Összes oldalmegjelenítés

2017. augusztus 27., vasárnap

Előzetes 61.

Sziasztok! 
Úgy gondoltuk kedveskedünk Nektek egy kis előzetessel, reméljük várjátok már a következő részt. Már mindössze csak 10 fejezet maradt, és befejezzük a második rész írását. Tekintve a szavazatokra, egyenlőre úgy tűnik a Sweet 1 újraírása mellett voksoltok. Azt beszéltük Tessával tekintve neki az iskolára, egyedül írom meg, de ha azt felteszem, a harmadik részbe is belekezdünk, immáron már együtt. :)
Jó olvasást! Puszi Lari, Tessa. :)


(Larissa)

Hihetetlen, hogy pár perc alatt az eddig felépített dolgok képesek leomlani. Vágyakkal, reményekkel telve jöttem Madridba, de ezzel csupán csak a balszerencsém sorozatát indítottam el. Elvesztettem makacsságom miatt azokat az embereket, akik törődtek velem, akik az igazi támaszt nyújtották nekem. Elhidegültem családomtól, és barátaimtól egyaránt, és mindezt azért, mert önfejűségem miatt nem figyeltem fel a nekem beszélő hangokra. Nem élhetek folyton a múltban, mégis, ha lenne rá lehetőségem, visszapörgetném az időt, és hibáimból okulva, változtatnék egy-két döntésemen.

(Tessa)
Gyalog indultam el a stadiontól hiába autóval érkeztem. Kell most az agyamnak az a kis szellő, ami a fővárosi időt hűtötte , és reméltem, hogy az én gondolataimat és fejemet is le tudja majd hűteni. Céltalanul sétálgattam az utcákon, próbáltam gondolkodni, próbáltam valami bocsánatkérő szöveget összerakni a fejembe, de a „Sajnálom, hiba volt, de csakis azért, mert részegek voltunk és nem gondolkodtunk, és TE NEM VOLTÁL ITT!!!” szöveg szerintem nem lenne valami hatásos. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése