Összes oldalmegjelenítés

2012. április 1., vasárnap

Chapter 19.

Sziasztok. Megérkezett az új fejezet, jó olvasást.:)


(Larissa)
Érdekes, hogy minden újság felnagyítja a játékosok stílusát. Messit kifejezetten visszahúzódónak írják le, mégis számomra ez a tulajdonsága nem éppen kézenfekvő. Nyíltságával már beszélgetésünk elején meglepett, de erre a kérdésre igazából nem számítottam. Ajkamat vékony vonallá préselem, szívem tempója óvva int a válaszadástól. Nem akarok pont ma reggel ezen agyalni, nem akarok a jövőmre gondolni, hiszen nem tudhatom, mit hoz számomra az élet.
-          Nem szeretnél eligazolni? – többször vetettem már fel magamban ezt a dolgot, de soha nem sikerült dűlőre jutnom. Ez a csapat az életem, de úgy érzem, ideje továbblépnem.
-          Bele a közepébe. Egyébként köztünk maradjon, de rengeteget agyaltam ezen. Tekintve bokám állapotára, nem hiszem, hogy most bárkinek is kellenék. –Fabre karjai megfeszülnek, izmai még a szürke póló alatt is tisztán láthatóak.
-          Csak érdeklődök. Igazából fantasztikus játékosnak tartalak, és tényleg nagyon emberi volt az, amit a klasszikuson tettél. Más már régen sírt és fetrengett volna, te mégis felálltál, és kiugráltál. Sok embernek lehetnél a példaképe. –apró mosoly játszik ajkaimon, de hallva mondatait, mégis fájdalmat érzek szívem környékén. Mi van akkor, ha mégse tudok már többet életemnek élni?
-          Elismerés számomra, hogy egy akkora játékos dicsér ilyen szavakkal, mint te! –a két jó madár pont visszaérkezik mondatomra, mire kacagva lépnek be.
-          Ej Larissa, ez enyhén volt csak lenéző. –megcsóválva fejem beletörődve veszem el a nekem szánt ruhadarabokat. Jobban megnézve a cuccokat, hangos kacagásban török ki. Úgy látszik, ez egy ilyen nap lesz.
-          Ez mégis micsoda? –felemelve a ’Jack Daniels’ pólót, várom épkézláb magyarázatukat, amit két nevetőgörcs között próbálnak összehozni.
-          Ez, kérem szépen egy célzás. Ne engem okolj, Victor ötlete volt! –Villa felemelt kezekkel próbálja menteni a menthetőt, mire csak felpattanok, és a háló felé lépkedek.
-          Cesc ne segítsen? Hidd el, tud öltöztetni. –sejtettem, hogy perverzek az emberek. Na de ennyire?!
-          Saját tapasztalat, vagy a féltékenység beszél belőled? –Villa megpaskolja a kapus vállát, majd bőszen bólogatni kezd.
-          Hidd el kislány, ő aztán tudja mire képes spanyol barátunk. –levetődve a kanapéra éppen elkerüli barátja csapását, majd elterülve pislog ki a fejéből.

Belépve a helyiségbe, Cescy ismerős illata csapja meg az orromat. Mosolyom az imént történt jelenet miatt levakarhatatlan, nem gondoltam volna igazából, hogy ilyen rendesek lesznek velem a srácok. Mégis a Real Madrid csapatát erősítem. Legalábbis még mindenki ebben a hitben él. Emlékszem, első nap mikor beléptem a Bernabeuba, körülbelül már a megszokott módon üdvözölt mindenki. Senki nem nézte volna ki belőlem azt, hogy igenis otthonosan mozgok a hatalmas füves területen, de elég rendesen koppant az álluk. Már első találkozásunknál meg volt az a bizonyos szikra köztem, és Sergio között, de úgy tűnik az élet nem egymásnak szánt minket. Azért érdekesen hatott az a bizonyos első éjszaka. Rengeteget ittam, mégis nagyjából mindenre emlékeztem, ellentétben a Cescyvel való perceimben. Spanyol barátom pillantása teljesen megváltozott azóta, mióta egymás mellett ébredtünk félreérthetetlen pozicíóban. Tekintete többször elidőzik rajtam, karjai pedig birtoklóan ölelnek át. Arról nem is beszélve, hogy érintéseimre reagál teste is. Megrémiszt a tudat, miszerint el fogom veszíteni legjobb barátomat, viszont egyáltalán nem bántam meg az esetleges időtöltést. Nem szép dolog, hogy pont két válogatottbeli csapattársat szúrtam ki magamnak, de szívemet nem tudom befolyásolni. Abban viszont biztos vagyok, józanul nem tudnék ilyesmit megtenni, mert tekintetem előtt folyton Ramos arcát látom. A bűntudat ismerősen üdvözöl, az utóbbi időben párszor érezhettem már ezt a fajta törődést. Nem értem a miérteket, de valószínűleg ezt is át kell élnem ahhoz, hogy végleg felnőhessek. Az-az ember, aki mások nézeteit tartja szemei előtt, soha nem lehet boldog. Muszáj tennem ez ellen, hiszen lelki szemetessé váltam az emberek körében. Bárkinek bármi baja, problémája volt hozzám fordult, tekintve arra, hogy én mindent meg tudok oldani. De ez nem igaz! Nekem is van életem, van családom, vannak barátaim, és ami a legfontosabb ebben a pillanatban, rengeteg problémával küszködöm. Segítségre van szükségem, de nem találtam meg azt a támaszt, akiben annyira bízhatnék, hogy a lelkemet is a kezébe adnám. Eddig a pillanatig, ugyanis Cescy közelít ahhoz az állapothoz, hogy bizalmas körömbe fogadjam. Régóta megvan köztünk ez a kapcsolat, de talán most teljesedett ki igazán. Viszont arra a kérdésre, hogy mit érzek iránta, még mindig nem tudom a pontos választ. Talán szerelemnek nevezném, de ez több annál. Szeretek vele lenni, szívem békére lel, ha a karjai között tart. Az állandó mosoly pedig már csak mellékes a mi barátságunkban. A leglehetetlenebb helyzetben is képes egy apró vigyort csalni arcomra, amihez az utóbbi időben nem nagyon voltam hozzászokva. De örülök, ha velem van, mert ha egy percre is, de elfelejthetem a gondjaimat, és rendes emberként élhetem mindennapjaimat, egy-két kamerát leszámítva. Biztos vagyok abban, hogy ő lesz az a személy, aki a legrosszabb pillanataimban sem fog elhagyni. Viszont én is így fogok hozzá állni? Vagy megfutamodok úgy, ahogy eddig is tettem? Fogalmam sincs. Nem voltam az a tipikus menekülős ember, de sok minden közbejött, és megváltoztatta erős személyiségemet. Makacsságomat a legtöbb ember már a szememre hányta, de úgy éreztem, erősen kell küzdenem ahhoz, hogy megállhassam a helyemet. Sokan azzal példálóznak, hogy az igazi focisták az utcákról származnak, és azért sikerült befutó, tehetséges karriert kiépíteniük, mert a pálya számukra egy mentsvár volt kegyetlen és szegény életükben. Rengetegen vágták a fejemhez azt, hogy úri gyerek vagyok, aki nincs tisztában a futball szépségeivel. Mindenki azt hiszi, hogy mindent kézhez kaptam, és semmiért nem kellett küzdenem. De valójában ez nem igaz, hiszen mindenért háromszor annyit dolgoztam, mint a velem egykorú fiúk. Meg kellett állnom a helyem, és édesapámra sem akartam szégyent hozni. Az nem az én reszortom.

Viszont ott van a másik véglet, Cristiano. Régen rengeteget beszélgettem vele, és talán akkor tudtam igazán átértékelni magamban az ő személyiségét. Minden csak látszat, és ezt sok mindenkivel szemben tudom tartani. Hiszen a portugálnak sem pottyant minden az ölébe, voltak olyan napok, amikor minden szabad percét egy labda társaságában töltötte. Igaz barátai nem nagyon akadtak, de tekintve arra, hogy nyurga gyerek volt, még a próbálkozásait is sokan lenézték. És mégis hova jutott?! Ő a világ egyik legjobb játékosa, ugyanis mert nagyot álmodni. Segíteni akart szüleinek, és meg akarta könnyíteni testvérei életét. Igazi tehetségnek számított már kiskorában is, így hála annak, hogy minden követ megmozgattak, bekerült egy igazán jó klubba. Fájdalmas élete megnehezítette gyerekkorát, hamar fel kellett nőnie. Ezzel szemben külsősként az emberek csak azt látják, hogy néha egy-két megmozdulásából süt az önzőség. De a csinos pofi mögött nagyon is érző lélek lakozik. Tudom jól, mert ismerem. Tisztán emlékszem tekintetére, amikor édesapja halálát mesélte. Azt a fájdalmat senki szemében nem véltem még felfedezni. Egy válogatott edzőmérkőzésen érte a hír, ráadásul az egyik bizalmasának kellett közölnie vele. Mérges volt, mégis a csapatával maradt. A futball ilyenkor sok mindenre gyógyír. Segít megnyugodni, és segít továbblépni. Megkönnyíti az életet. Ezért is sértő számomra az, amikor lekiabálnak azért, mert pályára akarok lépni ilyen bokával. Szükségem van a támaszra, amit csak a labda, és a pálya nyújthat nekem. Azt hiszem, stílusunk nagyon is hasonlít, több közös van bennünk, mint ahogy azt az elején hittük volna. Megértem, hiszen fél megmutatni valódi arcát. Többen leköpnék az utcán, ezért is retteg attól, hogy megégetheti magát, ha mindenki megismerné azt a Ronaldot, akit annak idején nekem bemutatott. Kapcsolatunk talán akkor érte el az igazbarátság szintjét, és ezt egyáltalán nem bánom. Nem tudtam őt megérteni, de segített nekem.  Tessa mellett pedig megtalálta azt a boldogságot, amire mindig is vágyott. Emlékszem tisztán a szavaira, miszerint ő nem egy modellt, vagy egy pénzéhes lányt szeretne megismerni, hanem egy olyan személyt, aki nem a hírnevét akarja megszerezni. Ronaldoval szembeni tudatlanságom viszont egyre jobban aggaszt. Egy ideje már nem láttam, sőt hallani sem hallottam róla. Bár biztos minden idejét a babával tölti. Milyen érdekes, hogy álmai közé a családját is be tudta sorolni, ellentétben velem. „Fel kell hívnom, ha lesz pár szabad percem.”
Gondolataim kissé elkalandoztak, így az öltözéssel még sehogy sem állok. A hetes játékos nadrágja majdnem jó rám, kicsit lötyög, de az sose baj. Felkapva fekete cipőjét, fej rázva találom meg a ruhámat széttépett állapotban.  „Tuti nem sakkoztunk.” Képzeletben sikeresen vállon veregetem magam. Nevetve lépek ki a rám várakozó emberekhez. A kapus elégedett és büszke tekintettel méri végig szerelésemet.
-          A nadrágot és a cipőt visszajuttatom, de a pólót megtartom. Legalább ennek segítségével emlékezzek egy kicsit a tegnapra. –vigyorom szélesedik, majd Fabregasra pillantva, felveszem vele a szemkontaktust.
-          Szolgáltatásokat vállalsz? –Valdes csábító tekintettel mér végig, de ő sem tudja magában tartani feltörni készülő nevetését.
-          Dúl benned a tesztoszteron, előre sajnálom a feleségedet. Úgy érzem a nyúl effektus életbe fog lépni. –ártatlan arccal nézek rá, Fabretól eltanult boci szemeket alkalmazva, hátrálni kezdek. A kapus ragadozókat megszégyenítő módon méri fel a terepet, majd elrugaszkodva felém veti magát. Sikítva próbálok menekülési útvonalat találni, ami kimerül Fabre karjaiban. Beállva háta mögé, kacagva söpröm el szememből hajamat, majd átvágva a nappalin, egyenesen az ajtó felé ugranék. Nem számolok azzal, hogy kinyílik, és egy számomra még idegen gyerek kezében kötök ki.
-          Látod Afellay, nem csak a világ hever a lábaid előtt, hanem most már a nők is. Esküszöm, kezdek féltékeny lenni. –úgy látszik ebben a csapatban Valdes tölti be a mókamester szerepét.
-          Nyugalom, nem veszem el tőled az élettársadat. –kimászva a holland kezéből, nevetve húzom feljebb kölcsönkapott nadrágomat. –Egyébként kedves és hőn szeretett Victorunk, nincs egy hajgumid, esetleg egy hajpántod? –angyali tekintettel pillantok újdonsült barátomra. Karjaimat hátam mögött összekulcsolom, majd kislányokat megszégyenítve állok a kopasz férfi előtt. Cesc a háttérben felkacag, még Messi elégedetten tekint végig vitázó párosunkon.
-          Úgy látszik, senki nem tud neked semmilyen gumit adni. –perverz tekintetét elnézve, megforgatom a szemem, majd az újabb támadás elől ismét Fabre karjai közé rohanok. Felugorva hátára, azonnal megfogja combjaimat. Előre mutatva felkiáltok, mire mosolyogva indulunk el a kávézó felé. - Két szerelmes páááár, mindig együtt jááár, egymás hátán esznek… - morgó fejjel fordulok a híres neves kapus felé, mire Villa csak fejbe kólintva barátját, egy mondatot intéz felém, ami következtében szívem hatalmasat dobban…

(Ronaldo)

Az üzenetrögzítő lehallgatása után teljes megdöbbentségben álltam a hotelszoba közepén. Hidegzuhanyként értek feleségem szavai, hisz sohasem hallottam még őt így beszélni, sőt mondhatnám azt is, hogy ez a fajta beszéd teljesen távol állt tőle, legalábbis eddig azt hittem, hogy így van. Zsebembe csúsztatva a telefonom még mindig az előbb hallott mondatokat ismételgettem a fejemben, majd néhány szót hangosan kimondva próbáltam tudatosítani magamban a jelentőségét, majd néhány perc múlva teljesen felfogtam, hogy komolyan gondolta azt, amit mondott. Az üzenet néhány része kicsit jobban felkavart, mint az gondoltam volna, ugyanis a „nem bocsájtok meg soha” és az „arról is letehetsz, hogy Catat látod még az életben” részek nem túl megnyugtatóak egy apa számára, mondhatni ezek a gondolatok eléggé a padlóra küldtek.
-          Mi az, hogy megcsaltam és, hogy nem láthatom többé a lányomat? Mindig ő mondta, hogy beszéljük meg a problémákat és a dolgokat mielőtt elítélnénk a másikat, erre meg most mit csinált, nem is beszéltünk, meg sem hallgatott, és máris elítélt azért, mert látott egy félreérthető képet. Remek. – örültem, hogy már csak egyedül voltam a szobában, mert a hangosan kimondott mondatok után biztos, hogy hülyének néztek volna.
Gondolataim erősen afelé vezéreltek, hogy felemelem a telefont és elmondom neki, hogy badarság, amit az újságok és az egész média állít, de tudom, hogy még csak a gondolat is teljesen felesleges lenne, hisz ha fel is venné a telefont nem hallgatna meg csak ordítozna, így ezt rögtön el is vetettem magamban. Kissé zavart állapotomban voltam, de a hasam motyorgása a reggeli időt jelzett, így csapkodva kezdtem el a hotel étterme felé venni az irányt. Kiérve a folyosóra még mindig nem lézengtek annyian a folyosókon, mint amire számítottam, mert hát ez volt az egyik leghíresebb szálló itt Californiában. A lift elé érve a szerencsének tudom be, hogy éppen az én emeletemen tartózkodik a szerkezet, így belépve csak remélem, hogy senki nem szándékozik az alsóbb emeleteken beszállni, viszont azt tudni kell, hogy amit az ember szeretne, hogy ne történjen meg akkor úgyis az fog, így nem is csodálkoztam mikor néhány másodperc múlva három csaj szállt be mellém. Persze, amint meglátták, hogy ki vagyok összesúgtak a hátam mögött, ami lepergett rólam, hisz a pályafutásom alatt megtanultam már ezt, és az ehhez hasonló szituációkat kezelni. Attól függetlenül, hogy kibeszéltek nem voltam bunkó, így a földszintre érve hiába én álltam közelebb az ajtóhoz illedelmesen kiengedtem őket, nehogy még ezért is szó érje a ház elejét. El sem tudtam képzelni, hogy mi fog rám várni az étteremben, ha már így mellettem állva is simán összesúgtak a hátam mögött az emberek, viszont bármennyire is felkészültem, hogy bemegyek és minden szem rám fog tapadni, nem így történt. Persze észrevették, hogy ott vagyok, de a figyelem központjában, egy másik híres személyiség állt.

(Tessa)
Engem is meglepett az a lépésem, hogy beinvitáltam Sergiot, de szükségem volt most egy olyan hallgatóságra, aki őszintén megmondja a véleményét. Ebben az esetben pedig a focista segíthet a dalommal kapcsolatban. A nappaliban leültetve az egyszemélyes közönséget szó nélkül kezdem el játszani a számomra már teljesen rutinossá vált szám dallamait. Ramos arca először semmilyen érzelmet nem közvetített felém, maximum egy kis ijedséget az előbbi gyors behívásom után, viszont mikor már a vége felé jártam szája mosolyra húzódott, ami engem is mosolygásra késztettet és ez által nagyobb önbizalommal zártam le a cselekvéssorozatomat. Jól esett, hogy már nem csak az elfogult Matías véleményére adhatok, hanem egy focistáéra is. Végezve a dallal tapsolás hangja tölti meg a helységet, ami automatikusan jobb kedvre derít.
-          Ez egyszerűen csúcs szuper volt. – szóbeli dicsértettével csak még jobban növelte a már eddig is óriásra duzzadt önbizalmamat, ami persze nem baj, hisz nagy szükségem van most erre a plusz erőre.
-          Köszönöm. Végül is ezért hívtalak be, mert meg akartam mutatni egy olyan valakinek is a szerzeményem, aki nem csak merő elfogultságból dicsér meg, hanem azért mert tényleg jó, amit hallott. – észre sem vettem, hogy idő közben a közönség száma kettőre növekedett, és a konyhából hallgatta, hogyan játszom el már vagy századszor is a mai napon a dalt.
-          Hallottam ám, és nem azért mondtam, hanem mert tényleg jó! – látni nem láttam Matíast, de a konyhából bekiabálva adta tudtomra, hogy miképpen is gondol, majd már csak a lépteit hallottam, amint a lépcsőn tart az emelet felé.
-          Amúgy meg sem kérdeztem, hogy hozhatok-e neked egy kávét, vagy valamit inni esetleg? – előjött belőlem a háziasszony, aki mindig mindenkit itatna és etetne, de nem tehetek róla, hiszen, amióta Cata megszületett vannak olyan ösztönök, amit egyszerűen nem tudok irányítani, és ez is egy ilyen anyasággal járó dolog volt.
-          Köszönöm szépen, de nem kérek semmit, igazából összefutunk pár haverommal és sietek, de valamikor beülhetnénk valahová kávézni, és beszélgethetnénk. Szerintem mindkettőnkre ráférne most egy lelki fröccs, szóval gondold át. – először teljesen lesokkoltam, ami szerintem nem meglepő, majd kezdett megtetszeni az ötlet, mert jó lenne már Matías vigyázó és védő szemei elől kiszabadulni egy kicsit, és valami olyat is csinálni, ami nem a házban történik.
-          Jól hangzik, majd még átgondolom. – mert persze akárhogy is, a testvérem férjéről van szó, és ki tudja, hogy ha meglátnának mindek a fotósok, milyen sztorit, hoznának le. Mosolyogva fejeztem be a gondolkozást, majd kikísértem az ideiglenes közönségemet.
-          Akkor majd felhívlak, mondjuk holnap, ha nincs semmi dolgod és megbeszéljük, hogy mi is legyen. – egy legyintés után már csak a hátát láttam, amint az Audija felé halad.
Remek ötletnek találtam, hogy egy kicsit kimozduljak, és ne csak a négy fal közé legyek bezárva, hisz nekem is kijár, hogy jól érezzem néha magam. A konyhába érve láttam, hogy Matí nemrég kezdett hozzá az ebédkészítéshez, ami azt jelentette, hogy egy darabig még lefoglalja majd a konyha, ezért úgy döntöttem, hogy elsétálok a közeli parkba és élvezem egy kicsit a madridi napfényt.

A gardróbomba beérve egy rövidnadrágot, és egy hosszú ujjú pulcsit vettem ki a polcokról.  A szetthez egy piros cipőt választottam, ami teljesen ment az összeválogatott ruhák színéhez, majd ezeket egyéb kiegészítőkkel spékeltem meg, mint például egy piros sapival, mert hiába sütött az ablakból kinézve néha-néha eléggé elhajlította a fák ágait a szél, viszont akármennyire is fújt a szép, a napszemüvegem egy elengedhetetlen kelléke volt az életemnek. Próbáltam úgymond kicsit inkognitóban maradni, bár a rajongóknak ez nem jelent semmit, főleg mióta Roni a férjem és kiderült, hogy Lari a testvérem. Larira gondolva azon kezdtem el agyalni, hogy vajon hol lehet, és hogy nézhet ki a pár hete látott bokája. A gondolatok közben már a gardróbomból tartottam kifelé, majd a földszint felé vettem az irányt. Megpróbálkoztam azzal, hogy elkerülöm dokimat és reméltem is, hogy sikerül is ezt a folyamatot véghezvinnem, így ennek érdekében az ötévesek szintjén kezdtem el az egyik bútor mögül a másik mögé lopózni. Út közben becsúsztattam az asztalon heverő telefonom a zsebembe majd, egy óriási lépéssel sikerült egészen az ajtóig jutnom, majd halkan, de mégis határozottan megpróbáltam bezárni magam mögött az ajtót. Kilépve a házból rögtön elkezdte melegíteni bőröm a meleg madridi nap, így D-vitaminnal tele indultam el a park felé. Az oda vezető úton teljesen kizártam az agyamból mindent és nem gondoltam senkire és nem foglalkoztam semmivel. Persze a park felé közelítve, ha találkoztam babakocsis anyukákkal az eléggé megérintette a szívemet és rögtön azon kezdtem el gondolkodni, hogy miért is nem hozom haza a lányom a nagyszülőktől, majd amikor eszembe jut, hogy most jobb ott neki akkor, egy kicsit megnyugszik a szívem, de tudom, hogy a gyereknek az anyja mellett kellene lennie. A gondolatok hevében gyorsabban kezdtem el venni a lépteimet és észre sem vettem, de már egy tíz, tizenöt perce a parkban köröztem. Hogy kicsit megnyugodjak leültem egy közeli padra, de nem tudtam sokáig egy helyben ülni, ugyanis néhány méterre tőlem óriási embercsoportot véltem felfedezni, így én is kíváncsi lettem, miért gyűltek oda annyian. Közelítve már nem csak a látvány volt felemelő, hanem a hangzás is ugyanis pár zenélő srácot álltak körbe az emberek. Nagyon elkaptam a ritmust, majd egy ismerősszám elkezdése után közelebb léptem az előadók felé.
-          Nem zavarna, ha én is beállnék? – először totál le voltak sokkolva a srácok, majd fél perc után teljesen meggyőzően mondtak igent a kérdésemre.
Rég éreztem már magam ilyen felszabadultnak, mint akkor, amikor elkezdtem velük énekelni. Felszabadultam és teljesen azt éreztem, hogy visszatért az a régi énem, aki akkor voltam mikor megismerkedtem Ronival. Erre a néhány percre elszakadtam a világtól és csak azt csináltam, amit szeretek. Énekeltem. Énekeltem az embereknek, ami hihetetlen érzés, mert látod, hogy ezzel örömet okozol nekik. Ez alatt az egy szám alatt, annyi érzés megváltozott bennem, hogy úgy éreztem magam, mintha egy teljesen új ember lennék.

15 megjegyzés:

  1. Hola csajok!
    Ez is nagyon tetszett!
    Talán Ronit sajnálom kicsit! De csak talán. Értem én hogy gőz, de mi hajtja? :D
    Viccet félretéve! Tessa sokmindent mondott fájdalmába és hirtelen felindulásból, de ha Cris is így reagálna akkor annak sok értelme nem lenne! Ráadásul mág mindig ő az aki otthagyta őt mikor szüksége lett volna rá! Nagyon tetszett amit Lari gondolt a csatárról! Talán a két legjobban sérült ember akikben igen is sok a közös!
    Lari szépen beilleszkedett a Barcások közé! Cesy meg csak nem szerelmetes? =) Hajaj nehéz szívügyek. Tudom vagyis gondolom, hogy messze a vége, de engem még mindig az érdekel a legjobban, hogy ő és Sese talán egyszer... Na meg, hogy mindig akkor kell abbahagyni Lari szemszögét mikor valaki valami érdekeset mond...
    Várom már, hogy Tess bemutassa a dalát és remélem a Portugál hallja majd!
    Tehát egyértelméűen várom a folytatást!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Először: Sajnálom, hogy még csak most jutok el idáig, de annyira nem volt időm az utóbbi 1-2 hétben, hogy alig tudtam olvasni blogokat, de ezen a héten már kezdem behozni a lemaradásom mindenkinél, és így most már ide is eljutottam. Szóval nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem, de a lényeg, hogy most itt vagyok.:)
    Másodszor: Nagyon nagyon imádtam a részt! Lehet, hogy csak én vettem eddig észre, vagy csak szerintem van így, de az a véleményem, hogy egyre jobban írtok mind a ketten. Szóval ne hagyjátok abba, mert van tehetségetek hozzá. De ez saját vélemény, de muszáj voltam leírni, mert már nem bírtam magamba tartani.:)

    Lari rész:
    Messi kérdésénél nagyot koppant az állam. Lari válasza meg valahogy nem lepett meg. Főleg azok után, ami az utóbbi időben történt vele, valahogy nem csodálkoznék azon, hogyha valamely úton-módon eligazolna. Lehet, hogy tényleg szüksége lenne már egy kis környezetváltozásra, mert amilyen hangulat van most a Realnál, és ahogy viszonyulnak Larihoz, lehet, hogy tényleg ez kellene neki, hogy újra megtalálja a régi Larit.
    A bokáját felemlítve eszembe jutott, hogy kíváncsi lennék, mikor óhajt a drága elmenni egy orvoshoz és megvizsgáltatnia magát. Mert szerintem előbb vagy utóbb lehet, hogy nem lesz egy nagyon jó következménye a dolognak, de akárhogy is fájna neki a diagnózis, meg kell hogy tudja mi vár rá ezután. De ő tudja, hogy mit csinál.
    Villa és Valdes. Ezek nagyon betegek. Csodálkozom, hogy Lari nem küldte még el őket pszichiátriára, ismerve őt, és amiket mondani szokott szerintem, simán kitelne tőle. Cesc segítsen öltözködni Larinak… Egyértelműen támogatom az ötlet!;) Csak az a nagy helyzet, hogy az elméletet valahogy át kellene ültetni a gyakorlatba, nem tudom Lari bevállalná-e a dolgot. Én tutira örülnék neki.:)
    Az a szép hosszú gondolatsor, ami nem mellesleg nagyon is érdekes, és ami a legjobban tetszett a Lari részbe.
    „Legalábbis még mindenki ebben a hitben él.” most csak nekem fordult meg a fejemben, hogy Lari gondolkozik azon, hogy elhagyja a királyi gárdát??? Lehet, hogy már én képzelek túl sokat oda, de valahogy nekem erről a mondatról az jön le. Javíts ki, ha óriásit tévedtem!
    Azok az első napok. Olyan jó visszaemlékezni arra az időszakra, mert akkor boldog volt, még ha olykor nem is olyan hosszú időre, de akkor is az volt. Hiányoznak is, de most valahogy azt veszem észre, hogy Lari kezd kilépni a depressziós időszakából, többet nevet, egyre többször mondja, hogy boldog, jól érzi magát, szóval már haladunk, ennek pedig örülök, mert egyáltalán nem tesz jót neki az, ha marcangolja magát a történteken.
    Még mindig szereti Ramost ez biztos. Mégis ott van Cescy, aki már kezd több lenni neki, mint ami. Józanul nem tudná megtenni, részegen mégis tudta, hülyeséget tesz, de akkor is megtette. Bonyolult ez már, de nagyon remélem, jól fog dönteni, ha odajut.
    A lelkiszemetes dolog ellen valóban tennie kell valamit. Jó oké, hallgassa meg mások problémáit, ha akarja, de ő is tegyen valamit annak érdekében, hogy az övéit is meghallgassa valaki. És itt ugrik a képbe Fabregas. Azt mondja, hogy közelít a bizalmas köréhez, de nem ezen, hanem azon van a hangsúly, hogy csak innentől érzi, hogy közelít a srác. Aztán ott van az a csomó érv, amit felhozott. Rájött végre, vagyis helyesebben most már biztos abban, hogy Cesc ott lesz neki, amikor szüksége van rá. Csak itt tényleg az a nagy kérdés, mint amit Larissa is mondott, hogy ő is így fog hozzá állni??? Erre kíváncsi vagyok.
    Ronaldo. Nagyon tetszett az, amit elmondott a portugálról, és nekem, az egész gondolatsorban ez tetszett a legjobban. Az utóbbi időben nagyon elszakadtak egymástól. Tény, hogy régen nagyon közel álltak egymáshoz, ezt a dolgot pedig valahogy vissza kellene hozni, mert régen sokszor ott voltak egymásnak, ezt pedig ki is használták. Az ötletet osztom, hogy hívja fel a portugált, mert szerintem, kellene neki (nem csak Roninak, hanem Larinak is) valaki, akivel megtudja beszélni a dolgokat úgy, mint régen. Csak itt az a nagy kérdés, hogy még mindig van olyan kapcsolat köztük, mint akkor???

    VálaszTörlés
  3. Ez a „Tuti nem sakkoztunk.” dolgon nagyot nevettem, ha pedig tényleg darabokban van a ruhája, akkor konkrétan Valdes véleményét is osztanom kell a „Mekkora buli lehetett!” dologban. Mellesleg örülnék, ha emlékezne az éjszakára, de ami tényleg fontos, hogy akar is emlékezni. Az viszont más kérdés, hogy nem megy neki.
    „Látod Afellay, nem csak a világ hever a lábaid előtt, hanem most már a nők is.” ez annyira jellemző a kapusra.:D Mindenesetre nagyot nevettem rajta. Haláli a srác, Villával egyetemben.:)
    Az utolsó mondat. Muszáj volt pont ott abbahagyni? Látom megint nem lesz egy nyugodt éjszakám úgy, mint Messi kérdésénél. De nagyon kíváncsi vagyok rá, mit mondhatott az az okostojás.

    Ronaldo rész:
    Ahogy látom, annyira nem hatotta meg az üzenetrögzítő. Az pedig, hogy csak az a két mondat maradt meg maradandóan a fejében, legalább elérte azt Tessa, hogy gondolkodjon egy kicsit a dolgok felől.
    Végre egyszer az életben mondott egy olyan dolgot, amivel én is egyet értek. Mert igaza van abban, hogy Tessa mindig azon volt, beszéljék meg a dolgokat, és csak aztán ítélkezzenek, most pedig, pontosan az ellentétjét mutatja. Ha pedig felhívná, elég kicsi lenne annak az esélye, hogy ne ordítozzon, és szépen csendben meghallgassa Cris mondandóját. Kíváncsi vagyok ezután mit fog reagálni.
    De vajon ki az a másik híres személyiség???

    Tessa rész:
    Örülök, hogy Sergionak tetszett Tessa új szerzeménye. Az ajánlatán pedig nagyon meglepődtem, de viszont igaza van abban, hogy tényleg ráférne mindkettőjükre egy kis „lelki fröccs”, ahogy ő fogalmazott. Várom a beszélgetésüket, mert kíváncsi vagyok, hogy miről lesz majd szó, legfőképpen Ramos mondandójára lennék kíváncsi, mert van ötletem rá, hogy mit fog majd mondani, de konkrétan miről lesz, arról fogalmam sincs.
    Végre visszatért az igazi Tessa! Ennek nagyon örülök, jó érzés végre a saját szájából hallani ezt, és az érzéseit. Tetszett a végén az, amikor a srácokkal énekelt. Jó ötlet volt szerintem, egy ilyet belerakni.:)

    A zenék. Kesha Tik Tokját már ismertem, de tetszett belerakva. A Glee és a Boys Like Girls számát nem ismertem, de ott is tetszett mind a kettő. What Makes You Beautiful eredetijét ismerem, és azt nagyon szeretem, az Alex Goot féle feldolgozást még nem hallottam, de az is elnyerte a tetszésemet.

    Nagyon tetszett a rész és várom a folytatást!

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Tudtam, hogy elfelejtem, mind a két ruha összeállítás tetszett!<3

    VálaszTörlés
  4. Szia Vii!
    Végre sikeresen utolértem magam, és elértem a legfrissebb kritikádhoz!:)
    Azt hiszem kijelenthetem neked, én beleszerettem Ronaldo lelkébe.:) Amit leírtam róla, a hosszú monológ, az valóban igaz, és valóban megtörtént. Annyi különbséggel ugye, hogy nem nekem mesélte a portugál.:D
    Az, hogy mit hoz kettőjük kapcsolatának a jövő, még valójában én sem tudom. De egy biztos, egyszer mindenki boldog lesz! Csak az a kérdés, hogy kivel?!:D
    Larinak az ilyenekkel hál istennek nem volt problémája, fiúkkal amúgy is könnyen barátkozik. Lehet néha ez hozza a bonyodalmat.:D
    Köszönöm szépen, hogy írtál! Az új fejezet holnap, az-az inkább ma este érkezik.:) Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Szittyke!:D
    Én sajnálom, hogy még csak ma sikerült válaszolni az eddigi tartalmas kritikáitokra!
    Reméljük ez a pozitív vélemény nem csak a tiéd, hanem a többiek is így gondolják.:)
    Lehet, hogy igazad van ilyen téren, de igazából Lari nem tudja, hogy miképp viszonyuljon most az élethez. Rengeteg csavar fog még jönni a következő fejezetekben, és majd meglátjuk miképp vélekedik ezekről a lány.:D
    Ésszerű természetesen amit írtál, és Lari tudja, hogy nagyon hülye amiért ezeket csinálja. De már érik nála az a bizonyos orvos!:)
    Ennyire elpártoltatok Sergiotól?!:D Amúgy lehet, hogy Lari is belemenne ebbe…:D
    Sose baj, ha az ember téved egy kicsit, viszont, ha már az elejtett morzsákat sorba rendezitek, hellyel közel kitalálhatjátok Lari következő lépését.:D Az, hogy eligazol, az túlzás, hiszen ahogy említette, ilyen bokával nem kéne senkinek…

    Tudom, hogy rengeteg szomorúsággal, savanyúsággal van megfűszerezve ez az „évad”, ahogy az előzőben is voltak komor fejezetek. De annál édesebb lesz a boldogság, és annál jobban észreveszik majd a szereplők az igazi értékeket.:)
    Örülök, hogy tetszett a visszaemlékezős rész, most pár ilyen dolog meg lesz említve majd.:) Viszont igazad van! Lari változásokon megy át, volt a depressziós korszak, és most van ez a nevetős, Cescys bájolgás, ami vagy jó útra, vagy tévesre vezeti a lányt.:D
    A következő részekből kiderül majd (nem feltétlen a 20.ba, de hamarosan ígérem!), hogy mit miért tettek a szereplők.:D De abban teljes mértékig igazad van, hogy szereti Ramost.:) Nem biztos az annyira, hogy amit tett, az hülyeség volt.:D Ilyen hülyeségeket én bármikor elkövetnék.:D

    Igen Szittyke, nagyon igazad van. Általában a lelkiszemetes emberekből lesznek a depressziós, zárkózott élőlények. Sajnos ilyenkor rengeteg tehet kerül az ember vállára, amit a többiek nem vesznek észre, és egy idő után beleroppanhat az említett személy ebbe az egészbe. Főleg akkor, ha az ő élete sem fenékig tejföl…
    Fabre hatalmas szereplő volt a múltjában, de ott van Lari szemében az-az apró tüske, miszerint a srác „elhagyta” őt, és nem foglalkozott vele. Viszont most újra kezdi megnyerni magát nála, és kezdi még jobban a bizalmi körébe fogadni a spanyolt.:)
    Az a baj ilyen téren Larival, hogy ő azt hiszi, ha lelép, azzal nem okoz fájdalmat az embereknek. Viszont többen voltak akik felrántották őt a padlóról, és itt tényleg csak az a kérdés, hogy ezt meghálálja majd?!
    Ahogy írtam Vii-nek is, beleszerettem Ronaldo lelkébe.:) A történet valóban igaz, amit írtam, az úgy történt meg!:) Egy kapcsolat nem múlik el soha, tehát ilyen téren magabiztosan kijelenthetem, hogy Roni és Lari kapcsolata egyáltalán nem gyengült meg. Túlságosan is a saját életükkel foglalkoztak, ezért nem történt semmi. Eddig a pillanatig. Ugyanis tényleg tervezem, hogy valamilyen úton módon beszéljen a két jó barát, akiknek a kapcsolata nem indult túl fényesen…:D

    A bulival kapcsolatos kérdésekre a válasz ki fog derülni egyszer.:D Viszont gondoltam a sakkozós mondat nagyon ütne a gondolatmenet végén.:D Valami vicceset akartam becsempészni a kissé szomorú rész végére, és úgy látom sikerült is!:D
    Örülök, hogy Valdes sem egy mumus már számodra!:D *boldog mosollyal az arcán olvassa, hogy egyre több játékos lopja magát az olvasók szívébe*

    Holnap, illetve ma már mindenféleképpen kiderül mit mondhatott a pösze katalán, bár lehet meg fogtok emiatt ölni.:D Örülök, hogy a számok és a ruhák ismét elnyerték a tetszésedet és köszönöm szépen ismét a tartalmas kritikát!:) Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  6. Megérkeztem, és kezdem az elméleteket. :D Tehát, Messi kérdezget. Azt kérdezgeti, Lari nem akar-e eligazolni. Csak nem olyan gondolatok támadtak a kicsi argentin fejében, hogy Lari katalán lesz? :P Jó oké, belátom erre irracionálisan kicsi az esély, persze ha teszem azt, mondjuk idő közben átestél egy agymosáson és mindent elfelejtettél, és lelkes Barca-szurkoló lettél, akkor ez a szám jelentősen megnőtt, de… ebbe inkább ne menjünk bele. :D Ja de szóval mivel Barcelona kilőve, Londonban már nincs kihez menni, marad Italia :D

    De komolyra fordítva a szót, meg tudnám érteni, ha Lari eligazol, mert ebből a szituból nem hiszem, hogy egyhamar kikeveredik – mármint ebből a Ramos-Cesc háromszögből, és ez mindenképp hatással lesz a csapatnál betöltött szerepére. Ráadásul Marcelo is fúj rá, szóval…

    Azt, ahogy a katalánok karakterét formálod, különösen tetszik. Valdést még mindig nagyon bírom, egyébként kicsit hasonlít a karakterábrázolásod arra, ahogy Pepe Reinát képzelem el.:) Messit meg pont annyira alázatosnak és szerethetőnek mutatod, amilyennek én tartom. Remélem ilyen is marad :D Villa meg hát, Villa :D *.* Még mindig :D

    A Jack Daniels póló… :D Meg az „Ej Larissa, ez enyhén volt csak lenéző.” Meg úgy összességében a Villa- Valdés – Lari beszélgetések *.* imádtam őket :D

    A Lari érzéseit leíró rész nagyon tetszett. Eddig ennyire nyílt és őszinte Larissát ritkán láttunk, nem azt mondom, hogy ez baj, mert ilyen volt a karaktere, de most nagyon örülök neki, bár jelen esetben csak összébb zavarja az elméleteim :D Például, hogy Ramos miatt azért van-e lekifurkája, mert szereti vagy szimplán mert a férje?

    Amúgy gondolkoztam azon, amit az előző (vagy nem tudom már melyik :D) komiválaszodba írtál, hogy nem biztos hogy ez a kevésbé fájdalmasabb. Igazad van. Most már nem, mert Lari is túlságosan benne van, érzelmileg. És túl közel van hozzá Cescy, így ha szétmennének (tudom, még össze se jöttek, de érted, nem?: D) az jobban fájna – mindkettejüknek.

    Mellesleg amiket Lari említ azok egészen konkrétan a szerelem nevű betegség tünetei. :D

    A kis-CR-es sztori nagyon tetszett :D Vagyis az a rész, ahol Lari mesélte Crisről.:)

    Ez a „Tuti nem sakkoztunk.” Ez nagyon nagy duma :D A nyúl effektus :d Bírom, ahogy Lari osztja Valdést :D Kapusok gyöngye *.* tizit védő gyöngykapus *.* bocs, befogtam :D

    Meg az Afellayos beszólás :D Jáááj :D és kaptam hollandot :D Tudom, nem specifikusan nekem címezve, de minden fejezetnél, ami tele van Barcásokkal kicsit úgy érzem, hogy karácsony van nekem :D És bár nem az a holland, akire én várok, azért még mindig reménykedem :D és mellesleg Afellay is ott figyel a falamon :D

    Ja amúgy nem, nem szeretném, hogy itt most legyen vége happy enddel, majd még kábé 20-30 fejezet múlva (de lehet több is :D) sok-sok konfliktus után, de ugyanígy Cesc-Larival (A) :D

    Rövid lett a komirészem. Kiégettnek érzem magam =( Nem tudok mit tenni, de kuuuu… nagyon szar érzés…=( El vagyok kenődve, mint aaa… mi szokott elkenődvve lenni? Na mindegy, cefetül el vagyok kenődve ez a lényeg… :D

    VálaszTörlés
  7. CR rész: Azért valahol neki is igazat adok. Mert jogos az, hogy Tess esélyt sem adott neki arra, hogy megmagyarázza a dolgot, pedig lényegében tényleg nem történt semmi. Jó oké, Cris egy fasz volt, hogy otthagyta a feleségét, de meg nem csalta, szóval ne hosszabbítsuk már szerencsétlennek (az amúgy sem rövid) bűnlajstromát :D
    Amúgy meg kíváncsi leszek, hogy ki az a másik híresség, na meg hogy Cris mikor talál vissza Madridba :D
    Bocsi, mondtam kiégett vagyok, és nem megy hosszabb komi =(

    Tessa rész: Azzal, hogy Sergio és Tess barátkoznak egyelőre nem igazán tudok mit kezdeni. Lelkem konfliktusokra éhező, latin amerikai szappanoperákon felnövő része azt kiálltja, hogy ezek ketten össze fognak jönni, de persze tudom, hogy Tessa nem tenne ilyet. Meg Ramos se, mert nem tudja, hogy Lari megcsalta… :D

    A hirtelen indíttatású sétája pedig… :D Jó ötlet :D Meg hogy beállt a srácokhoz, az is tökre előttem van:)

    Kész és most tényleg sírok, mert megállt a tudomány, és nem tudok többet írni… =(

    A zenéket imádtam, Alex Gootot szeretem, bár ezt nem ismertem, aaa Boys Like Girlst is szeretem, de ezt a számot itt sem ismertem, de tetszett :D A Glee-s szám is jó volt bár sorozatból soha egy részt nem láttam, a feldolgozások jók. :D A Tik-tok meg örök kedvenc :D

    A részt nagyon imádtam, az én kommentképtelenségem kizárólag az én hibám. =( Majd megpróbálok tenni valamit az ügy érdekében:)
    Puszi, Dorcsy

    u.i.: bocsánat az ismételten kései kommentért, csak az elmúlt három napot unokatesóméknál töltöttem, és hiába voltam gépnél, a félig megírt komi nem volt velem -.-„ xD tudom, eszem semmi… :D

    VálaszTörlés
  8. Szia Dorcsy!:)
    Igazából felvetült bennem ez a kérdés, hogy mi lenne, ha Messi folytatná a gondolatmenetét, miszerint Lari mehetne a katalán csapathoz, hátha megerősödnének, de az felségárulás lenne számomra.:D
    Ha agymosáson esnék át, valószínűleg nem is szeretném a focit.:D Bár azon agyaltam, hogy nekem az agyam 90%-ban már a futball foglal helyet, tehát, ha agymosásom lenne, akkor retardált lennék.:'DD
    Londonban nincs kihez menni?!:D Hé, hahó!:D Ott van még az Arsenal...:D Attól, hogy új edző, és bociszemű kilőve, Lari még dönthet amellett a csapat mellett, hiszen ott élte élete első perceit.:D

    Valóban. Szegénynek nem elég az, hogy meg kell küzdenie a bizalomért, tűrnie kell a szánalommal teli tekinteteket, még jelen van az a bizonyos háromszög is, amiből mindenki elég rosszul fog távozni...:'D Azért az elég rossz lehet, ha belegondol az ember, hogy az, akivel kezdő madridista lévén állandóan hülyéskedett, az, akivel mindent megbeszélhetett, és tényleg testvérként gondolt a másikra, most meg van sértődve, egy alattomos kavarás miatt..:D Erre mondaná tesóm azt, hogy "K*rva, k*rva, k*rva, k*rva, k*rva széép az éééélet:"D"

    Örülök, hogy egy törzsgyökeres Barcelona drukker olvassa a történetet, és annak még jobban, hogy ha úgy formálom a karaktereket, ahogy ő is el tudja képzelni!:) Valóban, Valdest amolyan Pepe félének képzelem el, tekintve dús hajkoronájára is...:D Na jó, viccet félretéve, már ha ezt most lehetett annak nevezni...:D
    Nem győzöm egyébként hangoztatni, hogy nekem úgy különösebben semmi bajom a Barcelona kerettel, csupán a mez, és a klub szlogen b*ssza a szemem...:D Hiszen Valdes egy imádni való srác, ahogy Villat is szeretem. Messit pedig még mindig tisztelem, de tekintve arra, hogy a kedvenc klubom ellenfelei, irritálnak...:D

    Próbálok egy kis poént becsempészni a szemszögeimbe, és örülök, hogy sikeresek is.:D Az gáz, ha írás közben én is nevetek?!:D

    Úgy gondoltam, tekintve arra, hogy az első 'évadban' nem nagyon írtam arról, hogy Lariban egészen pontosan mik játszódnak le, éppen itt az ideje, hogy a főszereplőt is megismerhessétek.:) Ramosba Lari még mindig szerelmes, és e mellett nem nagyon lehet eltekinteni.:D Bár ezek a dolgok a következő fejezetekben még nyilvánvalóbbak lesznek, és remélem sok embernek fogok egy-két résszel örömet okozni!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NA először csinálok ilyet, válasz komira külön komiban írok válaszkomit :D Igen, ha ilyesmit beleírtál volna lehet, azt gondoltam volna, áprilisi tréfa :D
      Ó nyugi, nálam ez jelen pillanatban valahogy olyan arányban oszlik meg, hogy 40% foci, 30% forma1 és legújabban kábé 20% kézilabda :D Tehát agyomosás esetén nálam is várható a retardáltság... :D

      De miért, amúgy Valdésnek régen szép, fekete, dús hajzata volt, csak a bolondja levágatta * tenyérrel homlokoncsapja magát, és nem érti, hogy lehetett a kapus ilyen balga lélek :D* A klubszlogen? a Més que un club? Mert annak történelme van :D És nem olyan tartalom rejlik mögötte, hogy a Barca minden csapat fölött való :D Tudod, Katalónia, függetlenség kivívása, satöbbi, satöbbi :D

      Én is szoktam írás közben nevetni :D tehát nem, nem gáz :D

      Én olyan leszek, akinek örömet fog okozni? (A) :D

      És te tudod már hogy kit szeret igazán? :D Amennyiben igen, nem akarod nekem elárulni? :D Amennyiben nem, lehet befolyásolni, hogy Cescy felé dőljön a mérleg? :D

      Hmm, lehet felírom a filmet a várólistámra, mindenképpen a Gyűrűk ura, és Star Wars filmek elé , mert gyanítom azok soha nem kerülnek majd megnézésre... :D De amúgy CR-rel nekem sincsen bajom, már. Amíg MAnchesterben focizott, addig nagyképü majom volt. Tudom, ez csak álca, hogy az érzékeny lelkét védje... :D De akkor is ezt gondolom. Most már egy-két fokkal szimpibb. De mint ember, még mindig nem rajongok érte. Van egykét tisztességes megmozdulása, de ettől függetlenül csupán egy kiváló játékosnak tartom.

      Igen, belevaló csajnak jön át :D A jó beszólásokkal pedig egyet kell értenem :D

      Még az előző komiválaszod végén írtad azt hiszem, hogy Villa magasságával akartál viccelődni, de az számomra szent és sérthetetlen :D És ha őt cseszegetik, akkor ölök :D

      Tényleg szép a szeme :D Nem lehetne, hogy Dorcsynak egész évben karácsony legyen? :D De Villa és Fabre azért aránylag többször szerepel a falom, mint Afellay :D Neem, van kettő (plusz egy - Sneijder) Gigolo, nem fogsz behozni mégegyet - ugye nem? :D Labregas kell legyen a vége :D Amúgy a szavazás ugye nem lesz nagyon döntő befolyású? :D Csak mert mivel szinte egyedül vagyok Barcás, tartok attól, hogy Fabre igazságtalanul kerülne hátrányba... :D

      na, így ezzel együtt már talán kiteszek egy szokásos kominyit :D
      puszi, Dorcsy

      Törlés
    2. A "NA" szócskát direkt írtad nagy betűvel amúgy?!:D Csak azért kérdezem, hogy véletlen volt, vagy a hatás kedvéért?!:D
      Örülök, hogy azért ismersz már annyira, hogy a Barcelona csapata számomra olyan, mint neked a Real.:D Közutálat tárgya, majdnem...:D
      Akkor ezek szerint ketten leszünk retardáltak:'D A Forma1-et nem csípem, a kézivel pedig ki vagyok békülve elég rendesen.:D *gondolatban vállon veregeti magát tökéletes fogalmazása miatt*
      Tudom, bár már megszoktam kopaszon egyébként.:D Ha meglátom hajasbabaként, sírógörcsöt kapok a sok nevetéstől...:D
      Igen, arra a bizonyos klubszlogenre, és a drukkerek által kántált 'Visca el Barca!'-ra gondolok elsősorban.:D

      Hát.:D Ezzel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, ugyanis fogalmam sincs, hogy egy Larissa halál örömet okoz-e bárkinek is.:D(A)

      Az igazat megvallva, fogalmam sincs.:D Imádom a Fabregasnak megformázott karaktert, ő tipikus jófiú, aki a barátjának a legjobbakat akarja. Viszont ott van a kissé rossz fiús Ramos is, aki szenvedélyesen tud szeretni....:D Tehát kész káosz uralkodik a fejemben, aztán egyszer csak jön egy szikra, és tűzvész lesz...:D
      A befolyásolást meg lehet próbálni, de nem igazán tudom, hogy a mérleg két ága merre fog dőlni.:D

      Hát, én kifejezetten tudom ajánlani, engem nagyon megfogott.:D Pedig soha nem voltam az a tipikus Ronaldo fan... Hát az tény, hogy volt egy-két megkérdőjelezhető esése... de azért nálam még mindig Alves viszi a prímet.:'D


      Számodra Villa olyan, mint számomra Ramos és Fabregas (Fabre vagy Sergi).:D Azért is írom mind a két nevet, mert nem akarom azt se, hogy bárki is megsejtse miképp lesz vége a történetnek, és Larissa ki mellett leli meg a boldogságot.:D

      Dorcsy meg fogja járni a poklok-poklát is.:D Ezt garantálom!:D Tehát nem csak karácsony lesz számodra...:D Azért reménykedem abban, hogy nem leszek közutálat tárgya egy-két rész után.:'D
      Gigolo...:D Gondolkozom rajta, de csak az van a fejemben, hogy hány embert hozhatnék még be Lari bűvkörébe...:D
      Reménykedem abban, hogy a szavazók nem a klubot fogják elsősorban nézni, hanem azt, hogy kivel szimpatizálnak éppen jobban.:D Tehát a szavazásnak nagyon is döntőszerepe van, különben nem indítottam volna el.:'D De nézd azt, hogy eddig 2-2.... :D Tehát a két fiú fej-fej mellett halad.
      Puszillak, Lari.:D

      Törlés
    3. Nem, véletlen volt, de így utólag nézve, a hatás job volt :D
      Ugyanezt én is elmondhatom D: Örülök, hogy ismersz már annyira, hogy tudd a Real számomra közutálat tárgya, majdnem :D
      Tehát jól értem, hogy akkor a kézit, azt nagyjából csíped? :D Én konkrétan öt napja vagyok kézilabda-szerelmes, de ezalatt szerintem szinte az összes neten fellelhető "szakirodalmat" elolvastam a témával kapcsolatban :D és végigszurkoltam a hétvégét, hogy meglegyen az olimpia :D
      Ismered a "més que un club" történetét? Hogy miért több a Barca egy klubbnál? Mert egyébként szerintem tanulságos sztori, arról nem beszélve, hogy függetlenül attól, hogy Barca-szurkoló vagyok, azt gondolom, hogy a Barca elképesztő nagy dolgot tett Katalóniáért. :) És amúgy a Visca el Barcához jön egy Visca Catalunya, amit sok szurkoló szeret lefelejteni. :D

      Miii, te ki akarod nyírni Larit???? :D Mit tegyek, hogy ne tedd? :D

      Nézzünk szembe a tényekkel, hogy egyrészt Fabre jobb pasi. Ez tény. :D Másrészt pedig, Fabre soha nem bántaná Larit. Nem azt mondom, hogy Ramos direktbe igen, de véletlenül, úgy, hogy nem tűnik fel neki igen. Tehát Fabre. :D

      Tehát te már tudod, ki mellett lesz Laris boldog? :D Villa legyen szerepeltetve sokat mint mellékszereplőőő *.* Valdeszel kapröltve *.* :D Szerintem jól nézett ki hajasbabként is :d Akkor kisfiúsabb volt, cukibb. Így most pasisabb és macsósabb... :D

      Dorcsy szereti a pokolt. Sok az ismerős :D Áá, hacsak nem nyírod ki Larit, nem írod ki Cescyt és Villát, akkor nem, nem leszel :D Ja, és ha vége Labregas lesz :D
      Eszembe jutott egy elég képtelen ötlet... :D Mou a Chelseába megy, Lari pedig megy utána, és Torres kerül a bűvkörébe... *rettentő büszke, hogy ilyen elméletet kitalált* tudom, ez szánalmasan irreális... :D
      Hát ezt én is nagyon remélem, mert akkor az egész esélytelen Fabregasra nézve... :D Bááár, ha elmegyek az összes helyi netkávézóba, és az összes gépről szavazok, van esély :D Szóval tudd, hogyha Fabre feltűnően sok szavazattal nyer, lehet hogy az én kezem van benne... :D De amúgy most már Ramos vezet... Tehát ellépett. :W :D
      Puszi, Dorcsy

      Törlés
  9. Értem természetesen, hogy ez alatt mit értesz.:D Valóban, elég fájdalmas lesz, ha egyszer el kell szakadniuk egymástól, hiszen Larissa olyan támaszra talált Cescy személyében, mint még soha senkiben. És lássuk be, Lari sok embert ismer, de egy sem került annyira közel hozzá, mint a katalán középpályás.
    Rengeteget agyaltam azon, hogy miképp vezessem fel nektek ezt az egészet.:D Próbálkozok amellett is érvelni, hogy jó barátok, meg amellett is, hogy talán szerelmes. Próbálom bennetek is ezt a két érzést kelteni, főleg úgy, hogy valójában még a főhősünk is sem tudja mi lenne a köztes megoldás, hiszen össze van zavarodva.:D

    A CR történet valós alapon nyugszik. Van egy film, a 'Cristiano Ronaldo-Aki mert nagyot álmodni' című, és amikor megláttam, nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Kétféle érzés körvonalazódott meg bennem, és azt hiszem többszörösen is kijelenthetem, beleszerettem a portugál lelkébe. Rengeteg fájdalmat kellett átvészelnie, de mindig felállt. És sajnos az elfogult drukkerek zsigerből utálják, pedig őt aztán tényleg nem lehet. Nehéz gyermekkora volt, hamar fel kellett nőnie, és most a világ egyik legjobbja.:) És ezért tisztelem őt...

    Lari egy belevalócsaj.:D Legalábbis reménykedem abban, hogy nektek is hasonlóképpen megy át a szerepköre.:D Nagy szájáról híres, és aránylag jó beszólásokkal látja el az őt kifigurázó embereket.:D

    Gondoltam itt az ideje, hogy Dorcsynak még nagyobb karácsonya lehessen.:D Afellayt imádom, Tessa és köztem ő csak a 'szépszemű' becenevet kapta meg.:D Valahogy sejtettem, hogy Afellayt nem hagytad ki repertoárodból.:D
    A konfliktusokat megígérhetem, ugyanis bonyodalmakkal lesz fűszerezve a rész.:D de azt, hogy Labregas vége lesz, azt nem garantálom.:D Lehet bejön a képbe egy új Gigolo, és ő lesz a nyerő..:D

    Semmi gond, hogy 'rövid' lett a komid, ennek is nagyon örülök hidd el!:) És tekintve arra, hogy sokatmondó volt, ne érezd magad szarul!:D
    Örülök, hogy ismét tetszettek a zenék, és a fejezet is, puszillak, Lari.:)

    u.i: Semmi baj!:D Csak azt hittem már valami baj történt.

    VálaszTörlés
  10. Szia Vii! :)
    Örülök, hogy újra itt vagy, és ebben a komiban is szeretném az elnézésedet kérni, amiért csak most reagálok.
    Az az egy biztos, hogy tényleg sok minden olyan dolog volt abban az üzenetben, amit Tessa nyugodt állapotában nem vágott volna Roni fejéhez, viszont ebben az esetben azért is tette, hogy a portugálban megindítson valamilyen érzéseket, amik arra ösztökélik, hogy visszatérjen Madridba.
    Ígérem nemsokára eljön majd a dal bemutatása, viszont ezt még nem tudom neked pontosan megmondani, hogy ez mikor is lesz. :)
    Köszönjük, hogy ismét írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Szittyke! :)
    Én is sajnálom, hogy még csak most reagálok a megírt kommentedre!

    Köszönjük a dicséretet nagyon jól esik ennyi pozitív kritikát „hallani” egy olvasótól! :)

    Teljesen már az, hogy mit mutat és, hogy mit érez a portugál. Nála már az is haladás volt ilyen szempontból, hogy azon a két mondaton elkezdett agyalni, és azt ismételgette magában. A megbeszélés egy nagyon régi „trükk” a problémák ellen csak itt az a baj, hogy nem lenne elég egy szimpla telefonhívás, hisz bármint mondana a portugál és bármennyire győzködné Tessát, hogy nem történt semmi akkor sem hinne neki, mert az emberek így vannak beprogramozva, hogy nem tudnak az ilyesfajta beszédnek hinni. Annak pedig valóban nagy lenne az esélye (valószínűleg 100%), hogy nem tudnának telefonon normális, emberi hangon beszélni egymással. A másik híresség kilétét pedig megtudhatod a következő Ronaldo szemszögből. :)

    Az ajánlaton Tessa is kicsit meglepődött körülbelül olyan szinten, mint mikor Sergio lepődött meg, hogy Tess beinvitálta őt. Tehát ez a beszélgetés már itt tele volt meglepetésekkel. :)
    Az igazi Tessa valóban visszatért és egy kicsit meg is változott, tehát mondhatjuk azt, hogy ebben a helyzetben újjá született, hisz teljesen más a felfogása, mint pár nappal ezelőtt. :) A fiúkkal énekelés pedig örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. :)

    Örülök, hogy a zenék is tetszettek! :)

    Köszönjük, hogy ismét írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Dorcsy! :)

    Először is ismét egy bocsánatkéréssel kezdeném a sort a késői válaszadás miatt!

    Ebben a helyzetben egyértelműen mindkét félnek igazat lehet adni, Tessának azért mert Roni hagyta ott őt lényegében mikor szüksége lett volna rá. Ronit pedig azért lehet megérteni, hisz nem kapott esélyt arra, hogy elmondhassa, mi is az igazság. Bár ebben az esetben ez felesleges lett volna, hisz ki hinne neki mikor tényleg együtt látták őket bemenni a hotelba. Egyértelműen senki...:D

    Semi gond, nekünk már az is elég sokat számít, hogy írtál nekünk és elmondod a résszel kapcsolatos véleményed. :)

    Egyelőre ezzel a párossal nem is lehet mit kezdeni, hisz annyira nem történt semmi köztük, csak egy véleménynyilvánítás. A szappanoperára éhező lelked szerintem túlságosan is sok ilyesfajta sorozatot néz, ha minden bolhából elefántot vagy képes csinálni. :D

    A sétát spontán ötletből találtam ki, de úgy látszik jó választás volt beleírni a részbe.:)

    Szerintem nem kell sajnálnod, hogy „csak” ennyit tudtál írni, hisz ez is nagyon jól esett nekünk! :)

    Annak pedig örülünk, hogy a zenékkel ismét el tudtuk találni az ízlésedet. :)

    Köszönjük a dicséretet és, hogy ismét írtál nekünk! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés