Összes oldalmegjelenítés

2012. január 22., vasárnap

Előzetes 9.

Sziasztok!


Kicsit valószínűleg megrémisztettünk titeket, de nem volt szándékos. A gondok nem nagyon oldódtak meg, nem írói válságban, hanem "lelki" válságban vagyunk, ezzel szemben összehoztuk az új fejezetet. Igaz bizonyos okok miatt még nem rakjuk fel, csupán csak egy apró előzetest hoztunk nektek.


(David Cook "Fade Into Me" Acoustic)



(Ronaldo)

 A reptér elé érve elváltak az útjaink Irinával, hisz őt várta egy óriási fekete limuzin engem pedig a város csábító nyüzsgése. Nem tudtam még, hogy hova is akarok menni, csak szerettem volna egy kicsit elvegyülni a tömegben és nem gondolni semmire. Nagyvonalakban átgondolva tervemet a taxiállomás felé vettem az irányt, majd beszállva az egyik tipikusan amerikai taxiba az egyik hotelhez kértem a fuvart. Út közben már ki is szemeltem magamnak pár helyet ahová tuti, hogy be kell majd néznem, hiszen azért jöttem ide, hogy lazítsak és bulizzak egy jót.
-          Megérkeztünk. 10 dollár lesz, és kérhetnék még egy autógrammot is? – olyannyira belefeledkeztem az utazásba, hogy már csak azon kaptam magam, hogy a sofőr egy papírral és egy tollal kalimpál előttem.

(Larissa)
Minden csak játék, de női büszkeségemet sértette az előbb látott jelenet. Nem akarok semmit a Santos csatárától, és reménykedem benne, hogy ezzel ő is teljes mértékben-tisztában van. Kezei derekamról fenekemre csúsznak, teste önkénytelenül simul hozzám. Egy gyönyörű barna hajú lány jelenik meg mellettünk, Neymar kezei pedig villámcsapásként hullnak le rólam. Kissé ijedt tekintettel néz a toporgó lányra, de mosolyogva magamhoz rántom, és egy mondatot súgok a fülébe. „Nagyon jó barátom, nem csinált semmit.” Fogalmam sincs, ki lehet ő, de van egy olyan érzésem, hogy fontos a brazil srácnak. Utam rögtön az egyik fülke felé vezet, ahol sejtem, hogy férjem tartózkodik. Csábosan tekintek rá, ajkamon pedig lassan húzom végig nyelvemet. Szemei megvillannak a diszkó fényben. Meglátva tökéletesen kidolgozott testét, amit nem tud eltakarni semmilyen felső sem, megrészegülve pillantok végig rajta. Van egy olyan érzésem, hogy nem minden fog úgy alakulni, ahogy pár órája terveztem...

3 megjegyzés:

  1. úristen úgy örülök, hogy nem fejezitek be! tudom, kicsit lemaradtam.:D szóval szerintem nagy kár lenne befejezni. már túl sok időt öltetek ebbe a blogba (főleg Lari), hogy csak így egyik pillanatról a másikra bezárjátok. szóval én nagyon várom már a következő részt! xoxo

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Hát basszus én is nagyon nagyon, de nagyon örülök, hogy folytatjátok. Én is osztom leona véleményét, hogy tényleg nagy kár lenne befejezni, mert rengeteg munka és idő van benne.

    De térek az előzetesre. Hát őszinte leszek! Érdekesre sikerült a dolog.:) Tulajdonképpen most ott tartok, hogy töröm a kis agyamat, hogy akkor most mi van Larival? Mert elég érdekes lett az előzetes Lari része.

    Szóval nagyon nagyon várom a részt és kurvára örülök, hogy folytatjátok! Jah és a zene nagyon nagyon tetszik!<3

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok lányok!
    Köszönöm szépen, hogy írtatok, és biztattatok! Igazából komolyan megfordult ez a fejemben, de végül elvetettem az ötletet, hiszen nem lenne fair veletek szemben sem.:/

    Leona: Próbálom mindig a legjobb formámat mutatni, de ez nem mindig olyan egyszerű. Viszont a hosszú levélváltások megteszik a megfelelő hatást, kezdem összeszedni magam!:) Köszönöm! Puszillak.:)

    Szittyke: Remélem az új fejezet elnyeri a tetszésedet, bár kicsit depressziós hangulatú az eleje.:D Egyszer csak beugrott az agyamba Ramos, és tudtam, hogy ő kell ide.:) Főleg azért, hogy fejtörést okozzak nektek!:D Köszönöm, hogy írtál! Puszillak!:)

    VálaszTörlés