Összes oldalmegjelenítés

2011. december 11., vasárnap

Chapter 4.

Sziasztok! Ismét megérkezett az új fejezet. Igaz, kicsit csalódottan vettük, hogy nem nagyon örültetek a Mikulásnapi ajándékunknak, de nem baj, innentől kezdve nem hozunk előzetest. :D A kritikák, és a szavazatok is egyre többet érkeznek a fejezet végére, de még mindig nem tökéletes. Természetesen köszönjük szépen azoknak, akik egy kis időt rá tudtak ezekre a dolgokra szánni olvasás után. De szeretnénk tudni a véleményeteket, és ha az csak egy klikkben merül ki, nekünk az is megfelel. A "kommenthatár" még most is áll, tehát a közvélemény kutatás felét (24), vagy így, vagy úgy, össze kell gyűjtenetek.:)
Jó olvasást, és reméljük tetszeni fog!

Marcelo, un tipo peculiar

Ajánlom figyelmetekbe ezt a videót, főleg 0:43-tól! :D

 (Larissa)


Mourinho kissé idegesen lép mellém, majd mikor meglátja a negatív teszteredményt, hangosan felsóhajt. Azért be kell ismernem, valamilyen szinten örültem volna, ha kiderül, hogy egy csöppség növekszik a szívem alatt. De ehhez 22 éves fejjel még fiatalnak érzem magam. Beleugorva Mou nyakába, hangosan kacagva puszilgatom végig arcát.
-          Elmegyek a stadionba, edzésen találkozunk! –táskámhoz lépve, előkotrom az edzőcuccom, majd visszanézve Joséra, intek neki.
-          Most a Villareal tart edzést.
-          Nyílt kapus? –bólintására, amolyan „akkor kit érdekel?!” nézéssel reagálok, majd boldog mosollyal az arcomon, kilépek a friss levegőre.

Kocsimba bepattanva, gyors tempóval szelem a stadionig a kilométereket. Leparkolva szokásos helyemre, megilletődve pattanok ki a járgányomból, ugyanis a sajtó máris lecsap rám, akár a keselyűk a holttestekre. „ Szép hasonlat Lari! Még pár ilyen, és mehetsz a diliházba.” A gonosz hangocskát elűzve a fejemből, lezárom az ajtókat, majd a még Sergiotól kapott edzőtáskámat vállamra kapva, azt a rövidtávot, ami a kocsimtól az ajtóig vezet, futva teszem meg. Kinyitva a szerkezetet, hatalmasat koppanok a betonon. Megdörzsölve a vállam, ujjaim a fél éve szerzett hegemre tévednek. Az emlékek hatására kiráz a hideg, majd már csak a felém nyújtott kéz térít vissza a jelenbe. Felemelve a fejem egy barna szempárral találom szembe magam.
-          Hola, ne haragudj, csak a kocsimban hagytam a stoplisomat, és…- mondandóját félbeszakítja, amikor végre felveszi velem a szemkontaktust. A Santos fiatal csatára, csalafinta tekintettel méri végig sportos alkatomat, majd amikor a szeme megakad hatalmas sporttáskámon, elcsodálkozva pillant arcomra. –Oh, hola! –perverz mosoly jelenik meg az arcán, majd kezét nyújtva, bemutatkozik. –Neymar da Silva Santos Júnior, örvendek ennek a véletlenszerű ütközésnek. És a bájos hölgy személyében kit tisztelhetek?
-          Szia, Larissa Morrison vagyok. –látom az értetlenséget megcsillanni mogyoróbarna szemeiben, de ezen jót mosolyogva lépek be az ajtón.
-          Várj, mit cipelsz abban a hatalmas sporttáskában? Te vagy a takarító? Vagy reményeim szerint, inkább az új sportmasszőr, aki határozottan nő. –az üres folyosó, kacagásomtól zeng, mire a csapattársak az edző oldalán csatlakoznak kicsiny kis társaságunkhoz.
-          Elnézést, Ön mit keres a zárt kapus edzésünkön? –úgy tűnik vagy én jöttem rossz stadionba, vagy Mou tévedett hatalmasat.
-          Bocsánat, azt hittem, hogy a Villareal tart most nyílt kapus edzést. Önök lesznek a Real Madrid ma esti ellenfelei? –magabiztos hangomra Neymar vigyorogva mér újra és újra végig.
-          Nem egészen. Mi leszünk azok, akikkel megmérkőznek, de nem ma este. Kérlek, tegeződjünk. Eredetileg úgy volt, viszont a Villareal csapatában egy járvány terjeng, és ép játékosuk sincsen. Így most mi játszunk barátságos mérkőzést a királya gárdával. –szimpatikus férfinek tűnt, megnyugtató hangját meghallva, déjá vu érzés kapott el. Én valahonnan ismerem ezt a férfit!
-          Rendben, köszönöm szépen az információt! A vezetőedzőnek szólt valaki? –mély hallgatásba burkolózott a brazil csapat, egyedül a tizenegyes játékos csengőhangja törte meg a keletkezett csendet.
-          Elvileg az UEFA intézkedett, hiszen a Villareal kérte őket, hogy napolják el a La Liga mérkőzését. –hirtelen hátulról elkap egy férfias, mégis kicsi kéz, majd meghallva az előbb játszott csengőhangot, értetlen tekintettel nézek körbe. Támadóm megfordít, így immáron már vele nézek farkas szemet. A latin zene ütemei segítségével, beleköltözik a bugi a lábamba. Bokából indítom a kezdő lépéseket, amit egy hangos szisszenéssel fejezek be. Hangos kacagásban tör ki a Santos csapat, majd amikor meglátom a csatár arcára kiülő cserfes mosolyt, ledobom táskámat a földre. „Azt hiszi, hogy nem tudok táncolni. Na, majd megmutatom én neki!”
-          Kislány, ezt most vegyem kihívásnak? –az apró mosoly folyamatosan szélesedik, majd büszke tekintettel, és fölényes vigyorral indítja újra Michel Teló, Ai Se Eu Te Pego slágerét.

Szerintem mondanom sem kell, hogy egyszerre kezdjük el az erre kialakított koreográfiát. Ez a szám az egyik legismertebb itt Madridban. Amikor a refrén végéhez közeledünk, Neymar elkapja a derekam és együtt kezdünk el táncolni a salsa ütemeire. Kacagásomat talán az edző nevetése, és a csatár kezének tilos helyre tévedése szakítja félbe. A kínos testhez simulástól ismét a refrén ment meg, majd a szám végéhez érve úgy érzem, megtörtént a futáshoz való bemelegítésem.
-          Annyira nem is vagy szörnyű táncos. –mondatomat meghallva arcára fagy a mosoly, majd duzzogó tekintettel néz végig a röhögő társaságon. –Elnézést, hogy így megzavartam az edzést. Nem lenne gond, ha bemennék futni a pálya szélére? –Mourinho szerint, huncut boci szemeimnek köszönhetően, bármit elérhetek. Így bevetve legbájosabb nézésemet, hatalmas pislogással próbálom még jobban elvarázsolni a számomra oly ismerős edzőt.
-          Természetesen maradhatsz, de csak akkor, ha nincs nálad fényképező, és a telefonod is kikapcsolt állapotban hever a kispadon. –mosolygós arccal, mégis halálosan komolyan ejtette ki száján ezeket a szavakat. Ő mától a mosolygós gyilkos.
-          Nincs nálam gép, a telefonomat pedig az öltözőben hagyom, természetesen kikapcsolva. –bólintása után mindenki a pálya felé kezd el szállingózni, természetesen Neymar még mindig készülékével bíbelődik. –Edző, hol öltözhetnék át?!
-          Ha nem zavar egy labdarúgó jelenléte, akkor nyugodtan mehetsz a játékosoknak fenntartott öltözőbe. –úgy látom, kedvel engem, de azért nem bízik még meg teljesen bennem. Ha tippelnem kell, akkor Neymar lesz a pár pillanatig tartó bébiszitterem. Gondolatmenetem után, körülbelül két perccel később, az edző megszólal. –Neymar, ha már úgyis ilyen szépen összeismerkedtetek. Megtennéd, hogy figyelsz rá?
-          Igen, Uram! –a focicsapat tagjai végleg eltűnnek a folyosó végén, én pedig az öltöző felé veszem az irányomat, utánfutóm segítségével.
-          Töröld le azt a vigyort a képedről, különben én teszem meg. –mosollyal az arcomon lököm be az ajtót, majd amikor egy hatalmas koppanást és a brazil srác jajgatását vélem felfedezni a keletkezett zajban, fuldokló kacagásba kezdek. –Tudod, hasonlítasz egy nagyon jó barátomra.
-          Barát alatt a pasidat érted, igaz?! –búgó hangját meghallva, csupán megforgatom a szemem, majd levéve a pólóm, gyors öltözésbe kezdek. Nem akarom még lebuktatni magam, ezért futócipőmet felkapva, leakasztok az egyik fogasról egy edzőpulóvert. –Nyugodtan felveheted, bár kicsit nagy lesz rád. Nekem még van egy pluszba. –milyen érdekes, hogy pont a csatár tréningjére akadtam rá…


(Roni)

Több mint 5 óra kocsikázás után, egy elhagyatott részére értem a spanyol fővárosnak, ami eddig még számomra is ismeretlen volt. Ez az idő viszont nem volt elég ahhoz, hogy higgadtan vissza tudjak menni Tessához és mellette tudjak állni egy ilyen helyzetben. Nem csak ő szenved azért, mert elvesztettük a babát, hanem én is, de engem ki fog támogatni, ha ő a hírt hallva kétségbeesett állapotba lesz? Nem beszélve arról, hogy Cataval akkor mi lesz?  Ha Tessa megtudja, hogy a csöppség, aki szíve alatt növekedett már nem él biztos, hogy padlóra fogja küldeni őt.  Miközben ezek a gondolatok jártak a fejemben eszembe jutott, hogy a kislányunkat csak úgy ott hagytam Marcelonál. Ezzel semmi baj nincs, de mindenki ismeri a kis izgő-mozgó brazilt, hogy néha még magára is alig tud vigyázni. Az eddig leállított állapotban lévő Audira, gyújtást adtam. Ránézve a műszerfalra az üzemanyagmérő eléggé a padlón volt, valószínűleg a pár órás autókázásom miatt fogyott ki. Az agyamban sorra véve a dolgokat, egy közelben lévő töltőállomás után kezdtem el kutatni. Szerencsére pár percre az elhagyatott városrésztől találtam egy szintén elhagyatott benzinkutat, ami nem volt valami nagy szám, de a célra tökéletesen megfelelt. Leálltam egy kút mellé, majd a tankolást követően gyorsan a kasszához siettem, és szerettem volna minél előbb távozni, amiben az ott dolgozó huszonéves lány nem könnyítette meg a dolgomat.
-          Hola! Fizetni szeretnék!
-          Úr isten, te vagy Cristiano Ronaldo?! - szőke hajú csaj azt se tudta, hogy hol van, csak kapálózott a kezével az örömtől.
-          Igen én vagyok, de amint már említettem fizetni szeretnék. Lehetne egy kicsit gyorsabban? – mivel nem szeretek egy rajongóval sem bunkó lenni, próbáltam normálisan kezelni az adódott helyzetet.
-          Ó mamám, ha ezt elmondom a csajoknak, el se fogják hinni. Kérhetnék egy autógrammot? - még fel se fogtam a kérdést, de már egy darab papírral és egy tollal találtam szembe magam. Megfogtam az íróeszközt, de még mielőtt szignóztam volna leszögeztem a feltételeket.
-          Aláírom, de utána fizetek, és már itt sem vagyok. – nem szerettem volna bunkó lenni, mert nem vagyok olyan fajta ember, de most nem voltam olyan idegállapotban, hogy egy őrült rajongóval társalogjak. Vad bólogatása után, aláírtam a pólóját, leraktam a pénzt a pultra és elindultam az ajtó irányába.
-          Egy képet had csinálják légy szíves. Ha megmutatom az aláírást tuti, hogy nem hiszik csak úgy el nekem. - még háttal voltam a csajnak, de el tudtam képzelni, hogy már ott áll fényképezővel a kezében és mosollyal az arcán. Próbáltam úgy tenni, mint ő, és egy szimpla Ronaldo mosolyt feltéve, visszafordultam, és a gép felé nyúltam. Egy gyors mozdulattal kattintottam pár képet, és már ott se voltam.
Bepattanva autómba még én magam sem tudtam mi a következő úti cél, csak haladtam a belvárosba vezető úton, ami így kicsit kitisztult fejjel eléggé hosszúnak és unalmasnak tűnt. Megpróbáltam gondolkodni azon, hogy hova is menjek, persze semmi nem jutott az eszembe azon kívül, hogy a hely ahová mennem kellene az a kórház, az agyam azonban ellent mondott a szívemnek, és elhaladtam a klinikához vezető út mellett, és meg sem álltam egy ikerház kovácsoltvas kapuja előtt. Belépve a házba csak üresség fogadott, pedig már-már a fülemben hallom Cata nevető hangját és Tessa kacagását, azonban most csak a fülem csal és sem a lányom sem a feleségem nem fog így fogadni. Egy fejrázás után, mellyel az elképzeléseimet próbáltam meg elhessegetni, a hálószoba felé vettem az irányt. Egy közepes nagyságú Gucci bőröndöt elővéve, összedobtam pár fontosabb dolgot, amire az elkövetkezendő napokban szükségem lehet. Közben pedig eszembe jutott, hogy Catanak semmilyen cucca nincs bent a kórházba, így a következő utam a gyerekszobába vezetett. Szintén összedobtam pár dolgot, amire az én kicsi lányomnak szüksége lehet. A kórházhoz vezető úton próbáltam bebeszélni magamnak, hogy az lesz a legjobb, ha eltűnök egy kicsit ebből a helyzetből és mindent magam mögött hagyok. Leparkolva a klinika parkolójába, a 211-es szoba felé igyekszem. Szívem egyre intenzívebben ver, és afelé húz, hogy itt maradjak Madridban, de a szívem elhomályosítja józan gondolkodásomat, így továbbra is az utazás mellett döntök. Az eszmefuttatásom után a liftajtó kitárul, és az első, amit meglátok az Cata egy nővér kezében.
-          Cata! Elnézést, meg tudná mondani, hogy hol van a barátom?! Barna bőrű, alacsony, nem tudom pontosan, de olyan 10 centi hosszú fürtjei vannak, és fogszabályzót is hord.
-          Tudom kiről beszél, ő adta ide nekem a kislányt, hogy tegyem tisztába és vigyázzak rá pár percig. Ha jól sejtem ön a gyermek apukája. – bólintásom után, átadta nekem a kis csöppséget, a 211-es szobára mutatott, majd a csipogójára ránézve sietősen távozott.
Féltem belépni a nyitott ajtón, ugyanis bentről kiabálás és sírás hallatszott ki, de be kellett mennem ugyanis a kis Catat nem hagyhattam csak itt a váróterem közepén. Nagy levegővétel után, kicsit beljebb toltam a fehér ajtót. Az ágy körül vagy 4-5 nővért vagy orvost véltem felfedezni az ott állókban, az ágyon Tessa ült és éppen a csöveket próbálta meg eltávolítani, amik a testét a gépekkel kötik össze, de mikor beléptem mintha megfagyott volna a levegő. Tess meg se moccant az orvosok elhallgattak és az ágyon fekvő lány kővé dermedt testét bámulták, Marcelo pedig csak a szokásos bamba tekintetével nézett rám. Az egész szobában egyetlen hangot lehetett hallani, és az a hang is egy gyereksírás volt, mégpedig a kislányunk sírása. Borzasztó volt azt a nőt, akit szeretek, ilyen meggyötörtnek és fájdalommal telinek látni, és akármennyire is így éreztem nem tudtam tovább itt maradni. Odasétáltam Marcelohoz, a kezébe adtam a kislányunkat, egy- „Vigyázz rá!” - felszólítással, majd ahogy mondani szokták angolosan távoztam. A helységben a fagyott állapot még mindig állt, és még a távozásom után sem hallottam egy árva hangot sem a 211-es szobából. Leérve amint a felvonó ajtaja széthúzódott, rögtön pár villózó vakuval és riporterek kérdésének tömkelegével találtam szembe magam. Persze a kérdések nagy részét három főbb dolog szolgáltatta, mégpedig a gyerek, baleset, válás. Az utóbbit nem tudom honnan szedték, ugyanis ez a dolog még csak meg sem fordult a fejemben. Szeretem a feleségem és semmi pénzért nem válnék el tőle, de most el kell mennem, időre van szükségem, hogy a történteket feldolgozzam. Mire ebből a válásos sokkból felocsúdtam, már a madridi reptér friss szellőjébe szagolhattam bele. Nem tudtam, hogy hova akarok menni, az úti célom az első induló járat volt, ami a közeljövőben indul. A kasszához lépve kértem a már előbb említett jegyet, majd a megfelelő terminálhoz mentem. Mivel leghamarabb induló járatra kértem jegyet, így nem kellett többet várnom, olyan 10 percnél. A becsekkolási folyamat után, már csak az előttem álló sort kellett kivárnom, hogy az új útirányom felé indulhassak.

(Tess)
Ronaldot látva a szavam is elakadt, ugyanis úgy tudtam, vagyis úgy raktam össze a képet, hogy elhagyott minket. Nem tudom miért, de megörültem és reménykedtem benne, hogy miattam jött vissza és most majd segít átvészelni ez az időszakot, de nem. Marcelo kezébe adva Catat már csak a hátát látom, amint éppen a kórteremből kifelé távozik. A szívem dió nagyságúra szorult össze, szememből pedig óriási könnycseppek kezdtek el hullani.

10 megjegyzés:

  1. Sziasztok, igen megint megérkeztem :D Áhááá :D Neymaar *.* :D Bírom a búráját, csak aztán Sergi meg ne lássa :P Amúgy ez a szám :'D három napja mutatta egy barátnőm Ronaldos, meg Neymaros meg Milanos videóval hozzá.... :D azóta szinte állandóan ezt hallgatom... :D szóval... :P

    Lehet Neymar lesz az új kedvenc epizódszereplőm Sneijder és Cesc után (ha már pillanatnyilag egyik sincs, de remélem valaki rövidesen megjelenik) Most már bukott az az elméletem is, hogy azért elmegy valamelyikükhöz, mert terhes. De ettől függetlenül reménykedem. :D Tudom, unalmas, hogy minden komimban minimum egy bekezdést szentelek nekik... :'D

    "–Nyugodtan felveheted, bár kicsit nagy lesz rád. Nekem még van egy pluszba." ehhez a mondathoz aaannyira el tudom képzelni Neymar arcát... :D ahogy vigyorog, meg úgy az egész szituációt... :D

    Cristől agylövést kapok... Súlyos intelligencia hiányban szenved a drága... Mármint, Tess szeme láttára ott hagyni őt... számomra kicsit gerinctelen. Értem hogy össze van zavarodva, de ilyet akkor se illik. Marcelo játszhat pótapát - szerencsétlen gyerek... :D. Kíváncsi leszek hova megy. Nekem Anglia és Portugália szerepel a tippjeim között, esetleg még Olaszország, de inkább Portugália vagy Anglia - Manchester :P

    Nagyon tetszett a rész =) Tessa részében a Roni szemszöges leírórész volt nagyon jó, Lari részében pedig a Neymaros-Santosos beszólások - jelenetek miatt :D

    A zene most is nagyon fantasztikus volt. :D Szóval, várom a folyatást nagyon. ;) Hátha esetleg lesznek benne a fentebb említett nevekből, meg mondjuk szívesen olvasnék már egy Ramos szemszöget is (A)

    Bocsánat, most csak ilyen rövid lett a komim :(, de majd legközelebb igyekszem pótolni.

    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Nagyon nagyon imádtam!<3 Komolyan mondom, egyre jobb ez a sztori, nem tudom honnan jön az ihlet, de egy biztos, hogy k*rva (már bocs a kifejezésért,de ez az igazság) jó részeket tudtok összehozni.;) Na, de most már a részről:

    Végre láthattunk valami gyerekszeretetet Larinál! Sajnálom azért, hogy nem terhes (de hát ezekbe a tesztekbe nem igazán lehet bízni), mert akkor bonyolódnának (persze pozitív irányba) a dolgok és az nagyon jó lenne!:) Lari nem bír magával. Mikor fogja már felhívni valamelyiket (Tesst, Crist, Marcelo drágát)?! Hogy lehet ennyire nem érdekelni valakit a saját családja??? Jó oké, hogy berágott némelyikre, de hát akkor is.

    Már vártam, hogy beugrik a képbe egy új szereplő és erre mit kaptunk???? Egy újabb őrült brazilt! Mindenki eszembe jutott, hogy bejöhet a sztoriba, de hogy pont Neymar??? Ha egész életemet e dolog agyalásán töltöttem volna, akkor se jutott volna eszembe pont ő. De nagyon örülök neki!*_* Csípem a srácot szóval rossz véleményem nincs róla, de én is csak azt tudom mondani, mint Dorcsy: "csak Sergi meg ne lássa".:D De simán beletudom képzelni az általad írt karakterbe.;)

    A Neymaros résznél (főleg amikor egymásnak mentek és amikor Lari bement az öltözőbe) volt egy Ronaldos feelingem még annno a sztori elejéből. Szóval szerintem, Larinak Neymar Ronira hasonlít, amin nem lepődök meg mivel csak annyi a különbség szerintem, hogy egy tenger választja el őket és kb. 7 év korkülönbség.=) Őrült a srác az biztos! Azt a zenét és azt a táncot pedig egyenesen imádom!<3

    Ha most Cris ideállítanák mellém, nem úgy csinálnak, mint a szőke benzinkutas csaj, hogy szinte elolvadnák, hanem egy atombombát dobnák rá, ami nagyobbat szólna, mint '45-ben Hirosimában! Most kajakra ott akarja hagyni szegény csajt??? És még Catat is magával akarta vinni??? Nem normális a kicsi szívem! És, hogy még Tess szeme láttára lépett le??? Agyatlan állat! Kiakadtam tőle, én megértem, hogy időre van szüksége, de szerintem nem kell azért kiugrani Madridból és beugrani egy másik országba/városba. De hát ő tudja, hogy mit akar! Nekem is szintén Manchester és Portugália jutott eszembe, mint Dorcsynak. Portugália eleve az otthona, Manchesterbe pedig szívesen látják.

    Remélem, hogy a következő részben megtudjuk, hogy hova készül! Nagyon imádtam a részt, eseménydús, izgalmas és váratlan fordulatok voltak benne!<3 Nagyon várom a folytatást!:D

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész lett!!! Ronaldo-t meg nem értem meg...nem hagyhatja ott szegény csajt. Neymar és Larissa között pedig a végén még lesz valami ;)
    Folytatást minél hamarabb!!!

    VálaszTörlés
  4. NEEEEEYMAR!! jézusom mennyire szeretem azt a gyereket((: nagyon tetszik a rész! és milyen fordított logikája van Ronaldonak?! nem a felesége mellett kellene csücsülnie a korházban?! erre meg el akar menni?! ez annyira... fura.( hát ezt jól megfogalmaztam:DD)és egyébként én egy icipicit örülök annak hogy Lari nem terhes. legalább így még focizik! de mással nem tudom indokolni mért örülök neki, de hát örülök:DD
    remélem hamar lesz folytatás! xoxo

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Itt izgultam, hogy vajon ideérek-e addig, ameddig fel nem rakjátok a következő fejezetet, de úgy érzem sikerült.:)
    Ne haragudjatok, kicsit túllőttem a célon, viszont szerintem azért Tessanak eléggé szarul esik az, ha csak őt szidom, így megpróbáltam valami fogást találni rajtad Larissa. Tényleg ne haragudj.
    Viszont Tessa, amit kijelentettél, az tényleg egy egoista elszólás volt. Nem értem, hogy mire fel vagy ekkora, hiszen ha jól megnéztem a te egyedül írott blogodat senki nem olvassa szinte. Az pedig, hogy Larissa által megpróbálsz mindent úgy beállítani, hogy fejlődsz meg ilyenek, az meg hülyeség. Itt a kritikák zömét nem te kapod, hanem Lari. Attól függetlenül, hogy mindenki olyan jótét lélek, hogy többesszámban ír mindent, még ne szállj el. Ez az én véleményem, de ezzel sem szeretnélek megsérteni.
    Örülök viszont annak, hogy megpróbáltál, ismétlem sajnos csak próbáltál figyelni arra, hogy a párbeszédek után legyen egy kis gondolatmenet is, ugyanis nem nagyon jöttek át a dolgok.
    Igen Marceloval kapcsolatban igazatok van! Már írtam az előbb is, kicsit túl lőttem a célon.
    Az a baj, hogy a kritikám negatív részét inkább neked szánom, és mégis a másik lány is magára veszi a mondandómat... :/ Sajnálom.

    De most áttérve a fejezetre!
    Mint ahogy már többen is írták előttem, tökéletes gondolat volt az, hogy behoztátok Neymart!:D Imádom azt a palit, és szerintem sokan vannak még ezzel így. Bár nem tudom, hogy itt miért kezdett el nyomulni Larira, ha közben van gyereke és barátnője is?! Na de mindegy. Viszont nem akarlak Tessa tovább szívatni téged, ezért inkább nem fűzök semmi mást a fejezethez hozzá.

    utóirat: Ha elég sokan azt írják esetleg, hogy Tessa nem megfelelő, akkor írhatnám én az ő részeit?! Mert szívesen elvállalnám, és a kritika írásomból kiindulva, nem csalódnátok bennem.:) Gondold át Larissa.:) Sziasztok, Tina

    VálaszTörlés
  6. Bocsánat, hogy még egyszer komizok ide, de ezt nem tudom szó nélkül megállni - Lari, Tess, ha bármi gond van vele, nyugodtan töröljétek le.
    Tina, nem tudom, milyen jogon egoistázod le te Tessát. Én olvastam a saját blogját is, és mindenképpen úgy látom hogy fejlődik folyamatosan. Mellékesen mondom, az a blogja is tetszett, de most ebbe nem megyek bele, mert ezen a blogon vagyunk.

    Értem én, hogy építő jelleggel írsz komit - szerinted -, de ez néha már túlmegy a célon, és az építő jellegű negatív kritikáról áttérsz a bántó módú, merő kötekedésre. Úgy tünteted fel Tessa részeit, mintha tele lenne hibával az egész, és csak rossz lenne benne.

    Azt meg amit utóiratként megjegyeztél számomra egyenesen felháborító. Miért is akarnánk leváltani Tesst? Én például nagyon szeretem ahogy Tessa ír. Ráadásul rá mondod, hogy egoista? akkor a te következő megszólalásod mi? :"a kritikaírásomból kiindulva, nem csalódnátok bennem" . Nem tudom, te például tudnád-e, hogy Tess hogy akarja folytatni a történetet, de ha csak nem látsz a fejébe, gyanítom nem.
    Meg nem is értem, hogy hogy gondoltad ezt a "Larissa által megpróbálsz mindent úgy beállítani, hogy fejlődsz meg ilyenek, az meg hülyeség. Itt a kritikák zömét nem te kapod, hanem Lari." Tévedésben élsz. Mindenki szokott Larinak is írni, és azáltal, hogy valaki véleményezik, a történet egészét véleményezi. Ergó, ha azt írja, tetszett a rész, nem csak úgy érti, hogy Lari rész tetszett, hanem Tessáé is. Ha azt írom, ügyik vagytok nem csak Larissának írom, hanem ugyanúgy Tessának is.

    Nem értem, hogy milyen jogon gondolod azt, hogy mindenki nevében beszélhetsz dolgokról. Esetemben - és gyanítom másoknál is így van ez, ha valamit többesszámban írok, azt többesszámban is gondolom, mert tizenhét éves fejjel talán el tudom dönteni, hogy melyik szám, hanyadik személyben szeretném közölni a mondanivalóm.

    Szóval, egész eddig nem szóltam egy szót se a kritikáidra, bár magamban midnig elrágódtam rajta, de most úgy érzem, túllőttél a célon Tessa állandósult csesztetésével.

    Lari, Tessa, tényleg, ha kivetnivalót találtok a komiban, nyugodtan töröljétek, de muszáj volt ezt kiírnom magamból. És most megyek az új fejezethez is komizni. ;)
    puszi nektek: Dorcsy

    VálaszTörlés
  7. Szia Dorcsy!:)

    Hát... :D igazából nem nagyon terveztem semmiféle affért, vagy légyottot Sergi és Neymar között... :D de mivel arra kértél, hogy ne lássa meg, így már nem tudok semmiféle szüzességi fogadalmat tenni ezzel kapcsolatban. :D Mi is pont azt a videót láttuk, illetve csak a Roni-Marcelo-Neymar vágottat.:D De nekünk is nagyon bejött mind a szám, és mind a 'klip'.:D Ezért is gondoltunk arra, hogy mi lenne ha ez a zene szerepelne ennél a résznél.:D

    Nem unalmas egyáltalán, lehet most az egyszer Fortuna melléd áll, és rávesz engem arra, hogy valamelyik szépszeműt visszahozzam a történetbe... Ki tudja?! :D Neymar egy ideig még benne lesz, tehát nem lesz hiányod semmiféle kedvenc szereplődből.:D Jó persze Sneijdert és Cesct nem ígérhetem meg... :D

    Az igaz, hogy van egy érdekes mosolya a brazil játékosnak, én egy kicsit ilyen téren Ronihoz tudnám hasonlítani.:D Örülök, hogy tetszett ez a rész! :D Azért jó egy 'írónak' azt olvasni, hogy az olvasó maga elé tudja képzelni az adott szituációt!:)

    Mondjuk ha azt nézzük, nem feltétlen megy el Cris, ha beköszön Tessnek. De természetesen ez a történetben nem így van, hiszen a barna herceg a fekete Audijával lelép.:D De ha Tessa nem ismerné még annyira, hihetné azt is, hogy csak megnémult és azért ment haza, hogy kikúrálja magát.:D
    Na jó, hé! Nem tippelgetünk, mert ha esetleg valamilyen úton módon ennyire kiismerhető lenne a történetünk, úgyis változtatunk a terveken! :D
    A Marcelos mondatod gonosz volt! :D Nem is szerencsétlen gyerek, bár ha úgy nő fel, hogy a brazil gyerek lesz mellette, akkor nem fogják megkérdőjelezni agyi kapacitását! :D

    Köszönjük szépen a kritikádat Dorcsy! Nagyon hálásak vagyunk, hogy minden alkalommal írsz nekünk! És reméljük sem a zenékkel, sem a fejezettel nem okoztunk most sem csalódást Neked!:) Ramos szemszög hamarosan várható!;)
    Természetesen a megszokottakhoz képest rövidnek tűnhet, de hidd el, nagyon de nagyon örülünk neked!:) Puszilunk, L.T.:)

    Szia Szittyke!:)
    Lari közvetve szereti a gyerekeket, de a foci az élete. Hidd el, egy baba nélkül is megpróbálom bonyolítani a cselekmény szálait, annyira amennyire csak tudom!
    Lari egyáltalán nem tudja, hogy mi is történt egészen pontosan. Hidd el, mindennek meg lesz az oka, és te is megérted, hogy az edzésen kívül miért is van most kikapcsolva a telefonja. Érdekli a családja, csupán nem tudja, hogy egészen pontosan történt valami. Tehát Lari a tudatlanok nyugalmával vesz részt most a Santos edzésén, ezért nem keres senkit sem.

    Örülök, hogy végre örömet is tudtam neked okozni.:) Nem sejtettem volna, hogy ekkora hatással lesz rátok Neymar megjelenése, de ennek nagyon örülök!
    Köszönöm szépen, hogy bele tudjátok képzelni a szereplőket az általam írt néhol hülye, néhol komoly és néhol őrült karaktersorozatba.:)
    Nem, Larissanak Neymar inkább Marcelora hasonlít, hiszen Pufi olyan béna, hogy ne vegyen észre mondjuk egy csapódó ajtót.:) És igazad van, volt egy kis Ronaldos feelingje, de itt Neymar csak szóban mászik rá Larira, és az is kiderül majd, hogy miért.:)
    Nincs annyi korkülönbség köztük.:)

    Igen, Cris ott akarja hagyni Tessat, de már az előző kommentben azt hiszem kifejtettem egy kicsit, hogy meg lehet őt is érteni. Hiszen talán ő jobban vágyott egy babára, mint felesége.. Nem akarja Catat hazavinni, csupán találkozott azzal a nővel, aki pelenkázta, és bevitte a szobába a gyereket, hogy úgymond legyen indoka, hogy miért nézett be.
    Majd meglátjátok, hogy végül hol fog kikötni!:)
    Köszönjük szépen a kritikát, és örülünk, hogy ismét örömet okozhattunk. Puszilunk, L.T.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Vivy!
    El sem hiszed, hogy mekkora örömöt okoztál nekünk azzal, hogy írtál ide pár sort. Fantasztikus érzés új arcokat látni!:)
    Siettünk az új fejezettel, és reméljük, hogy rendszeresen látni fogunk.:) Az, hogy Roni miért hagyja ott Tessat, az már csak Tessen múlik, de ígérjük meg fogjátok ti is érteni pár fejezet múlva. Még egyszer köszönjük, hogy írtál! Puszilunk, L.T.:)

    Szia Leona!
    Nagyon szépen köszönjük, hogy minden résznél látunk! :)
    Hidd el, értettük azt, amire utalni szerettél volna. :D Csak magamat tudom ismételni, miszerint a fejezetek után minden piszkos dologra fény derül, és ti is megérthetitek végre ezt a fordított gondolkodást. ÁÁÁ végre egy olyan ember, aki átlátja egy kicsit Lari helyzetét is!:) Hiszen ő tényleg ezért nem akar még gyereket vállalni, és nem azért mert éppenséggel gyerekundora van.:)Köszönjük szépen ismét a kritikát! Puszilunk, L.T.:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönjük szépen Dorcsy, hogy te is megvédted Tessat! Nagyon jól esett neki, hogy nem hagytad szó nélkül. Most viszont én következem a lecseszésben.:DDD

    Kedves Tina!:)
    Nem értem miért hazudtolod meg önmagadat, hiszen egyszer azt állítod, hogy milyen jó a történeted, máskor pedig ott fikázod ahol tudod. Nem fogok neked esni, de úgy gondolom itt az ideje annak, hogy sikeresen lezárjuk a komment sorozatodat.:) Azért ne várd el tőlünk se, hogy mindent lenyeljünk, hiszen ha Tessat bántod, engem is bántasz. Nem akarlak szégyenbe hozni, de hidd el nekem, ha ahhoz kell folyamodnom, meg fogom tenni. Mindössze egy novella pályázatot kell kiadnom, és máris ott leszel, hogy megszólalni se bírsz majd... Tehát ezt a részét inkább hagyjuk, mert kellőképpen felidegesítesz.
    Nem kell semmiért izgulnod, ugyanis úgy érzem, ezen a blogon már nem vagy szívesen látott olvasó. Az első kommented annyira még nem is volt sértő, ugyanis persze, kell az építő kritika is. De te már csak kötekedni tudsz, és beszólogatni. Kérdezem én, hol van a te blogod? Mutasd meg, hogy különbül tudsz írni nálunk.:) Az, hogy nem megy?! Akkor meg kérlek szépen ne itt emberkedj velünk.
    Jaj ugyan, semmi baj. Mi is történt egészen pontosan? Bántó dolgokkal próbáltál meg kicseszni velünk, de úgy gondolom, hogy ha valami nem tetszik Tessa részeiben, akkor majd én szóvá teszem. És nem nagy prémium előtt, ahogy te csinálod, mert ez csupán csak parasztság.:)
    Rendben. Nem olvassa senki?! Akkor nézd meg a 14 vagy hány rendszeres olvasót. Nézd meg a blog látogatottsági szintjét, és akkor jelentsd ki, hogy senki nem olvassa. Ha ezt ennyire tudod, akkor valószínűleg te is jártál már párszor az oldalon. ;) Hé, ne hasonlítsd magad össze más emberekkel! Nem mindenki rossz szándékból írja a kritikákat, hanem azért, hogy tényleg tanuljunk egy-két dolgot belőle, esetleg a kedvünket még jobban megnöveljék pár jó szóval.
    Mutass egy embert, aki ha beszélnek hozzá, minden egyes mondaton átrágja magát, gondol valamit, és nem rögtön válaszol. Csak egy embert mutass! Mert garantálom, hogy nem fogsz tudni senkit sem felhozni példával.
    Ha pedig nem jönnek át a dolgok, akkor arra kérlek, hogy ne írj. Ha nem tetszik a történet, nem kell olvasni, hiszen szabad országban élünk, itt már semmi sem kötelező.;) Az pedig, hogy van két lány, akik leírják a gondolatukat, az álmaikat, vágyaikat, az még nem jogosít fel téged arra, hogy ott szapuld őket, ahol tudod és ahol akarod.
    Sajnálod te a francokat sajnálod. Ha ezt tennéd, nem írnál minden fejezet alá sértő dolgokat...

    Ha nem esett volna le eddig abban a parányi agyadban, ez egy kitalált történet. Itt csupán a szereplők és a klubok igaziak. Ezen gondolkozz el. Mi minden szereplőt úgy látunk a lelki szemeink előtt, ahogy itt megformázzuk nektek. De ha nem tetszik, ismétlem önmagam, akkor nem kell olvasni. Érdekes módon más eddig nem piszkált semmi ilyesmivel minket.

    Utóirat? Most te ezt komolyan gondoltad?! Ez a baj azokkal, akik nem tudják, hogy mi milyen emberek vagyunk. ÉN KÉRTEM MEG TESSAT, HOGY ÍRJUK EGYÜTT A TÖRTÉNETET! ÉN MONDTAM NEKI, HOGY KEZDJÜK EL A MÁSODIK RÉSZT, HISZEN VAN IHLETEM, DE NEM TUDOM HOGY ELEGENDŐ AHHOZ, HOGY EGY TELJES TÖRTÉNETTEL ÚJRA ELŐRUKKOLJAK!
    Tehát innentől kezdve le lehet szállni a barátnőmről, és el lehet húzni a blogról! Puszilunk, Larissa. Tessa.:)

    VálaszTörlés
  10. Húúh hát sajnálattal látom, hogy már lemaradtam a buliról és szokás szerint későn érkezem, de nem baj behozzuk! ;)

    Szóóóóval kedves Tina, bár nem értem miért ezt a jelzőt használom, mindegy nem akarok bunkó lenni és nem is leszek az még akkor sem, ha te az voltál velem.
    Kezdeném azzal, hogy most jutottam géphez, ezért nem tudtam magam "időben" megvédeni, de ahogy a mondás tartja: ami késik, nem múlik. Tehát most jutottam ide, és most olvastam el mindazt ami itt történt.
    Na szóval lehet, hogy egoista vagyok, előfordul, de akik ismernek, ismétlem azok, akik ismernek így fogadnak el sőt van, aki pont ezt szereti bennem. A blogomat meg akkor veheted a "szádra", ha neked saját blogod lesz, és millióan fogják olvasni... A fejlődésemet az írásban pedig mindenki látja csak te nem, amúgy meg ilyen írásszinten is fent lehet tartani egy blogot, hiszen nekem sikerül.
    Arról pedig ne is álmodj, hogy átveheted a helyem a történet írásában, mivel köszönöm szépen nagyon jól érzem magam ezen a poszton és sokan gondolják úgy, hogy méltó vagyok arra, hogy Lari mellett dolgozhassak a részek megírásában.
    Ja és a legújabb bejegyzésedre reagálva, bírjuk a negatív kritikákat, hisz nem vagyunk puhány kislányok. De például azt nem tűröm el, hogy fejezetről fejezetre csak kritizáld és ócsárold a munkámat úgy, hogy te semmit nem tudsz felmutatni.
    Tehát ez lett volna a szerény kis visszakommentem számodra.
    Szervusz Tina...

    Lari, Dorcsy köszönöm szépen, hogy kiálltatok mellettem és köszönöm azoknak is, akik már az új rész alatt védtek meg. Nagyon jól esik, hogy ennyien gondoljátok azt, hogy nem hiába írunk hétről hétre, és amit csinálunk az nem csak fölösleges időpazarlás.
    Puszi nektek Tess ;)

    VálaszTörlés