Összes oldalmegjelenítés

2012. június 16., szombat

Chapter 29.

Sziasztok!:)
Egy kis közérdekű közleménnyel kezdenénk.:) Tessával megnyitottunk egy új blogot, igaz ennek semmi köze nem lesz a focihoz, viszont spanyol szereplőkkel lesz tele.:) Akit érdekel, azt szívesen látjuk az oldalon.:)

Az új fejezet pedig felkerül, jó olvasást!:) Puszi Lari, Tessa.

(Larissa)

A szerelem egy bizonytalan, elmúló érzés. Mégis gondolataimban ez a szó szerepel Fabregas neve mellett. Az intenzivitása kissé megvisel, Sergio mellett sem éreztem hasonlót. Pedig úgy gondoltam felnőttem a szerelemhez, elég idős lettem a házassághoz. Kiskoromban mindig azt hajtottam barátaimnak, hogy soha nem megyek férjhez, mert nem fogom tűrni, hogy bárki is féken tartson. Már az feldühített, amikor bárki elvette előlem a feles poharakat. Ilyenkor általában lázadásom miatt még többet ittam, ami nagyobb következményekkel járt.
Karjai szorosan fonódnak derekam köré, arcomra apró puszikat ad. Halkan szuszogva bújok hozzá, idő közben már eljutottunk egy üres hálószobáig, így egy takarót magunkra húzva, egymás karjaiban ér minket utol az álom.
Tengerparton sétálva, zaklatottan kapkodom le ruháimat, szívem eszeveszett vágtázása miatt talpam könnyed léptekkel veszi a víz felé az irányt. Hasam gömbölyűsége érdekesen hat, kezem remegve simít végig pocakomon. Agyam figyelmeztet, nem szabad megtennem a kezdőlépést, hiszen éktelen vihar kezdődő villámai szántanak végig a háttérben. Fehérneműben beugorva a vízbe, úszni kezdek, de a hullámoknak köszönhetően testem hamar elfárad. Karjaim csapkodnak, tüdőm próbál megfelelő oxigénmennyiséget juttatni szervezetembe, de mind hiába. Hangos dörgés rázza meg a területet, testem összerándul. Bal bokám görcsöt kap, valami megragad, és a mélybe ránt…

Reszelős sóhajom után, hangos sikítással ébredek barátom karjaiban, Cescy próbál teljesen felkelteni. Remegve kapok számhoz, agyam az álomképeket pörgeti minduntalan vissza. Hasamra nézve lefagyva mérem végig újra, és újra lapos, izmos testrészemet, kezem viszont, hogy végleg megbizonyosodjon erről, végigsimít rajta. Fabre követi mozdulataimat, sokkolva nézi végig falfehér arcomat.
-          Minden rendben? –ijedt tekintettel nézek rá, hangját meghallva kiráz a hideg.
-          Azt hiszem igen, csak rosszat álmodtam. –apró mosolyt villantok rá, majd a takarót magam köré tekerve, a szobához épített fürdő felé veszem az irányt. Bezárva az ajtót megtámaszkodom a mosdón, szemeim szokatlan ürességgel néznek vissza rám a tükörből. Karikáim sötéten húzódva adnak kontrasztot fehér bőrömnek, a napbarnaság már sehol sem található meg rajtam. Megmosva arcomat elhessegetem a rémképeket, majd a dörömbölésre felfigyelve, maszk alá rejtem érzéseimet.
-          Hé, mi történt? –hajamba túrva felemeli fejemet, a magasságkülönbség érezhető közöttünk. Nevetve fogom meg kezeit, amik még mindig arcomnál találhatóak, majd lefejtve magamról, elsétálok a gardróbig. –Szerintem nem találsz benne semmit, de Briannek talán van ruhája. –bólintva elindulok testvére szobájáig, de Cescy hátulról elkapja derekamat, és magához ölel. –Tudom, hogy nem akarsz róla beszélni, de én itt vagyok, ha kellek. –szavait fülembe suttogja, érzéki csókot lehel nyakamra, majd kicsit megtolva, elenged.
Soha nem tudtam volna belegondolni abba, hogy az ember szívében két ember is helyet foglalhat. Emlékszem, régen édesapám hazajött egy korabeli nővel. Nem tetszett a dolog, hiszen igaz édesanyámra sajnos nem emlékszem, de nem tudtam elfogadni Isabelt. Próbált a kedvemben járni, hívott vásárolni, és olyan ételeket főzött, amiket imádtam. Rendszeres balhékkal toldottam meg a napjainkat, apa ilyenkor ordítva nyugtatott, majd amikor észrevette, hogy hajthatatlan vagyok, akkor ajtó csapkodva zavart a szobámba. Általában ez a vita vezetett ahhoz, hogy ablakon kimászva elhagytam villánkat, és barátom házáig rohantam. Pluszedzésnek is megfelelő volt, ráadásul fél óra alatt minden dühöm elszállt, és csak a csalódottság maradt. Soha nem szerettem azokat a nőket, akik belemásztak kicsiny kis családunkba. Mindig is tudtam, hogy nem azért kedvelik apámat, mert jó ember, hanem mert rengeteg a pénze. Bosszankodva üldöztem el a szeretőket, majd durcásan kartávolságot tartottam Andrewval.

Jobban belegondolva, gyerekesen viselkedtem, ráadásul én undorítóbb módon teszem a hűtlenséget. Apámnak nem engedtem a továbblépést, viszont én férjem mellett kavarok a legjobb barátommal is. De ha azt nézzük, nekem nincs boldog párkapcsolatom, és Fabregasra mindig is számíthattam. Ő olyan volt, mint a legjobb barátnőm, kicsit helyesebb és szőrösebb kiadásban. Mindent tudott az életemről, ezért is történhetett az, hogy már a gondolataimat is ismeri.
-          Lari? –ereimben megfagy a vér, az ismerős hangot meghallva, remegve nézek hátam mögé.
-          Te mégis mit keresel itt?! –számonkérésem kissé érdekesen hat közöttünk, de muszáj tudnom.
-          Barátomhoz jöttem. Azt hiszem, én inkább nem teszem fel a kérdést, hogy miért a fiatalabb Fabregas szobájából jössz ki félmeztelenül. –ördögi mosolyától kiráz a hideg, szemei arcom, és testem között ingáznak.
-          Ki a barátod? –összehúzott tekintettel mérem végig, fekete ingjét farmerjába tűrte. Elegáns megjelenése bíztató, viszont meglátva a sportcsukát, egyáltalán nem csalódom benne.
-          Én. Látom, már ismeritek egymást. –Brian lépked felénk nevetve, de a láthatatlan szikrákat kiszúrva, arcára fagy a mosoly. –Ugyan már emberek. Nem ártottatok ti egymásnak semmit, éljetek boldogan. –felsóhajtva elindulok az ellenkező irányba, de egy férfias kéz csuklómra csavarodik, és visszaránt.
-          Miért nem élvezed még egy kicsit a mi társaságunkat? –szemei ördögien csillannak fel, agyam lüktetve adja tudtomra, hogy távolabb kell tőle kerülnöm. Magabiztos tekintettel rántom ki szorításából kezemet, majd lekezelően végigmérve, egyetlen mondatot intézek hozzá.
-          Azt hiszem, ezt inkább drágalátos barátnőmhöz, Hannahoz kellene intézned. –tekintete megkeményedik, már nem látható az a bujaság benne, amit minden alkalommal megfigyelhettem.
-          Nem tudod te mi az élet, kislány. - szánalommal teli tekintettel mér végig, majd megfordulva, csupán a kérdőjeleket hagyja fejem felett.
-          Annyit tudnod kell, hogy Hannahnak és Danielnek már semmi köze egymáshoz. –Brian megértően pillant rám, de követi barátja útvonalát. Egyedül maradva a hatalmas folyosón, bosszankodva lépek be az egyik ajtón.
A helyiséget férfi illat lengi körbe, az irodának tűnő szoba láttán gyomromban hatalmas görcs alakul ki. Mégis mibe csöppentem bele? Feltépve az asztal fiókját, éktelen kutatásba kezdek. Lábaim fáradtak, a rengeteg tárolóeszköz viszont nem könnyíti meg a dolgomat. Hangokat hallva a folyosóról a falnak simulok, de szerencsére senki nem akar most engem megzavarni. Az alsó fiókhoz érve, zárva találom azt. „Rendben még egy gyanús dolgot fel kell írnom a listámra.” Gondolatban mindig is vezettem egyet, még Fabre szoktatott rá. Volt, hogy elfelejtettem fontosabb dolgokat, vagy figyelmen kívül hagytam a nyilvánvalót, és apró dolgokkal törődtem. De drága barátom felvilágosított, hogy egyáltalán nem erről szól az élet, hogy lényegtelen dolgokon ragadjunk le. Mindig is azt hangoztatta, hogy élvezzük a percet, mintha ez lenne az utolsó. Belegondolva rengeteget köszönhetek neki, az utóbbi időben ő hiányzott az életemből.
Hajamból kihúzva egy hullámcsatot, könnyed módon hajlítom megfelelő irány felé. Bedugva a zárba imádkozom, hogy a filmekből eltanult trükk itt is sikeres legyen. Ugyanis csalódnék a rendezésbe, és azt hinném, csak én nem vagyok erre képes. Halk kattanás adja tudtomra, hogy a titkokat rejtő fiók megadta magát nekem. Magabiztosan rántom ki, majd egy kék mappát a kezem közé véve, érdeklődve tanulmányozom át a tartalmát. Meglátva a cikkeket, és a kutatásokat, szívem hevesen kezd el verni, agyam viszont a történések lehetetlenségét próbálja sorrendbe szedni…

(Ramos)

Hiába játszottam a macsót feleségemnek, egyáltalán nem éreztem magam olyan jól. Borzalmas érzés tudni, hogy az, akit a legjobban szeretek, más férfinek is odaadta a szívét. Viszont régen láttam már olyan tüzet a szemében, amit megmutatott az edzésen. Isten a tanú rá, visszafogtam magam, pedig szívem szerint megcsókoltam volna vallomásom után. De tudnia kellett, hogy komolyan gondolom a harcot, melyet kegyeiért fogok megvívni. Valójában kissé boldognak érzem magam, hiszen fogalmam sincs kivel töltöttem a tegnap estét, de amikor az öltözőben elhallgatott, tudtam, ő is félrelépett már. Természetesen ezt az is bizonyítja, hogy szerelmes valakibe. Valakibe, aki nem én vagyok, és ez fáj most a legjobban. Talán hülyeség volt ennyire nyíltan belészeretni. Hagynom kellett volna a kétségek között, és lehet nem tört volna ennyire össze ez a közjáték.
Körülbelül húsz perce szobrozok egy olyan ember lakása előtt, akivel nem nagyon váltottam 30 mondatnál többet azóta, mióta ismerem. Ujjaim a kormányt szorítják, agyam kiált a meggondolatlan tett valóra váltása előtt. Igazából fogalmam sincs miért hozott erre a sors, de valami vár engem bent. Valami, ami gyökeresen megváltoztatja sivár, kihalt életemet. Hátradőlve a kényelmes ülésen, spanyol ütemeket szólaltatok meg rádióm segítségével. Régen rengetegszer ültünk be a kocsiba Larival, hiszen imádtunk vezetni. Ha időnk és hangulatunk engedte, több órás autóutakat szerveztünk. Valójában az a legnagyobb bajom, hogy minden tárgyhoz, minden helyhez az ő arcát tudom kötni, ezért is borzasztó végigsétálni a Bernabeu folyosóján. Belső megérzésem azt súgja, ne higgyek abban, hogy visszatér hozzám. De nem adhatom fel, hiszen fontos nekem! Imádom az illatát, a hosszú, gyönyörű haját, és a csillogó szemeit. Ha máshogy alakíthatnám életemet, többet foglalkoznék vele. Megismerném a családját, és nem majomkodnék a féltékenységi jelenetek megtervezésével. De az a baj, hogy az ember élete alatt rengeteg dolgot szúr el, és későn döbben rá, hogy máshogy kellett volna cselekedni.
Gondolatmenetemet egy nőies kéz zavarja meg, a rajta található jegygyűrű megcsillan az esti holdfényben. Arca az ablaknál van, valamit beszél, de én csak némán ülök helyemen, és bámulom bájos arcát. Hihetetlen mennyire hasonlít a két testvér, és amikor Tessara nézek, szívem környékén fájdalom cikázik végig. Mégis úgy fogom fel az egészet, hogy ha már Larit nem láthatom, legyen a közelemben a húga. Amúgy is, az angol lány valószínűleg egy olyan férfivel csalt meg, akit én is ismerek. Valakivel, aki a múltjában fontos szerepet játszott. Miért ne vehetném fel én is valakivel a kapcsolatot?! Abból még soha nem adódott baj, ha az ember megvitatja valakivel az élet kérdéseit.
Kinyitva a kocsi ajtót, megölelem a fiatalabb Morrisont, majd egy gombnyomás segítségével magára hagyom csodámat a feljárón.
-          Szia Sergio. Körülbelül fél órája szuggerállak az ablakból, de megkövülve ültél és üveges tekintettel meredtél magad elé. –mókásra véve a figurát, próbál kicsit nyugtatni, de agyamra ismeretlen köd száll. Valakivel eltöltöttem egy teljes estét, és mindössze úgy, hogy meg sem várta a reggelt. Pedig ilyenkor a nők azon vannak, hogy kedveskedjenek. Csupán azért, hogy a reggeli kávé előtt ne rakjam ki a szűrüket. –Hahó, Tessa hívja énekes társát. –kezét meglóbálva arcom előtt, mosolyogva veszi fel velem a szemkontaktust.
-          Ne haragudj. –szám sarka felfelé görbül, szokatlan megnyugvással tölt el az ittlét. –Kezdődhet a duett? –átkarolva derekát az ajtó felé vezetem, majd bezárva magunk mögött, az életemet elhagyom a küszöbön, és nem foglalkozom a következményekkel…

