Összes oldalmegjelenítés

2017. augusztus 14., hétfő

Előzetes 59.

Sziasztok!
Hétvégére terveztük az új fejezetet, de az élet közbeszólt. Most érkezünk egy kis előzetessel, szerdán pedig felkerül az 59. rész. Körülbelül még húsz fejezet van hátra, oldalt kérünk mindenkit a közvélemény kutatásba vegyetek részt, hogy tudjuk mi legyen a blog sorsa. Előre is köszönjük Nektek, reméljük várjátok a folytatást! Jó olvasást! :)
A képért hálás köszönet Tessának!
Puszilunk mindenkit Lari, Tessa.:)






(J. Balvin-Ay Vamos)


(Ronaldo)


Körülbelül fél óráig engedhettem magamra az öltöző fürdőjében a hideg vizet, hogy tisztán tudjak gondolkozni. Mou nagyon meghajtott minket, a mai edzés alkalmával, de nem bántam, szükségem volt erre a kemény fegyelemre. Persze a bűneim miatt is megkaptam a rám váró büntetést edzés terén, ami majdnem egész napos tréningtervben mertült ki, de igaza van a klasszis edzőnek, hibáztam és lemaradtam a többiek fizikumától. Gyors léptekkel szálltam ki a zuhany alól, majd egy perc múlva már a parkolóban lévő autóm felé tartottam. A helység majdnem teljes üressége miatt nem volt nehéz megtalálni az autóm, amit nem kíméltem és máris majdnem 100 km/h-s sebességgel haladtam az egykoron boldog családi házunk felé...


(Larissa)

Váll rántva nyomom tövig a gázt, ami kis autómnak meg se kottyan. „Hol vagy?! Csókok, S.” Férjem üzenete jól esik, hiszen aggódik értem. Valószínűleg ezt az SMS-t, hamarosan körülbelül húsz követi, így megelőzöm sorsomat. Lehúzódva az út szélére, szívem hatalmasat dobban. Biztos vagyok abban, hogy el akarok menni a spanyol városba? Mi van akkor, ha nem akar már látni barátom? „Minden oké, mentsetek ki valahogy Mourinhonál. Csókok, L.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése