele van velem és a Tessel, meg ezzel az egész üggyel az újság, hogy én leléptem, de persze ha mindez még nem lenne elég, most még azt is pletykálják, hogy megcsaltam. Az újságot sokadjára a kezembe véve vettem szemügyre a hotel előtt készült képet, majd arcom ismét eltorzult, mint minden alkalommal mikor meglátom, hogy ölelkezve tartunk befelé a bejáraton. Ami most a leginkább zavart az az volt, hogy látszólag Irinát nem nagyon érdekelte, hogy címlap sztori lett az ügyből, nagyon is élvezte, hogy ismét együtt emlegetnek minket a sajtóban. Persze azért is nem zavartatta magát, hisz neki nem volt senkije, akinek magyarázkodni kellett volna. Se barátja, se élettársa, se férje.
-          Szerintem most jobb lenne, ha most elmennél. Így is van elég problémám, és ez a sztori most nagyon nem hiányzott az életembe. – körbe-körbe járkálva próbáltam meg gondolkodni és megoldást találni, hogy hogyan is moshatnám tisztára a nevemet ezzel az üggyel kapcsolatban.
-          Szóval én csak egy probléma vagyok számodra? – kérdő hangon és idegesen pattant fel és sétált közelebb felém, én pedig még most is, hogy nem lát senki próbáltam elkerülni, hogy a közelében legyek.
-          Jelenleg igen egy probléma vagy. Ne haragudj, de van így is elég bajom, és most még azt sem tudom, hogy mit mondjak vagy nyilatkozzak, hogy elhiggyék, hogy nem történt köztünk semmi. – kissé megemeltem a hangom, de nagyon ideges voltam és egyfolytában kattogtak a fogaskerekek az agyamban.
-          Probléma köszönöm. Tudod azt hittem, hogy meg tudjuk ezt beszélni, és rendbe tudjuk hozni azt a kapcsolatot, amit az a lotyó Tessa elrontott. Miatta mentünk szét és ezt soha nem bocsájtom meg neki. – Irina szavait már majdnem fújtatva kellett, hogy hallgassam, hisz nagyon felhúzott azzal, amit a feleségemről mondott, mert lehet, hogy most távol vagyok tőle, de akkor is szeretem, és nem engedem meg, hogy bárki is sértegesse.
-          Már rég nem voltunk együtt, amikor Lari bemutatott Tessnek. Akkor már csak beszélő viszonyba se voltunk, úgyhogy sürgősen felejtsd el, hogy őt sértegeted. Most pedig nagyon gyorsan tűnj el. – az ajtóhoz sietve nyitottam ki neki azt, majd körülbelül a szememmel ki is tessékeltem onnan. Annyi az egyetlen szerencséje, hogy ő egy nő, máskülönben tuti, hogy megütöttem volna azt, aki a feleségemet sértegeti.
Dühöngésem közben telefonom rezgésére figyelek fel, ami egy hangüzenetet jelzett. Ideges voltam, de meg akartam nézni, hogy ki keresett, így fülemhez emelve a telefonom, elindítottam a lejátszást. ”Na, ide figyelj te szemétláda, most nagyon nem fogom megválogatni a szavaimat azok után, hogy ezt az egészet meg merted tenni velem. Azt, hogy elmentél még meg is tudtam volna bocsájtani, hisz betudtam volna annak, hogy a nagy Cristiano Ronaldo nem tudja feldolgozni a meg nem született gyereke halálát. Ez tudom, hogy nagyon csúnya volt, de tudod, hogy igazam van. Aztán szükségem lett volna rád, ugyanis ha nem mondták volna, akkor közlöm veled, hogy autóbalesetem volt, és igen én voltam a hibás, de könyörgöm nekem is elég nagy büntetés, hogy miattam, vagyis a karambol miatt vesztettük el a babát, de neked sikerült még egy lapáttal is rátenni, hogy még jobban fájjon nekem. Gratulálok. Természetesen van még mit mondanom, mivel nem elég, hogy Amerikába mentél, még összeszűröd a levet az exeddel. Komolyan mondom, hogy az idióták koronázatlan királya vagy, mert ha már megcsaltál lehetett volna annyi eszed, hogy mindezt mindenki háta mögött csináld. Tehát ezek után ne várd azt, hogy majd megbocsájtsak neked, és arról is letehetsz, hogy Catat látod még valaha az életben. Remélem elég világos voltam, ugyanis ebből a Ronaldo féle fájdalomból, nem kérek többet.”

13 megjegyzés:

  1. Holaaa!
    Hú hát hol lezdjem?
    Valdes, kész, én feküdtem... Mekkora buli lehetett... Komolyan én ezen annyit nevettem! :D Ez kompenzálta a haragomat én nem feltétlenül örülök neki, hogy Lari lefeküdt Cescyvel, különösen bajom sincs vele, mert Larinak hiányozhatott már ez a fajta törődés! És én ezt meg is értem. Csak szeretném, ha egyszer ő és Ramos újra boldogok lennének! :)
    Mit kérdezhetett Messi? Azt hittem bekattanok, hogy pont ott hagytad abba! És őszintén szólva lövésem sincs, mert nem hiszem, hogy Sergioról valamit...
    Azt hittem Sese azért megy Tessahoz hogy legalább neki színt valljon! Tévedtem...
    Hát Irina meg... Én le is ütöttem volna a francba! Az baaaj hogy ha Tess még el is hinné Cris magyarázatát és azt hogy nem történt semmi a modell tutira nem ezt nyilatkozná! :/
    Bonyodalom, bonyodoalom! De hova még? XD
    Várom a folytatást!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Fúúú hát hol is kezdjem???
    Először is, nagyon nagyon nagyon imádtam.<3 Ügyesek vagytok, szóval csajok hajrá, csak így tovább! Másodszor, nagyon nagyon sajnálom, hogy még csak most fújt ide a tavaszi szél, de ezen a héten konkrétan időm nem volt, pedig én úgy jöttem volna. Komolyan ez tisztára olyan, mint az alkoholistának az ital, ha elveszik tőle, vége van. Nekem ugyanez volt a résznél, de most itt vagyok és pótolok.

    Lari rész:
    A rész a Hangoverrel nagyon ott volt!;) Nagyon illet hozzá a zene, mondjuk még szép, hogy illik, mivel elméletileg ugyanaz a helyzet Taioval, mint Larival, csak elméletileg Lari nagyobb hülyeséget csinált, mint a srác. De tulajdonképpen nem ellenzem a dolgokat, mert hát, azért csak tetszik a helyzet, de valahogy most jutok el odáig, hogy mik lehetnek a következményei. Bár azért kíváncsi vagyok, ezek után mi lesz, mert ismerve téged, kavarodás, bonyodalom, veszekedés biztos, hogy lesz, de ötletem sincs, hogy konkrétan mi lesz, hogy lesz. De egyben nagyon biztos vagyok: vagy nagyon tátani fogom a szám, vagy pedig nagyot fog koppanni az állam, de egyszerre a kettő is simán meg lehet.
    Valdes. Hát konkrétan leszek őszinte (úristen ilyet kitalálni!) nem csípem a kapust, ne kérdezd a miértjét, mert halványlila fogalmam sincs, de most valahogy egy kicsit szimpibb lett, sőt közelít a közömbös felé. Ebben pedig szerintem a sok ékesszólása tett rá. Gondolok itt erre „Mekkora buli lehetett!”, mert tulajdonképpen se eleje, se vége az egésznek, de akkor is haláli volt az egész, mert konkrétan majd leestem a székről a nevetéstől. Az pedig, hogy még jóval a rész elolvasása után is a fejemben volt ez a gondolat, és Villa válasza rá, elkezdtem rajta nevetni, szóval kicsit se néztek elmebetegnek, hogy nincs körülöttem semmi, és senki, és csak úgy elkezdek nevetni. Tudom hosszú volt ez, de ezzel is érzékeltetni akarom, hogy nagy nyomot tudsz hagyni az ember fejében.
    Apropó Villa. Na őt már imádom!<3 Azóta, mióta kiszúrtam a vb-én, nálam ő az első számú barcelonai favorit. „Mesterien beállított haj” gondolatom se volt rá, hogy ki lehet az, de mikor megláttam, hogy Villa, majdnem elkezdtem tapsikolni örömömben. „Ember, megakadt a szalag?!” nem volt még elég Valdes hülyesége, erre még jön ő, és tesz rá egy lapáttal. Tulajdonképpen itt már csak ültem a székben, és csak nevettem, de vagy 3-4 percig biztos. Ezt a jelenetet Villa és Valdes között simán eltudnám képzelni a valóéletben is, mert szerintem tökre kitelne tőlük, hiszen olyanok, mint két nagy gyerek, bár szerintem nem sokat tévedtem. Villa rájuk nyit… Őszintén??? Szakadtam a nevetéstől. Szerintem, ha korhatárosat látott volna, még örült is volna neki, sokat nem ártott volna gyermeki eszének, max. gazdagította volna az amúgy is oly élénk fantáziáját.:D
    La tortura. Nagyon nagyon illet hozzá. Nekem tutira ott volt ez a szám, és ha engem kérdezel, akkor tutira nem tudtam volna mást odaképzelni. Szóval nekem ez itt már piros pont, mert alapból imádom a számot.
    Aztán Messi, aki számomra oly messzi, de most mégis közeli, mert hát csak itt van, és tulajdonképpen örülök neki. A ruhával kapcsolatban, pedig tökre egyet értek, főleg méretileg, mert szerintem akkora nagy különbség nem lehet közöttük. Vagy igen?
    Messi beszélni akar Larival… Tehát komolyan mondom, most már ott tartok, hogy nem a padlón, hanem tulajdonképpen már a pincében vagyok, úgy meglepődtem ettől. Kíváncsi vagyok, hogy mit akar (bár, ha engem kérdezel, inkább ne akarjon, hanem csak szeressen), de viszont, ha azt vesszük, hogy mit fűznék hozzá, hát tulajdonképpen azt, hogy fogalmam sincs. Ezért is nagyon várom a részt!;)
    Már nem tudom, hogy hol, de azt már igen, hogy olvastam, Lari boldog. Tudtam én azt, hogy mi kell neki! Kell neki egy srác, aki mindig, mindenhol ott van, és szereti. Ez a srác pedig Cescy. A Lari rész utolsó bekezdésénél, nekem egy kicsit természetellenen hatott, hogy Fabre karjaiban van és nem Ramoséban, szóval itt nagyon kavarogtak bennem az érzésék, de az, hogy ott, és akkor boldog, annak nagyon örülök, és már előre félek, hogy mi lesz majd ezután.

