Összes oldalmegjelenítés

2012. január 8., vasárnap

Chapter 7.

Sziasztok. A szilveszteri különkiadást csak jövőhéten tudjuk felrakni, de hogy ne szakítsuk meg a vasárnap érkező fejezeteket, így felrakjuk nektek a történet folytatását.:) Jó olvasást, a kritikákat pedig most is szívesen várjuk!


(Sergio)

Mindenki egy emberként kezdi el kiabálni a nyugtató szót, majd Tessa kezeit megfogva, egy apró bőrszíjjal lekötik, ugyanis bármelyik percben kárt tehet magában. Ilyenkor tudatosul az emberben az, hogy mekkora hülyeséget csinált. Marcelo ádáz tekintetét rám emeli, majd határozott kijelentés után, pufogva indul el a szoba felé.
-          Jó, nekem innentől kezdve nem létezik semmiféle Larissa Morrison. –megkeményedett tekintetébe nézve megfordul a fejemben az, hogy talán nem kellett volna hátulról ekkora kavarást csinálnom a két jó barát között, de beugrik az a kép, ahol Lari egy másik férfit csókol, és rájövök, hogy igenis megérdemli.

Kilépve a kellemes madridi estébe, utam rögtön ahhoz a házhoz vezet, ahol minden kezdődött. Ha aznap nem megyünk el edzeni, talán még most is együtt lennénk. Talán most Lari engem csókolna olyan hévvel, ahogy a brazil fiút csókolta, és talán most a húga mellett lehetne. Az-az egyetlen baj, hogy sok a talán…
Elvégezve szokásos teendőimet, magányosan térek vissza a hálószobába. Szívem hatalmasat dobban, amikor telefonom hangos zenélésbe kezd, de csupán az edző neve villog a kijelzőn. Bontva a vonalat, kikapcsolom a készülékemet, ugyanis innentől kezdve nem érdekel senki. Se Mourinho, se Marcelo, se Tessa, se Lari, senki…
Reggel hatalmas ricsajra ébredve, alsógatyában rohanok le a földszintre. Egy kő hever az ablak alatt, majd egy újságot pillantok meg a kanapé előtt. Közelebb lépve az üvegszilánkokhoz, egy apró levelet vélek felfedezni a kavicsra kötve. „Kérlek Sergio, rágd át magad alaposan a cikken. Ez a lány soha nem szeretett téged, soha nem voltál fontos az életében. Önző, és kétszínű. Kérlek, gondolj majd a szavaimra, amikor a Santos csatáraként fog ellenetek játszani.”
Fogalmam sincs arról, hogy ezt egészen pontosan ki írta, de a betű formázása igencsak ismerős. Félretéve az agyalást, a híres spanyol újság felé közelítek. A címlapon a brazil csapat teljes kerete található. Egy fekete hajú lány hatalmas bombával rémíti meg a kapust, majd a következő képen már a tizenegyes játékos ölében ül. A pályán már csak ketten tartózkodnak. A homályos képből még így is sikeresen veszem ki az ismerős vonásokat. Larissa vigyorogva néz farkasszemet a Santos csatárával. Szalagcímként pedig egyetlen szó szerepel, „Áruló?!”. Úgy érzem ez az egész sztori, most hatalmasat fog dobni az olvasottsági szinten. Belenézve a szövegbe, az író tele volt kételyekkel, a sorok között pedig rengeteg megválaszolatlan kérdés szerepelt.
Mourinho hívása térít észhez, majd felvéve a telefont, a túloldalról egy csalódott hang üti meg a fülemet.

(Lari)

Ajkam egy pillanatra ajkára tapad, majd szemem sarkából észreveszek egy sietősen távozó embert. Az ismerős hajzuhatagot nézve, összevont tekintettel figyelem immáron már az üres folyosót. „Biztos csak képzelődök, hiszen Hannah az utóbbi időben nem nagyon jelentkezett, lehet, már hiányoznak az együtt eltöltött napok.” Neymar fészkelődni kezd alattam, nem hiszem, hogy a megszakított csók után, olyan kellemes lehet alattam feküdnie. Felpattanva öléből, az öltöző felé veszem az irányt, majd első utam telefonomhoz vezet. Bekapcsolva a készüléket, rengeteg üzenet és nem fogadott hívás található a kijelzőn, amiket gondolkozás nélkül törlök. Most valahogy nincs hangulatom a „Hol vagy?” SMS-eket olvasni.
-          Ma este pár Santosi sráccal beülünk egy kis pubba. Van kedved velünk tartani? –kérdésére meglepően jól reagálok. Valahogy sejtettem, hogy eljutunk ide is, de tekintve arra, hogy a csapattal fantasztikusan elvagyok, határozott bólintás után öltözni kezdek.
-          Egy gond van, nincs normális ruhám, ugyanis költözéskor elsősorban az edzőcuccaimat dobáltam be a kocsimba. –hangos gondolatmenetemre mindössze egy hümmögés volt a válasz, majd Neymar mellém lépve, vetkőzni kezd. Azt hiszem, elég érdekes fejjel nézhetek a fiatal srácra, ugyanis hangos kacagás után, folytatja cselekvését.
-          Öltözz, elmegyünk vásárolni. –na, jó, határozottan kijelenthetem, hogy nem erre a mondatra számítottam. Vigyorogva dobálom edzőcuccomat a táskámba, majd telefonom csörgését meghallva, leülök az öltözőben elhelyezett padra. –Nem veszed fel? – a brazil csatár hangjára megrázkódik testem, agyam pedig annyira kikapcsol, hogy észre sem veszem az engem figyelő tekintetet.
Körülbelül három hónapja, folyamatosan zaklat egy rejtett szám. Akárhányszor felveszem, soha nem szólnak bele a kagylóba. Az elején még egyszerű csínynek tekintettem ezt az egészet, de amikor a hívások elérték a napi tízet- húszat, akkor valójában már kezdtem megijedni. Természetesen erről Ramos nem tud semmit sem, viszont egy ideje már a fenyegető levelek sem maradnak el. Mindegyikben ugyanaz a szöveg állt, miszerint „Sehol nem vagy biztonságban. Laris, mindig nézz a hátad mögé, hiszen én ott fogok állni, és akkor fogok lecsapni rád, amikor nem számítasz rá. Amikor már mindenkit elmartál magad mellől, hiszen ha ezt nem teszed meg, őket is bántani fogom.”
Merengésemből egy férfias hang ránt vissza, ugyanis Neymar kikapva a kezemből a készüléket, fogadja a hívást. Remegve figyelem összehúzott szemeit.
-          Hello, ez Larissa Morrison telefonja. Kihez van szerencsém? –férfias hangja megkeményedik, és arcvonásai is felveszik érzéseit. Fogalmam sincs arról, hogy mit is mondhatott a vonal túlsó végén tartózkodó személy. Felkapva kabátomat, kirántom a brazil srác kezei közül a készüléket, majd meghallva a már ismerős szuszogást, bontom a vonalat. Mély levegőt véve, próbálom szívverésemet lecsillapítani, de nem nagyon sikerül. Remegve rakom le a padra telefonomat, majd amikor meglátom újra a rejtett számú hívást, reszkető kézzel simítom hátra hajamat. A feltörni készülő zokogásomat megpróbálom visszafogni, majd már csak a biztonságot jelentő karokat érzem magam körül. Belesimulva az ölelésbe, lábaim felmondják a szolgálatot, így tekintve arra, hogy a padok nincsenek a közelünkbe, Neymar szorosan tartva, helyet foglal velem a padlón. –Mi volt ez kislány? Miért mondta azt a férfi, hogy te tudod ki ő, csak gondolkodj azon ki mondta mindig neked a Laris becenevet?! –a felismerés villámcsapásként ér. „David!” De ő már halott! Láttam, éreztem, ahogy élettelen teste rajtam fekszik. –Kislány, mióta fenyegetnek? –a mindig poénos srác vonásai megkeményednek, kezeivel sürgetően int.
-          Azt hiszem három hónapja.  –monoton hangon kezdem el mesélni a történéseket, Neymar pedig megfeszült tekintettel issza szavaimat.
-          Rendben! Öltözz, megyünk vásárolni. Kirángatlak a megszokottá vált hétköznapokból. –gyermeki lelkesedésének hála, elfelejtem az iménti jeleneteket, viszont kissé vonakodva, de felkapom cipőmet, és falnak dőlve, mosolyogva várom, hogy végre indulhassunk. Többször jutott már az a gondolat az eszembe, hogy olyan, mint Roni és Pufi összekeverve. Sértődése, szétszórtsága teljes mértékben néger barátomra emlékeztet, viszont megismerkedésünk pillanatai, és gyönyörű barna szemei inkább a portugálra jellemzőek.
-          Két kocsival megyünk? –kérdésem hatására pólóval a szájában fordul meg, miközben cipőjét közi.
-          Terézsetesen. –vigyorogva rázom meg a fejem, majd az éppen felém guruló zokniját megfogva, fejéhez vágom. Értetlen tekintetét rám emeli, majd széttátva a száját, a póló is lezuhan a földre. Kacagásomtól talán már csak telefonom csörgése hangosabb. Mourinho buborékfeje jelenik meg a kijelzőn, majd még arra várok, hogy újdonsült barátom összeszedje magát, kilépve a folyosóra fogadom a hívást.
-          Hola Mou, mi újság van? –hangom feszélyezett, de azért próbálok minél több lazaságot belevinni mondandómba.
-          Szia Lari. A Barcelona meccsét előrehozták, holnap reggel edzés, este pedig már meccs. – gyors szavai után rám csapja a telefont. Váll rántva indulok el a kocsi felé, immáron már a tizenegyes játékossal az oldalamon…

(Ronaldo)

Két jeggyel indultam el a repülő felé, bár az nem volt tiszta még számomra sem, hogy miért pont két jegyet váltottam a gépre. Az első gondolatom az volt, hogy biztos már megszokásból mondtam ezt a számot a vételnél, ugyanis ha utaznom kellett, azt az utóbbi években nem egyedül tettem, mivel a feleségem mindig mellettem volt. A közös utazás emlékeit kivertem a fejemből és azt az elméletet állítottam fel, miszerint a számomra fölösleges jegyet most azért vettem meg, hogy ne kelljen a családi állapotomról beszélnem egész út alatt egy vadidegen sznobbal. Az eszmefuttatásom közben már helyet is foglaltam az ablak melletti ülésen, majd a szabad helyre letéve a kézitáskámat kényelembe helyezem magam a hosszú útra. Nem sokkal a pilóta és a stewardessek eligazítása után megkezdtük a felszállást. Viszonylag hamar a levegőbe emelkedtünk, majd a légi utaskísérők egyenként odamentek minden utashoz, hogy szükségük van-e valamire. Az egyik ilyen csaj hozzám is odajött, de mivel nem tartottam igényt semmire 5 másodpercnél tovább nem is áll ott mellettem. Nem is lett volna értelme semmi t kérni, mivel a szervezetem nem is kívánta a táplálékot. Egy jó két vagy három napja már nem is eszem úgy, ahogy az étrendemben elő van írva, amit ha Mourinho megtudna, valószínűleg olyan büntetést találna ki, amit egy ideig biztos emlegetnék. De jelen állás szerint egy ideig nem terveztem sem azt, hogy a Bernabeu közelébe menjek, sem azt hogy egyáltalán Madrid közelében tartózkodjak. Gondolkodásom közben az előttem lévő ülés támlájára bambultam, amikor hirtelen két csinos női láb került bele a látószögembe. Kissé oldalra sandítva meglehetősen ismerősek voltak a nő vonásai, majd teljes figyelmemet neki szentelve Irina Shaykkal találtam szembe magam. Az ex barátnőmmel nem ápoltam valami közeli, sőt semmilyen kapcsolatot azóta, hogy közös megegyezés után szétváltak útjaink.  Persze amilyen békésen váltunk el, a sajtó olyannyira fújta fel a szakításunkat. A kapcsolatunk befejezését még anno én kezdeményeztem, ami Irinát nagyon megviselte, de végül elfogadta a kialakult helyzetet és ő is belátta, hogy nekünk semmi értelme nem lenne tovább egymás érzéseivel játszani.
-          Hola Roni! – Irina a kifutókon használt pózolását használta, ami engem úgy látszik még most is levett a lábamról. Nem hiába egy divatbemutatón ismerkedtünk meg.
-          Szia Irina! Mi járatban erre felé? – kézitáskámat elvéve az ülésről, szabad helyet biztosítok a lehetséges beszédpartneremnek, majd az egyik stewardesst egy intéssel magunkhoz hívom.
-          Egy fehérnemű fotózásra megyek éppen, majd egy híres divatcég reklámfilm forgatása is lesz, ahol én mutatom be a legújabb kollekciót, de ez nálam nem meglepő. Tehát az igazai kérdés az, hogy te mit keresel ezen a járaton? – mondatait a légi utaskísérő csaj szakította félbe, mikor rendeltünk magunknak egy üveg pezsgőt. Először úgy volt, hogy csak egy-egy pohárral iszunk meg, de aztán hirtelen felindulásból az egész üveget kihozattuk.
-          Nem igaz, hogy nem olvasol újságot, vagy nem nézel tv-t. Sajnos már a csapból is mi folyunk, a családi drámánkkal. – rövid magyarázatom közben a pezsgőt egy húzásra leküldöttem. Szükségem volt arra, hogy valami elterelje a figyelmemet, és ha az a valami most az ital lesz akkor én ma szépen el fogok ázni.
-          Nem tudom emlékszel-e, hogy levegőt venni sincs időm. A médiában pedig végképp nincs időm böngészni. Tehát milyen családi drámával küzdesz éppen? – modell ismerősöm még egy pohár pezsgőt töltve hátradőlt, majd úgy várta, hogy magyarázzam el neki azt, ami elől most éppen menekülök. Megfogtam a pezsgősüveget majd néhány korty után megpróbáltam röviden leírni, hogy miről is van itt szó.
-          Nem is tudom, hogy hol kezdjem el a történetet mesélni, de gondolom az lesz a legjobb, ha mindezt az elejétől teszem. Tehát nagyjából olyan 3 hónapja Tessa ismét teherbe esett, és hihetetlenül hangzik, de nagyon vártam azt, a babát. Aztán egy pár napja a feleségem éppen valami kontrollra igyekezett a kórházba, amikor autóbalesetet szenvedett, aminek következtében elvesztette a babát. És furcsán fog hangzani, de engem ez eszméletlenül megviselt. Annyira örültem volna neki, ha például született volna egy fiam. Persze, ha lány lett volna is repestem volna az örömtől, de azért az apukák nagy része fiú gyereket szeretne, mint ahogy én is. De sajnos ez már nem jött össze. Aztán már nem bírtam ott tovább és el kellett jönnöm onnan, így az első gépre, ami indult jegyet váltottam, és most itt vagyok. – beszédemen már lehetett érezni, hogy a pezsgő elkezdte kifejteni a hatását, de én nem törődve ezzel folytattam az ivást.
-          Értem valahogy nem erre számítottam. Azt hittem Tessa megcsalt vagy ilyesmi és azért van családi dráma, de akkor ez egy kicsit más fajta dolog. És miért jöttél el, miért hagytad ott Tessat egyedül a kislányoddal? – meglepődtem, hogy Irinát érdekli, hogy mi van a feleségemmel. Eldöntöttem, hogy nemsokára aludni akarok, így jobban behelyezkedtem a székbe és úgy adtam választ a kérdésekre.
-          Nem csalt meg, csak elvesztette a babánkat, és nekem ez nagy törés. És pont azért jöttem el, hogy ne kelljen róla beszélnem és elfelejthessem egy kicsit, hogy ki is vagyok valójában. Tessa pedig nem egyedül van, mert Marcelo ott van mellette meg szerintem Lari is. – a mondatom végére letettem az üres üveget, majd a fejemet az ablaknak dőlve hunytam le a szemem.
-          Akkor nem faggatlak, de azért majd gondolkodj el azon, hogy a feleséged, hogy érezheti magát. – mondata után felhajtottam a közöttünk lévő kartámlát, majd magamhoz rántottam a volt barátnőmet. Nem tudom miért csináltam ezt, de úgy feküdt a mellkasomon, mint ahogy Tessa szokott, és így nyomott el minket az álom.
Elég sokat aludhattunk, mert a stewardessek figyelmeztetésére keltünk fel miszerint kapcsoljuk be az öveinket. Irina a mellettem lévő székben helyezte magát biztonságba, majd a kezemet megfogva mosolygott rám. Nem értettem, hogy miért teszi mindezt, de jó volt érezni, hogy valaki mellettem van. Landolás után együtt szálltunk le a  repülőről, amiből biztos, hogy címlap sztori lesz de abban a pillanatban még ez sem érdekelt sem engem, sem a modellt.  Igazából még csak most szembesültem igazán azzal, hogy hova is repültem, amikor a reptér elé megcsapott az ottani levegő.

(Tessa)

Megsemmisülve feküdtem a kórházi ágyon. Fel sem fogtam, hogy miért teszi ezt velem mindenki. Először Roni ment el, Lari pedig itt sincs. Gondolkodtam, hogy tettem-e valamit ellenük, amiért ezt csinálják, de semmire sem jutottam. A szobában már egy jó órája csak Marcelo ül, de ő is alszik, amit nem csodálok, mivel már elég régóta tartózkodik itt a kórház területén. Sosem fogom tudni neki megköszönni, amit értem tett. Telefonomat megfogva az időjelzést kezdem el rajta keresni, de a szemem előtt a tárgyak olyannyira összefolytak, hogy csak néhány számot láttam össze vissza. Egyetlen cső, ami kiállt most belőlem az-az infúzió csöve volt, a többit sejtelmem sincs, hogy mikor távolították el, de az előbb említett csövet, egy gyors rántással távolítottam el. Ugyanúgy akartam tenni ebben a percben, mint Roni elfutni a gondok elől.

9 megjegyzés:

  1. sziasztok.! nekem nagyon tetszett a rész! és az előző is, de ahhoz ezzel együtt írok komit, mivel azt is most olvastam el.:DD
    szóval, szerontem mind a kettő rész fantasztikus!! és én most nagyon mérges vagyok Ramosra. (igaz az előző részben olyan cuki volt:DD) hihetetlen, hogy nem fogja föl mit csinált. mert egy másik sráccal csókolózott kellett neki ilyet kamuznia?! mert suzerintem tök felesleges volt. mert ez ebben az esetben nem csak róla szól.
    a másik férfi akit leütök, az Ronaldo! mégis mi az, hogy a mellkasára rántja az exét?! csak számomra nem normális ez? annyira, de annyira hülye, hogy azt már le se tudom írni. egyáltalán minek kellett neki eljönnie a felesége mellől?! még mindig nem sikerült rájönnöm az ő fordított logikájára...
    és az egyik új kedvenc szereplőm Neymar! annyira tetszett az, hogy azt mondta Lari, hogy mintha Ronaldo és Marcelo keveréke lenne. és milyen igaz is!(:
    szóval nagyon jó rész lett.! várom a folytatást! xoxo

    VálaszTörlés
  2. sziasztok :) imadtam ezt a reszt is :) amikor monta Marcelo hogy szamara tobbe nem letezik Lari akkor annyira megsajnaltam mind2 szemelyt,es Sergotol meg ez a kamuzas patkanysag volt.Juuj aza rejtett szamos resz izgi volt :D Mar elore latom hogy a kozeljovoben fogtok meg e miatt nekem almatlan ejszakakat okozni :D Amikor Irina monta Roninak hogy Tessa mellett kellene lennie akkor egy nagyon picit szimpatikusabba valt.Neymart is nagyon birom :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Igen ismét itt vagyok és az a nagy helyzet drágáim, hogy kurva jó részt írtatok! (Már bocsánat a trágárkodásért, de erre már nem tudok mit mondani annyira jó volt.) Iszonyat jó volt! Nagyon imádtam!<3 És olyan jó, volt benne Lari, Sergio, Tessa és Roni rész is.*_*

    Sergiora most már tényleg egyértelműen haragszom. Hogy lehet ekkora bunkó??? És most azzal, hogy hazudott elérte azt, hogy tulajdonképpen Marcelo, ha nem is teljesen, de szinte meggyűlölje Larit. Ez elég rossz húzás volt. Oké én megértem, hogy nem tetszik neki Lari viselkedése, meg az, hogy smacizott a brazillal, de hogy jön ahhoz, hogy hazudik róla, mikor egyetlen árva szót sem beszélt vele? Mert szerintem, ha szépen odament volna, és kulturált ember módjára beszélt volna Larival, akkor Lari most nem Neymarral lenne, hanem a testvére mellett a kórházban. Tehát arra akarok kilyukadni, hogy meggondolatlanul cselekszik. És amiben teljesen egyet kell értenem vele az az, hogy sok a talán. De viszont, ha teljes egészében vesszük a dolgokat, akkor nagyon jó szemszög volt. Engem lekötött, ami azzal egyenlő, hogy tetszett is.;)

    És Lari. Hát Hannah nekem is az eszembe ötlött már, hogy most akkor mi van vele, mert legutoljára a Sweet1-ben találkozhattunk vele és akkor még Gonzaloval kavargatott és ő még mindig a Realnál van (aminek örülök) szóval akkor most elméletileg együtt kellene még lenniük. Vagy nem? Ez egy kicsit magas nekem, főleg ez a Hannah kérdés.

    Neymar egyre jobban bírom a búráját a srácnak. Olyan kis cuki volt, hogy megvigasztalta és még vásárolni is elhívta. Tudod mi jutott most az eszembe??? Az, hogy miden brazilnak ilyen hihetetlen a hajszerkezete??? Vegyük rögtön Marcelot. Az a haj neki valami kegyetlen, de olyan kis cuki vele, hogy amikor szalad, akkor száll minden fele neki.:D Akkor ott van Neymar. Hát neki se egy mindennapi haja van az biztos. Amikor mamám meglátta a Képes Sportban rögtön az első reakciója az volt: " Olyan, mint Totyi a kalitkában." Totyi az én nimfa papagájom és hát "haj" szerkezetileg eléggé hasonlítanak.:D Akkor ott van Ronaldinho, hát az se éppen egy átlagos. Vagy éppen Pato az AC Milannál. Tulajdonképpen sok ilyen hajat láttam, mint neki, de neki olyan furán göndör haja van. Lényeg = nem igazán láttam még olyan brazilt, akinek ne tűnt volna ki a haja a tömegből.:-)

    És ezek a titokzatos telefonok és az az üzenet Ramosnak. Én vontam egy kis párhuzamot és arra jutottam, hogy lehet, hogy aki hívogatja és fenyegető üzeneteket küld Larinak az írta a levelet Sergionak, és az illető e dolgok által tönkre akarja tenni Larit. De az is lehet, hogy már én fantáziálok. Inkább nem szóltam!;)

    A ruszki soha nem volt a szívem csücske, de garantálhatom, hogy soha nem lesz az, de ezzel az egy mondatával " Akkor nem faggatlak, de azért majd gondolkodj el azon, hogy a feleséged, hogy érezheti magát." talán egy nagyon kicsit, de csak egy nagyon halványan szerzett egy jó pontot nálam.

    DE mégis, hogy jön ahhoz az az ökör állat Ronaldo, hogy a ruszkival feszkózik egy repülőn? Lehet, hogy sok volt az alkohol, de térjen már észhez az a nem normális! De tudod az nagy helyzet, hogy mégis most sem tudtuk meg, hogy hova ment az a nagyon állat. Remélem, a következő részben már kiderül! És ahogy látszik, Ronaldot már leonaval egyetembe fogom leütni, amit már igazán megérdemelne, hogy valaki jól helyre rakja a lelki világát! Lényeg a lényeg nagyon tetszett a Roni szemszög, ügyes vagy csajszi!

    És mégis Tessa mire készül???? Ez itt a nagy kérdés.

    Nagyon nagyon imádtam a részt! Várom a folytatást és nagyon nagyon ügyik vagytok!:)

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Jah és a zene még mielőtt elfelejteném. Csak Zac Efron Screamjét ismertem, a többit nem, de ennek ellenére tetszett.;)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Ha nehezen is, de megérkeztem. Elolvastam már tegnap a részt - első "Imádom" voltam :D - csak kommentelni nem votl se időm, se erőm, mert elvben nem is lehettem volna gépnél, tekintve kémiát tanultam - bár most sem jobb a helyzet, mert elvben a fizika felett ülök, de mindegy *megrázza a fejét, és legyint*

    Dee szóval a fejezet. Hát istentelenül nagyon hűdemennyire tetszett (bár nem élek ilyenekkel, amolyan újévi fogadalom, hogy próbálom mérsékelni a káromkodást... :D) Szóval.

    Neymart imádom. Kész, végem ennyi volt, feladtam. Ilyen nincs, hogy minden játékost megszerettetek, akit nem akarok szeretni. Mert én nem akartam szeretni CR-t, nem akartam szeretni Ramost, se Marcelót, és mind tudjuk mi lett a vége. És nem akarom ugyanezt Neymarral is (ezazz, Dorcsy hiszti... :D) De viccet félretéve, tényleg. Olyan mint egy bátyus, hiába fiatalabb Larinál - édes istenem, ha ilyen bátyám lenne (kész, légyszi lőjetek le... köszi... :D) Az, hogy vigasztalja a csajszit nagyon kis édes. Azt hiszem, jegelem ezt a Neymar témát, mert tényleg csúnya vége lesz...
    Apropó Neymar, ő nyerte a Puskás díjat... Örülök neki :D Bár a FIFA gálával kapcsolatban van, aminek jobban... :P

    Na de szóval... :D Sergito egy gyökér. Egy kretén. erre nem tudok mit mondani... Komolyan, ahogy nő a haja, úgy kinő az intelligencia is a fejéből... Ilyen... te úristen... Pasi... erre ez az egyetlen szó van... Jó, mondjuk kicsit elnézem neki, mert perpill ő a megbántott fél. De akkor is. Szívem/lelkem egy picikét megérti, együtt érez vele, és ugyanúgy szereti...

    Aaa kíváncsi leszek erre a Hannah dologra, meg a Davidre. Ha tényleg David az, akkor az naagyon durva. Hannah esetleges pálfordulására meg szintén kíváncsi leszel. AMúgy nekem eszembe sem jutott volna, ha nem írod.. Szóval :D

    CR-t még mindig egy diplomás hatökörnek tartom... Ilyet... Érdekel hova megy az intelligens szívem... :D Irina. Nem szeretem. De mégis, meglepően értelmes volt, sőt talán szimpatikus is... Ami nem jó, mert nem akarom őt is megszeretni -bár ez azthiszem pillanatnyilag távol áll tőlem, de például az ő megjelenésére nem gondoltam.

    Tessára meg rettentő kiváncsi leszek, hogy mit tervez a fejében.. Ötletem sincs, ugyanis... De komolyan mindketten képesek lennének otthagyni Catát? Vagy Tess vinné magával?

    Nem kezdek semmit fejtegetni, mert rettentő lassan kattognak a kerek az agyamban, úgyhogy... Bocsánat az értelmetlen, és színvonaltalan kommentért. :) :D

    ÖÖ zenék... Nem hittem volna, hogy Zac Efron szám valaha tetszeni fog, de ez nagyon jó... :D a Nickelbacket, meg a Nightwisht ismertem és mindkét számot imádom :D A Skillet számot pedig fél délutánon át hallgattam...

    Na jó, zárom soarimat, és búcsúzom, és várom nagyon a folytatást puszi, Dorcsy

    u.i.: nem olvasom inkább vissza, mit írtam, mert gyanítom egy hatalmas ctrl+a - delete lenne belőle, tekinve minden szavából csöpög a nyál... :D na tényleg végeztem a komival :D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Azt hiszem én is kijelenthetem, hogy Neymart nagyon a szívembe zártam.:D Fantasztikus ahogy megformáztad Lari az általad elképzelt karaktert.:)
    Kíváncsi vagyok, hogy Tessa most mit vett a fejébe.
    Várom a folytatást, Tina.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Leona!:)

    Örülök, hogy tetszettek a részek, kicsit féltem attól, hogy azért nem írtál, mert annyira nem jött be.:/ De örülök, hogy ez nem így van!:)
    Elhiszem, hogy mérges vagy Ramosra, a zárójeles részeden pedig hatalmasat nevettem.:D Sergio most a sértett, büszke férfi szerepét játssza a történetben, ezért is csinál meggondolatlan dolgokat, amiket igazából meg szokott bánni, de hamarosan jön tőle még egy szemszög, és a kulisszatitkokba is beavatlak titeket!:)
    És az a csók sem volt olyan eget rengető, mint ahogy Ramos azt látta. Hiszen próbáltam célozni arra, hogy Larinak ez semmit nem jelentett, sőt nem is tette volna meg, ha a brazil gyerek nem rántja ki a kezét...:D
    Hohó, örülök, hogy Neymart megszerettettem veled!:D A későbbiekben még jobban látszani fog a hasonlóság, persze nem akarom a régi jó barátokra formázni ezt a szereplőt, nem kenyerem a másolás.:)
    Köszönjük szépen, hogy írtál! Örülünk, hogy tetszett. A folytatás pedig megérkezett.;) Puszillak, L.:)


    Szia Miri!:)
    Örülök, hogy imádtad a részt!:) És köszönöm szépen, hogy írtál komit! Tudom, hogy szemét húzás volt Sergio lépése, de Lari megsértette a büszkeségét, ezért próbál a lánynak keresztbe tenni még akkor is, ha tudja, hogy nem lenne szabad.
    Próbálkozom egy kis izgalmat is belecsempészni a történetbe, és örömmel olvasom, hogy sikerrel jártam!;) Igen, valóban, egy ideig nem fog kiderülni, hogy ki is a rejtett fél.:D Örülök, hogy Neymart szívedbe loptam.;) Igyekszem minél többet hozni a brazil srácból.:D Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Szittyke.:) Örülök, hogy ismét látlak!:)
    Semmi gond, nálam is van úgy, hogy egy obszcén szóval hamarabb ki tudom nyilvánítani a véleményemet.:D
    Elhiszem, hogy bunkó, és azt is hogy nagyon mérges vagy rá, de csak idő kérdése és kiderül, hogy mit-miért tesz. Legalábbis reménykedem abban majd, hogy sikerül átadnom a gondolataimat nektek.:)
    Pufi drágának már többször megbizonyosodott, hogy csak a szája jár.:) Lari a legfontosabb személy neki, és ő is ember. Nálam is van olyan,hogy meggondolatlanul jelentek ki egy-két dolgot, amit egy idő után megbánok. De majd az kiderül, hogy a drágalátos balhátvéd is olyan helyzetben van-e mint amit én leírtam most.:)
    Próbáltam átadni azt, hogy Lari igazából nem önszántából tette meg azt a bizonyos csókos részt, hanem minden a brazil hibája. De a féltékeny emberek szeretik felnagyítani a dolgokat.:D A spanyol férfiak szenvedélyes emberek. Lehet ha Sergio a diplomatikus módot választja, akkor Neymar drága már az intenzíven feküdne.:D
    A sok talánra hamarosan választ kaptok, ahogy főszereplőnk egyike is.:)

    Hannahról lesz egy-két dolog a történetben, és igazából most örülök a legjobban annak, hogy nem említettem meg az előző történet végén.:) Sok dolog ki fog derülni, és hidd el, meglepetést fogok nektek okozni az ő személyiségével.:)
    Hannah kérdésre választ fogtok kapni előbb vagy utóbb!:)

    Valóban, ezen a kérdésen már én is rengeteget agyaltam, de úgy igazán nem tudtam megfejteni a dolgokat.:D Örülök, hogy sikerült átadnom az ő szerepkörét is, és sikerült teljes mértékben úgy megformáznom, ahogyan én látom a brazil srácot.:) Azt hiszem olyan srácot még én sem láttam brazilok között, akinek csak egy mezei frizurája lett volna.:D

    Nem feltétlen rossz a fantáziálásod, de hogy ki az a titkos személy, és igazából mit akar Laritól, azt megtudjátok pár fejezettel később.;)
    Féltem egy kicsit, hogy a Zac Efron számmal kiütöm nálatok a biztosítékot, de örültem annak, hogy nem volt hurrogás.:D

    Köszönjük szépen hogy írtál, reméljük az új fejezet is elnyeri a tetszésedet!:) Puszillak, L.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Dorcsy!:)
    Egyáltalán nem volt badarság, amit írtál, mindig jó kedvre derítesz, amikor olvasom a kritikádat!:)
    A kémia jó tantárgy, nem értem miért nem szereted.:D Amúgy is rossz vagy, aztán nehogy ne keverjek emiatt valakit vissza a régi szereplők közül... *elrévedt tekintettel néz, és ördögien vigyorog* :D Örülünk annak, hogy ismét szántál ránk időt, és hagytál magad után egy jó hosszú kritikát!;)
    Na majd megváltoztatom én ezt a fogadalmadat még.:D Kíváncsi leszek, hogy mikor adod fel a káromkodást.:D

    Az nem bűn, ha még egy szereplőt megszerettél általam.:D Jó munkát végeztem, úgy tűnik.:D Az egy dolog, hogy fiatalabb Larinál, de koravénnek titulálnám.:D Amúgy próbálom úgy írni a történetet, hogy a főszereplőt mindenki meg akarja védeni.:D Hiszen van is miért félteni őt.:D Én amúgy is szeretném, ha "csúnya" vége lenne, ugyanis jó olvasni az áradozásodat.:D

    Valóban ő nyerte, és imádkoztam, hogy a legszebb gól díjat ő nyerje, és ne a kertitörpe. -.- Amúgy én nagyon sajnáltam aznap Xavit! Szegény, annyira szomorú volt, amikor kimondták Messi nevét... Érted küzd, harcol, kiszolgálja a gnómot, erre mindent az argentin nyer... én ezt felháborítónak tartom. *forr a feje az idegtől, mégis megpróbálja kedvenc dalát dúdolni, ezáltal megpróbál minél hamarabb lenyugodni* Na de ezt a részét most inkább lezárom, mert szívrohammal visznek el.:D

    Szép véleményed van Lari férjéről...:D És iiigen, még egy Dorcsy féle hajaspoén.:D De amúgy ezeken olyan jókat nevetek.:D Valóban Sergio egy kretén, de hidd el megbékéltek ti majd vele.:D A történet végére biztosan... (A) :D Azért lássuk be, a nők is ha féltékenyek, képesek minden hülyeséget elkövetni az érdekében, hogy a másiknak keresztbe tegyenek...:D

    Annyit azt hiszem elárulhatok, hogy az a személy, aki zaklatja Larit, az nem David, ugyanis a fickó halott.:D Hannah kérdés pedig idővel kiderül.;) Örülök, hogy nem csaptál le a Zac Efron szám miatt!:D
    Köszönjük szépen, hogy ismét tartalmas kritikával rukkoltál elő.;) Puszillak, L.:)


    Szia Tina!:)
    Köszönjük szépen, hogy ismét hagytál magad után pár sort!:) Próbáltam Neymart pozitív személynek beállítani, és úgy érzem sikerült is. Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
  9. Szia Leona! :)
    Köszönjük a kommentedet. :)
    Ronaldo ténlyge elég hülyén viselkedett, amit most fel lehet írni az alkohol számlájára azt pedig, hogy mire készül a portugál nemsokára megtudhatod. :)
    Puszi Tess :)

    Szia Miri! :)
    Köszönjük, hogy ismét benéztél hozzánk! :)
    Irina nem valami közkedvelt személy a bejegyzések alapján, de az az embrséges mondat úgy látszik mindenkit megfogott. :)
    Puszi Tess :)

    Szia Szittyke!:)
    Nem haragszunk a trágár beszédért, és köszönjük, hogy ismét írtál nekünk! :)
    Mikor elolvastam a kritikádat a "ruszki" jelződ nagyon megmosolyogtatott. A jó pont pedig jár neki, hisz ha csak egy mondatával is, de Tessa mellett ált ki.
    Az pedig, hogy Ronaldo hova is tart valójában a következő szemszögéből metudhatod. :)
    A Tessa szemszöget pedig már olvashatod is. :)
    Puszi Tess :)

    Szia Dorcsy! :)
    Örülünk, hogy a történetünk miatt még a tanulnivalót is félreteszed, bár gondolom ez nem nagy fáradság, hisz ki szeret tanulni? :D De azért majd tanulj is! ;)
    "Diplomás hatökör", hmm ezt a jelzőt még nem hallottam róla, de úgy látszik mindig tusz valami újat modani. :D
    A Tessa szemszögben választ kapsz pár kérdésedre, íg nem kell, hogy járatsd az agyad. :)
    Puszi Tess :)

    Szia Tina! :)
    Köszönjük, hog írtál! :)
    Azt pedig, hogy Tessa mit tervez már olvashatod is az új fejezetben! :)
    Puszi Tess :)

    VálaszTörlés