(Tessa)
Férjem mindig is híres volt a nagy utazásairól és ezt a nászutunk alkalmával is bebizonyította azzal, hogy az esküvőnk megünneplése alkalmából Hawaiira utaztunk. Minden meg volt tervezve már az első perctől kezdődően. Amint kijutottunk az ünneplő tömeg köréből egy limuzin várt minket, amelyik egyből a repülőtérre vitt. Nekem fogalmam sem volt arról, hogy mi az úti célunk, hiszen ezt a részt az újdonsült férjemre hagytam, ha már az esküvő szervezésében ő csak annyit segédkezett, hogy megjelent, mint férj. Természetesen mindenre a nászút volt a kifogása. Már maga az esküvőnk sem volt egy szerény keretek között ünnepet esemény a maga tengerpartos helyszínével. Viszont a magángép és a saját ízlés szerint berendezett limuzin volt nálam a hab a tortán. A kicsit becsiccsentett állapotomat a repülőúton hevertem, majd mikor megérkeztünk nem tudtam eldönteni, hogy csak álmodom, vagy valóban ébren vagyok. Alig felnőtt fejjel egy ekkora utazás hihetetlen élmény volt számomra, és ezeknek a csodáknak a férjem nyitotta ki a kapuit. A szigeten egy kisebb elkerített rész volt kialakítva számunkra, ahova senkinek nem volt semmilyen bejárása, így zavartalanul tudtuk megünnepelni a nászutunk első napját. Az egész Hawaiion töltött időből azokra a pillanatokra emlékszem vissza szívesen, amikor csak ültünk és hallgattuk a tenger hullámai által adott hangokat, este pedig együtt néztük a csillagokat. Hiányoznak ezek a gyerekes romantikus dolgok, amiket a tini regényekben lehet olvasni.
Az emlékek miatt mosolyogva nyitom ki a szemem majd nyújtózva egyet úgy teszek mintha az előbbi emlékáradat nem támadott volna le. A gardróbomba sétálva a meglepetés helyhez méltó ruha szettet próbálok meg összeválogatni, ami persze egy roppant nehéz feladat, ezért úgy döntöttem, hogy felveszek egy ruhát, majd lezsűriztetem az illetéssel, aztán ha nem jó akkor addig ismétlem újra a folyamatot, amíg Matías azt nem mondja, hogy az adott ruhában megjelenhetek ott. Legelőször egy zöld színű mini ruhát vettem fel, ami háromnegyedes ujjával és a lapockánál kivágott hátával egy kissé elegáns hatást keltett, lábamra pedig mindehhez egy fekete magas sarkút húztam, ami óriási sarkának köszönhetően kecsesebbé tette járásomat. Óvatosan lesétáltam a földszintre lépteimet pedig már a ház legtávolabbi pontján is lehet hallani. A jelenlegi döntőbíró éppen a nappaliban nézte a tévét, majd amikor meghallotta a lépteket a lépcső felé kapta a fejét. Álla kissé közel került a padlóhoz, hiszen a ruha hossza éppen, hogy érintette a combom közepét. Kérdőn nézve rá vártam válaszát, ám csak bámuló tekintetet kaptam így kénytelen voltam néhányat csettinteni az orra előtt, hogy figyeljen rám.
-          Na ebben el lehet menni arra a titkos helyre? – kétszer körbefordulva kicsit több betekintést adtam a ruha látványából, majd vártam a pozitív vagy negatív válaszát.
-          Eszméletlenül nézel ki, de ennél azért kicsit lazább cucc is elég. – agyam őrült zakatolásba kezdett, a fogaskerekek nyikorgó hangja pedig valószínűleg hallható volt a külvilág számára is. Lazább szerelés alatt én egy teljesen laza szettet vettem föl, ami egy farmernadrágból és egy sárga topból állt, mindehhez pedig egy barna sarut társítottam. Ismét lelépkedve a lépcsőn már abban a reményben tartottam lefelé, hogy nem kellesz többet a ruhával variálnom. Leérve újra körbefordultam, majd vártam a mostani bírálatot. Matías arckifejezéséből rögtön következtettem arra, hogy ez a ruha sem az igazi, így türelmesen vártam az instrukcióit a továbbiakra. – Azt mondtam, hogy lazább és nem azt, hogy olyan laza, hogy szétesel. Na jó mutasd a  gardróbod. – kijelentése hallatán csak egy szó jutott az szembe, amit hangosan a tudtára is adtam.
-          Mi? – értetlenül álltam a dolog előtt ő viszont már felfelé tartott a lépcsőn közben pedig fogta a csuklómat, hogy én se maradjak le mögötte.
-          Csak én tudom pontosan, hogy hová fogunk menni, tehát a legjobb megoldás az, ha én is mondom meg, hogy mit vegyél fel. Így biztos, hogy a ruha tökéletesen meg fog felelni. – nem azzal volt bajom, hogy nem bíztam Matías ízlésében, csak kicsit féltem, hogy hogyan fogok festeni az általa összeválogatott ruhákban. A szobámba beérve megmutattam barátomnak a gardróbom majd végigdőlve az ágyon vártam, hogy milyen ruhákat fog elővarázsolni nekem. Tíz perc várakozás után komolyan az hitem, hogy Matít elnyelte a ruhásszekrényem valamelyik szeglete ezért úgy döntöttem megnézem, hogy mit is művel valójában. Meglepetésemre semmi baja nem volt. Vállára terített néhány darabot, majd mutatva, hogy forduljak meg és hagyjam el a helységet egyből kiparancsolt. Kíváncsi voltam az összeállítására ugyanis vállán néhány barna ruhadarabot véltem felfedezni, amiket eddig eléggé hanyagoltam a ruhatáramból.
-          Mikor jössz már? Körülbelül húsz perce beszabadultál és még mindig bent vagy. – sürgetésem hatására barátomat láttam meg az ajtóban, majd hozzám dobva egy nadrágot és egy pólót, ismét eltűnt a gardrób mélyén. Megvizsgálva a darabokat mosolyra húzódik a szám majd a mosolyból hangos nevetés lett. Matíasnak sikerült, húsz percig keresnie két olyan ruhadarabot, amik egymásra hajtogatva álltak a szekrényben, arra várva, hogy felvegyem őket. Egy krémszínű csőfarmer és egy hozzá passzoló fekete póló volt a szóban forgó öltözet. Lekapva felsőmet pillanatok alatt öltözök át, majd a nadrág felvétele után a gardróbba sétálva mutatom meg Matíasnak az általa választott szettet.
-          Ezt vedd fel hozzá, és ezt és ebbe pakold bele a cuccaidat. Amíg elkészülsz én is átöltözök és indulhatunk is. – egy a nadrághoz passzoló magas sarkút, egy barna bőrdzsekit, majd egy szinté a nadrághoz passzoló levéltáskát nyomott a kezembe, majd kiviharozva a szobámba magamra hagyott, hogy az utolsó simításokat elvégezzem. Hajamat nagy loknikkal díszítettem, sminkemmel pedig a szememet hangsúlyoztam ki. Táskámba belerakva a telefonom és az irataim már indulásra készen éreztem magam, így a tükörben leellenőrizve külsőmet elégedett vagyok a látvánnyal, majd nagy mosoly kíséretében vonulok le a nappaliba.
-          Én készen vagyok, te hogy állsz? – még kérdésem befejezése előtt megpillantotta Matíast, aki kettesével szedve a fokokat, jött le a lépcsőn. Végül is pont egy orvos az, aki a nem túl vastag lépcsőfokokon ilyen sebességgel száguld lefelé. Barátom utolsó simításként megigazította a fekete ingjéhez választott színben megegyező karkötőjét, majd kinyitva az ajtót jelezte számomra, hogy indulhatunk.
Arra hivatkozva, hogy ma mindketten szórakozni fogunk egy kicsit mindketten inkább a gyalogos közlekedésre szavaztunk. Út közben persze Matí még mindig nem akarta elmondani, hogy hová megyünk, csak azt hajtogatta, folyamatosan, hogy bízzak benne, és hogy jól fogom érezni magam. Kíváncsian vártam, hogy milyen helyre fogunk menni, hiszen a környék amerre sétáltunk kicsit sem volt ismerős számomra. Végül befordultunk egy zsákutcába, amire először azt hittem, hogy Matí eltévedt és rossz irányba tart, majd rájöttem, hogy ő nem én, és megpillantottam az óriási fényáradatot az elhagyatottnak hitt utca végén. Közelebb sétálva a helység logója egyre kivehetőbb lett a mosolyom pedig egyre nagyobb az arcomon. Egy karaoke bár volt az a szuper titkos meglepetéshely, ahová barátom el szeretett volna hozni.
-          Megérkeztünk. Na mit szólsz? – nevetve álltam, majd pár másodperc múlva elindultam a helység felé.
-          Király. Imádom. Gyere már Matí! Itt akarsz végig kint állni? Igyunk valamit aztán énekeljünk. – csodálkoztam, hogy az iszákos tervemre nem reagált semmit, viszont örültem is neki, hiszen betudta, hogy eléggé felnőtt vagyok már az ilyesfajta szórakozáshoz.  A pulthoz lépve kezdésnek egy-egy vodkanarancsot kérek, majd az orvosom által lefoglalt asztalhoz sétálva odatolom az orra elé a poharat.
-          Mit akarsz velem megitatni? – nevetve tudatom vele, hogy mi van a pohárban, majd levéve a kabátomat, az éneklésre kijelölt hely felé igyekszem. Átnézve a lehetőségeket egy régi kedvencemre mutatok, majd a pultnál álló srác néhány másodperc keresés után elindítja a kért számot.
Imádtam ezt a számot és reméltem, hogy mások is élvezni fogják az előadásomat. Többen álltak fel és sétáltak a tánc térre, de voltak olyanok is, akik a színpadnak kialakított emelkedő előtt álltak és úgy élvezték az előadásom. Jólesett az önfeledt éneklés és az is, hogy ennyire élvezte mindezt a közönség. Már vártam azt a pillanatot, amikor mindezt az élményt a saját koncertemen élhetem át a saját rajongótáborommal. Persze nem kizárt, hogy itt is akad egy-két kósza rajongó, de én ennek csak örülök, hisz láthatják, hogy újra visszatértem. A dal végén mindenki tapssal és őrjöngéssel jutalmazta produkciómat, amitől akarva akaratlanul is folyamatosan fülig ért a szám.
-          Te jössz. – leülve Matíassal szemben még a vak is látja, hogy neki beszélek, viszont ő rájátszva hátrafordul megnézni, hogy kinek szántam az előző mondatom.
-          Azt kétlem, én nem tudok énekelni. Ahhoz pedig nem ittam még eleget, hogy megtegyem. – nevetve húzta le a pohara tartalmát, majd rám mosolyogva várta, hogy mi lesz erre a reakcióm. A pulthoz sétálva plusz két-két kör italt rendeltem, majd leszállítva a vodkákat az asztalunkhoz megindokoltam ezen döntésemet.
-          Akkor egészségedre, ugyanis addig innen nem megyünk el, amíg nem látom, hogy ott állsz, és nem hallom, hogy énekelsz. – lehúzva a pohár tartalmát Matíasra nézek majd megfogva kezét a tánctérre húzom, ugyanis a countryzene üteme most nagyon szimpatikus számomra. Végigtáncolva a számot tapsolva ülünk vissza a helyünkre, majd arra lettünk figyelmesek, hogy mindenki szájtátva fordul az ajtó felé. Újabb híresség léphetett be az ajtón ugyanis többen már autogrammért szaladtak, és olyan is akadt, aki egy közös fotóért szaladt. – Ki lehet az, hogy ennyire lerohanja mindenki? – kérdésem eléggé badarság volt, ugyanis az emberektől szerintem még az előbb érkezett személy sem tud egy tapodtat sem mozdulni.
-          Nem tudom, de hamarosan kiderül. – közelebb érve hozzánk az imént érkezett híresség kezd ismerőssé válni, majd végül az asztalunknál megállva üdvözli társaságunk.

13 megjegyzés:

  1. Szijasztok!

    Ideértem időbe! :) Hihetetlen! Mondjuk a mai kevéske szabad időmet rátok szántam! De már nincs sok úgyhogy sajnos rövid leszek.
    Danielnek hogy mindig mindenhol fel kell bukkanni! :/ Na jó tudom kell ő is. Lari komoly önvizsgálatba kezdett... Hát kíváncsi leszek mire jut. Na meg arra, hogy mit tartalmazhat a kék dosszié.
    Szegény Ramos, én azért sajnálom őt! Egyre jobban él bennem a tény, hogy Larival töltötte azt az éjszakát... Ha nem akkor tévedtem és lesz meglepetés. :) Viszont ha igen és ezt a hátvéd megtudja tuti összezuhan. Ennél jobban. Hm... Érdekes, hogy Tessa közelébe szeretne lenni ha már a testvérével nem tud. Vajon miféle következményekről beszél Sergio... Ez engem most nagyon nagyon foglalkoztat.
    Ahogy az is, hogy ki lehet a sztár, akitől aláírást kértek és közös képet. Valahogy nem Ronaldora tippelek. És most lehet, hogy kicsit meg vagyok keveredve időben.
    Matí és Tessa úgy fest elfelejtették a csókot. Bánom is meg nem is. De a doki nekem inkább tűnik jó barátnak. Majd kiderül.
    Mindenesetre ez is egy nagyon jó rész lett és most igyekszem jönni mindig az aktuális résznél! :)
    Puszi nektek:
    Vii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vii!:)
      Köszönöm szépen, hogy annak ellenére, hogy kevés szabadidőd volt, azt mégis ránk szántad!
      Danielnek érdekes szerepet szántam, elég fura ötlet fogalmazódott meg a fejemben.:D De abban reménykedem, hogy az is tetszeni fog nektek.:)
      Természetesen a dosszié tartalma kiderül rögtön a következő fejezet elején, ami lehet hogy kissé le fog titeket sokkolni. Mármint maga a fejezet.:D
      Azt hiszem nem árulok el azzal nagy dolgot, ha bevallom, azt a bizonyos estét tényleg Sergioval töltötte, és szeretnék ennek egy szép kis vonzatot is megírni. Egy amolyan tipikus következményt, ami nem, nem a terhesség lesz.:D Igyekszem úgy megírni a szerelmi háromszög kimenetelét, hogy nem legyen felháborító sem, és kiakasztó sem.:)
      Köszönöm szépen a kommentet Vii, nagyon sokat jelent!:) Puszillak, L.:)

      Törlés
    2. Szia Vii! :)

      Köszönjük, hogy írtál nekünk! :)

      Az, hogy ki az a sztár, akitől, mindenki autógrammot kér a következő részben, már olvashatod, és remélem, hogy nem okozom majd vele csalódást! :)

      Mindkét fél máshogy dolgozza fel a csókot, hisz Matí mint tudjuk, kicsit többet érez Tessa iránt, míg Tessa szívében, még mindig csak a férjének van hely.
      Köszönjük! :)

      Puszi! :)

      Törlés
  2. Sziasztok!

    Most újjal fogom kezdeni, még pedig azzal, hogy nagyon nagyon tetszett a rész! Ez azért új, mert eddig bocsánatkérésekkel kezdtem, de sikerült behoznom magam, és persze itt a nyár és óriási semmittevés, szóval most legalább hasznossá teszem magam.

    Larissa rész:
    Hűűű csajszikám! Ez kurva jó rész volt! Nekem marhára tetszett. Most újabb rejtélyeket, csavarokat raktál a történetbe, de ez így szép és kerek, így kell csinálni. Nagyon ügyes vagy, szóval csak így tovább, mert szeretem, ha gondolkodni kell a dolgokon és rájönni az összefüggésekre, ahogy látom itt is az lesz.
    Még mindig fogalmam sincs, hogy fog dönteni, vagyis helyesebben kit fog választani. Remélem, helyesen fog dönteni, de egyben biztos vagyok, egyiküknek nagyon fog fájni a döntés, még a másiknak hatalmas boldogságot fog okozni.
    Az álmon csak a szám tátottam, de amúgy nincs vele bajom, mert ez is egy újabb fordulat. Bár azért megnéztem volna Fabre arcát, amikor Lari végigsimított a hasán. Csodálkozom, hogy nem kérdezte meg, hogy „Terhes vagy?”, de szerintem a srác a mozdulatot látva köpni-nyelni nem tudott hirtelen, nem még megszólalni. Azért csak sikerült kinyögnie egy „minden rendben?”-t. De felajánlja legalább, hogy ott van mellette, ha kell, bár ismerve őt, megkérdőjelezem a dolgot, hogy Lari ezt igénybe is veszi.
    Még mindig szeretem a visszaemlékezős részeket, szóval ez a csöppnyi is tetszett.
    Daniel még mindig olyan, mint a mesében. Ha számít rá, akkor is jön, ha nem számít rá, akkor még inkább. Viszont nincs ellenem a dolog, mert bírom a srácot azzal a nagy titokzatosságával. Valahogy nem lepett meg, hogy Briannel haverok, tulajdonképpen, ha engem kérdezel, akkor azt mondom, mint barátok tökre összeillenek. De azt észrevettem, lehet, hogy csak én az én fantáziám szenved túltengésben, hogy ahányszor feltűnik a srác, annyiszor több lesz a kérdőjel körülötte, most megint több lett, bár fogalmam sincs, miben, de érzem, hogy több lett.
    Nem tudom, hogy a Charlie angyalaiból tanulta ezt a nagy kémkedést, mindenesetre nagyon hatásos a dolog, és még tetszik is. Bár kíváncsi vagyok, milyen titkokat rejteget az a mappa, ha kulcsra zárt fiókban őrzik. Remélem, minél hamarabb ki fog derülni, mert furdalja a kíváncsiság az oldalam, igaz erre mondják azt, hogy aki kíváncsi, az hamar megöregszik, én fiatalnak érzem magam, szóval ezzel semmi probléma.
    A Glee számait alapvetően nem szeretem, de erre azt mondom, nem volt rossz.

    Ramos rész:
    Már vártam, és végre itt is van. Csak úgy mellékesen odaírom, hogy nagyon tetszett, bár szerintem ez már alapvető dolog, de azért inkább leírom.
    Ramos őszinte vallomása, minden, amit érez és gondol… egyszerűen imádtam, ahogy leírtad. Egy élmény volt olvasni, és szerintem, ez volt az eddigi összes Sergio szemszögből a legjobb, mert csengett az őszinteségtől, mind gondolatilag, mind érzelmileg, és ami a legfontosabb, őszinték iránta az érzései, és elismerte a hibáit. Én is kíváncsi vagyok, ki lehetett a drága hálótársa, van egy-két, jó pontosítok három tippem, de inkább nem mondom meg. Kíváncsi vagyok, mire készülnek, igaz, vannak tippjeim, de inkább még nem mondok semmit.
    Adam Lambert számát még nem hallottam, de nagyon tetszett, és illett is hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szittyke!:)
      Örülök, hogy látlak! De tudod jól, hogy egyáltalán nem kell bocsánatot kérned, hiszen nem győzöm hangoztatni, hogy az a legfontosabb, hogy soha nem hagysz cserben minket!!:)

      Boldog vagyok, hogy így fogadtad ezeket a bizonyos csavarokat.:D Úgy gondoltam most egy kicsit fel kell kavarni az állóvizet, ami a szerelmi háromszög köré épült már. Azért reménykedem abban, hogy nem fogja kibaszni a biztosítékot senkinél a következő rész, ugyanis az ötletem eléggé érdekesen hat...:D

      Igen, valóban. Sajnos valamelyik srácra az összetörés vár, de tényleg próbálom úgy kihozni ezt az egészet, hogy ne legyen akkora csalódás egyik csapatnak se.:) Aztán majd meglátjuk a továbbiakban, hogy Lari miképp fog dönteni.:D

      Lari önfejűsége miatt mindig próbálja önmaga megoldani a dolgokat, ha nagyon nem bírja már azt, ami a lelkét nyomja, akkor fakad ki, de olyankor is próbál bizonyos információkat magában tartani... Igen, valóban célszerű kérdés lett volna tőle, de látta a lányon a zavartságot, így inkább nem kérdezett semmit.:D Illetve semmi olyat, amivel még jobban felzaklathatná...

      Ígérem hamarosan ki fog derülni Daniel kiléte, nagyon jó ötlet körvonalazódott meg a fejemben.:D Aztán majd kiderül, hogy ti mennyire lesztek rá vevők.:D Bár annyira nem vészes, viszont ezt a titokzatosságot neked köszönhetem, ugyanis amikor az egyik kritikádban írtad, hogy "mindig akkor bukkan fel, amikor nem számítanánk rá", akkor jöttem rá, hogy a leglehetetlenebb helyzetekben kell behozni.:D Akkor, és ott, amikor tényleg nem várnátok őt.:D
      A mappa tartalmán már nem kell sokat gondolkozni, ugyanis feltettük az új részt, és ott az efféle kérdésekre választ kapsz könnyen.:D
      Örülök, hogy nem lőttem annyira mellé a számmal!:) Bár nekem ez a feldolgozás valahogy jobban tetszik az eredetinél, azért is esett erre a választásom.:)

      A következő fejezetekben nagyon sok Sergio szemszöget tervezek, persze ez nem a 31-től fog kezdődni, arra még egy kicsit várni kell.:) Remélem ezt a mondatodat "Egy élmény volt olvasni, és szerintem, ez volt az eddigi összes Sergio szemszögből a legjobb..." sokszor fogom még olvasni, ugyanis mindig kiszabok magamnak egy teljesítendő határt, és csak reménykedek abban, hogy sikerül is megütnöm azt a bizonyos felső lécet.:)
      Örülök, hogy tetszett az Adam Lambert szám!:) Köszönöm szépen Szittyke, hogy írtál nekünk!:) Puszillak, Lari.:)
      Na akkor a 31 fejezet hatalmas meglepetés lesz számotokra, és csak reménykedni tudok abban, hogy tetszeni is fog!:)

      Törlés
  3. Tessa rész:
    Imádtam a nászútra visszaemlékezős részt. Eddig még nagyon keveset olvastam róla, de most az űr elég szépen ki lett töltve, és még tetszett is. Mohombi száma pedig különösen illett hozzá, megjegyzem óriási kedvenc nálam, szóval piros pont hozzá.
    Jellemző Tessara, hogy vagy túlbonyolítja a ruhát, vagy egyszerűen ellazsálja az egészet, mind a kettő érvényesült. Örültem, hogy most Matí választ ruhát, és tetszett is az összeállítása, mert egyszerű volt, mégis elegáns. A karaoke bárra nem gondoltam volna, most is tudtál meglepetést okozni az ötlettel, és még tetszett is.
    Rihanna száma nagy kedvenc már régóta, örültem, hogy ezt énekelte. Matí és az éneklés… Szívesen meghallgatnám, bár azzal egyet értek, ahhoz, hogy kiálljon valaki énekelni nincs még elég pia az illetőben, szerintem én is így lennék ezzel az ötlettel. Kíváncsi vagyok, ki a másik híresség, szóval várom a folytatást.

    Nagyon tetszett a rész, és remélem, minél hamarabb lesz folytatás, mert kíváncsi vagyok a fejleményekre!

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szittyke! :)

      Köszönjük, hogy írtál! :)

      A visszaemlékezős részt éppen egy jó hangulatomban írtam meg és ezért is lett olyan hangulatos. :)
      A nők szeretnek öltözni, ha pedig hozzátesszük azt is, hogy ez a nő Tessa akkor biztosak lehetünk a ruhakáoszban. :D A hellyel pedig örülök, hogy meglepetést tudtam okozni neked. :)

      Rihanna egy ikon, így kicsit evidens volt, hogy egy most trendi számot keltsen életre Tessa, bár utólag belegondolva az egyik saját szerzeményével is kiállhatott volna a közönség elé. :D

      Köszönjük a kritikát! :)

      Puszi! :)

      Törlés
  4. I'm here, again. Rettentően sajnálom, hogy még mindig ilyen szörnyen nagy a lemaradásom csak egyszerűen... Nos, lusta vagyok, lássuk be. Annyira leköt a szünet adta lehetőség a semmittevésre, hogy képtelen vagyok nem élni vele. És amikor leülök a géphez, pillanatok alatt repülnek el az órák, és csak azon kapom magam, hogy már tíz óra, és megint nem csináltam semmi hasznosat - bár öröm az ürömben, számotokra lehet nem, számomra igen, az írásra már sikerült időt találnom, így azzal viszonylag jól állok, de ígérem, most már a komiírásra is ráállítom magam. :D

    Tessa rész: A visszaemlékezős rész nagyon tetszett, és tényleg látszik, hogy Tessa milyen fiatal még. Mint vendég, szívesen részt vettem volna az esküvőn, Hawaiira meg szívesen kiruccannék egyszer, de nem az az elsődleges célpontom :D Előtte van Barcelona, Rio de Janeiro, Miami, Írország, és Finnország :D:D

    El tudom képzelni Matías tekintetét a ruha láttán :D Amúgy a zöld ruha-ruhák általában tetszenek, szóval ez tökre előttem van és aww*.* :D Matí szerintem direkt csinálta, hogy rögtönzött divatbemutatót láthasson :D Amúgy nálam az "olyan laza, hogy szétesel" a mezalsó+valamilyen ujjatlan :D A farmer-top az nálam az átlagos kategória, sőt, ha olyan topról és teszem azt magassarkúról van szó, akkor a kicsit elegáns is... :D

    Tess helyében lehet azt hittem volna, hogy Matí belefulladt a ruhák alá... :D mint esetemben, ha kinyitom a szekrényem.. Neeem, amúgy nem rumlis. annyira. :D Amúgy meg Matí pasi, még ha az értelmesebbik fajtából is, de simán lehet, hogy szétpakolt mindent, és örült, mint majom a farkának, mikor két külön helyről előszedte a cuccokat :D

    Matín is fekete ing. Komolyan, ti direkt engem kínoztok, mi? :D Ráadásul Matías szőke, a szőke pasiknak hatványozottan jól áll a fekete ing. A bordóról meg inkább ne beszéljünk, mert azért is odáig vagyok. Igazából, ah egy pasin ing van, az már erős pozitívum... :D

    Hmm vodkanarancs... :D Azt szeressük... xD bár... nem minden hígítási arányban. Egy-egyben például kifejezetten ellenemre van... :D Helyes, hogy Matí nem akarja leszabályozni Tessa italmennyiségét :D

    Á, az ilyen karaoke-s helyeknél csak egy olyat bírnék jobban, ahol egész este latinos, spanyolos számok mennek, és társastáncot táncolni tudó pasik vannak :D "Ahhoz pedig nem ittam még eleget, hogy megtegyem" ó, hogy ezt a mondatot, én milyen gyakran szoktam hangoztatni... :D Amúgy pedig az, aki annyira ért a zenéhez mint Matí, nem lehet annyira bot fülű és rossz hangú :D

    A zenék: A Coconut treet imádom, karácsonykor találtam meg, és talán ennek a számnak köszönhető, hogy nem állt be a téli depim :D Tudom, az időzítés tökéletes, hogy yári számot vadászok télen, de véletlen volt, az In your head mellett volt linkelve :D Az Umbrella meg örök kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorcsy! :)

      Örülünk, hogy írtál nekünk! :)

      Örülk, hogy tetszett a visszaemlékezés. Az utazási célpontjaim között nekem sem az első helyen szerepel Hawaii, de ha valaki azt mondaná, hogy mehetek nem utasítanám vissza. :D Barcelona nekem is fent van a listán, és ahogyan említetted Miamit, az USA területéről is van pár hely, amit szívesen felfedeznék. :D

      Az egyik kedvenc színem a zöld a lila mellett, így akarva akaratlanul is azt írtam le, de örülök, hogy ez elnyerte a tetszésedet. :) Igazából, Matí nem direkt csinálta ezt Tessával, de ha erről az oldalról nézem a dolgokat, nagyon beletrafáltál ebbe a szituációba. :D Úgy látszik a laza, mindenkinek mást jelent, bár a farmer ujjatlan topp magas sarkú nálam a buli ruhát jelentette az elmúlt hónapban. :D

      Úgy látom te is úgy állsz a szekrényed összerendezésével, mint én. :D Egyébként Matí azok közé a pasik közé tartozik, akibe szorult némi divatérzék, így sikerül neki mindig beletrafálnia, hogy mi is a helyes öltözék. :D

      Matíast, azaz Chadet a Tuti gimiben láttam fekete ingben, és ez ihletet meg. :D De jó, hogy ezzel is beletrafáltam nálad. :D

      Tessa felnőtt nő, már ha elnézzük, hogy még nincs húsz éves. Tehát ettől fogva nem korlátozhatja őt senki sem. :D A vodkanarancsot pedig én is szeretem, bár nekem az arányok inkább a vodka és utána narancs megosztásban jöhetnek. :D

      Ha van fantáziád minden lehetséges. Ha nincs ilyen klub a világon, remélem te leszel az, aki megalapítja és kötelezővé teszi az odajárást. :D Szerintem ez egy olyan általános mondat, ami minden buliban megjelenik, ha egy feladat teljesítésére kerül a sor. :D

      Örülök, hogy a zenék is tetszettek!
      Köszönjük, hogy írtál! :)

      Puszi! :)

      Törlés
  5. Lari rész: Rettentően nagyon örülök, hogy Cesc neve mellett az a bizonyos sz betüs szó szerepel. Annak meg még inkább, hogy Lari erősebbnek érzi ezt az egészet, mint amit Sergio iránt érzett. Tudod, hogy mennyire szeretem őket Fabréval együtt, ezért nagyon nagyon remélem, hogy így marad, bár a szavazás nem az én malmomra hajtja a vizet, de azért remélem, figyelembe veszel a döntésedkor, egy lelkes, kicsit elvetemült, de mindenképp rendes Fabregas-rajongó lányt :D *lelkesen mutogat magára*

    A dőltbetüsrész. Nem tudom eldönteni, hogy csak egy szimpla álom-e. Mert téged ismerve, még azt is esélyesnek látom, hogy ez esetleg egy megálmodott jövőkép. De ne legyen igazam - csak abban az esetben, ha a baba Cescé, és Cesc a megmentő. Vagy mondjuk Wes. OMG de imádnám, ha Wes megmentené, ezért ő lenne a kicsi Cesc keresztapukája *.* öhm... azt hiszem, picit elszaladt velem a ló, térjünk vissza a realitás talajára.

    Lari, Lari. Az a helyzet, hogy még mindig nem tudsz hazudni. Cescnek nem, mert átlát rajtad. És ennek én nagyon örülök, mert a katalán középpályás ismeri Lari minden rezdülését, és könnyüszerrel leszüri, hogy mi az ami álca, és mi az, amit komolyan gondol. "Tudom, hogy nem akarsz róla beszélni, de én itt vagyok, ha kellek." ez is azt mutatja, hogy Cesc jobban ismeri Larit bárkinél. Mert tudja, hogy azzal, ha nyaggatja, hoyg de mondd el mi bánt, úgy se fog előrébb jutni. Inkább hagyja a lányt, hoyg eméssze, és amikor szükségesnek érzi, megosztja vele.

    Lari tipikus tinédzser volt, és bár nyilván nem helyes, hogy az apja barátnőjét elutasította, de akkor azt érezte helyesnek, és ezen nem tud változtatni. Ééés, remélem észrevetted, hogy már itt is Ceschez ment ;)

    Ha pedig a dolog hűtlenség részét nézzük... Továbbra is tartom azt az állításom, hogy meggondolatlanul cselekedtek, mikor Sergióval összeházasodtak. ÉS ezt most nem azért mondom, mert Fabregas szimpatizáns vagyok (azt hiszem, finoman fogalmaztam...xD) Hanem azért, mert tényleg így gondolom. Meggondolatlanul ugrottak bele a kapcsolatba, és később a házasságba is, és beleszürkültek a napi rutinba. Kvázi, túl sokat voltak együtt, annyit, amennyit előtte nem, megismerték egymás hibát, és máris nem tűnt olyan csábítónak az egész dolog.

    "Ő olyan volt, mint a legjobb barátnőm, kicsit helyesebb és szőrösebb kiadásban." ezen a mondaton jót mosolyogtam, ahogy elképzeltem Cescet lányba, ugyanilyen szőrös ábrázattal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Dorcsy!:)
      Örülök, hogy újra látlak.:D Igazából Tessával reménykedtünk abban, hogy ha jön a szünet, több kritikát kapunk.:D De hé, kit akarunk mi átverni?!:D Néha minket is magával ragad a szünet érzése, és semmihez sincs kedvünk, ezért teljes mértékig átérezzük a helyzetet.:D Semmi gond nincs, de ezt már hangoztattam egy párszor!:D
      Írd a TT-t mert nagyon szeretem.:D Szóval ha nem éred be magad, az se baj, hiszen visszamenőlegesen is hosszú kritikával illetsz minket, aminek nagyon örülök!:)

      Ez a szerelem kérdés a következő fejezetekben (amik még nincsenek felrakva) ki fog derülni. Az is ki fog derülni, hogy ez valóban a nagy könyvben megírt érzés, vagy csak pillanatnyi fellángolás, ami a lány bonyolult élete miatt alakult ki közöttük.:D Ígérem minden dologra fény derül, még arra is, amire nem kéne.:D
      Hidd el, rengeteg dologban figyelembe veszlek téged, ezért is került vissza a történetbe Brian, Cescy, és ezért alakult a katalán és az angol lány között úgy egy-két dolog. De, hogy mit hoz a jövő... Nem lövöm le a poént, a későbbiekben kiderül minden.:D

      A dőlt betűs rész. Lehet egy álom, de lehet egy olyan dolog is, ami meg fog történni.:D Ki tudja?!:D Remélem nálam senki.:D Viszont azt garantálom, hogy Sneijder egy ideig nem fog visszatérni a történetbe.:D
      Igen, egy kicsit belendültél, de ezzel nincs semmi baj.:D Mindig szerettem a Fabregasról szóló elképzeléseidet, de a kicsi Cesc kicsit sok.:D Mármint nem rossz értelemben sok.:D De miért pont Fabre lenne az apa?!:D Miért ne Sergio, vagy bárki más?!:D

      Cescy ahhoz túlságosan is jól ismeri. Az évek alatt teljesen kiismerte, és igaz, néha még most is meglepi egy-két dühkitörése, de tudja kezelni a helyzetet, ami annyit takar, hogy inkább hallgat, és ha a lány beszélni akar, támaszt nyújt.
      Lari pont az a személyiség, aki szereti a figyelmet, a törődést, de gyűlöli, ha valaki mindezt túlzásba viszi. Sajnos elég kiismerhetetlen karakter ilyen téren, ezért sem tudják néha a főszereplők, hogy hogyan csillapítsák, vagy nyugtassák meg.:D Pontosan. A kis katalán mindig jókor van jó helyen, és Lari ezt is szereti benne a legjobban.

      Természetesen észrevettem, hogy már itt is hozzá ment, de lássuk be azt a tényt, hogy akkor nem nagyon volt olyan ember a bizalmi körében, akivel bármit megoszthatott volna.:D Ott még nem volt jelen Marcelo, Ronaldo, vagy Ramos...:D Igen, igazi kamasz gyerek volt, és most már rájött azokra a hibákra, amiket úgymond gyerek fejjel még nem látott tisztán. Hiszen a továbblépés sose bűn, de néha mindenki úgy fogja fel.

      Nem, biztos, hogy nem azért mondod Dorcsy... Tuti, hogy nem...:D Egyébként még a véleményed változhat, hiszen Sergio pozitív oldalát is megtekinthetitek majd a továbbiakban.:D Ha pedig úgy nézzük, Lari tényleg érdekes módon csinálja ezt a megcsalásos dolgot. Hiszen nem elég az, hogy a válogatottság alatt is barát a két spanyol, még mindezt a férje háta mögött is teszi, ami számára szokatlan. Hiszen ha teheti, igazat mond, és nem szeret kanyizni.:D
      Az lehet, hogy meggondolatlanul ugrottak bele, és el is siették a dolgot, de mivel mint már említettem, az első rész kezdő író létemre elég felszínes lett, ezért nem írom újra, hanem ebbe a történetbe iktatok bele múltbéli jeleneteket, amik segítségével át fogod látni egy kicsit a helyzetet. Egy házasságban valóban nem jó az, ha nap mint nap együtt vannak, de ez sajnos a csapat miatt sem könnyű megoldani, hogy legalább az edzéseken ne egymás mellett kelljen loholni.:D
      Ha szeretsz valakit, a hibáival kell elfogadnod. Lehet vannak dolgok, amik másnál idegesítenek, de a szerelmednél ezeket meg kell tanulni lenyelni.:D Hiszen az életnek ez a szépsége, hogy mindig a nők szívnak.:D

      Azért nekem nem lett volna gusztusom elképzelni, így is a szomszédomban élő fiatal nőnek olyan bajusza van, hogy Petőfi is megirigyelné...Szóval...:D

      Törlés
  6. Szabad rajongani Danért? :D Ha szabad, ha nem, én akkor is azt teszem, és hiszem, hogy nem gonosz, csak eljátsza. Mert akinek ilyen stílusa van (aww *.* fekete ing és sportcsuka *.* *Dorcsy fellocsolja magát a padlóról*) nos, az nem lehet gonosz. Kész, pont vége. :D Tudod, igazából minden gonosz jó a lelke mélyén, csak nem értik meg őket. Dan pedig nem lehet gonosz, már csak azért sem, mert Briannel haverkodik. És Brian nem gonosz, úgyhogy a barátai sem lehetnek azok. :D azt hiszem, már elvakult rajongó vagyok, és oda a racionális világképem, kérlek, ezt nézd el nekem. :D

    Amúgy viccen kívül nagyon tetszik maga a karakter. Kicsit Hache érzését kelti bennem. Mármint iszonyat jó pasi, a menő, nemtörődömség álarca mögé rejtőzve, de ugyanakkor a lelke mélyén tele van sebekkel, és Lari ezek közül egyet megszellőztetett Hannahval. Szóval kíváncsian várom majd Daniel történetét.

    Esküszöm a hullámcsatos trükköt ki fogom próbálni egyszer. :D mondjuk ehhez az kell hogy mindig legyen nálam, de megoldom...:D Amúgy... most jut eszembe, meg ne kérdezd honnan, mert nem tudom, de te tudtad, hogy akivel Fabre a döntőn smárolt az nem Carla, hanem ugyanaz a vén ribanc, Daniella? (bocsi, vele kapcsolatban nem megy, hogy moderáljam magam...xD) Jó igazából nem vén, csak Ceschez képest az. Mert hát ha a csaj idősebb 12 évvel az... Inkább hagyom a témát... xD

    Sergio rájöhetett volna, hogy az, hogy a macsót játssza nem megoldás. Basszus nőjön már fel annyira, hogy azzal, ha nem magát adja, csak elbassza az egészet! Ez is egy hülye pasi szokás, hogy nem mutatják ki mit éreznek - oké tudom, Ramos épp most esett túl egy vallomáson, de akkor is. :D

    Nem tudom mondtam-e már - biztos mondtam, magam ismerve :D - hogy a Sese-Lari kapcsolatban a hátvéd volt benne érzelmileg jobban, és amúgy fura, mert Cesckel is ez van. Vagy csak Lari titkolja nagyon jól az érzéseit. :D Lari a kis heartbreaker :D Lari lesz a példaképem :D Nem akarom, hogy Lari Sergiót válassza, de tetszik a srác mentalitása, hogy nem adja fel, hogy küzdeni akar. És talán, ha nem Cesc (vagy Wes :D) lenne a másik oldalon, Ramosnak szurkolnék. Villa esetében csak azért, mert őt magamnak akarom :D:D De visszatérve Ramosra, " Ha máshogy alakíthatnám életemet, többet foglalkoznék vele. Megismerném a családját, és nem majomkodnék a féltékenységi jelenetek megtervezésével." ő legalább rájött a hibájára, és próbálja menteni a kapcsolatot, aminek mondom, ha nem Cesc lenne a másik fél, még örülnék is, de így sajna nem megy :D

    Nem baj az, ha az ember olyannal beszélni meg az élete gondjait, akit alig ismer. Sőt, néha kifejezetten jó, egy tőled független személlyel beszélgetni. És most kicsit bevetve azt, hogy már jóval előrébb tartok a történetben ... :D Már akkor, mikor először olvastam Tessa és Lari közt vont hasonlatot, tudtam, hogy Sese valami oltári hülyeséget fog csinálni. De ami történt azt nem gondoltam volna :D

    A zene. :D A Dream on rettentően nagyon tetszett, és iszonyat ismerős volt, úgyhogy rákerestem, és rájöttem, hoyg Baricz Gergő (személyes nagykedvenc :D) énekelte anno a Csillag születikben *.* Ááá ez is telóra töltős :D főleg a "You got to lose to know how to win" sora miatt :D Ez meg egy olyan idézet, aminek a szobám valamelyik falán a helye :D Adam Lambertet annyira nem csípem - nem, nem azért mert meleg, nincs velük bajom - szimplán nem szimpi. De ez a száma egészen tetszett :)

    Imádtam a részt csajok, és igyekszem gyorsabb tempóban pótolgatni, addig is, sok puszi
    Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, most kicsit lefagyott az arcomról a mosoly.:D Mindig blogra írom a választ, és elküldöm. Ha hosszúnak találom, az egészet másolom, hogy később kettészedhessem, ha esetleg beszarna az oldal.:D Erre most nem másoltam, és befagyott az oldal...:D Mondhatom nem voltam éppen nyugodt, de megmentettem a kritikámat, mégpedig a hosszan tartó türelmemmel.:D

      Danért rajongani természetesen szabad.:D Elhiszed nekem, hogy amikor elkezdtem írni a karakterét, fogalmam sem volt arról, hogy ki az a Hache?!:D Egyébként ő az a srác, akiért a lányok epekednek. Hiába a flegma stílus, valami vonzó van benne. Valami, ami nem a külseje alapján látható, hanem a belülről áradó gonoszság, rossz fiúság.:D Örülök, hogy szimpatikus neked a gyerek, hidd el lesz még egy-két nagyobb jelenete a történet alatt.:D Honnan tudod, hogy Brian nem gonosz?!:D Vagy nem vált azzá közel egy év alatt?!:D

      Fogtok hallani róla, ezt garantálom. Remélem tetszeni fog a talán nem várt fordulat, de ki tudja.:D Az biztos, hogy vele kapcsolatban nagyon megcsavarom a szálakat. Bízhatsz bennem.;)

      Nálam szerencsére egy vagy kettő mindig van, hiszen nem tudni mikor kell hátrafogni a rövid tincseimet.:D
      Fogalmam sem volt erről igazából. Elég fiatalosan nézett ki a képen, de azt olvastam a futballistafeleségeken, hogy igazából Ramos most azzal a Daniellával jár.:D De én ennek még annyira sem örülök, és ahogy látom, te sem.:D Hékás.:D Ki is mondta, hogy a szerelemben nem létezik idő?!:D Kérem szépen a példa rá: Shakira-Piké.:D

      Tudod jól, hogy a pasik későn kapcsolnak.:D Meggondolatlanul cselekednek, és mindezt úgy, hogy úgy érzik, az a helyes abban a pillanatban. De úgy gondolom, hogy haladás, ha már rájött a hibáira, itt csak az a kérdés, hogy Lari miképp fog hozzá viszonyulni.:D

      Ez még nem mondtad, csupán a Fabregasos dolgot.:D Ebben nem lennék annyira biztos.:D Az a baj, hogy nem akarom lelőni a poénjaimat, ezért nem árulhatok el semmilyen kulisszatitkot.:D De idő közben minden ki fog derülni, csak tartsd nyitva a szemed.:D
      Ezen a heartbreaker-ön nagyon nagyot kacagtam.:D Példaképnek úgy érzem nem lenne tökéletes, hiszen rengeteg hibával küzdd.:D De azért próbálkozik...:D
      Igazából majd lesz egy döntő dolog a továbbiakban. Egy olyan, ahol rá fogtok jönni arra, hogy ki lenne képes teljes mértékig továbbjutni, és ki az, aki sokáig fog szenvedni...:D
      Valahogy sejtettem, hogy minden esetben mást választanál.:D De arra kíváncsi lennék, ha a történetben Iker lenne a főszereplő Fabregas mellett, hogy is döntenél..:D Diplomatikus úton megoldanád a Team Svájc problémát?!:D
      Igen, Sergio most kezdi el felfogni a helytelen cselekedeteket. Azokat, amik miatt talán eltaszította maga mellől az angol lányt. De meg akarja ezt a dolgot oldani, és vissza akarja kapni a szerelmét.:D

      Igen, néha jó egy teljesen független emberrel megbeszélni azt, hogy mi nyomja a lelkedet. Mert ő nem választana, csak meghallgatna és esetleg adna tanácsot. Nem nézné azt, hogy kit ismer jobban azok közül a személyek közül, akiről éppen panaszkodsz..
      Sejtettem, hogy nem várt fordulatokhoz érkezünk.:D De azért annak örültem, hogy erre nem tudtál időben rátippelni.:D Amúgy a kis afférnak meg lesz a maga vonzata. Vagy mégse...:D

      Igen, Baricz énekelte.:D Bár én a sráccal annyira nem voltam megelégedve, ami annyit takar, hogy fogalmam sem volt hogy jutott a legjobb három közé.:D De az már kiderült, hogy a stílusunk merőben különbözik.:D HALA REAL MADRID! VIVA SERGIO!:D
      Igen, nekem is igazából az a rész tetszett a legjobban, mert az nagyon igaz. Hiszen ahhoz, hogy valamit a legjobban csinálj, el kell veszítened egy-két meccset, hogy megtanulhasd mi a hibád...
      Néha csak jelentés, és hangulat miatt választom ki a számokat.:D Egyébként nekem sem kedvenc Adam Lambert, de azért ... IF I HAD YOU, JÚJÚJÚJÚRÚRÚJÚ XD

      Örülök, hogy ez a rész is elnyerte a tetszésedet, a kritikákat nagyon várjuk, de ha lusta vagy, akkor halaszd másnapra.:D Abból még sohasem volt baj.:D
      Puszillak, Lari.:)

      Törlés