    VálaszTörlés
  3. Tessa rész:
    A Happy nagyon nagyon passzolt, mert valóban azt fejezi ki, amit tényleg érez most. Úgy érzem, kezd visszatérni az igazi Tessa, és ennek nagyon örülök, mert legalább nem saját magát hibáztatja az elmúlt időszak történésein, hanem előre néz, és folytatja azt, amit abbahagyott, és amit a legjobban szeret. Az pedig, hogy már azon gondolkozik, elő kéne adnia a nagyközönség előtt, és már azon jár az esze, mit vegyen majd fel a fellépésén, az már nagyon jó jel.
    Sergio betoppan Tesshez. Meglepődtem, mert eszembe se jutott, hogy pont ő lehet az, aki Tessahoz megy. Elejében úgy éreztem, mintha CR felemlegetésével feszültebbé vált volna a hangulat, de a végére feloldódott a dolog. Kíváncsi vagyok, mik a tervei Sergioval, vagyis helyesebben mi az a jó ötlet, ami a fejébe szállt a csajnak.

    Ronaldo rész:
    Már vártam, hogy mikor ugrik a képbe, de ennek ellenére tetszett a szemszög, szóval nagyon ügyes vagy.
    A ruszkinak még mindig piszkálja a csőrét, hogy Ronaldonak nem ő, hanem a felesége a fontosabb. A másik pedig, hogy kimutatta a foga fehérjét a drága, főleg, amikor Tessat lotyónak nevezte, mert eddig javában adta a szépet, de most elszakadt nála cérna, és elmondta szépen, hogy mi a szitu, és szerintem, ez kellett Crisnek ahhoz, hogy végre talán egy kicsit észhez térjen és elküldje az orosz melegebb éghajlatra. Én a helyében tutira megszaggattam volna, bár, hogy nem tette meg innen is látni, hogy nem egy állat és, hogy legalább szorult belé egy kis emberi gondolkodás. De van egy olyan érzésem, hogy a ruszkikám ezt nem fogja tolerálni, és előbb-utóbb lépni fog rá. De, hogy mit, hát arra van ötletem, de inkább nem fejtem ki.
    A hangüzenet meghallgatása után remélem, észbe kap, trappol haza, és térden állva kér bocsánatot Tessatól, mert ha nem, ezután nem állatnak, hanem előembernek fogom nevezni.;)
    Ja és a We Could Love, nem ismertem, de nagyon tetszett.:)

    Nagyon imádtam a részt, ügyesek vagytok és várom a folytatást!

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  4. Úristen… Ég a bőr a képemről, amiért már fent van az új rész, de ide még mindig nem írtam meg. Olvastam már, egy nappal azután hogy feltettétek, de egész héten úgy voltam, hogy hazajöttem suliból, tanultam és max annyira ültem géphez hogy egy gyors facebook meg e-mail checkinget véghezvigyek, és már mentem is enni vagy aludni, vagy ki tudja, éppen mit csinálni… :D De most itt vagyok, és igyekszem pótolni, mindent, ami elmaradt. Úgyhogy a hosszas felkonf után jöjjön a komi.

    Hát először is, millió köszönet azért, hogy Villa egy tündér benne, Valdes egy imádnivaló idióta, és Messi is a kedves arcát mutatja. :D Nem tudom, hogy valóban így gondolod-e (jó oké, Villát tudom, hogy bírod, a többiekben nem vagyok biztos) vagy csak az én kedvemért szimpik.? (jó oké, egosita pöcs vagyok, és vegyem tudomásul, hogy nem mindig körülöttem forog a világ, de na… :D nem sok kommentethagyó ember van a blogotokon, aki Barcadrukker – ezért néha kicsit magányosnak érzem magam. :D de… úristen, honnan indultam? xD) Ja megvan, szóval Villáék. :D Hát Valdésnek a „Mekkora buli lehetett!” mondatán percekig nevettem… :D Egyébként meg nem hülye ő, csak nyomatékosít :D Villa meg… :D Egy cukorpofa.. .:D áháá :D már aznap, mikor olvastam feldobtad vele a napomat hogy benne van a csatár (ajj istenem, miért kell kétgyerekes családapának lennie? *nagyon sóhajt, és értetlenül mered maga elé* :D)

    Szóval elmondom mi a véleményem a Labregas dologról… Teljesen helyénvaló, sőt több mint helyénvaló :D És ezt minden elfogultság nélkül mondom. :D Pozitív, hogy Lari emlékezni akar. Én is azt akarom hogy emlékezzen, és rájöjjön mekkora istenkirály Fabre az ágyban, és Ramos elbújhat mellett, és ejti a hátvédet és örök hűséget fogad Cescynek. Oké, belátom ez túlontúl szentimentális, és rettentő távol áll az állandóan konfliktusokért visító szívemtől, nade akkor is. :D Nem tök szép lenne? :D Születne sook-sook kis Fabre meg Lari :D Gondolj bele, mennyi kiskölyök tök ugyanolyan szemmel, mint Cescyé :D *.* Ú, amúgy ezzel a születne sok gyerekük dologgal elgondolkoztattam magam… Hogy ha nem emlékeznek arra, hogy konkrétan mi történt, nem emlékezhetnek arra sem, hogy védekeztek-e, vagy Lari szed bogyót? :D Mert akkor lehet, h Lari terhes lesz, és emiatt össze kell kötnie életét Cescyvel, és ugyanott vagyok, mint kábé tíz sorral feljebb :D Jó oké, ezzel kapcsolatban befogtam :D

    „Úristen Cescy, mond, hogy nem én vagyok a megrontód.” Ezen a mondaton hatalmasat nevettem :D Aztán meg a, hogy Lari boldog. Ilyet rég hallhattunk a szájából, szóval remélem nem a maga ellensége és megmarad a boldogsága mellett. :D

    Miért is nem akar Barcás cuccot felvenni? Pedig tuti jól állna neki. :D Az mindenkinek jól áll :P Arról nem beszélve, hogy a sajtónak is jó, ha van min rágódni :D „Tekintve a méretedre, lehet Leotól kéne kölcsönkérned valamit, nem gondolod?” – Ez, határozottan gonosz volt, kedves Victor. :D Bááár, örülök, hogy nem Villa magasságán mókálkodik (aki hozzáteszem a maga 175 centijével egyáltalán nem alacsony. :D Pont optimális magasságú. :D És Messi sem alacsony, csak olyan magas mint én, na… :D

    Annyira aranyosak.:) Mármint Lari meg Cesc, ahogy fogják egymás kezét, meg nem tudom. Ők összetartoznak. Jobban, mint ahogy Sergio és Lari. Máshogy, de jobban. Véleményem szerint (ajj, de bölcs leszek most, és ajj de nem leszek szeretve ezért) de ami Sergio és Lari között van/volt, az sokkal jobban a testiségen alapult. Cesc és Lari közt viszont szemmel láthatóan nagyon erős érzelmi és lelki kötődés is van. Nem azt mondom, hogy Sergioval nem szeretik/szerették egymást, de mindnenképp máshogy. És miért ne lehetne mindkettő szerelem? És ha már szerelem, miért ne lehetne egyik erősebb a másiknál? Vagy ha nem is erősebb, de fontosabb, előnyösebb, kevésbé fájó. :D

    (folyt. köv :D)

    VálaszTörlés
  5. Tessa rész: Remélem bombasiker lesz majd a szám, és egyből a slágerlisták élére ugrik majd. Támogatom a fellépését, az meg tök normális, hogy Tess tart tőle, mert isten tudja mióta nem állt nagyközönség előtt.

    Matíast még mindig imádom, olyan kis cuki.  Sergio meg. Nos ő csak szimplán Sergio. :D Azért érdekelne, miért kereste Crist. Vagy csak úgy spontán? Miért nem lehet kinézi egy csajból is, hogy sportkocsija van?? :D Tegnap is barátnőmmel beszabadultunk a könyvesboltba és kábé elsőre egy luxussportkocsikról szóló könyvet szúrtunk ki.. azok az autók, amik benne voltak *.* Kábé csorgattuk a nyálunk… :D aztán meg röhögtünk, hogy nyilván nem gyakran látnak olyat, hogy két csak sportkocsis könyvet lapozgat teljes áhítattal :D

    Szóval Ramos lesz a kritikus? :D Bár mondjuk, amennyire én isnformálódva vagyok róla (ez elég csekély mennyiség, hiszen nem vagyok Ramos rajongó :D) De szóval ez alapján, konyít valamicskét a zenéhez. Vagy nem? :D

    CR rész: Na jó, az, hogy Irinia szimpi volt, most ért véget. :D Tudtam én hogy egy álnok kétszínű kis kígyó… A kis ri… nem beszélek csúnyán… :D Szóval a kis útszéli prosti hát cöh… :D lelótyózni Tessát? Mindjárt adok én neked olyat, édes lányom, hogy Moszkváig nem állsz meg… :D Tiszta jó, hogy csaj vagyok, mert így gondnélkül verhetem félholtra azt a ri…. De utálm, hogy nem beszélek csúnyán (tudom, ezt már a komiban is megszegtem, de azért na… :D Tudni kell hol a határ. – é mindig csak óvatosan szabad átlépni :P)

    Tetszett nagyon a rész, rettentően imádtam.:) A zenék is nagyon jók voltak, a Hangover nagyon odapasszolt, és amúgy is imádom azt a számot, a La Torturát is szeretem, Leona Lewist szeretem, bár a Happyt nem ismertem, de tetszett, és Alex Gootot is csípem, de a We could love-ot még nem hallottam. :D

    Szóval, összességében azt mondom, hogy nagyon-nagyon bejövős volt, és ha nem lenne már fenn a kövi, akkor azt mondanám, hogy várom a folytatást így csak inkább mégegyszer bocsánat, amiért csak ilyen későn írtam… :D

    Puszi: Dorcsy

    VálaszTörlés
  6. Hola Vii!
    Sokat agyaltam azon, miképp lehetne még több humort csempészni a történetbe, hiszen az ügyeletes marhák most szabadságra mentek.:D Marcelo becenevéhez hűen pufog, még Neymar kilépett egy kicsit a történetből.:D
    Tudom, hogy keltek egy kis ellentétet az olvasók között, de ha megtudod az igazi okokat, a haragod talán enyhül egy kicsit.:) Természetesen a Happy End most is megtalálható lesz, de hogy ki mellett leli azt a boldogságot Lari, amire mindig is vágyott, azt nem tudom.:$:D
    Tényleg nem Sergioról volt szó, ezt eltaláltad!:D
    Biztos vagyok abban, hogy senki életében sincs annyi bonyodalom, mint Lariéban, de annál édesebb lesz a boldog élet.:D
    Köszönjük szépen a kommentet ismét Vii, és tényleg bocsánat, hogy még csak most írtam választ.:/ Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Szittyke!:)
    Még egyszer elnézést, hogy csak most jutottam én is el ide, de siettem!
    Örülök, hogy ezt a részt is imádtad, nagyon sok pozitívságot osztasz meg velünk, ezért is könnyebb az írás, mert támogattok minket!:)
    Tudom, hogy azt a zenét már beraktam az egyik különkiadásba, de úgy éreztem, ide tökéletesen megfelel, és örülök, hogy nem tévedtem!:)
    Hát nézőpont kérdése, ugyanis ha láttad a Másnaposok című filmet, ott elég komoly hülyeségeket elkövettek a srácok.:D
    Próbálkozom mindig kihozni a helyzetekből a maximumot!:D Valóban lesz következménye, hiszen a való világban is minden tettünk valamivel jár, és rengeteg bonyodalmat kell még átvészelnetek Larival.:D
    Igazából nekem nincs semmi bajom a katalán játékosokkal, de zsigerből nem szeretem őket amúgy. Tekintve arra, hogy hatalmas madridista vagyok, lehet pont ez váltja ki belőlem az ellenszenvet. De tekintve arra, hogy Lari a katalánnal lóg, muszáj voltam onnan is behozni egy-két szereplőt. Ráadásul a spanyol válogatott tagjait így képzelem el, az pedig hogy a Barcelona csapatát erősítik, csak mellékes.:D
    Viszont próbálom a nézeteimet átadni nektek, a nem kedvelt játékosokat pedig legalább egy picit megszerettetni veletek. Úgy érzem a Ronaldo ellen hangolódott emberek is másképp értékelik már a portugált.:)
    Valdesnél a tipikus lesokkolt életérzés lépett közbe.:D Ha az ember elcsodálkozik valamin, képes órákig ugyanazt hajtani.:D De amúgy Szittyke, nem azt mondtad, hogy szereted a Barcelona csapatát is?:O
    Hidd el, semmi nem hosszú, hiszen órákig képes lennék olvasni a gondolatmenetedet.:)
    Villa fantasztikusan játszott a VB-n, és kedvelem is, csak éppen akkor nem, amikor a gránátvörös-kék mezt húzza magára.:D
    Ha az ember másnapos, köztudott hogy szagokkal, hanghatásokkal is harcot vív.:D Valószínűleg Villa is ismerheti ezt az érzést, és gondolhatta, hogy a kapus ordító hangja nem lehet kellemes az adott szereplőknek.:D
    Nem látott semmi rosszat, „semmi korhatárosat nem láttam”, az azt jelentette, hogy valószínűleg aludtak, így ne kezdjenek el agyalni azon, hogy vajon mi lehetett.:D
    Tuti nincs köztük nagy különbség, de Valdes amúgy is szereti szívatni Messit.:D Bár őt ki nem?!:D Messi csak szeressen, és ne akarjon semmit se kérdezni? Így éretted?:D
    Lari az a típus, akinek ha problémája van, megpróbálja magában elnyomni azt az életérzést. Viszont ha van egy ismerős, akit fiatalabb kora óta ismer, akkor feloldódik, és elfelejti a bajait.
    Köszönöm, hogy írtál Szittyke! Örülök, hogy tetszett a rész! Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Megint itt vagyok, és válaszolok.
      Tulajdonképpen szeretem a Barcát is. De konkrétan az egész csapatot, mert vannak olyan emberek, akiket nem szeretek. Vannak emberek, akiket konkrétan szeretek (pl.: Fabregas, Villa), vannak akik közömbösek (pl.:Messi, Iniesta), és vannak akiket nem szeretek(pl.: Busquets, Alves). De, ha viszont az egész csapatot átlagban nézem, akkor úgy szeretem őket. DE a Real az első számú favorit. Ott például mindenkit szeretek, és talán egy-két közömbös van köztük. Nekem ez a véleményem a két csapatról, gondoltam leírom, hogy megértsd, hogyan lehet szeretni mind a két csapatot, mert tudom nagyon jól milyen nehéz felfogni és megérteni ezt. Például biosz tanárom óriási Barca-drukker, és megkérdezte, hogy lehet hogy én mind a két csapatot szeretem, és egy szüneten keresztül magyaráztam neki a dolgot.
      "Messi csak szeressen, és ne akarjon semmit se kérdezni?" Igen, így értettem.

      Ennyi lenne ide is.

      Puxxx: szittyke

      Törlés
    2. Szia, köszönöm a válaszodat!:)
      Először is, valóban érdekes személyiség vagy, amit természetesen egyáltalán nem sértésnek szánok!:D Nehogy félreérts!
      Felfogni, felfogtam most ezt, viszont megérteni még mindig nem vagyok képes, ugyanis rengeteg drukker ismerősöm van, de egyik sem mondott még olyat, hogy mind a két csapatért odavan.
      Viszont van egy srác, aki hasonlóan vélekedett erről az egészről, mint te. Neki például Ronaldo kifejezetten ellenszenves, és sok embert nem szeret a Realból, viszont a katalán csapatnál is megvannak a hasonló kaliberű emberei. Ott is vannak olyanok, akiket zsigerből utál, de a csapat nagy részét szereti. :D És nem sokszor hallottam még ilyet, de számomra ez rettentően bizarr. Mármint én például nem tudnám magamat úgy elképzelni, hogy mind a két klasszikus csapat táborát erősítsem. Ha megnézek mondjuk egy Barcelona meccset, azt csupán azért teszem, hogy szemügyre vegyem, mire képes az ellenfél. Meg persze ilyenkor valami csattan a falon, mert a bírók igencsak segítik a katalán csapatot...:D Bár lehet nekem az ellenszenvemet azért is váltották ennyire ki, mert még a Realból egy játékost azért kiállítanak, mert 'gúnyosan' tapsolt, addig a Barcelona játékosai kezezhetnek a 16oson belül (tegnap például a Zaragoza ellen), és még csak sárga lapot sem kapnak. Amikor a bíró látja a spanyol csapat vesztét, mindent elkövet azért, hogy sikeresen hozza a meccset, még a Realnál olyan hülyeségeket fújnak be, ami segítségével sikeresen elveszítik a meccseket. (lásd a két döntetlen, ami miatt 10-ről 6pontra ugrottunk.)
      Aztán most itt volt a Milan elleni BL negyeddöntő. A második tizenegyes egyáltalán nem volt jogos, a labda játékba sem volt, amikor ez történt. Csupán ahogy Ibra (megjegyzem zárójelben egyáltalán nem szeretem azt a játékost!) is nyilatkozta, az UEFA két csapatot akar a döntőben látni. Az egyik az mindenféleképpen a katalán csapat, a másik meg még kérdéses, ugyanis most vár ránk egy hatalmas, izzasztó Bayern. Valamint Ibra azt is nyilatkozta, hogy: "Úgy tűnik megvan az a két csapat, amelyeket az UEFA a döntőben akar látni. Már megértem, mit érez mindig Mourinho, amikor a Nou Campba érkezik."
      Egyre többen vannak a katalán csapat ellen. És általában ők már nem csak ellenfélként, hanem ellenségként gondolnak a spanyol klasszikusra. ÉS ezt úgy érzem, az UEFA érte el. Nyomják hátulról Messit, pedig semmivel sem különb, mint mondjuk Ronaldo. A világ fel fog lázadni a futball ellen, csupán ezt fogják ezzel elérni. Ugyanis érdekes módon, mindig azoktól a csapatoktól zeng a világsajtó, akik a Barcelona ellen kikaptak, és úgy, hogy jogtalan volt egy-két kiállítás, vagy büntető...... De sajnos ilyen a világ, ezt kell elfogadnunk. Azért még mindig reménykedem abban, hogy előbb-utóbb megállítja valaki a korruptságot, vagy legalábbis idén átvesszük a vezetést mindenben. HALA MADRID!:)

      Törlés
  8. Szia Dorcsy!:)
    Semmi gond nincs, megértjük teljes mértékig, hogy nincs szabadidőd!:) Természetesen akkor írsz, amikor tudsz.!:D
    Még csak most kezdődött a katalán hadjárat, nem biztos hogy mindenki olyan marad, mint ahogy most bemutattam őket.(A):D
    Te is szerepet játszol egyébként benne, de azért mégse.:D A spanyol válogatott játékosait szeretem, Messit tisztelem. Viszont ha mindegyik a Barcelona mezét húzza magára, egyiket se szeretem. Még Cescyt se, mert mérges vagyok, hiába tudom, hogy a süllyedő hajót hagyta el.
    Érdekes, egy egyszerű mondat, és képesek vagytok percekig nevetni rajta.:D Ennek örülök!:D
    Még mindig tartom, miszerint itt, ahol élek, van egy Villa hasonmás, akinek egy kislánya van.:D
    Hé, azért az izmos testű, tetovált félistent ne írjuk ennyire könnyen le.:D Valamit tudnia kellett ahhoz, hogy kemény fél évig megtartsa maga mellett Larit.:D
    Nem merek ilyenbe belegondolni.:D Nem lesz ebből semmi komoly, csupán egy fantasztikus Dorcsy elmélet.:D
    Lari szed bogyót, annyira ő se hülye!:D De azért jó elmélet volt, kár, hogy nem igaz.:D
    Várj. Gondolj bele, Larissa olyan típus aki inkább boldog?!:D Jó igaz, sok dolgot elárulhatnék ezzel kapcsolatban, de reméljük most neked lesz igazad!:D
    Lesz még „jobb” (remélem) beszólás, csak az Valdestől.:D
    Azt hiszem azért, mert az élete így is romokban hever, és nem kell még számára egy alaptalan pletyka.:D Messi is olyan kicsi, mint TE.:D Gondolkoztam azon, hogy a pösze magasságával kéne gúnyolódni, de kinyírtál volna… én pedig szeretek élni.:D
    Lehet, hogy ilyen téren igazad van, de azt leszögezném, hogy ők valójában szeretik egymást, csak Lari jelen esetben inkább elmenekül a félelmei elől. Sok kemény dolog ki fog derülni a következő részekben, és megértitek ezt.
    Lari és Cescy között pedig egy érdekes, teljesen más kapcsolat alakult ki. Lelki társak, legjobb barátok. Mi kell még?!:D Természetesen a két szerelem merőben más, hiszen az egyikben valóban fontos a testiség, még a másikban elég egy ölelés, és azzal minden érzésüket elmondják.:) Kevésbé fájó.:D Nem biztos, hogy a kettőjük kapcsolata kevésbé fájó lenne.:D
    Örülök, hogy tetszettek a zenék is, köszönöm a hosszú kritikát!:) Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  9. Szia Vii! :)
    Elnézést szeretnék elsősorban kérni a késői válaszért, másodszor pedig örülök, hogy újra itt vagy! :)
    Hát sajnos ez a gondolatod nem talált, hisz Sergio nem egy ilyen beállítottságú ember, hogy csak úgy elmondja, hogy mi volt.
    Egy ilyen helyzet kialakulásánál pedig szerintem senki sem hinné el amit a másik mond, hisz egy az, hogy Irina sem azt mondaná, ami valójában történt és Tessának is van némi fantáziája, hogy elképzelje, hogy mi történhetett köztük.
    Köszönjük ismét, hogy írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Szittyke! :)
    Tőled is szeretnék elnézést kérni a késői válasz miatt!
    Köszönjük szépen a dicsérő szavakat nagyon sokat jelent ez nekünk. :)

    Örülök, hogy a tetszett a dalválasztás, a számot pedig valóban azért gondoltam a részhez, hisz egy ez boldog pillanat volt a lány életében. Tessa valóban kezdi megtalálni azt a régi énjét, aki élt halt a zenéért és mindent megtett volna néhány fellépésért, arra pedig már rájött, hogy azzal semmit sem ér el, ha a múlton bánkódik, és így próbált meg csak a jövőre koncentrálni.

    Egy kicsit érthető lépés volt, hisz Sergio a szomszédban lakik így simán megláthatta, hogy egy vadiúj járgány áll a felhajtón, aztán mikor megkérdezte azt a kérdést, amiben Roni vele is benne volt előjöttek a gondolatok, amiket sikerült elnyomnia Tessnek ezért vált egy kicsit feszültebbé is a hangulat a beszélgetés közben. Azt pedig, hogy mit talált ki Tess már olvashatod következő fejezetben. :)

    Köszönöm! :) Sokan mondtátok, hogy a portugál nagyon el van tűnve, így gondoltam adok róla nektek egy kis életjelentést. :)
    Irina sokáig próbálta magát odaláncolni Ronihoz, ami nem sikerült, így értető, hogy azt okolja, aki elrabolta Roni szívét, az-az Tessát, és azért is küldte el a modellt, mert még mindig szereti Tessát, mert hogy ne szeretné, hisz a felesége és a gyereke anyja. Az pedig, hogy Irina miképpen fogja ezt tűrni, hamarosan kiderül. :) Roni reakcióját pedig a következő fejezetben olvashatod. :)

    Örülök, hogy tetszettek a számok és annak is, hogy tudtam újat mutatni neked. :)
    Köszönjük, hogy írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Dorcsy! :)
    Szerintem, ezt a mondatot én mondhatnám és én is mondom inkább, szóval ég a pofámról a bőr, hogy még csak most válaszolok a kommentedre, tehát először is elnézést szeretnék ezért kérni!

    Másodszor nagyon örülök, hogy itt vagy és ismét írásba adod a véleményed! :)

    Az „isten tudja mióta nem állt nagyközönség előtt” tényleg egy elég hosszú időtartamot foglal magába, hisz amióta megismerkedett Ronival, szinte el sem mozdult mellőle, tehát olyan két évet már simán számíthatunk erre a dologra.

    Nagyon tetszett a határozottságod Sergioval szemben, miszerint „Sergio, nos ő csak Sergio”. :D Egyébként csak az új kocsit meglátva ugrott be neki az a gondolat, hogy lehet, hogy a portugál itthon van, tehát simán nem nézte ki a spanyol sem Tessából, hogy elbír vezetni egy sportkocsit. Nagyon el tudom képzelni ezt a szituációt, amint álltok a könyvesboltban és a kocsik és sportokról szóló könyek között kószáltok. :D

    Igen, kifejezhetjük, úgy is, hogy ő lesz az a személy, aki elbírálja a számot. Régen én is olvastam róla pár dolgot Lari által és azért is gondoltam, hogy ez nem lesz egy meglepő lépés. :D

    Erre szokták azt mondani, hogy mindennek két oldala van, és ebben az esetben Irinának is kettő volt. Ebben a helyzetben pedig előjött a rosszabbik fele. Egyébként tetszik a csúnya beszéddel kapcsolatos önkontrollod. Leírod az első két betűjét a szónak, így mindenki tudja, hogy mit akartál leírni, viszont nem beszéltét csúnyán, mert nem írtad ki az egész szót. :D Ezt alkalmazni kellene klinikákon is, tuti siker lenne .:D

    Köszönjük szépen a dicséretet, és örülünk, hogy tetszettek a zenék is. :)

    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés