Összes oldalmegjelenítés

2011. december 3., szombat

Chapter 3.

Sziasztok! Egy nappal hamarabb érkezett a fejezet, mivel ügyesek voltatok a szavazást követően.:) Azért szeretnénk még egy kicsivel több visszajelzést kapni, remélem ez nem nagy gond. Köszönjük szépen a kritikákat, ez úttal is reagálni fogunk rá!:) Természetesen a 'komment határ' még most is él, csak ügyesen.;) Reméljük tetszeni fog, jó olvasást!

u.i: Még 10 perc, és kezdődik a Sportin Gijón-Real Madrid meccs. Reméljük a mumust most is elűzzük, ahogy azt a bizonyos átkot a Lyon ellen is meg tudtuk törni. Hala Madrid! :)

(Marcelo)

Ronaldo ideges tekintettel rohan be a szobába, persze a kis Cata rögtön sírva fakad. Felvéve az apró lányt az ölembe, megpróbálom megnyugtatni a portugál zseni gyerekét, de ebben az apja nem segít, hiszen ordítva közli velem, hogy el kell jutnunk a kórházba. Próbálom feltenni a fejemben megfogalmazódó kérdéseket, de barátom semmiben sem segít, csupán egyet hajt, mint a pereces. „Marcelo, neked jutnak már okos szólások az eszedbe!” Büszke fejjel kissé elkalandoznak gondolataim, de Cris újabb hangsúlyos mondata még időben észhez térít. Amikor közli velem, hogy Tessnek balesete volt, agyam rögtön leblokkol. Most mégis mi lesz? Elvileg Lari is a kocsiban tartózkodik, és ha valami komoly bajuk lesz, én esküszöm… de, hogy mire? Fogalmam sincs. Egy biztos, most támogatni kell a barátaimat.
Ronaldo gyors mozdulattal kikapja a zokogó Catat a kezemből, kicsit elveszítem az egyensúlyom, de hajam súlya meggátolja a seggre csüccsenést. Kapkodó léptekkel indulok el portugál barátom felé, majd amikor a gyereket berakja a hátsó ülésen elhelyezett gyerekülésbe, elindul a vezetőrész felé. A fénysebességet meghazudtolva mellette termek, majd villámgyorsasággal tépem ki a kulcsot a kezéből. 1-1 barátom! Értetlenkedő tekintetén most az egyszer nem tudok teljes szívemből nevetni, így csupán megfogva vállát, az anyósülés felé kezdem el terelni. Kocogva pattanok be a kormány mögé, majd tekintve az alacsony, sportos autóra, tanulmányozni kezdem a műszerfalat. „Soha nem vezettem még az ő kocsiját, de szerencsés énemre tekintve, többet nem is fogom.” Rám mordulva először egy medvére hasonlít, majd beállított sérójára pillantva rájövök, ez csupán Ronaldo.

Hála barátom unszolásának, kevesebb, mint 15 perc alatt beérünk a kórház parkolójába. Vezetés alatt abban a kicsi koncentrációban annyira elfáradtam, hogy először le se tudom reagálni barátom mozdulatait. Mire én kiszállok a járgányból, addigra ő már gyerekkel a kezében rohan a bejárat felé.
„Az isten áldja meg ezeket a nyamvadt paparazzikat! Egyszerűen undorítónak tartom, hogy ilyen helyzetben is a szaftos pletykáknak élnek.”

Az orvost meglátva, szívem hevesebben kezd el verni. Az arcán valami ismeretlen kifejezés ül, talán ahhoz tudom hasonlítani, amikor Larinál közölte velünk, hogy a futball karrierjének annyi. Egyre csak közeledve felénk, Ronaldo agya már majd szétpukkan, majd amikor közli velünk, hogy a csöppség még meg nem született kistestvére meghalt, testem megrázkódik. Mi jöhet még? Nem ért minket elég trauma az utóbbi időben?
-          Cris, kérlek, nyugodj meg! Most az egyszer gondolkozz tisztafejjel, és ne légy olyan barom, hogy magára hagyod a feleségedet akkor, amikor a legnagyobb szüksége van rád! –könyörgő hangom hirtelen vált bosszúsra, majd amikor barátom arcán látom, hogy mondandóm elért az agyáig, gondolataimba mélyedek.
-          Marcelo, vigyáznál Catara?! –még fel sem fogom kérdését, már nyomja is kezembe a gyereket.
-          Értsd már meg, az a gyerek nem csak a tiéd volt! Nem csak neked van most szükséged a támogatásra! –talán mondandóm már el sem jutott hozzá, hiszen a lift ajtó rögtön bezárult. Félek valami őrültséget tervez parányi agyában, de most az egyszer nem állítom meg. Majd mi Larival segítünk neki!
Catat lerakva az egyik műanyag székre, felpattanok, és telefonomat kezdem el keresni. Borzasztó, hogy az a készülék sosincs meg, amikor szükségem van rá! Pedig valamilyen szinten értesíteni kéne Larit. Áttúrva zsebeimet, nem találok semmit, viszont a baba már éppen eldőlni készül a széken.
-          Jaj Cata, legalább kicsit segíts Marcelo bácsinak. –csoki barna szemeit rám emelve, apró szája mosolyt formáz, majd nyelvéve elkezdi kiforgatni a szájában található nyálat. –Fincsi baba, ügyes vagy. –a mögöttem elhaladó nővérek hangosan felnevetnek, majd végigmérve engem, megcsóválják a fejüket. Leguggolva a kislány elé, megfogom csöppnyi lábait, majd megvakarva a fejem, agyamba villámcsapásként érkezik a gondolat, ugyanis a készülék hangosat koppan a kórház padlóján. –Ügyes Marcelo, mindenre gondoltam volna, csak arra nem, hogy a hajamba rejtettem a telefonomat. Végül is ott mindig megtalálom. –hangosan gondolkodva Catara nézek, aki egyre laposabbakat pislog. Kezeimbe véve tárcsázom Morrison számát, majd bosszankodva jut el az agyamig, hogy ki van kapcsolva a telefonja. Rendben, akkor most jön Ramos.
-          Hola Sergio. –hosszú csörgés után, sikeresen meghallhatom barátom hangját.
-          Mond Marcelo! –ennyit ér az ember próbálkozása. Ő segít, ahol tud, erre csak a felkiáltó mondatokat kapja.
-          Tessanak balesete volt, elvetélt, és Ronaldo eltűnt. Lari nem elérhető, te maradtál az utolsó reményem. –hangos fújtatás jelzi elégedetlenségét a vonal másik végéről, de most sem meghazudtolva önmagát, segítségemre siet.
-          Melyik kórházban vagytok? Segítsek nektek valamit? Cata most hol van? –úristen. Ez számomra sok kérdés, ennyire nem tudok összpontosítani. –Marcelo! Válaszolj már, az isten áldjon meg!
-          Köszönöm szépen Sergio a jó kívánságokat, de mit is kérdeztél egészen pontosan? –jajgatásán jót kuncogok magamban, sajnos még nem tanulták meg a fiúk, hogy nem számíthatnak rám sok kérdés után.
-          Vegyük szépen sorjában. Melyik kórházban vagytok? –tudtam, hogy valami hasonlót kérdezett, de agyam meggátolt a gondolkodásban. Sajnos most elég sok dolog jött közben, és tekintve a koránkelésre, fáradok. Persze az sem segít, hogy Cata lapos pislogásait nézem, miközben telefonálok.
-          A Hospital de Madridban.
-          Szükségetek van valamire? –nézzük csak. Telefon nálam. Pénz valószínűleg Catanal. De hisz ő még csak egy gyerek! Nála nem lehet. Felvéve kezembe, kicsiny testét ringatni kezdem, majd újra a telefonra koncentrálok.
-          Hát, valami kaját hozhatnál, a gyereknek is, és nekem is.
-          Marcelo, te még most is gyerek vagy. –csúfolódó hangját most az egyszer zsebre teszem, majd a következő kérdést várva, egy pillanatra becsukom a szemem.

Álmaimban minden rendben volt. Találtam egy fantasztikus barátnőt, akit később feleségül vettem. Ronaldo előkerült és Tessaval újra szent volt a béke.
A babát utánozva forgatom ki a nyálamat a számból, így arra kelek fel, hogy hangosan nevet rajtam valaki. Ramos a telefonjával a kezében áll velem szemben, majd mikor résnyire nyitom a szemem, lefényképezi szerintem is nevetségesnek tűnő arcomat.
-          Kösz haver, legalább most már jó napom lesz. Hoztam kaját, viszont Catanak nem tudom, hogy jó tápszert hoztam-e. –ahogy elnézem az apró üveget, a legdrágábbat, a legnevesebbel állított be a spanyol macsó. Az apró betűs részt kezdem el szuggerálni, majd mikor elolvasom az értetlen szavakat, magabiztosan jelentem ki azt, amire egyáltalán nem emlékszem.
-          Azt hiszem, ilyet adott Ronaldo ma neki. – szemforgatás közben elővesz egy kanalat, majd mosolyogva elveszi tőlem a gyereket.
-          Megetetem, vigyázok rá, te pedig menj és mosakodj meg. Mire visszaérsz, bemehetsz nyugodtan Tessahoz Cataval. –igazából egyetlen dolog nem tiszta még a fejemben. Sergio miért egyedül jött? És hol van Lari?
-          Larissa miért nincs itt? –tekintete pillanatok alatt sötétül el.
-          Reggel Tessa nálunk kezdte a napot, de Lari nem volt ott, így egyedül indult el. Tudod Marcelo, fogalmam sincs, hogy hol van a feleségem. –a szavakat agyam nehézkesen fogja fel, de egy idő után tátott szájjal kezdek el agyalni.
-          Nézted a stadionban? –bár ez elég hülye kérdés, hiszen Larinak bármi baja van, mindig ott találjuk meg. Gondolom barátom is kereste már azon a helyen.
-          Nem. Egyszer hívtam, de semmi mást nem tettem azért, hogy megtaláljam.
-          Rendben. Akkor én elmegyek, megmosom a fejem, addig etesd meg Catat. Ha visszajöttem, szépen elmész a stadionba és szólsz Larissanak. Tessnek most rá van szüksége! Ramos, ha szeretsz, megteszed! –vigyorogva jelentem ki az utolsó mondatot, és gondolatban vállon veregetem magam, főleg akkor, amikor meglátom eltorzult arcát. –Nem fogom hagyni, hogy Roni és Lari is lelépjen, az utóbbi természetesen a te hibádból. És nem fogadok el nemleges kérdést!
-          Választ. –megrántva a vállam indulok el a mosdó felé. Igazából nem tudom, hogy ez a válasz szó mire is jött egészen pontosan, de már nem is agyalok rajta. Felesleges, hiszen nincs meg az a kulcs, ami nyitja ezt a zárat. Van egyáltalán ilyen nekem?

Gyors mosdás után, lábaimra összpontosítok. Bal-jobb. Bal-jobb. Soha nem értettem magam, hogy miként tudok elesni sima talajon, de sajnos már párszor összehoztam a lehetetlent. Befordulva a sarkon, egy mosolygós spanyol fickót látok ülni a széken, egy ennivaló babával az ölében. Furcsa, hogy Sergio mennyire ki tud kapcsolni a gyerek mellett. Vajon Larival beszéltek már erről?
Közelebb lépve hozzájuk, telefonomat ismételten a hajamba rejtem, majd csak reménykedni tudok, hogy a következő alkalommal rögtön megtalálom, ha szükségem lesz rá. Elvéve Catat Ramos kezéből, elindulok az anyuka kórterme felé. Összetört arcát meglátva, szívem facsarodik össze, majd ahogy szemeit rám emeli, hatalmas nyeldeséssel tudom visszanyelni a torkomban keletkezett csomót. Nem mondhatom el neki, hogy hol van a férje. Nem tehetem ki a lelkét még nagyobb megpróbáltatásnak. Hazudnom kell! Meg kell ezt tennem a kapcsolatukért, és Larival beszélve, megpróbálom visszahozni a portugál fenegyereket. „Igen Marcelo, ezt kell tenned!”


(Tessa)

A házunkban ébredve nyitom ki a szemem. Nagy ásításomat egy nyújtózással kísérem, majd a szokásos reggeli teendőimet kezdem meg a fürdőbe vonulással. Zuhanyzás, hajmosás, fogmosás.  A jól ismert, már-már rutinos mozdulatokat egy számomra már szokásossá vált cselekvéssel folytatom, amikor a gyerekszoba felé veszem az irányt. A helységhez érve megtorpanok és az ajtófélfának támaszkodva figyelem az ágyon fekvő férjemet, amint a mellkasán fekvő kislányunknak próbál egy spanyol altatódalt énekelni. A látványtól, és persze a szívből jövő próbálkozás miatt, egy könnycsepp gördül végig nap barnított arcomon. Ezt a számomra megható pillanatot a világ minden pénzéért sem szerettem volna megzavarni, így magára hagyom Ronaldot és Catat. A konyhába érve rögtön elkezdem a reggeli készítését, ami egy egyszerű omlettből és persze némi bébiételből áll. Az asztal terítése közben lépteket hallottam az emelet felől. A tányérok igazgatása közben két láb lépett mellém a meleg helységbe. Óriási mosollyal az arcomon néztem fel, és pillantottam meg...Marcelot?! Becsuktam a szemem majd újra kinyitottam, hogy ellenőrizzem nem csal-e a szemem, de sajnos nem csalt. Velem szemben tényleg a madridi hátvéd állt Cataval a karján, viszont a helyszín már nem a jól ismert családi ház volt, hanem egy szürke hétköznapi kórházi szoba.
-          Tessa ébredj fel, hallod?! Csak rosszat álmodtál, ne sírj! - mikor felkeltem észre sem vettem, hogy, a könnyeim patakokban folytak végig, a most halálsápadt arcomon.
-          Marcelo… - szavaimat a sírás és a legyengültség miatt csak csigalassúsággal tudtam kiejteni, de Pufi, ahogy Lari szokta hívni, arcát az arcomhoz közel emelve várta, hogy mi lesz a következő szó, amit mondok neki. – Hol van Roni? – következő szövegegységemet kiejtve Marcelo arca kissé eltorzult, de látni lehetett rajta, hogy próbálja elrejteni az érzéseit. – És hogy van a babám? Marcelo válaszolj! – az kérdéssorozat végére feljebbemeltem a hangom, amit nem kellett volna, ugyanis nem voltam még olyan állapotban, hogy kiabáljak.
-          Tessa! Meg kell nyugodnod, és abba kell hagynod a sírást, hallod! Mert különben Cata is elkezd sírni és én is sírni fogok. Ne tedd ezt velem. – a brazil kijelentésén miszerint ő is sírni fog, mosolyra húzódott a szám és a kezemmel óvatosan letöröltem pár kósza könnycseppet az arcomról. Catat kezdtem el figyelni, hogy mit csinál, és hogy van, és ez Marcelonak is szemet szúrt. - Nyugodj meg. Catat megetettem, vagyis nem én, de evett, szóval vele nincs semmi baj. Igaz jó kislány vagy? - a kislány felé többször is elég vicces grimaszokat eresztett meg Marcelo, aminek következtében többször is elmosolyodtam, és már a könnyeim is kezdtek felszáradni. Marcelo időközben letette Catat az ágy mellett lévő kis fotelbe, majd újra visszaállt az ágyam mellé. – Tess megnyugodtál már? Mert el kell mondanom neked valamit.
-          Megijesztesz! Történt valami Ronival, Larival, Cataval, vagy a babámmal?
-          Hé Tessa, emlékszel? Nyugi. Na, hát nem tudom, hogy milyen sorrendbe tetted fel a kérdéseket és, hogy mit soroltál fel, mert ehhez nincs nagyon eszem, hogy megjegyezzem, de el kell mondanom valamit, szóval a ba…- ebben a pillanatban szakította félbe az orvos Marcelot, aki valami fontosat akart mondani, legalábbis eléggé annak tűnt.
-          Elnézést, de kifáradna, amíg a vizit tart?!- egy bólintás után felvette Catat a fotelből és már itt se voltak. – Hogy érzi magát? – az orvos mosolygó arccal próbált meg jó pofizni, amivel nálam nem aratott nagy sikert, mert utálom az összes orvost, sőt még a kórházakat is.
-          Hogy kellene éreznem magam, mikor belém csapódott egy autó, fáj mindenem, a férjem nincs itt velem, ugyanis el kellett mennie valahová, a lányomat az a focista, aki az előbb itt volt kivitte, a testvérem nincs itt, és fogalmam sincs, hogy miért nincs itt. Szóval szeretné, hogy folytassam, vagy sikerült feltérképezni-e az állapotomat?!
-          Nyugodjon meg kisasszony csak azt kérdeztem, hogy- hogy érzi magát? - persze az előző monológom közbe, az orvos nézegette a gépek kijelzőjét, amire rá voltam kötve, és írogatott ott magának valamit, majd nagy mosollyal felém fordult és folytatta az értelmetlen szövegelését. - Zökkenőmentes volt a vizit, úgyhogy a kisbarátja azonnal visszajöhet Önhöz, a pici lányával együtt. - az orvos mérhetetlenül bunkó és ironikus volt az elmúlt pár percben, pedig okot sem adtam rá, hogy így bánjon velem. Miután távozott még egy darabig egyedül élvezhettem a kórházi szoba adta unalmas lehetőségeket, gondolataim pedig a doki mérhetetlen tahósága körül jártak. Még azt sem volt hajlandó közölni velem, hogy a babám, hogy van. Pedig egy orvosnak tudtommal ez is a dolga. Marcelo már-már elég hosszú fürtjei jelentek meg az ajtóban, majd egész alakban láttatta magát a kórházi szobában, de már Cata nélkül jött vissza.
-          Marcelo Catat hol a jó istenbe hagytad? – anyukás leszidással illettem a brazilt, aki megszeppenve állt az ajtóban, akár egy öt éves.
-          Én csak. Tudod én nem… nem értek a pelenkázáshoz, szóval egy nővér felajánlotta a segítségét. Tényleg semmi baja nincs.
-          Rendben elhiszem, csak megijedtem, hogy nincs itt. Amúgy nem mondott semmit az elmebeteg orvos azzal kapcsolatban, hogy - hogy van a babám? – aggódó tekintetemet Marcelora emeltem, akinek meglepődésemre még aggódóbb és fájdalommal teli arca volt, mint nekem.
-          Tessa el kell mondanom neked valamit. Utálom az ilyen dolgokat, és azt is utálom, hogy ezt nekem kell elmondanom. - Marcelo szeme kissé könnybe lábadt, a sírást pedig óriási levegővételekkel próbálta meg elkerülni. Félelmetes volt így látni őt. – Tess, a babát a balesetben elveszetted. – pár percig csak ültem és a Marcelo által mondott szavakat ismételgettem magamban, de egyszerűen az agyam nem tudott reagálni a dologra teljesen lefagytam és nem fogtam fel, hogy a babát, aki a szívem alatt növekedett, elvesztettem. A kezdeti sokkot, ami következtében 10 percig csak próbáltam értelmezni a dolgot, a tüdőmből felszakadt zokogás és kiabálás váltotta fel, ami szegény Marcelon csattant.
-          Nem, nem, nem! Ez nem történhet meg velem. Marcelo! Marcelo tudom, hogy szeretsz viccelni, de ez nem volt jó poén. Egy növekedő csöppség élete nem játék.
-          Tessa az istenért, a szívem szakad meg, ha rád nézek, és teljes mértékben igaz, hogy imádom ugratni az embereket, de basszus ezzel soha az életben nem viccelnék. Sajnos ez az igazság.
(Jaeson Ma - Glory)
Abban a pillanatban, amikor a kis brazil szeméből is kicsordult pár könnycsepp, biztosra vettem, hogy tényleg nem hazudik nekem. Valóban hülye feltételezés volt már csak az is, hogy ő valaha ilyet tenne. A gondolat, hogy elvesztettem a kisbabánkat az én hibámból, egyszerűen az első perctől fogva emésztett. A sírás miatt a szívem egyre hevesebben vert, amit a gépek is jeleztek és mikor egy adott pont fölé emelkedtek a számok a kijelzőn hirtelen pár nővér és orvos szaladt be a szobába és őrült módon kezdtek el velem foglalkozni. Én nem bírtam ezt a nagy felforgást magam körül. Roni nevét kezdtem el kiabálni mire az orvosok és nővérek egy emberként fordultak Marcelo felé, mivel azt hitték, hogy ő az általam említett „Roni”.
-          Hol van Ronaldo? Marcelo válaszolj! Elment igaz, és miattam, mert elvesztettem a kisbabánkat. Elegem van ebből, nem érdekel semmi. - az utolsó mondatom kijelentése után a gépekhez vezető csövet kezdtem el ráncigálni. Oldalra kaptam a fejem, ugyanis az ajtóban egy jól ismert arc állt Cataval a karján.

10 megjegyzés:

  1. Na, most megpróbálok összeszedni, egy értelmes kommentárt, de kicsit kavarognak még a gondolataim. Először is, az előző fejezettnél hagyott kommentemben említettem, hogy Marcelo egész értelmes volt :D Sikerült ezt megcáfolni, de ettől függetlenül bírtam. :D Oké, kész feladom a passzivitást a Reallal szemben... De Pepét akkor se fogom szeretni.

    Nem, igazából nekem komplett a Reallal soha nem volt bajom, ezt gyorsan szögezzük le, függetlenül attól hogy Barca szurkoló vagyok. Jó, az El Clasicó az más tészta, mert akkor mindenkiből kijön az állat, de ezt most ne vegyük egy kalap alá. De annyian mondják/írják, hogy Barcelona-Real Madrid, ősi kibékíthetetlen ellentétek, és hogy utálni kell a másik csapatot, meg annak a szurkolóit. És ha az embernek valamit sokat mondanak, akkor az hajlamos belemászni a fülébe, és elkezd agyalni rajta, és végül olyanná válik. Függetlenül attól, hogy nem akar. De én küzdök, és próbálok ellen állni - főleg mivel körülöttem szinte minden barátom a Reallal rágja a fülem... :D De persze ez sem jelenti azt, hogy a Barcát kevésbé szeretem, vagy bármi ilyesmi. Na jó, ez egy nagy katyvasz lett, de remélem értitek mire akartam kilyukadni. A lényeg, hhogy semmi bajom a Reallal.

    Jézusom (kommentválaszotokra visszatérve :D) mire föl mondtam én ilyet? O.o hogy Realnak? BL-t? O. úristen. :D rémlik, de most hirtelen nem jut eszembe hogy mireföl :D

    De hogy ha már itt vagyok, akkor kicsit a fejezetről is beszéljek :D Marcelo :D Itt tartottunk, igen, már határozottan biztos vagyok benne :D Szóval, nagyon kis idióta, de ettől függetlenül az jött le, hogy egy hihetetlen jólelkű srác. (kész, megyek, hozom az ásót, és kikaparom a hátsókertben a sírom magamnak...xD)

    Ramosért vérzik a szívem. Ronaldo megkapta azt, amit ő - ha Larin múlik - nem fog egy hamar, és mégis Cris érti sértettnek magát. Határozottan arra teszem a voksomat, hogy Sergi Crist fogja előásni, és kicsit sugall egy kevés intelligenciát (mondjuk homlokon csókolja, vagy ad egy-két puszit...xD jó, tudom szar poén...xD)
    Én Crist is megértem, hogy csalódott, mert tök normális, de Tessnek szüksége van rá, neki meg Tessára, ahhoz, hogy ezen túltegye magát. Ha van egy kis esze, erre hamar rájön, vagy Ramos megvilágosítja... :D

    Apropó Ramos... Azzal, hogy megkeresi Larit elég lehetetlen küldetésbe kezd. Mert lássuk be, hogy ha Larissa nem akarja, hogy megtalálják, akkor nincs az az isten, aki előkeríti. - ebben az egyben remélem igazam van :D Amúgy meg meg tudom érteni Sergit, hogy nem indult egyből Lari után, mert szerintem abszolút p érezheti magát a sértett félnek, mert semmi rosszat nem tett, mégis kvázi rajta csattant az ostor. Nyáháá, szóval várunk majd nagyon egy Larissás rész is ;) :D

    Ha elég erősen wuduzom, akkor előkerül Sneijder? :D Amúgy Fortunával nem vagyunk jóba, mindig kicseszik velem, úgyhogy nem mondj ilyet, hogy ha szerencsém lesz :D Bár ez esetben a te kezedben a toll (vagyis billentyűzet) tehát te irányítod a szálat, szóval pillanatnyilag te vagy Fortuna... :D oké, befogtam :D

    Amúgy Cesc-re visszatérve :D most még közel is van Larihoz :D nem kell repülnie, ha nem akar, az is elég, ha bepattan egy kocsiba nagyjából 6-8 óra alatt ott van :D Szóval kis katalánt is szívesen látom (csak hogy egy icipici kis Barca legyen benne :D naaa, légyszi, légyszi, légyszi, a kedvemért... :D)

    A zenéket megint imádtam :D Amúgy egy kérdés :P A Roni, Marcelo és Tessa szemszögeket Tess írja, a Lari, Sergi (SNEIJDER :D) szeszögeket pedig Lari? mert ez esetben, ha ez az egész Tess mve, nagy gratula neki =)
    "Rám mordulva először egy medvére hasonlít, majd beállított sérójára pillantva rájövök, ez csupán Ronaldo." a kedvenc mondatom volt :D kész, meghaltam :D

    Na most már búcsúzom :D Ha katyvasz néhol az egész, akkor bocsánat :D Ja, és ha jól számoltam, akkor most több a bekezdés, mint az előző kominál :D ;)
    puszi nektek, Dorcsy =)

    VálaszTörlés
  2. Ezis fantasztikus resz lett! :) Marcelon sokat kacagtam foleg amikor Sergioval beszelt :D Nagyon aranyos volt akkor is amikor a kis Cataval jatszott .Szegeny Tess :( nagyon sajnaltam ohgy ilyen allapotba kerult :( Es Marcelot is megsajnaltam maikor mar konnyezett .

    jaaaaaj *.* meg 1x szupi lett es vagyon varom a folytatast :D puszi nektek :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok lányok, újra megjöttem!:) Remélem nem megyek még az agyatokra :D
    Először is reagálnék Tessa az kommentedre. Igazából örültem, hogy végre a te véleményedet is hallhattam, már Lari nem mintha a tiédre nem lennék kíváncsi!!! Csupán jó volt végre Tess szavait olvasni úgy, hogy szinte csak neki szólnak a kritikáim.:) Nem úgy értettem a zavarost, hiszen egy ilyen lelki dolognál megértem azt, ha az ember nem tud normális gondolatmenetet folytatni, viszont úgy volt zavaros, hogy sok volt a szemszög váltás. Öt sorért szerintem nincs értelme új szemszöget nyitni. Ilyenkor gondolkozz, írd tovább és utána rakd bele a fejezetedbe.:)
    Az, hogy egyre jobban fejlődsz Lari szintjére, kicsit meglepett. Jól írsz, de azért az a bizonyos híd még meg van közöttetek. Majd kiderül a történet végére, hogy mennyire fogsz tudni normálisan fogalmazni.:) És ez most nem negatív kritika, kérlek ne vedd annak! De többször látok szóismétlést, és kicsit fura még úgy olvasni a párbeszédet, hogy a hallgató fél agyában nem játszódik le semmi sem. Jó persze néha írsz utána egy-két sort, de a legtöbbször rögtön jön a következő fél mondata.:D Vagy te olyan vagy, aki ha beszél neki valaki, rögtön válaszolsz rá, és a mondandója nem vált ki belőled semmilyen érzést sem? :D

    Na de most áttérve a fejezetre. Imádtam, mint mindig. Azt hiszem ezt nem is kell hangoztatnom. Igazából megnéznék egy Tessa szemszöget Lari tollából is, hiszen biztos érdekes lenne.:) És ez Tessa nem ellened irányul!
    Viszont, hogy ne csak neked essek neked Swallow, most megteszem ezt Morrisonnal is. :D Tehát, nem tetszik az, hogy Marcelot ennyire idiótának állítod be, hiszen itt is látszik a stíluskülönbség. Tessa fejezeteibe amikor megjelenik Marcelo, igaz van néha olyan, hogy az agyiszinte egy békáéval vetekszik, viszont nálad mindig olyan! Beszéljétek meg, hogy ki milyennek látja, és találjatok egy középutat, mert ez így hosszútávon nekem idegesítő lesz.:) És ismét nem ellenetek irányul! Csupán egy meglátás.:)
    Azért remélem hogy Tessa hamarosan eléri azt a szintet, amivel Lari kezdte a Sweet dreams or beautiful nightmare 1 írását. Majd még kiderül hogy mennyi idő kell nektek, hogy összeszedjétek magatokat.:)

    Remélem nem haragudtatok meg most a terjedelmes kiritkámtól, de bármi van, nyugodtan szóljatok és abbahagyom. Csak gondoltam kell az építő jelleg is.:) Sziasztok, Tina.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!!:D

    Nah újra itt vagyok és én is csak azt tudom mondani, mint Tina, hogy remélem, nem megyek még az agyatokra.:) Imádtam a részt még úgyis, hogy, mint már mondtad Lari nem lesz benne se Lari szemszög, se Mou szemszög. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy még így is nagyon tetszett, hogy egyik, előző komidban említett szemszög sincs benne.

    Na, de most már a fejiről:
    Hát az már nekem is feltűnt, hogy van amikor Marcelot sík hülyének állítjátok pedig és van, amikor csak néha hülye. Ez egyikőtök ellen se szól! Csak kifejtem a véleményem.

    Most Crissel mi van??? Hova ment??? És kihez??? Oké, megtudom érteni, hogy ez neki nagyon nagyon rossz, de az Isten szerelmére nem kellene csak úgy egy szó nélkül lelépni, hogy még azt se mondja, hogy fapapucs. Tessanak most szüksége van rá és már nehogy még a végén Tessat hibáztassa, azért, hogy elvesztette a kicsit.

    Lari pedig előbb vagy utóbb, de megfogja tudni, hogy Tessnek balesete volt és tuti, hogy elfog menni hozzá. Ha pedig nem fog, akkor nagyon nagyon rossz testvér lesz és egy olyan embernek fogja titulálni magát, aki csak magával és a karrierjével foglalkozik.

    Marcelo tökre aranyos, hogy így törődik Cataval. Tökre cukik így együtt. Sergioval pedig teljesen egyet tudok érteni, Marcelo még mindig gyerek és szerintem az is marad amíg él. És ahogy Marcelot elképzeltem, hogy folyik a nyála a szájából, röhögő görcsöt kaptam. Elég hülyén nézhetett ki, és nem is Sergio lett volna, ha nem fényképezi le.

    A spanyol pedig tényleg nagyon örülne egy babának, ahogy így olvastam, hogy tök jól el voltak és, hogy kitudott kapcsolni mellette. Szóval szerintem, ha Lari szereti Sergiot, akkor megteszi azt, hogy szül neki egy gyereket, de így pedig teljesen egyet tudok érteni Ramossal abban, hogy inkább feléje se néz. Őszinte vagyok, én se vagyok egy gyerek szerető, de azért mégis van olyan gyerek, akire azt mondom, hogy milyen aranyos vagy valami hasonló, de végül is arra szeretnék kilyukadni, hogy én se vagyok ennyire ellene egy gyereknek. Szerintem a karrierjét később is tudná építeni, de hát ő tudja, de ezzel eléggé maga ellen fogja fordítani Sergiot.

    Tesst pedig nagyon nagyon sajnálom. Mekkora trauma lehet neki az, hogy a drága férje lelépett, a drága testvérkéje meg, tudja az Isten, hogy hol van, és csak, aki épkézláb az Marcelo. Szóval nem csodálkoznék, ha ideg összeroppanást kapna.

    A zenék nagyon tetszettek és illettek a részekhez. A Sale el Solt amúgy is nagyon szeretem, szóval ezzel is örömöt okoztál. Katy Perry Teenage Dreamje nem a kedvencem de annak a résznek az elejéhez nagyon illett.;)

    De az még most se fér a fejembe, hogy, hogy a jó Istenbe marad meg a hajában a saját telefonja??? Oké, hogy nagyon komoly a hajszerkezete a drága Marcelonak, de még most sem fér a fejembe, hogy egyáltalán, hogy marad meg benne??? Azt kinézem belőle, hogy belerakja, de az, hogy még benne is marad azaz én eszemnek... hát nem is tudom, nem egyszerű felfogni!XD

    Nagyon várom a részt!

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  5. sziasztok.! hát nekem a rész nagyon tetszett! szegény Tessa. így is elég nehéz neki, nemhogy még Roni is elmegy. lehet hogy nehéz neki, de nem csak neki (na, ezt jól elmondtam:D) Marcelon mennyit nevettem! a hajában tartja kajak a telefonját?:'D és milyen nagy esze van, kb. semmit se jegyez meg:'D és már nagyon, nagyon, nagyon kiváncsi vagyok rá hogy mi van Larival!! remélem a következő részben megtudjuk! várom a kövit! xoxo

    VálaszTörlés
  6. Szia Dorcsy!:)
    Elhiszem, hogy Pepet nem fogod szeretni, és meg is értem, hiszen néha tényleg elég favágó stílusban nyomja. Viszont jó védő:)
    Igazából én Marcelot mindig is ilyennek láttam, tekintve az edzésbeli videókra, vagy a képekre.:D De ha kell, tud ő komoly is lenni, és ezt az arcát most megmutatta nektek Tessa. Igazából, nagyon mélyen ő egy nagyon komoly ember, csak ez nem nagyon akar felszínre törni. :D

    Jó bocsi, csak a múltkor talán kicsit túlreagáltam a dolgokat, viszont azokat, amiket idéztem, régebbi részekhez írtad.:D És úgy gondoltam, hogy ha már felhasználható dolgokat hagytál magad után, azok ne lógjanak a levegőben.... :D Sajnos sokan mondják ezeket, de a legtöbb csupán divatdrukker, akik, ha a Real Madrid nyeri meg a La Liga-t, akkor elpártolnak 'kedvenc' csapatuktól. Sose értettem azt a filozófiát, miszerint utálni kell az ellenfél drukkereit. Persze vannak olyan emberek, akik még azt is megérdemelnék, ha szembeköpnék őket, de ettől el kell tekinteni. Sajnos sok ilyen van. Jó, természetesen én sem gyűlölöm a Barcelonat, de azért Busquets, Alves, Pedro, és most már Alexis Sanchez színjátéka megőrjít! És sajnos ez az egész néha a többi játékosra is átragad. Tekintek itt mondjuk Messire, vagy Villara... ÉS rendben, most felhozhatnád te is Ronit, hiszen a tegnapi El Clasicón volt egy két megmozdulása... de még mindig nem annyi, mint a másik csapatban lévő szuperklasszisoknak. Na de tekintve arra, hogy sikeresen felbasztam ezen az agyam, inkább lépek az El Clasicó témából.:D
    Hidd el Dorcsy, te jó úton haladsz, hiszen van egy olyan barátnőd, mint én! :D:D Aki ízig-vérig madridista.:D Természetesen értjük mire akartál célozni... :D Én már kijövök a katyvaszokból is! :D

    Bármiben segíteni kell, nekem nyugodtan szólhatsz! :D Van ásóm, ásni is tudok... :D Sőt ha kell, meg tudom oldani, hogy kevésbé fájjon! :D Örülök, hogy sikeresen megszerettettem veled Marcelot!:) És igen, úgy ahogy leírtad. Kicsit (nagyon) hülye, de tényleg jólelkű srác, és bárkinek bármi baja van, képes segíteni. Olyan mint egy jóhiszemű kiskutya! Meghallgat, de nem szól közbe, ugyanis nem érti meg a mondandódat. :D Legalábbis én ilyennek látom.:)

    Az elején még nem értettem ezt a Larin múlik dolgot. De most, hogy alaposan átrágtam, rájöttem, hogy a babára gondolsz. Határozottan nem mondhatom meg, hogy hogy fog zajlani az előásó, vagy inkább elásó rész. :D De azért meg lehet érteni Larissat is úgy érzem. Most szárnyal a karrierje, és ha egy babát bevállal, akkor az minimum 5 hónap kiesés. Meghízik, ellustul, stb... nem engedheti meg magának most, hogy babával kösse le a maradék idejét is. :D Ha másnak nem, nekem elhiheted, hogy 'egy-két' váratlan fordulat biztos lesz benne számotokra! :D Na jó ez a homlokon csókolja vicc, átjött! :D Tudod, mikor olvastam, hatalmasat röhögtem.:D Sejtettem, hogy te is észrevételezted ferde hajlamait.... :D

    VálaszTörlés
  7. Istenemre mondom, nem fért egy kommentbe bele a kritikádra adó válaszlevelem :D

    Az állításod, miszerint reméled, hogy Ramos világosítja fel Ronit, helyénvaló, hiszen az első részben többször Ronaldo segített a védőn, így most érhető lenne, ha a spanyol viszonozná ezt a portugál irányába... :D egy kis himi-humi erejéig... :D

    A következő fejezetből kiderül, hogy a lány hol tartózkodik. De mi van akkor, ha Lari ezekre a dolgokra most nem gondol?! :D Ha éppen most szárnyal a boldogságtól a teszt eredménye miatt?! :D Sajnos most sem biztos, hogy igazad lesz. :D Ez még a jövő kérdése :P
    Persze, ebben a részben Sergio a sértett fél, és ezt Larissa is nagyon jól tudja. Neki igazából az a baja, hogy nem érti meg az a férfi, akire mindig is vágyott. És durva dolgokat vágott férje fejéhez, de teljes mértékben igaznak gondolt mindent. Lehet eltúlozta, de úgy érezte, hogy ezt most már el kell mondania... Mint már említettem lesz pár váratlan fordulat, és egy kicsit azt is megérhetitek, hogy miért volt ennyire nyers, és szemét Ramossal.:D Imádom az eszmefuttatásodat, aminek néha semmi értelme nincs... :D

    Most körülbelül magam elé képzeltem a bociszemeket. :D Határozottan állíthatom, hogy még nem tudom, hogy Cescyt hozzam-e vissza a történetbe... :D De ígérem, beszélek Larival is és a spanyol sráccal is, hátha vissza akar térni hozzátok... :D

    Mint már chatben is írtam, Marcelo, Sergio, Lari szemszög az enyém, és persze még azok is akiket vissza akarok hozni a történetbe (HA VAN ILYEN :D) :D, Tessa pedig írja a saját szemszögét plusz Ronaldoét. És ha lesz valami személy, akkor az is az ő tollából lesz írva.:) Sose rakunk fel úgy fejezetet, hogy csak az egyik személy írja meg az egészet.:D
    Örülök, hogy a zenéket imádtad! Reméltük is, hogy megint elnyerjük tetszéseteket.:)
    Hát igen, ez a híres neves Puffancs.:D A kis harciteknősöket megszégyenítő néger srác.:D

    Nem volt katyvasz sehol sem, ha meg mégis, akkor hidd el megértettük! :D Már teljesen ráálltam a te nyelvezetedre.:D Köszönjük szépen a hosszú kommentet! Várjuk véleményed a következő fejezethez is.;) Puszilunk, L.T.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Miri!
    Köszönjük szépen Miri! Örülünk, hogy tudtunk egy kis boldogságot ilyen téren vinni az életedbe.:) A folytatás természetesen már fent van, jó olvasást! És még egyszer köszönjük szépen! Puszilunk, L.T.:)

    Szia Tina.:) Reagálok egy kicsit a kritikádra, szerintem Tesstől is fogsz pár sort kapni.
    Nem mész az agyunkra, természetesen kell a negatív kritika is.
    Tessanak nincs sok ideje, ezért szoktam általában én reagálni a kommentekre.
    Először is reagálnék Tessa az kommentedre.
    Figyelj, én úgy gondolom, hogy Marcelo igazából ilyen. Én ilyennek láttam. Tessa megszemélyesítette a komoly Marcelot, aki megtalálható az esetlenben is. Ő is ember, tehát ő is tud egy komoly dologhoz komolyan hozzáállni, nem hülyéskedik el mindent. Ez az én véleményem. Ha elolvastad figyelmesen az első részt, Marcelo ott is ugyanilyen hülye volt, de ha valami komoly dolgot kellett megoldania, nem hülyéskedett el semmit sem. Köszönjük a 'tartalmas' kritikát. A többire majd reagál Tessa. L.T.

    Szia Szittyke!:)
    Te soha nem fogsz az agyunkra menni, szeretjük olvasni a lényegre törő kritikáidat.:)
    Természetesen a Lari szemszöget már a következő fejezetben olvashatjátok, de úgy gondoltam kell egy kis meglepetés, és amúgy is szeretem húzni ilyen téren az agyatokat!:D

    A Marcelos dolgot eddig két embernek említettem meg, most leírom harmadjára is.:) Marcelot én ilyen tökkelütöttnek látom, és ahogy a Sweet 1-ben is feltűnhetett, többször volt normális gondolkodásmenete Puffancsnak is. De vannak dolgok, ahol jobban érzem azt, hogy egy kis humort általa bele kell csempészni a történetbe.
    A következő fejezetben kiderül Cris holléte. Ahogy említettem már Larinál, Ronaldot is meg lehet érteni. Hiszen ha agyunkban lejátsszuk a gondolatmenetet, akkor ésszerűnek tűnik esetleg az, hogy ő is hallotta a balesetet, miszerint Tessa nem tartotta be a kresz szabályait, ezáltal ő okozta a balesetet. Tehát az ő hibája az, hogy ez történt. És Roni talán már túlságosan is beleélte magát abba, hogy lesz egy újabb babája, aki lehet, hogy fiú lett volna, ezáltal focistává nevelhette volna.:) De szerintem ez hosszabban ki lesz majd fejtve a következő fejezetekben, és azt is megtudhatjátok, hogy ki, mikor és mit érzett.:)

    Érdekes volt ezt a véleményt most olvasni Lariról. Előbb-utóbb természetesen mindenképp megtudja, hogy a húga kórházban van. Itt csak az a kérdés, hogy előbb, vagy utóbb?! Minden ki fog derülni, de ahogy érzem, nem fogjátok szeretni Larissa 'új' énjén.

    Örülök, hogy most jutottam el ahhoz a részhez, ahol Marcelot igenis jó fényben tünteted fel.:) Úgy érzem, hogy aki eddig nem szerette meg Puffancs barátunkat, az ebben a történetben megszereti majd.:)

    VálaszTörlés
  9. Szittyke folytatás:

    Lari teljes mértékben szereti Sergiot, és ezzel a férfi is nagyon tisztában van. Viszont szerintem Sergio sem tenné ezt meg Lariért. Egy baba hatalmas elkötelezettség. És tekintve arra, hogy fél éve házasok, az előtt elég sok bukkanó volt az ő kapcsolatukban is. Megérthető Lari szemszöge is. Fél bevállalni egy csöppséget, fél, hogy rossz anya lesz. Fél, hogy egyedül marad a babával, mert esetleg Sergio meggondolja magát. És ami a legfontosabb, fél, hogy a karrierjének vége szakad. És lehet, hogy emiatt most sokan elítélik, de meg lehet érteni. Talán 3hónapos korig lehet edzenie, de már akkor is csak úgy, hogy a becsúszásoktól, ütközésektől mentesítenie kell magát, ezáltal csak a futás maradhat. Utána jön a hízás, a változás, a hiszti, majd megszüli a gyereket. Aztán jön még az a rész, hogy mindent ki kell tapasztalnia, de még akkor sem mehet vissza focizni. Fokozatosan kell a szervezetét visszaszokatni a terheléshez, ami mint tudjuk, nem kis idő... A bokája nincs megfelelő állapotban, kérdéses, hogy meddig terhelheti... mert a végtelenségig az sem mehet... És ez még csak egy rövid levezetés volt, mélyebb érzéseit megtudhatjátok a fejezetekből majd.:) A karrierjét pedig később nem tudja nagyon építeni, ugyanis 22 éves lesz. 23 éves kora körül megszüli a babát, most még otthon lesz vele meg ilyenek, jó esetben 24-25 fele visszamehet... a kezdeti állóképessége lecsökkent egy vénasszony szintjére, így még azt újra a régivé edzi, eltelik megint 2 év. És ez igazából így megy tovább. 30 évesen pedig lehet, hogy már nem lesz olyan szinten, mint most van. De ígérem tényleg minden kiderül, és egy kicsit ti is beleképzelhetitek magatokat az ő helyzetébe, mert neki sem könnyű.:)

    Larissa jelen esetben nem tudja, hogy a húgának balesete volt. Úgy érzem, hogy ha már most ilyen véleménnyel vagytok róla, akkor akár meg is utálhatjátok őt a későbbi részekben. Ronit is meg lehet érteni, szerintem más sem reagált volna másképp az ő helyzetében.
    Örülünk, hogy tetszettek a zenék, reméltük, hogy zenei ízlésünk sok emberével megegyezik.:)

    Marcelonak nagyon érdekes haja van. Simán bele lehet állítani egy telefont. Tekintve arra, hogy raszta, az égnek áll, és még vastag hajszálai is vannak.:D
    Köszönjük a tartalmas kritikát. Puszilunk, L.T.:)

    Szia Leona!:)
    Örülök, hogy pozitív kritikát is olvashattam Pufiról.:) Szegényt nem akartam síkhülyének beállítani, de úgy tűnik eléggé olyannak tituláltam. Bár ez nem hiszem, hogy változna, mert igazából most csak rajta lehet majd nevetni. :D
    A következő fejezetben már megtudsz pár dolgot Lariról, de igazából a cselekménysorozat még csak most fog beindulni ;)
    Köszönjük szépen hogy írtál! Puszilunk, Lari.Tessa.:)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok megint! :)
    Szóóóval kezdeném azzal, hogy sajnálom, hogy csak így később tudok válaszolni a kommentekre, de a suli az összese erőmet leszívja, tehát ezért ne vessetek meg légyszíves! :D

    Jaaaaj Dorcsy mindig annyira örülök, amikor már csak meglátom a szakaszokra tagolt bejegyzéseidet, hogy az valami leírhatatlan.:)
    Kezdeném azzal, hogy igen Cris egy nemnormális egyede az emberi fajnak, de az hogy ki fogja észhez téríteni, ha lesz ilyen még a jövő zenéje. :)
    Jól esett, hogy azt hitted, hogy én írtam az egész részt, de amint már Lari is kifejtette neked a több oldal hosszúságú válaszában, én csak a Tess és a Roni szemszögeket írom, és még ha lesz olyan akkor a plusz szereplő részét. :D
    puszi Tess :)

    Szia Miri!
    Jó olvasni, hogy tudtunk egy kis mosolyt csalni az arcodra Marcelo karakterén keresztül, és igen A brazil nagyon jól megérti magát a gyerekekkel, hisz ő is egy gyerek...egy NAGY gyerek. :D
    puszi Tess :)

    Szia Tina!
    Először is, amint már Lari leírta nem mész az agyunkra. Az építő negatív kritikára pedig úgymond még szükségünk is van, hogy tudjuk, mi az amin változtatnunk kell.
    Ahogy te is írtad tudom, hogy Lari és köztem megvan az az átmenet amitől ő jobb, de akármennyire is egy egoista szeménynek fogsz(fogtok) képzelni, szerintem nem írok attól függetlenül olyan rosszul, Lari szintjét pedig próbálom elérni nem azt mondtam, hogy már olyan szinten vagyok.
    A párbeszédre vonatkozó kritikádra csak annyiban szeretnék reagálni, hogy eddig is próbáltam minden párbeszédes rész után írni egy kicsit, de a mostani rész megírásánál már jobban figyeltem erre. :)
    Marcelo. Marcelo egy olyan személy szerintem, aki tud egy nagyon értelmes felnőtt is lenni, ha úgy hozza az élet, de ha bármelyik edzésről megnézel egy videót, egyfolytában csak hülyülnek és szerintem mindennek két oldala van, ahogy Marcelonak is. Van egy komolyan, érzelmes oldala, és van egy tréfás állandóan viccelődős oldala. Persze mindenki máshogy képzelheti el a fejében, hogy mit gondol róla, d nekünk együttesen ez a véleményünk a brazil védőről :)
    Végül pedig nem haragszunk meg a kritikáért, ugyanis amint már pár sorral feljebb leírtam minden írónak szüksége van pozitív illetve negatív kritikára is egy történet írásánál.
    puszi Tess :)

    Szióóó Szittyke!
    Természetesen nem mész az agyunkra, hisz örülünk ha egy olvasónak ennyi véleménye van egy fejezetről! :)
    CSak ismételni tudom magam, szóval amit már Lari és én is leírtunk mi olyannak képzeljük Marcelot, persze lehet, hogy egy álomvilágban élünk ezzel kapcsolatban, de mi így tudjuk őt a legjobban elképzelni.
    Crisről már a következő fejezetben olvashatsz, pár infót, és amint Lari már leírta( ismét ismétlem magamat) őt is meg lehet érteni valamilyen szinten, lehet hogy túlreagálja, de nem tudunk mit tenni vele, ha hajtja őt a portugál vére. :D
    Örülök, hogy tetszik a Marcelo Cata páros. :) Tesse tényleg nagy traumán meg y keresztül. Az pedig, hogy ideg összeroppanást fog-e kapni az még a jövő zenéje, ugyanis a fejezeteket a lelki állapotunktól függően alakítjuk, tehát még bármi megtörténhet.:)
    puszi Tess :)

    Sziaaa Leona!
    Amint a részekből lehet következtetni, Roni jobban várta a babát, mint Tess ezért érthető a portugál reagálása. Marcelo pedig vicces figura tehát piros pont annak aki nevetés nélkül végig tud olvasni például egy Marcelo szemszöget! :D
    A következő részt már olvashatod is reméljük azzal sem okozunk csalódást! :)
    puszi Tess :)

    VálaszTörlés